SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je zou rustig aan de ketting blijven als ik je die stukjes leer voor onder je enkels zou gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, dat heb ik niet verzonnen
Jij wilde me niet eens van de ketting halen in de eerste instantie, het is dat ik je kon wurgen.
Ik ben in de rouw, dus ik PM nog niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, uh. Waar blijven die PM's dan?
Ja en waar zijn die stukjes leer, hmm?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zou rustig aan de ketting blijven als ik je die stukjes leer voor onder je enkels zou geven
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
Groundhogday![]()
hij blijft tof
Tof inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
Groundhogday![]()
hij blijft tof
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Je bent nog niet braaf geweestquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en waar zijn die stukjes leer, hmm?
Dus jij denkt dat ik het van jouw kant gejank vond, daarnet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die naar aanleiding van een programma over depressies zelf aangeven daarmee te maken hebben gehad, vind ik geen gejank. Naar aanleiding daarvan gaan miepen over díe mensen, dat vind ik dan wel gejank. Maar misschien heb ik alles volkomen verkeerd geinterpreteerd, die mogelijkheid bestaat.
nope, toen was ik te druk met SupCom2quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?
Hehe, die passie is ontstaan op de kartbaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofAl dat rondscheuren in de Bimmer doet toch iets
Bimmer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofAl dat rondscheuren in de Bimmer doet toch iets
Verdomme, waarom ben ik ook zo'n vrouw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik het van jouw kant gejank vond, daarnet?
Ja, je hebt het verkeerd begrepen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
Veldhuis & Kemper zijn inderdaad volkomen kut.....
overhypte klojo's
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hehe, die passie is ontstaan op de kartbaan
Bucket List kende ik alquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?
Voor wat, ik heb nog niks gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag, voor wat hoort wat, vriend
acda en de munnik hebben wel een iets andere stijlquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis toch zo? Acda & De Munnik na-apers zijn het.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |