Dit valt niet onder geweld.quote:
Zinvol geweld!quote:
veelquote:
ik merk het vandaagquote:
Je krijgt er toch geld voor?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef PeuRac het volgende:
Zinvol geweld is het afschieten van die ene domme persoon in een groep die irritante vragen blijft stellen die allang beantwoord zijn![]()
Tapenade.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:19 schreef L-E het volgende:
Ik wil olijven. Of toastjes met tapenade.
Ja, maar soms vraag ik me af of het genoeg isquote:
Olijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:19 schreef L-E het volgende:
Ik wil olijven. Of toastjes met tapenade.
quote:
Zinloos geweld bestaat niet.... Geweld is per definitie zonloosquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef PeuRac het volgende:
Zinvol geweld is het afschieten van die ene domme persoon in een groep die irritante vragen blijft stellen die allang beantwoord zijn![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol even het topic naar Flips sturen
"OK, and now a question from someone who isn't a complete retard!"quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar soms vraag ik me af of het genoeg isGelukkig heb ik ook altijd het kneuzen groepje, voor hen heb ik altijd nog een speciaal uurtje aan het einde van de dag, waarop ik de stof op 1/2 van het tempo nogmaals doorneem
Daar zeg ik geen tegenquote:
De quote is:quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"OK, and now a question from someone who isn't a complete retard!"
quote:All right, now let's trying to get an answer from someone who's not a complete retard?
Kurt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen tegen![]()
![]()
@ engel jij mag een van de glee-mannen hebben
Vanwege de herkenning?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik had het liever gemist, maar toch ook niet.
Dank u voor deze correctiequote:
Stoere.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan depressies. Been there, done that, didn't like it.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"OK, and now a question from someone who isn't a complete retard!"
Dat is wel een beetje mijn gedachte soms. Nouja het is voor een hele groep vervelend als die door 1 iemand word opgehouden. Dus die een a twee personen per groep krijgen dan extra aandacht aan het einde. Scheelt voor iedereen.quote:
Ik ook, best herkenbaar die verhalenquote:
Engel is een grote meid ze kan prima zelf kiezenquote:
Ik ken de betreffende film dan ook uit mijn hoofd. Afgelopen weekend nog gezien.quote:
Het werkt.quote:
Ik weet niet eens wat het is om depressief te zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb het ook opstaan, maar luister niet..ben ik te depressief voor.
Mooie seriequote:
Good for youquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is om depressief te zijn
Ik ben me een fucking zonnetje in huis
Ik wil die kerel van de Mallboro-poster. of channing tatumquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen tegen![]()
![]()
@ engel jij mag een van de glee-mannen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |