sterktequote:Op woensdag 29 december 2010 12:51 schreef ex het volgende:
Ik heb niks meer laten horen aan me ex, en zij ook niet meer aan mij. In plaats van 24/7 denk ik nu 1x in de 2 uur is van ach..
Vanavond me date. Denk wel dat, dat gaat helpen
.
Zet m op ex!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:51 schreef ex het volgende:
Ik heb niks meer laten horen aan me ex, en zij ook niet meer aan mij. In plaats van 24/7 denk ik nu 1x in de 2 uur is van ach..
Vanavond me date. Denk wel dat, dat gaat helpen
.
Ik hoop ook echt dat het succes gaat hebben.. We zullen het wel zienquote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wijs besluit... Je kunt pas dingen afsluiten als je deuren dichtgooit. Hoop dat deze strategie succes heeft. Aan je zelf denken kan geen kwaad ;-)
Nee, vind het niks, maar dat is nou eenmaal met muziek. Ieder zn eigen smaakquote:Op woensdag 29 december 2010 13:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Moet dit even met jullie delen:
Pretty pretty please, don't you ever ever feel, like your less then fucking perfect...!
Pink is eigenlijk best wel een heldin..
Ja dat zag ik dus ook, snapte er niks van maar kan wel intressant zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Jolene22 het volgende:
Vind ook de tekst niet bepaald toepasselijk. Als je blijft denken dat er zelf niks aan je mankeert val je de volgende keer gewoon keihard in dezelfde valkuil.
Wat was er met dat lijstje op pagina 1? Meet?
Inderdaad, een meet...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef Jolene22 het volgende:
Vind ook de tekst niet bepaald toepasselijk. Als je blijft denken dat er zelf niks aan je mankeert val je de volgende keer gewoon keihard in dezelfde valkuil.
Wat was er met dat lijstje op pagina 1? Meet?
Ik wou dat ik kon zeggen dat we alles geprobeerd hadden. Die kans heb ik nooit gehad. Dat maakt het zo ongelofelijk kut.quote:Op woensdag 29 december 2010 05:58 schreef Octagon het volgende:
[..]
Het gevoel hebben alles geprobeerd te hebben, is inderdaad héél belangrijk.
Ik had/heb dat niet en dat maakt het allemaal wat moeilijker te verwerken.
* Octagon maakt zich klaar om dag 6 zonder contact aan te vatten![]()
quote:Rufus Wainwright & Dido - I Eat Dinner
Rufus Wainwright:
I eat dinner at the kitchen table
By the light that switches on
I eat leftovers with mashed potatoes
No more candlelight, no more romance, no more small talk
When the hunger's gone
And I wash it down with pop
When the hunger stops
Never thought that I'd end up this way
I who loved the sparks
Never thought my hair'd be turning to gray
It used to be so dark, so dark
Dido:
When the hunger's gone
When the hunger's gone
When the hunger's gone
Never thought that I'd end up like this
I who loved the night
Never thought I'd be without a kiss
No one to turn off the light
Turn off the light
Rufus & Dido:
By the light of the TV screen
When the plate is clean
When the hunger's gone, when the hunger's gone
Als het jou maar helpt.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Jaja der staat een meet op de planning, voor alsnog zonder datum..
Ik snap dat voor sommige de tekst van het liedje niet toepasselijk is, maar voor mij op dit moment wel.
Ik dacht zelf aan Den Bosch.. Maar goed kan ook nog veranderen..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Als het jou maar helpt.
Nog niks geregeld dus? Locatie al wel duidelijk of ook niet?
Zelf ook eentje gedaan deze zomer, op vraag van ex nog wel... was wel enkel bloedtest (HIV en zo). Bloed getrokken op zaterdagochtend, uitslag op maandagavond.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan Den Bosch.. Maar goed kan ook nog veranderen..
Net te horen gekregen dat de uitslag van de soatest van mijn ex binnen was (vrijdag pas gedaan).. En hij had niets.. Maar ik merk dat ik hem in alles wantrouw.. Naar mijn idee duurt de uitslag veel langer.. Naja ik moet nu maar zo denken... Ik krijg mijn uitslag vanzelf..
Ja ik weet dus niet meer hoelang hij bij mij de vorige keer duurde.. Wel wat langer dan een week.. Uitstrijkje en bloedonderzoek gehad.. Hmm denk dat afwachten het enigste is dat ik nu kan doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef Jolene22 het volgende:
K. Kom uit de drechtsteden dus dat is voor mij op zich ook wel te doen.
Bij mij duurde soa-test iets langer dan een week (urinetest). Ik had helaas wel wat overgehouden aan meneers escapades.
Mn vriendin was bij me weggegaan en we hebben het daarna weer even geprobeert maar het mag niet zo zijn, dit nummer beschrijft goed hoe ik me voel, ik was eerst heel zeker en nu niet meer en vind het beter om het te laten voor wat het is.quote:On a day like today, when my eyes look far away,
And when all you say is wrong.
I just need a place, to hide away and face,
Those feelings comming on so strong.
Let me be alone, let me be alone,
And don't you try to understand.
Let me have the pain, let me have the pain,
Let me have it, it might help me to decide,
How to tell you something, i can no longer hide.
There has been a time, there has been a time,
Now i call it good old yesterday.
I found all around me, black or white, in a way.
Nothing in between,
black was black as night as far as i know.
Nothing in between,
White was even whiter then the winter snow.
Have a look inside my mind,
only doubts are there to find now,
No more yes or no's like then.
Im knew it all so well,
About love and God and hell, you know,
I felt like a grown up man.
Now i see the rain, now i see the rain,
Through the shining of the sun.
Now i feel the pain, now i feel the pain,
now i feel the pain of losing what i had,
The love for you has gone, my love for you is dead.
I found all around me, black or white, in a way.
jaaa den bosch!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan Den Bosch.. Maar goed kan ook nog veranderen..
Net te horen gekregen dat de uitslag van de soatest van mijn ex binnen was (vrijdag pas gedaan).. En hij had niets.. Maar ik merk dat ik hem in alles wantrouw.. Naar mijn idee duurt de uitslag veel langer.. Naja ik moet nu maar zo denken... Ik krijg mijn uitslag vanzelf..
Die heb ik zo ongelofelijk veel gedraaid de laatste tijd, ook heerlijk om mee te spelen met piano, en mee te zingenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
John Mayer kom er maar weer in met je Dreaming with a broken heart.
laatste keer duurde bij mij anderhalve week.... maar kon tot 3 weken duren zeiden ze afhabkelijk vna hoe druk het was op het lab....quote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet meer hoelang hij bij mij de vorige keer duurde.. Wel wat langer dan een week.. Uitstrijkje en bloedonderzoek gehad.. Hmm denk dat afwachten het enigste is dat ik nu kan doen.
(het gaf alleen een klein beetje hoop dat ik ook niets zou hebben overgehouden aan zijn leuke hobby)
Joycie is weer helemaal de oude!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef J0ycie88 het volgende:
Mr. Mayer is ook een lust voor het oog niet te vergeten!
Slaat de spijker weer op z'n kop. Geweldige teksten, subliem gitaarspel en een geweldige stem.quote:Edge of Desire - John Mayer
So young and full of running, all the way to the edge of desire
Steady my breathing, silently screaming,
"I have to have you now"
Wired and I'm tired
Think I'll sleep in my clothes on the floor
Maybe this mattress will spin on its axis and find me on yours
Don't say a word just come over and lie here with me
'Cause I'm just about to set fire to everything I see
I want you so bad I'll go back on the things I believe
There I just said it, I'm scared you'll forget about me
Hahaha! Naja dat soort dingen ben ik nooit verleerdquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef ennudan het volgende:
[..]
Joycie is weer helemaal de oude!!!!
Goed zo!! vasthouden dat gevoel.....quote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hahaha! Naja dat soort dingen ben ik nooit verleerdMoet zeggen ondanks alles wat ik vandaag op mijn bordje krijg hou ik me goed staande.. Ben best een beetje trots!
Daar gaan we ons best voor doenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef ennudan het volgende:
[..]
Goed zo!! vasthouden dat gevoel.....
Oooh, excuses, ik had het inderdaad niet allemaal terug gelezen, dacht de vergelijking in het algemeen.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien toch maar even lezenDat stuk gaat namelijk over mijn relatie
In hoeverre het overlijden van mijn moeder mijzelf veranderd heeft en dat de relatie daardoor veranderd is
Mooi gezegd Tegan. Datzelfde kan ik zeggen omtrent mijn ex. Ik wens je veel geluk en uiteraard voor de komende dagen een spetterende jaarwisseling!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik afscheid neem van dit topic.
Op dit moment kan ik me niet meer voorstellen dat ik hem terug wil. Ik wil mijn oude vriend terug niet mijn ex hoe hij op dit moment is. En dat kan niet. Nooit meer. Ik herken hem niet eens meer.
Ik geef nog steeds wel erg veel om hem en ik wou dat dingen anders waren gelopen, maarja shit happens.
Succes iedereen verder, misschien kom ik nog wel een keertje langs.
Tegan....goedzo! blij dat je voor jezelf die keuze hebt kunnen maken!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Tegan het volgende:
Op dit moment kan ik me niet meer voorstellen dat ik hem terug wil. Ik wil mijn oude vriend terug niet mijn ex hoe hij op dit moment is. En dat kan niet. Nooit meer. Ik herken hem niet eens meer.
Ik geef nog steeds wel erg veel om hem en ik wou dat dingen anders waren gelopen, maarja shit happens.
Ik post hier ook amper meer maar ik wil je toch succes wensen en hoop dat je snel weer iemand tegen het lijf loopt waar het nog beter mee klikt en je relatie met de laatste ex niets laat lijken!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:22 schreef Tegan het volgende:
Succes!! verslag getypt in 3 voudquote:
Verslag?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef ennudan het volgende:
[..]
Succes!! verslag getypt in 3 voud
Al uitgerukt?quote:
hahaha fantastisch *I lol'd*quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Al uitgerukt?
dubbelzinnig he?
Dat is een bekend gevoel. Ik ben de eerste vierenhalve week constant 'zenuwachtig' geweest, in ieder geval zo'n gevoel in je buik. Ik heb er vandaag ook last van gehad, maar ik had het omdat ik haar ineens heel erg miste (het gevoel was heftiger dan ik dat normaal heb deze dagen).quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Octagon het volgende:
Weet niet wat me vandaag overkomt... de volledige dag zo zenuwachtig als <insert vergelijking> rondgelopen.
Als het ware met mezelf geen blijf wetendHeb dat gevoel nogal gehad, en dan wou ik steeds contact zoeken... en dat was er vandaag niet bij ?!
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Mr.Myst het volgende:
Wat dat gevoel kan betekenen weet je natuurlijk nooit. Ik denk soms weleens dat het nog een soort verbondenheid is die je met elkaar hebt, misschien was ze op dat moment ook wel heel erg bezig met jou... Dit klinkt zweverig, ik weet het.
Mmh...zal dan wel de maanstand of iets hemels zijn? Ik had dat vandaag ook een beetje...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Octagon het volgende:
Weet niet wat me vandaag overkomt... de volledige dag zo zenuwachtig als <insert vergelijking> rondgelopen.
Als het ware met mezelf geen blijf wetendHeb dat gevoel nogal gehad, en dan wou ik steeds contact zoeken... en dat was er vandaag niet bij ?!
Verdomme - en ik die helemaal niet geloof in zo'n zaken !! Maar we zijn al met 3quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mmh...zal dan wel de maanstand of iets hemels zijn? Ik had dta vandaag ook een beetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |