abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90582392
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef ennudan het volgende:

[..]

Joycie is weer helemaal de oude!!!!
Hahaha! Naja dat soort dingen ben ik nooit verleerd ;) Moet zeggen ondanks alles wat ik vandaag op mijn bordje krijg hou ik me goed staande.. Ben best een beetje trots!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 29 december 2010 @ 14:36:11 #127
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90582517
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hahaha! Naja dat soort dingen ben ik nooit verleerd ;) Moet zeggen ondanks alles wat ik vandaag op mijn bordje krijg hou ik me goed staande.. Ben best een beetje trots!
Goed zo!! vasthouden dat gevoel..... ^O^
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90582581
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef ennudan het volgende:

[..]

Goed zo!! vasthouden dat gevoel..... ^O^
Daar gaan we ons best voor doen :D
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 29 december 2010 @ 14:38:18 #129
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90582614
en anders zijn wij er altijd nog :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90582627
Kwam net trouwens een post tegen uit een ander topic, misschien wel de belangrijkste post in maanden :) Daar staat zon btje heel de situatie in en hoe ik het zie... Is wel een lang verhaal btw :+

Omgaan met het overlijden van een dierbare #3
  woensdag 29 december 2010 @ 14:40:13 #131
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90582705
lastig vergelijken maar misschien inderdaad wel ja
pi_90584199
ik weet niet of loslaten van je ex vergelijk baar is met het loslaten van een dierbaren dmv overlijden.

Maar loslaten heeft te maken met verwerken van een verlies dus ergens komt het weer samen.
Lijkt me verschrikkelijk hoor, ik ben een opa en een oma kwijt geraakt en een oom en tante maar daar had ik nooit veel contact mee. de gene die wel dicht bij me staan zijn allen nog gezond gelukkig.
Moet er niet aan denken dat ik iemand nu verlies!
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90584532
Succes met je date vanavond ex! ^O^

[ Bericht 44% gewijzigd door Natalie78 op 29-12-2010 15:24:49 ]
pi_90584587
Misschien toch maar even lezen :+ Dat stuk gaat namelijk over mijn relatie ;) In hoeverre het overlijden van mijn moeder mijzelf veranderd heeft en dat de relatie daardoor veranderd is
pi_90584688
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien toch maar even lezen :+ Dat stuk gaat namelijk over mijn relatie ;) In hoeverre het overlijden van mijn moeder mijzelf veranderd heeft en dat de relatie daardoor veranderd is
Oooh, excuses, ik had het inderdaad niet allemaal terug gelezen, dacht de vergelijking in het algemeen.
pi_90584842
Wat een vreselijk verhaal CP, dat zet de hele situatie natuurlijk in een heel ander perspectief voor jou. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik respect heb voor de manier waarop je de situatie hebt aangepakt, je bent aan jezelf gaan werken en je bent er in positieve zin door veranderd. Jammer dat jullie relatie veranderde, maar in mijn ogen mag je jezelf daar de schuld niet van geven. Zoals jij beschrijft is het uiteindelijk goed geweest dat de relatie verbroken is.
Goed dat je toen al in kon zien dat je het zou verwerken, hoe moeilijk het dan ook is.

In mijn situatie probeer ik het ook te vergelijken met het overlijden van een dierbare. Het is toch een rouwproces waar je in zit, zeker als je gedumpt wordt. Natuurlijk is ze er nog, en kan ik ze nog steeds tegenkomen. Dat zal ook zeker gebeuren, we wonen amper 3 km van elkaar vandaan. Toch is het wel een soort van rouwen, je treurt om iets wat er niet meer is, er ontstaat een leegte in je leven. Je meest dierbare 'bezit' valt weg, en eigenlijk sterft er een stukje binnenin je. Dat moet je zien te verwerken.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik het niet goed kan vergelijken met het overlijden van een dierbare in je naaste omgeving. Wie weet zou ik er heel anders over praten als dat wel het geval zou zijn geweest, maar op het moment vind ik de vorige alinea wel toepasselijk.

Even een edit om niet dubbel te posten: Alle muziek ten spijt, ik heb op dit moment weer een flinke dip. Er zijn van die moment waarop ik haar zo verschrikkelijk mis, dat ik het liefst zou bellen of naar haar toe te gaan. Ik wil haar een knuffel geven, en nooit meer loslaten...

[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.Myst op 29-12-2010 15:58:27 ]
pi_90587523
Ik denk dat ik afscheid neem van dit topic.

Op dit moment kan ik me niet meer voorstellen dat ik hem terug wil. Ik wil mijn oude vriend terug niet mijn ex hoe hij op dit moment is. En dat kan niet. Nooit meer. Ik herken hem niet eens meer.

Ik geef nog steeds wel erg veel om hem en ik wou dat dingen anders waren gelopen, maarja shit happens.

Succes iedereen verder, misschien kom ik nog wel een keertje langs.
pi_90587753
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Tegan het volgende:

Op dit moment kan ik me niet meer voorstellen dat ik hem terug wil. Ik wil mijn oude vriend terug niet mijn ex hoe hij op dit moment is. En dat kan niet. Nooit meer. Ik herken hem niet eens meer.

Ik geef nog steeds wel erg veel om hem en ik wou dat dingen anders waren gelopen, maarja shit happens.

Mooi gezegd Tegan. Datzelfde kan ik zeggen omtrent mijn ex. Ik wens je veel geluk en uiteraard voor de komende dagen een spetterende jaarwisseling!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 16:38:46 #139
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90588378
quote:

Tegan....goedzo! blij dat je voor jezelf die keuze hebt kunnen maken!
Op naar het nieuwe jaar!
pi_90588778
quote:

Ik post hier ook amper meer maar ik wil je toch succes wensen en hoop dat je snel weer iemand tegen het lijf loopt waar het nog beter mee klikt en je relatie met de laatste ex niets laat lijken!
  woensdag 29 december 2010 @ 17:13:03 #141
189961 ex
aperture science
pi_90590147
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef Natalie78 het volgende:
Succes met je date vanavond ex! ^O^
Dank u, nu aan het voorbereiden!
The cake is a lie!
  woensdag 29 december 2010 @ 17:55:20 #142
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90592116
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef ex het volgende:

[..]

Succes!! verslag getypt in 3 voud :)
pi_90592722
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef ennudan het volgende:

[..]

Succes!! verslag getypt in 3 voud :)
Verslag? :)
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 18:11:07 #144
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90592737
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef ex het volgende:

[..]

Al uitgerukt? :P

dubbelzinnig he?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90592890
Weet niet wat me vandaag overkomt... de volledige dag zo zenuwachtig als <insert vergelijking> rondgelopen.
Als het ware met mezelf geen blijf wetend :? Heb dat gevoel nogal gehad, en dan wou ik steeds contact zoeken... en dat was er vandaag niet bij ?!
pi_90592905
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Al uitgerukt? :P

dubbelzinnig he?
hahaha fantastisch *I lol'd*
helaas ligt het daten bij mij momenteel op z'n gat ;(
pi_90593385
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Octagon het volgende:
Weet niet wat me vandaag overkomt... de volledige dag zo zenuwachtig als <insert vergelijking> rondgelopen.
Als het ware met mezelf geen blijf wetend :? Heb dat gevoel nogal gehad, en dan wou ik steeds contact zoeken... en dat was er vandaag niet bij ?!
Dat is een bekend gevoel. Ik ben de eerste vierenhalve week constant 'zenuwachtig' geweest, in ieder geval zo'n gevoel in je buik. Ik heb er vandaag ook last van gehad, maar ik had het omdat ik haar ineens heel erg miste (het gevoel was heftiger dan ik dat normaal heb deze dagen).

Wat dat gevoel kan betekenen weet je natuurlijk nooit. Ik denk soms weleens dat het nog een soort verbondenheid is die je met elkaar hebt, misschien was ze op dat moment ook wel heel erg bezig met jou... Dit klinkt zweverig, ik weet het.

Ik ben net weer even veel muziek gaan maken. Uiteindelijk 'Black' van Pearl Jam maar eens opgezet, mee gaan spelen en zingen (/schreeuwen), dat luchtte wel op.
pi_90593554
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Mr.Myst het volgende:
Wat dat gevoel kan betekenen weet je natuurlijk nooit. Ik denk soms weleens dat het nog een soort verbondenheid is die je met elkaar hebt, misschien was ze op dat moment ook wel heel erg bezig met jou... Dit klinkt zweverig, ik weet het.
:N Dat gaat in mijn geval niet op - ze zal wel eerder heel erg bezig zijn met haar nieuwe vriend.
Ze heeft niet gezegd wie het was, maar ik heb een vermoeden... en dan hebben ze beiden verlof.
pi_90593558
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Octagon het volgende:
Mmh...zal dan wel de maanstand of iets hemels zijn? Ik had dat vandaag ook een beetje... :')
Strek je eens uit !
pi_90593621
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Mmh...zal dan wel de maanstand of iets hemels zijn? Ik had dta vandaag ook een beetje... :')
Verdomme - en ik die helemaal niet geloof in zo'n zaken !! Maar we zijn al met 3 *O*
Eén van mijn vorige vriendinnen had dat erg : telkens als het volle maan was, was het oppassen om niks verkeerd te zeggen/doen 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')