Jaaa, dat klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een prachtig jaartal, voor mannen dan.
23 is nog mooierquote:
Dat dacht ikquote:
quote:
Jij bent maar tien jaar jonger dan mijn paquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ikHet jaar van Taxi Driver
En mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ikHet jaar van Taxi Driver
Dit vind ik dan weer een verontrustende postquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent maar tien jaar jonger dan mijn pa
Een simpele constateringquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een verontrustende post
Ga jij nou ook al de huilie uithangen ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Boudibou het volgende:
Iedereen is ouder, maar toch zal ik als eerste sterven.![]()
En ik word beter met de jaren, zoals het hoortquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent maar tien jaar jonger dan mijn pa
Nee, ik lieg, 13
Het is ook mijn jaartal sufferd, dus niet alleen een goed mannenjaar.quote:
nog 212 dagen tot ik 24 benquote:
Dan ben ik heel beniewd naar de foto's.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Met foto's roep ik het ook makkelijk hoor.
Samzz dr pa is maar 7 jaar ouder dan jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet alles te vermelden
En ons, zombievriendinnetje, ons!quote:
Ik heb een gescheurde nagel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik word beter met de jaren, zoals het hoort
Ik constateer iets. Not afraid to die.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al de huilie uithangen ?
Oh jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ons, zombievriendinnetje, ons!
Yupquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samzz dr pa is maar 7 jaar ouder dan jij
Nee, ik moet ze nu al uit mn PM-box verjagen, dat zal dan alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik heel beniewd naar de foto's.
Dat heeft elk jaartal. Gelukkig maak ik veel goedquote:
Ik wilde alleen even laten weten dat een deel van de lui hier mijn pa zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet alles te vermelden
En waarom ben jij dan eerder dood?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik constateer iets. Not afraid to die.
Das namelijk het hele principe van leven.
Nu al, dat voorspelt wat voor je 40equote:
Wrijf het er ff inquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even laten weten dat een deel van de lui hier mijn pa zou kunnen zijn
L-E ziet er goed uit, take my word for that.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef PeuRac het volgende:
Dan ben ik heel beniewd naar de foto's.
Hap, hap...pyy Days.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook mijn jaartal sufferd, dus niet alleen een goed mannenjaar.
Dat valt wel mee, dan zou ik hele dagen niks anders kunnen doen dan pm's sturen al ik iedereen waarvan ik foto's heb zou pm'enquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze nu al uit mn PM-box verjagen, dat zal dan alleen maar erger worden.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik constateer iets. Not afraid to die.
Das namelijk het hele principe van leven.
Tuurlijk niet, daar heb je conserveringsmiddelen voor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu al, dat voorspelt wat voor je 40e
Datquote:
Botox ftw?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar heb je conserveringsmiddelen voor!
Dat denk ik. Instinct laat me nooit in de steek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan eerder dood?
Zie jij er eerst maar zo goed uit te zien op mijn leeftijd gupquote:
Dat kan ik niet tegenspreken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Dat heeft elk jaartal. Gelukkig maak ik veel goed
En anders helpen wij een handje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat denk ik. Instinct laat me nooit in de steek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |