Ken ik niet... cultuurverschil NL/B ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik ken een liedje over drie kleine kleutertjes.....laat je niet gekmaken
Haha, Be zit zelf al vol culturen, taalgrenzen en zelfs stemmen die opgaan om Be maar te gaan opdelen (werk en kom er dus veel). Het zal een NL-liedje zijn over die kleutertjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ken ik niet... cultuurverschil NL/B ?
Goed gezegd, knap dat je zo denkt. Ik probeer ook geen hoop te hebben, maar dat is lastig. Ik heb wel het idee dat dat de laatste 24 uur iets beter lukt.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Haha, Be zit zelf al vol culturen, taalgrenzen en zelfs stemmen die opgaan om Be maar te gaan opdelen (werk en kom er dus veel). Het zal een NL-liedje zijn over die kleutertjes.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je je vaak aan flinterdunne dingen of zelfs een 'niets' gaat ophangen qua hoop. Mijn hoop bestaat niet want juist hoop geeft in deze situatie je geen leven. Hoop dus niets en het kan alleen maar meevallen.
En toch.....wat was het gevoel sterk aanwezig vandaag dat zij ook aan mij zat te denken.....bijna tastbaar......!
Ik woon er ! (in B that isquote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Haha, Be zit zelf al vol culturen, taalgrenzen en zelfs stemmen die opgaan om Be maar te gaan opdelen (werk en kom er dus veel). Het zal een NL-liedje zijn over die kleutertjes.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je je vaak aan flinterdunne dingen of zelfs een 'niets' gaat ophangen qua hoop. Mijn hoop bestaat niet want juist hoop geeft in deze situatie je geen leven. Hoop dus niets en het kan alleen maar meevallen.
En toch.....wat was het gevoel sterk aanwezig vandaag dat zij ook aan mij zat te denken.....bijna tastbaar......!
Might be gay?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ging er van uit dat jij een man was.
"You're talking to me?!"quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Verrassingen ook echt.
Nou weet ik nog niet of je een man/vrouw bent?
Profiel zegt man?
On the interweb you can be whatever you wantquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Verrassingen ook echt.
Nou weet ik nog niet of je een man/vrouw bent?
Profiel zegt man?
Dan ben ik wel een shemale.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
On the interweb you can be whatever you want
Nee, dat kan me al maanden geen flikker meer schelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Edit: oh die 'Ex' .Ik dacht de jouwe.
Alles vertellen hé ... jij bent van't straat.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee, dat kan me al maanden geen flikker meer schelen.
Ik wel - maar dat wordt ook niet altijd in dank afgenomen. (en neen, ik ben geen stalkerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vraag me nog één ding af he.![]()
Als een gozer écht contact weer wilt met je, dan doet ie toch alles om weer contact op te zoeken?
Lijkt me wel, geldt andersom toch ook?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vraag me nog één ding af he.![]()
Als een gozer écht contact weer wilt met je, dan doet ie toch alles om weer contact op te zoeken?
Ja of als reactie op dat ik zei dat ik hem nooit meer wilde zien en nogal wat..scheldwoorden erna.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef melanie_x het volgende:
Misschien zoekt je ex geen contact omdat hij weet dat het zo beter is?
En dan branden je vingers van verlangen... Ik weet het. Ik zeg ook niet dat ik het vol ga houden. Ik kan het slechts proberen. Probeer er rationeel naar te kijken, hoe lastig dat ook is, want (bij mij in ieder geval) emoties overheersen het verstand op dit moment.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
maar dan ligt je telefoon naast je en dan kijk je er naar..
Meer dan herkenbaar (in mailvorm dan....) terwijl ik weet dat ze nog veel gevoelens heeft....nu wordt ik nog nieuwsgieriger....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja of als reactie op dat ik zei dat ik hem nooit meer wilde zien en nogal wat..scheldwoorden erna.
Wij hebben dan weer niet gescholden... sommige emails waren wat harder als een andere, maar schelden neen. Ze wou mij gewoon niet meer zien. Kon ze niet aan zonder de vrees "te plooien" (lees : relatie verderzetten).quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Meer dan herkenbaar (in mailvorm dan....) terwijl ik weet dat ze nog veel gevoelens heeft....nu wordt ik nog nieuwsgieriger....
Die drang is bij mij weg...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
maar dan ligt je telefoon naast je en dan kijk je er naar..
Ja ik mis hem ook absoluut niet maar het is vooral zo jammer dat ik pas achteraf pas dacht: Verdomme wat heb ik veel gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef melanie_x het volgende:
Vreselijke vermoeiende situatie inderdaad JFM. Fijn dat er een definitieve punt achter staat, dan weet je ook waar je aan toe bent.
Ok, nu ik:quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij was een stuk ouder, 11 jaar ouder om precies te zijn.
Ik was toen 16 en hij 27 en het liep af toen ik 18 was en hij 29.
Het was echt aantrekken, afstoten, aantrekken. Op een gegeven moment zei hij ook dat hij me echt leuk vond en ik vond hem ook leuk. De eerste keer dat ik hem zag sloeg ik echt steil achterover met mijn mond open want zoiets had ik nog nooit meegemaakt.
Maar er speelde veel veel veel factoren. Leeftijd, cultuur, acceptatie door de omgeving en veel veel meer dingen. Op nieuwjaar, om 00.00 was ik helemaal in tranen. Op valentijnsdag( niet dat JFM er aandacht aan schonk maar oke) waren we weer uit elkaar .Op zijn verjaardag was ie met een ander. Op mijn verjaardag ging hij met vakantie.
Zo gingen we door tot een paar maanden nadat ik 18 was en toen besloten we een punt erachter te zetten.
Dit is alles in groooote lijnen.
Ik vind dit geen lol. Als je iets grappig vind moet je maar een ander draadje zoeken ok?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef undissputed het volgende:
lol heeft ze je gedumpt omdat je haar liet klaarkomen?
Time will tell. Het contact is vanaf begin december min of meer verbroken. Het is nu haar strijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat is echt pure gekkigheid man.
Ik heb ook van die muren, maar voor sommige mensen laat je die zakken of die mensen klimmen er zelf overheen.Als iemand zoals jij, die zoveeeel moeite doet niet gewaardeerd wordt, dan is de hele relatie een hele lariekoek ( in ieder geval was het bij mij zo)
Haha ja die is leuk. Dat andere plaatje was ook wel goedquote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor jullie.
Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje. En nu is het een soort van Chineese Muur. We zullen zien. Niets zo merkwaardig als communiceren als er emotie meespeelt. Zoals jij zelf al in je eerdere post zei kun je soms heel hard roepen dat je met rust gelaten wilt worden terwijl je dat eigen niet wil. Waar trek je een grens dan? Daarnaast: het is juist goed dat ze ff met zichzelf geconfronteerd wordt. Het moet niet blijven hangen in een strijd tussen ons. Ze moet/mag ook even voor zichzelf de rust hebben wat zaken op een rijtje te zetten.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat is echt pure gekkigheid man.
Ik heb ook van die muren, maar voor sommige mensen laat je die zakken of die mensen klimmen er zelf overheen.Als iemand zoals jij, die zoveeeel moeite doet niet gewaardeerd wordt, dan is de hele relatie een hele lariekoek ( in ieder geval was het bij mij zo)
Ik ga naar een (mannelijke) vriend - en dan vuurwerk kijken in Antwerpen. Niet spannend, maar beter als de vorige jaren.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik haal het ook altijd van bijv tumblr ofzo.Best wel een gewoonte nu.
Dus spenderen we dit jaar oud&nieuw alleen?
Jij hebt gedaan wat je konquote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje. En nu is het een soort van Chineese Muur. We zullen zien. Niets zo merkwaardig als communiceren als er emotie meespeelt. Zoals jij zelf al in je eerdere post zei kun je soms heel hard roepen dat je met rust gelaten wilt worden terwijl je dat eigen niet wil. Waar trek je een grens dan? Daarnaast: het is juist goed dat ze ff met zichzelf geconfronteerd wordt. Het moet niet blijven hangen in een strijd tussen ons. Ze moet/mag ook even voor zichzelf de rust hebben wat zaken op een rijtje te zetten.
Tja, that's me toch wel. Maar voorlopig een Chineese Muur. Dan moet je niet willen forceren, dat bevestigd dan juist het verkeerde voor haar. Enne...die ene persoon mag zich melden voor de tips & trucsquote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WanderingWhy: Ik denk dat ze er nog niet klaar voor was.Ik weet trouwens zekerrrrr, want meisjes/vrouwen zijn zo, en ik ben er een van! dat ze er nog constant over nadenkt.
En over dat overheen klimmen. Ik heb tot nu maar 1 persoon meegemaakt die dat is gelukt. Iemand die écht moeite doet om je te begrijpen en je te helpen en voor je klaar te staan.
Ik zou naar een vriend in Amsterdam gaan. Hoor alleen niks meer van hem op 't moment, dus ik weet niet of het doorgaat. Anders met twee 'stapvriendinnen' hier de 'stad' in. Dan is het tot een uur of 1 thuis bij mijn ouders. Zal hoe dan ook een rare avond worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik haal het ook altijd van bijv tumblr ofzo.Best wel een gewoonte nu.
Dus spenderen we dit jaar oud&nieuw alleen?
Dat leek maar zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje.
Daar herken ik mezelf ook heel erg in, net als wandering. Zo was ik ook voor mijn ex. Dat beseft ze zich ook wel denk Ik. Ik hoop dat ze het gaat missen nu ik haar compleet met rust laat.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WanderingWhy: Ik denk dat ze er nog niet klaar voor was.Ik weet trouwens zekerrrrr, want meisjes/vrouwen zijn zo, en ik ben er een van! dat ze er nog constant over nadenkt.
En over dat overheen klimmen. Ik heb tot nu maar 1 persoon meegemaakt die dat is gelukt. Iemand die écht moeite doet om je te begrijpen en je te helpen en voor je klaar te staan.
Ja ik kan wel wat dingen bevestigen jaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Soms lijkt het net alsof jongens/mannen er niet aan denken en het de meisjes/vrouwen zijn die hysterisch tekeer gaan.Ook bij ruzies enzo. Is dat zo?
Dat lijken vrouwen inderdaad te denken. Mja ga het eens relativeren? Is het werkelijk waard om zoveel herrie om te schoppen of zijn er wel belangrijkere dingen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar dat het ze ook geen fuck kan schelen.
Ja veel vrouwen houden van drama.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat lijken vrouwen inderdaad te denken. Mja ga het eens relativeren? Is het werkelijk waard om zoveel herrie om te schoppen of zijn er wel belangrijkere dingen?Je bereikt veel meer door kalm te blijven. Natuurlijk mag je best een keer boos worden, maar ik zie vaak dat vrouwen zo heerlijk kunnen overdrijven.
@JFM: Hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Soms lijkt het net alsof jongens/mannen er niet aan denken en het de meisjes/vrouwen zijn die hysterisch tekeer gaan.Ook bij ruzies enzo. Is dat zo?
Ik denk er dan zeker wel aan. Kreeg wel vaker het naar men hoofd geslingerd van ja het doet je niks, je vindt het nie belangrijk, je snapt het niet. Dat laatste klopte dan wel vaak, ik snapte niet hoe je zo lang zo debiel kan doen om iets waar ik even van baal en dan klaar, door ga.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stel dat je als stel een heftige ruzie hebt gehad he, ik zou er dan echt de hele dag, elke dag aan denken. Minder eten/slapen/concentreren omdat ik er constant mee bezig zou zijn. Maar dan kijk ik naar mijn jongensvrienden en andere jongens en die zijn er zooo relaxed mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |