abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90593900
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik ken een liedje over drie kleine kleutertjes.....laat je niet gekmaken ;)
Ken ik niet... cultuurverschil NL/B ? :)
pi_90594262
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ken ik niet... cultuurverschil NL/B ? :)
Haha, Be zit zelf al vol culturen, taalgrenzen en zelfs stemmen die opgaan om Be maar te gaan opdelen (werk en kom er dus veel). Het zal een NL-liedje zijn over die kleutertjes.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je je vaak aan flinterdunne dingen of zelfs een 'niets' gaat ophangen qua hoop. Mijn hoop bestaat niet want juist hoop geeft in deze situatie je geen leven. Hoop dus niets en het kan alleen maar meevallen.
En toch.....wat was het gevoel sterk aanwezig vandaag dat zij ook aan mij zat te denken.....bijna tastbaar......! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90594502
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Haha, Be zit zelf al vol culturen, taalgrenzen en zelfs stemmen die opgaan om Be maar te gaan opdelen (werk en kom er dus veel). Het zal een NL-liedje zijn over die kleutertjes.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je je vaak aan flinterdunne dingen of zelfs een 'niets' gaat ophangen qua hoop. Mijn hoop bestaat niet want juist hoop geeft in deze situatie je geen leven. Hoop dus niets en het kan alleen maar meevallen.
En toch.....wat was het gevoel sterk aanwezig vandaag dat zij ook aan mij zat te denken.....bijna tastbaar......! ;)
Goed gezegd, knap dat je zo denkt. Ik probeer ook geen hoop te hebben, maar dat is lastig. Ik heb wel het idee dat dat de laatste 24 uur iets beter lukt.
Wanneer je het gevoel hebt dat ze aan je denkt, bedenk je dan dat ze je kan missen, maar dat ze ook op een hele andere manier met je bezig kan zijn. Misschien is ze wel met je bezig, maar op een hele andere manier dan jij eigenlijk zou willen.

Zo probeer ik er over te denken. Ik mis haar, en heb sterk het gevoel dat ze aan me denkt. Nu mist ze me misschien ook, maar ja, zij heeft besloten om de relatie zonder echte reden te beëindigen. Dan mag ze me ook missen. Misschien vraagt ze zich af hoe het met me gaat, maar misschien is ze ook wel kwaad omdat ik niks heb laten horen met haar verjaardag.
Maar wat schiet ik ermee op dat ik dit denk? Niks eigenlijk, ik maak mezelf alleen maar gek. Als ze contact met me wil, omdat ze me zou missen of vanwege andere gevoelens, neemt ze wel contact op. En anders maar niet.

Ik geef toe, het valt me wel zwaar... :P
pi_90594525
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik woon er ! (in B that is ;) )

Ik (flauwe woordspeling coming up) hoop te mogen hopen dat ik het 'hoop hebben' achter mij gelaten heb.

ps. ik had nu toch wel een link verwacht naar dat kinderliedje O-)
pi_90594610
@mr.Myst: En hier valt het me ook zwaar hoor.
Strek je eens uit !
pi_90595288
Gisternacht heb ik opeens over hem gedroomd sinds maanden. :{
Ik denk dat het een periode van afsluiting is,ook al komen er soms opeens vlagen van herinneringen naar boven maar die blijven nog wel even denk ik. :9

Johnfuckinmayer is na maaaanden klaar met hem *O*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  woensdag 29 december 2010 @ 19:17:06 #159
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90595491
Ik ging er van uit dat jij een man was. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90595515
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ging er van uit dat jij een man was. :P
Might be gay?
pi_90595592
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh

Grapje hoor ;)
pi_90595677
ghehe.
Ik ben geen man.
  woensdag 29 december 2010 @ 19:59:04 #163
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90597073
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ghehe.
Ik ben geen man.
Ik ook niet.
pi_90597668
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik ook niet.
ahuuh :')
pi_90597755
Jongens, uh dames.....ik heb al genoeg verrassingen van m'n ex achter de rug, beginnen jullie nu ook al met verrassingen? ;)
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 20:16:15 #166
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90597801
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ahuuh :')
;)
pi_90597844
:{ Verrassingen ook echt.

Nou weet ik nog niet of je een man/vrouw bent?
Profiel zegt man?
pi_90597961
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Profiel zegt man?
"You're talking to me?!" ~O>
Strek je eens uit !
pi_90597973
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Profiel zegt man?
On the interweb you can be whatever you want ;)

(maar groofy is gewoon een man hoor - of lesbisch *) )
pi_90598014
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Octagon het volgende:

[..]

On the interweb you can be whatever you want ;)
Dan ben ik wel een shemale. :{w
  woensdag 29 december 2010 @ 21:05:55 #171
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90600037
Hoe zou het met ex gaan? *Benieuwd is!*
pi_90600269
Dat jij nog benieuwd bent joh. Mij kan het geen flikker schelen. 3-4 maanden niet gezien,en dat blijft zo. :)
pi_90600282
Ex is een user hier :)
pi_90600309
Edit: oh die 'Ex' .Ik dacht de jouwe.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:13:12 #175
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90600390
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Edit: oh die 'Ex' .Ik dacht de jouwe.
Nee, dat kan me al maanden geen flikker meer schelen. ;)
pi_90600443
Heb toevallig mijn ex ook 3-4 maanden niet gezien, en ook over hem gedroomd (wat me de laatste tijd haast nooit meer gebeurd).

En inderdaad, hoef hem ook niet te zien :D
pi_90600460
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nee, dat kan me al maanden geen flikker meer schelen. ;)
Alles vertellen hé ... jij bent van't straat.
* Octagon = jaloers :+
pi_90600512
Beter n_n
Het is best vermoeiend om iedere 2-3 dagen gefrustreerd thuis te komen en niet weten wat je met mezelf of met elkaar aan moet.
pi_90600630
JEEJ het is 6 maanden verder, maar ik denk dat iknmiddels eindelijk ver genoeg ben om te zeggen dat ik klaar ben met verwerken...

Ben inmiddels ook alweer de hele week bij mn ouders thuis, vrijdag voor het laatst goed uitgeweest sindsdien mijn vrienden niet echt meer gezien, alleen een beetje sporten overdag verder lui thuis gehangen, maar zelfs dan begint het niet meer te knagen :D
Zal dus vanaf nu alleen maar beter kunnen gaan...

Vind het echter nog wel interessante materie allemaal dus mij zullen jullie hier helaas af en toe nog wel tegen blijven komen :P
pi_90600719
Ik vraag me nog één ding af he. :{

Als een gozer écht contact weer wilt met je, dan doet ie toch alles om weer contact op te zoeken? :{
pi_90600788
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Als een gozer écht contact weer wilt met je, dan doet ie toch alles om weer contact op te zoeken? :{
Ik wel - maar dat wordt ook niet altijd in dank afgenomen. (en neen, ik ben geen stalker :') )

Vanwaar die vraag ?
pi_90600917
Omdat hij al die maanden kwam en ging en toen ging ie echt weg, waren we uitgepraat. Ik had beloofd om nog een keer langs te komen op zijn werk. Ik 1,5 uur reizen ofzo en daarna nooit meer gesproken en hij had ook geen moeite meer gedaan om een smsje of whatsoever te sturen.
pi_90600971
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Lijkt me wel, geldt andersom toch ook?
Dé reden waarom ik niks van me laat horen op dit moment. Mijn ex heeft het met mij uitgemaakt, ik wil nog steeds met haar verder. Ik zoek bewust geen contact meer, want de laatste keer dat ik haar sprak heb ik duidelijk laten merken hoe ik erover dacht. Mocht ze van gedachten veranderen/contact willen, staat de deur voor haar open (nooit ruzie gehad, relatie is eigenlijk zonder echt goede reden beëindigd door haar). Op dit moment tenminste nog wel...
Ik hoop dat ze me, nu we echt helemaal geen contact meer hebben, gaat missen. Maar realistisch gezien denk ik dat ze zo ver is dat ze dat achter zich kan laten.
En dat is ook een reden om geen contact op te nemen. Wat heb ik er op dit moment aan, doe mezelf alleen maar pijn, geef mezelf hoop terwijl die er niet is.
pi_90601008
maar dan ligt je telefoon naast je en dan kijk je er naar :{ ..
pi_90601065
Misschien zoekt je ex geen contact omdat hij weet dat het zo beter is?
pi_90601119
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef melanie_x het volgende:
Misschien zoekt je ex geen contact omdat hij weet dat het zo beter is?
Ja of als reactie op dat ik zei dat ik hem nooit meer wilde zien en nogal wat..scheldwoorden erna. :{
pi_90601155
Haha jouw situatie lijkt zo erg op die van mij, beetje eng :D
pi_90601229
Hahahaha geloof me, mijn situatie was zo absurd dat er haast geen vergelijkingsmateriaal is.
Daarom vond ik het ook zo mooi maar achteraf gezien,tsja. Nu ben ik wel gelukkiger. *O*
pi_90601329
Ik ben wel benieuwd naar hoe jouw verhaal een beetje in elkaar zit.. Heb wel het idee dat we ongeveer op dezelfde manier denken.
pi_90601420
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
En dan branden je vingers van verlangen... Ik weet het. Ik zeg ook niet dat ik het vol ga houden. Ik kan het slechts proberen. Probeer er rationeel naar te kijken, hoe lastig dat ook is, want (bij mij in ieder geval) emoties overheersen het verstand op dit moment.
Doe wat je denkt dat het beste is voor jezelf. Ik weet dat ik mezelf alleen maar kwel, als ik contact opneem/afspreek whatever.
Als ze nou contact opneemt met mij, en zou willen praten, is het wat anders. Zolang dat niet gebeurd, probeer ik haar los te laten. Dat is moeilijk, lukt me nauwelijks, maar het zal moeten.

Maar oh, wat hoop ik dat ze binnen niet al te lange tijd spijt krijgt van haar beslissing. En dat is zo f*cking slecht! Ik mag dat niet hopen, want het gaat (waarschijnlijk) niet gebeuren. Als het wel gebeurd is dat fijn, zou het beste zijn wat me zou kunnen overkomen, maar ik moet het onder ogen zien: Op dit moment zit dat er gewoon niet in. En dat is zwaar.

* Mr.Myst gaat maar even tv kijken, even afleiding
pi_90601484
Nou ja, als er een absurde situatie in de lucht hangt word ik ook benieuwd, de mijne wijkt namelijk ook nogal af....vertel eens Johnfuckinmayer?
Strek je eens uit !
pi_90601588
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja of als reactie op dat ik zei dat ik hem nooit meer wilde zien en nogal wat..scheldwoorden erna. :{
Meer dan herkenbaar (in mailvorm dan....) terwijl ik weet dat ze nog veel gevoelens heeft....nu wordt ik nog nieuwsgieriger....
Strek je eens uit !
pi_90601809
Hij was een stuk ouder, 11 jaar ouder om precies te zijn.
Ik was toen 16 en hij 27 en het liep af toen ik 18 was en hij 29.
Het was echt aantrekken, afstoten, aantrekken. Op een gegeven moment zei hij ook dat hij me echt leuk vond en ik vond hem ook leuk. De eerste keer dat ik hem zag sloeg ik echt steil achterover met mijn mond open want zoiets had ik nog nooit meegemaakt.

Maar er speelde veel veel veel factoren. Leeftijd, cultuur, acceptatie door de omgeving en veel veel meer dingen. Op nieuwjaar, om 00.00 was ik helemaal in tranen. Op valentijnsdag( niet dat JFM er aandacht aan schonk maar oke) waren we weer uit elkaar .Op zijn verjaardag was ie met een ander. Op mijn verjaardag ging hij met vakantie.

Zo gingen we door tot een paar maanden nadat ik 18 was en toen besloten we een punt erachter te zetten.

Dit is alles in groooote lijnen.
pi_90601816
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Meer dan herkenbaar (in mailvorm dan....) terwijl ik weet dat ze nog veel gevoelens heeft....nu wordt ik nog nieuwsgieriger....
Wij hebben dan weer niet gescholden... sommige emails waren wat harder als een andere, maar schelden neen. Ze wou mij gewoon niet meer zien. Kon ze niet aan zonder de vrees "te plooien" (lees : relatie verderzetten).

En over absurditeiten kan ik ook meespreken hoor :?
pi_90601905
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Die drang is bij mij weg... *O*
Nu mezelf nog eens een cadeau doen en beslissen welke smartphone ik wil :Y
pi_90601994
Vreselijke vermoeiende situatie inderdaad JFM. Fijn dat er een definitieve punt achter staat, dan weet je ook waar je aan toe bent.
pi_90602095
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef melanie_x het volgende:
Vreselijke vermoeiende situatie inderdaad JFM. Fijn dat er een definitieve punt achter staat, dan weet je ook waar je aan toe bent.
Ja ik mis hem ook absoluut niet maar het is vooral zo jammer dat ik pas achteraf pas dacht: Verdomme wat heb ik veel gedaan.
pi_90602165
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij was een stuk ouder, 11 jaar ouder om precies te zijn.
Ik was toen 16 en hij 27 en het liep af toen ik 18 was en hij 29.
Het was echt aantrekken, afstoten, aantrekken. Op een gegeven moment zei hij ook dat hij me echt leuk vond en ik vond hem ook leuk. De eerste keer dat ik hem zag sloeg ik echt steil achterover met mijn mond open want zoiets had ik nog nooit meegemaakt.

Maar er speelde veel veel veel factoren. Leeftijd, cultuur, acceptatie door de omgeving en veel veel meer dingen. Op nieuwjaar, om 00.00 was ik helemaal in tranen. Op valentijnsdag( niet dat JFM er aandacht aan schonk maar oke) waren we weer uit elkaar .Op zijn verjaardag was ie met een ander. Op mijn verjaardag ging hij met vakantie.

Zo gingen we door tot een paar maanden nadat ik 18 was en toen besloten we een punt erachter te zetten.

Dit is alles in groooote lijnen.
Ok, nu ik:
Na een jaar van groei in een steeds beter wordende relatie kwam ik te dichtbij voor mijn ex. Veels te dichtbij..... Er gebeurde iets wat alleen kan gebeuren als je je prettig en veilig voelt en dat gebeurde ook. Maar ze kon het niet aan en sloeg door.
Achteraf denk ik aan een hechtingsstoornis in combinatie met wat gebeurde.
Inmiddels (dit gebeurde eind oktober) een ruime twee maanden niet gezien. We hebben nog enkele weken daarna over en weer gemaild, waarin ze alleen maar van zich afsloeg met bizarre verwijten. Twee weken geleden was ik dit zo zat dat ik een laatste harde mail naar haar heb gestuurd.... (maar ik ben nog steeds gek op die griet en believe me....ik weet dat ze dat ook nog op mij is, maar ze laat me niet toe, wil met rust gelaten worden zegt ze....)
Strek je eens uit !
pi_90602266
Hoe weet je dat ze je nog leuk vind? Serieuze vraag ;o
pi_90602281
lol heeft ze je gedumpt omdat je haar liet klaarkomen?
pi_90602426
Ik ken haar, 'voel' haar, ze is zo ongelofelijk goed in Nederlandse spelling en taal en maakt de meest absurde taal- en spelfouten in haar mails. Emotie die tussen de regels doorsijpelt.
Enorme muren, ze wil niet bellen, sms'en of direct mailcontact (!). Mailen ging/gaat via een anonieme vertrouwelinge....
De vriendin van mijn beste vriend wou wat spullen van me ophalen (zij kent die vriendin ook). Ook die mocht slechts via die anonieme account een afspraak maken en dan zou zij zorgen dat "er iemand anders" in haar flat was zodat ze mijn spullen op kon halen.
Het barst van dat soort dingen, van muren die er gebouwd zijn....ze wil mij of mensen die mij kennen niet toelaten....
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 21:50:53 #202
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90602442
Ik begrijp 'm ook niet helemaal. Leg eens uit als je wil?
pi_90602487
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef undissputed het volgende:
lol heeft ze je gedumpt omdat je haar liet klaarkomen?
Ik vind dit geen lol. Als je iets grappig vind moet je maar een ander draadje zoeken ok?
Strek je eens uit !
pi_90602578
Dat is echt pure gekkigheid man.
Ik heb ook van die muren, maar voor sommige mensen laat je die zakken of die mensen klimmen er zelf overheen. :{ Als iemand zoals jij, die zoveeeel moeite doet niet gewaardeerd wordt, dan is de hele relatie een hele lariekoek ( in ieder geval was het bij mij zo)
pi_90602662
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb ook van die muren, maar voor sommige mensen laat je die zakken of die mensen klimmen er zelf overheen. :{ Als iemand zoals jij, die zoveeeel moeite doet niet gewaardeerd wordt, dan is de hele relatie een hele lariekoek ( in ieder geval was het bij mij zo)
Time will tell. Het contact is vanaf begin december min of meer verbroken. Het is nu haar strijd. :)
Strek je eens uit !
pi_90602817
pi_90602889

Deze is voor jullie. :@
pi_90602924
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is voor jullie. :@
Haha ja die is leuk. Dat andere plaatje was ook wel goed :)
pi_90603165
Ja ik haal het ook altijd van bijv tumblr ofzo.Best wel een gewoonte nu.

Dus spenderen we dit jaar oud&nieuw alleen?
pi_90603214
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje. En nu is het een soort van Chineese Muur. We zullen zien. Niets zo merkwaardig als communiceren als er emotie meespeelt. Zoals jij zelf al in je eerdere post zei kun je soms heel hard roepen dat je met rust gelaten wilt worden terwijl je dat eigen niet wil. Waar trek je een grens dan? Daarnaast: het is juist goed dat ze ff met zichzelf geconfronteerd wordt. Het moet niet blijven hangen in een strijd tussen ons. Ze moet/mag ook even voor zichzelf de rust hebben wat zaken op een rijtje te zetten.

Edit: En erover heen klimmen? Dat kan ik niet zo goed plaatsen, daarnaast is de kans dat dat averechts werkt ook levensgroot aanwezig. Eerst maar eens wat rust om alle emotie wat te laten bekoelen.
Strek je eens uit !
pi_90603237
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Ik ga naar een (mannelijke) vriend - en dan vuurwerk kijken in Antwerpen. Niet spannend, maar beter als de vorige jaren.
pi_90603325
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje. En nu is het een soort van Chineese Muur. We zullen zien. Niets zo merkwaardig als communiceren als er emotie meespeelt. Zoals jij zelf al in je eerdere post zei kun je soms heel hard roepen dat je met rust gelaten wilt worden terwijl je dat eigen niet wil. Waar trek je een grens dan? Daarnaast: het is juist goed dat ze ff met zichzelf geconfronteerd wordt. Het moet niet blijven hangen in een strijd tussen ons. Ze moet/mag ook even voor zichzelf de rust hebben wat zaken op een rijtje te zetten.
Jij hebt gedaan wat je kon :) ;) Het stukje dingen roepen wat je niet wilt herken k ook bij men ex. Heb de mail nog bewaard, een bruut kort mailtje. Soms dat lees ik hem terug en dan denk ik... Meid... :{

Oud en nieuw ben ik thuis met iig 2 vrienden en miss dat we een groene cake bakken :+ Lijkt me wel lache om eens te proberen :P
pi_90603357
WanderingWhy: Ik denk dat ze er nog niet klaar voor was.Ik weet trouwens zekerrrrr, want meisjes/vrouwen zijn zo, en ik ben er een van! dat ze er nog constant over nadenkt.

En over dat overheen klimmen. Ik heb tot nu maar 1 persoon meegemaakt die dat is gelukt. Iemand die écht moeite doet om je te begrijpen en je te helpen en voor je klaar te staan.
pi_90603502
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WanderingWhy: Ik denk dat ze er nog niet klaar voor was.Ik weet trouwens zekerrrrr, want meisjes/vrouwen zijn zo, en ik ben er een van! dat ze er nog constant over nadenkt.

En over dat overheen klimmen. Ik heb tot nu maar 1 persoon meegemaakt die dat is gelukt. Iemand die écht moeite doet om je te begrijpen en je te helpen en voor je klaar te staan.
Tja, that's me toch wel. Maar voorlopig een Chineese Muur. Dan moet je niet willen forceren, dat bevestigd dan juist het verkeerde voor haar. Enne...die ene persoon mag zich melden voor de tips & trucs ;)
Strek je eens uit !
pi_90603551
Haha die persoon is echt een van de mooiste personen die ik heb meegemaakt in mijn leven. O+

Ook al ben ik maar 18 lentes jong :@
pi_90603590
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Ik zou naar een vriend in Amsterdam gaan. Hoor alleen niks meer van hem op 't moment, dus ik weet niet of het doorgaat. Anders met twee 'stapvriendinnen' hier de 'stad' in. Dan is het tot een uur of 1 thuis bij mijn ouders. Zal hoe dan ook een rare avond worden.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:15:58 #217
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90603706
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje.
Dat leek maar zo.
pi_90603740
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Daar herken ik mezelf ook heel erg in, net als wandering. Zo was ik ook voor mijn ex. Dat beseft ze zich ook wel denk Ik. Ik hoop dat ze het gaat missen nu ik haar compleet met rust laat.
pi_90603815
Soms lijkt het net alsof jongens/mannen er niet aan denken en het de meisjes/vrouwen zijn die hysterisch tekeer gaan. :{ Ook bij ruzies enzo. Is dat zo?
pi_90603823
Zo ben weer even paar uurtjes afwezig en ik moet al weer bij gaan lezen ;)

Ik ga nu alleen even melden dat ik een heerlijke avond heb gehad, me heel erg goed voel in vergelijking met de laatste dagen.. En ik nu lekker ga slapen!

Hoop dat ex zijn date leuk is!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90603887
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Soms lijkt het net alsof jongens/mannen er niet aan denken en het de meisjes/vrouwen zijn die hysterisch tekeer gaan. :{ Ook bij ruzies enzo. Is dat zo?
Ja ik kan wel wat dingen bevestigen ja :) Ik blijf kalm terwijl zij hem flipt. En dat zie ik heel vaak gebeuren ook bij andere stellen. Mannen zijn gewoon niet zo moeilijk.
pi_90603920
Ja maar dat het ze ook geen fuck kan schelen.
pi_90604030
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar dat het ze ook geen fuck kan schelen.
Dat lijken vrouwen inderdaad te denken. Mja ga het eens relativeren? Is het werkelijk waard om zoveel herrie om te schoppen of zijn er wel belangrijkere dingen? ;) Je bereikt veel meer door kalm te blijven. Natuurlijk mag je best een keer boos worden, maar ik zie vaak dat vrouwen zo heerlijk kunnen overdrijven.
pi_90604089
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat lijken vrouwen inderdaad te denken. Mja ga het eens relativeren? Is het werkelijk waard om zoveel herrie om te schoppen of zijn er wel belangrijkere dingen? ;) Je bereikt veel meer door kalm te blijven. Natuurlijk mag je best een keer boos worden, maar ik zie vaak dat vrouwen zo heerlijk kunnen overdrijven.
Ja veel vrouwen houden van drama. :') Met zoveel drama zou ik het niet eens kunnen.
Enige wat ik nodig heb is duidelijkheid.
pi_90604209
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@JFM: Hoe bedoel je dat precies?
Strek je eens uit !
pi_90604339
Stel dat je als stel een heftige ruzie hebt gehad he, ik zou er dan echt de hele dag, elke dag aan denken. Minder eten/slapen/concentreren omdat ik er constant mee bezig zou zijn. Maar dan kijk ik naar mijn jongensvrienden en andere jongens en die zijn er zooo relaxed mee. :{
pi_90604478
Ga zo even bijlezen. c_/

Maar wilde deze alvast delen met jullie, kent iemand deze videoclip? Zoooo herkenbaar. Gelukkig nu niet meer zo hoor, maar in het begin zeker wel. :{

Comment van iemand eronder is ook zo waar... Devastating, heartbreaking, soul destroying... & honest to the last drop. True loneliness is being forgotten by someone you could never forget.
pi_90604550
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stel dat je als stel een heftige ruzie hebt gehad he, ik zou er dan echt de hele dag, elke dag aan denken. Minder eten/slapen/concentreren omdat ik er constant mee bezig zou zijn. Maar dan kijk ik naar mijn jongensvrienden en andere jongens en die zijn er zooo relaxed mee. :{
Ik denk er dan zeker wel aan. Kreeg wel vaker het naar men hoofd geslingerd van ja het doet je niks, je vindt het nie belangrijk, je snapt het niet. Dat laatste klopte dan wel vaak, ik snapte niet hoe je zo lang zo debiel kan doen om iets waar ik even van baal en dan klaar, door ga.

Precies dat gedrag wat jij beschrijft, jezus wat verschrikkelijk. Ik hoop niet dat de meerderheid van de dames zo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')