Hahaha! Naja dat soort dingen ben ik nooit verleerdquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef ennudan het volgende:
[..]
Joycie is weer helemaal de oude!!!!
Goed zo!! vasthouden dat gevoel.....quote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahaha! Naja dat soort dingen ben ik nooit verleerdMoet zeggen ondanks alles wat ik vandaag op mijn bordje krijg hou ik me goed staande.. Ben best een beetje trots!
Daar gaan we ons best voor doenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef ennudan het volgende:
[..]
Goed zo!! vasthouden dat gevoel.....
Oooh, excuses, ik had het inderdaad niet allemaal terug gelezen, dacht de vergelijking in het algemeen.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien toch maar even lezenDat stuk gaat namelijk over mijn relatie
In hoeverre het overlijden van mijn moeder mijzelf veranderd heeft en dat de relatie daardoor veranderd is
Mooi gezegd Tegan. Datzelfde kan ik zeggen omtrent mijn ex. Ik wens je veel geluk en uiteraard voor de komende dagen een spetterende jaarwisseling!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik afscheid neem van dit topic.
Op dit moment kan ik me niet meer voorstellen dat ik hem terug wil. Ik wil mijn oude vriend terug niet mijn ex hoe hij op dit moment is. En dat kan niet. Nooit meer. Ik herken hem niet eens meer.
Ik geef nog steeds wel erg veel om hem en ik wou dat dingen anders waren gelopen, maarja shit happens.
Succes iedereen verder, misschien kom ik nog wel een keertje langs.
Tegan....goedzo! blij dat je voor jezelf die keuze hebt kunnen maken!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Tegan het volgende:
Op dit moment kan ik me niet meer voorstellen dat ik hem terug wil. Ik wil mijn oude vriend terug niet mijn ex hoe hij op dit moment is. En dat kan niet. Nooit meer. Ik herken hem niet eens meer.
Ik geef nog steeds wel erg veel om hem en ik wou dat dingen anders waren gelopen, maarja shit happens.
Ik post hier ook amper meer maar ik wil je toch succes wensen en hoop dat je snel weer iemand tegen het lijf loopt waar het nog beter mee klikt en je relatie met de laatste ex niets laat lijken!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Tegan het volgende:
Succes!! verslag getypt in 3 voudquote:
Verslag?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef ennudan het volgende:
[..]
Succes!! verslag getypt in 3 voud
Al uitgerukt?quote:
hahaha fantastisch *I lol'd*quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Al uitgerukt?
dubbelzinnig he?
Dat is een bekend gevoel. Ik ben de eerste vierenhalve week constant 'zenuwachtig' geweest, in ieder geval zo'n gevoel in je buik. Ik heb er vandaag ook last van gehad, maar ik had het omdat ik haar ineens heel erg miste (het gevoel was heftiger dan ik dat normaal heb deze dagen).quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Octagon het volgende:
Weet niet wat me vandaag overkomt... de volledige dag zo zenuwachtig als <insert vergelijking> rondgelopen.
Als het ware met mezelf geen blijf wetendHeb dat gevoel nogal gehad, en dan wou ik steeds contact zoeken... en dat was er vandaag niet bij ?!
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Mr.Myst het volgende:
Wat dat gevoel kan betekenen weet je natuurlijk nooit. Ik denk soms weleens dat het nog een soort verbondenheid is die je met elkaar hebt, misschien was ze op dat moment ook wel heel erg bezig met jou... Dit klinkt zweverig, ik weet het.
Mmh...zal dan wel de maanstand of iets hemels zijn? Ik had dat vandaag ook een beetje...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Octagon het volgende:
Weet niet wat me vandaag overkomt... de volledige dag zo zenuwachtig als <insert vergelijking> rondgelopen.
Als het ware met mezelf geen blijf wetendHeb dat gevoel nogal gehad, en dan wou ik steeds contact zoeken... en dat was er vandaag niet bij ?!
Verdomme - en ik die helemaal niet geloof in zo'n zaken !! Maar we zijn al met 3quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mmh...zal dan wel de maanstand of iets hemels zijn? Ik had dta vandaag ook een beetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |