Je hebt een idiaal beeld van een meisje. En je hebt het meisje zelf, jouw idiaal beeld is een rondje, het meisje een kruisje, je probeert dat rondje in een kruisje te douwen. De vergelijking is dat peuters zo'n speel ding hebben waar je de juiste vormpjes, door het juiste gaatjes moet doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ja ik ook. Ik schaam me nu echt enorm voor alles wat ik gezegd heb,gedaan heb en dat ik niet zag hoe verkeerd we bezig waren, dan zeiden we: ja ik ben klaar met je. En twee dagen later was het weer raak. Maar ervaringen zijn nooit slecht ook al doen ze soms pijn :]
Ik snap het verhaal van het rondje en het kruisje niet maar ik kan wel zeggen: 'perfection includes imperfection'. Ideaal is wanneer hij/zij goed voor je is zonder moeite ervoor te doen.
En ik vind John Mayer ook geweldig.
Yup, hij hing op met de woorden, ga alsjeblieft niet met haar eten en sterker nog, stop met contact hebben. En ga verdomme is verhuizen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef goofy_goober het volgende:
Luisteren naar je vader is in dit geval een goed idee dus.
Inderdaad. Allereerst wil ik o.us. ook even feliciteren! Hartstikke leuk voor je, dat jullie weer bij elkaar zijn! Dat meen ik oprecht! Een geweldig kerstwonder!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef Octagon het volgende:
[..]
We ("de rest") moet er nu wel voor zorgen dat ze zich niet door dit succesverhaal laten meeslepen !
* Octagon = realist![]()
Ik beloof nog niks, maar zet me er maar bij, lijkt me gezellig! Ik woon in de omgeving van Doetinchem, vrij ver uit de buurt dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mr.Myst moet node mee. Denk dat we hem nog wel wat mee kunnen geven
(en waar blijven die dames nou?)
Als ze expres drie huizen verder is gaan wonen om je in de gaten te kunnen houden, zit er toch iets niet goed bij haar, om het maar even bot te zeggen. En ook met een slag om de arm, ik weet natuurlijk alleen hetgeen ik hier gelezen hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef ex het volgende:
[..]
Yup, hij hing op met de woorden, ga alsjeblieft niet met haar eten en sterker nog, stop met contact hebben. En ga verdomme is verhuizen.
Haha, en dat is goed advies ook potverdomme. Ik ben er zo klaar mee om me steeds in de maling te laten nemen.
Komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef jeice het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds een super tijd gehad met haar, maar het afgelopen anderhalf jaar niet goed in m'n vel gezeten. Ik lijk daar nu uit te komen, en hoe!
Heh, misschien is ze haar fout in aan het zien en is de barman toch niet zo perfect als ze dacht. Ze wilde rondsletten met iemand anders alvorens terug te keren naar het veilige jeice-nest. Het is beter om gepaste afstand te bewaren bij dat soort types. Durf er wel een wedje op te leggen dat ze nu spijt heeft, als ze zoveel contact blijft zoeken. Wat dat betreft heb jij nu de touwtjes in handen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef jeice het volgende:
Grappige is, gister werd ik door m'n ex toegevoegd op Facebook. Daar deed ze voorheen echt helemaal niks mee, alleen Hyves. Het was volgens mij wel zo'n automatische invite aan de hand van email adressen, maar misschien dat ze zich toch al een beetje begint te vervelen. Ik heb er nog niet op gereageerd, en ik ga het verzoek ook voorlopig nog niet accepteren. Ik doe m'n best om geen contact met haar op te nemen en dat lukt me eigenlijk nog steeds prima, maar het is haar nog niet gelukt om langer dan een week geen contact op te nemen. En vanochtend kreeg ik een sms van haar, of ik morgenavond wat met haar kon gaan drinken, en ook om te praten over het huis. Ik heb terug gestuurd dat ik geen tijd had deze week, misschien volgende week of de week erop. Naast dat ik druk ben, ook eigenlijk nog geen behoefte aan
Kruisje, rondje, circkeltje, driehoekje..... ik zeg jij bent goed bezig kerelquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef ex het volgende:
Ik denk het ook.. Of het expres was weet ik niet 100% zeker, maar het is wel toevallig, zo dichtbij.
Het gevoel hebben alles geprobeerd te hebben, is inderdaad héél belangrijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Tara_88 het volgende:
Gister toch besloten om de stekker eruit te trekken, hoe definitief dat is zal tijd moeten blijken. Normaal tegen elkaar praten blijkt opeens zo moeilijk, alles valt verkeerd of heeft een duidelijke verwijtende toon. Hij is kort daarna vertrokken naar het buitenland en dat geeft me in ieder geval de komende week beetje rust. We hebben besloten om elkaar de komende tijd met rust te laten en daarna pas te gaan praten als er wat te praten valt.
Moet eerlijk zeggen dat ik me best nuchter voel en denk dat het vooral is omdat ik van onszelf weet dat we alles hebben geprobeerd en er geen what-if momenten zullen zijn. Heb vandaag wel een drukke dag gehad op werk, even een shop therapy sessie en daarna heerlijk agressief getraind. Toch weet ik dat op momenten ik meer tijd heb om na te denken het besef van gemis sterker zal zijn dan mijn realistisch denken.
Dipjes hou je altijd wel. Heb ik nu ook nog heel af en toe na bijna een jaar. Wil niet zeggen dat het ook altijd wat betekent.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik werd echt met een rotgevoel wakker! Heb over hem gedroomd.. En ik snap echt geen reet meer van heel de situatie. Die meid loopt continue te zeiken dat ze hem niet kan vertrouwen, maar blijft wel bij hem.. (Niet dat ik haar nog gesproken heb hoor)
Ik dacht echt dat het goed ging! Maar waarom nu weer deze dip!? Hij verdient het niet dat ik me zo verdomde klote voel!
Is het een troost te weten dat je niet alleen bent ?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik werd echt met een rotgevoel wakker! Heb over hem gedroomd.. En ik snap echt geen reet meer van heel de situatie. Die meid loopt continue te zeiken dat ze hem niet kan vertrouwen, maar blijft wel bij hem.. (Niet dat ik haar nog gesproken heb hoor)
Ik dacht echt dat het goed ging! Maar waarom nu weer deze dip!? Hij verdient het niet dat ik me zo verdomde klote voel!
Ik weet niet of het een troost is.. Door meerdere factoren voel ik me op dit moment kut.. En ik wou dat ik mezelf eens wat meer in de hand had.. Dat ik gewoon door kan gaan zoals ik altijd deed. Ik snap dat ik niet moet denken dat ik me helemaal perfect voel na wat er is gebeurt.. Maar ik wil gewoon verder.. Door.. En niet continue hier aan denken, wat ik op dit moment dus wel doe!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Octagon het volgende:
[..]
Is het een troost te weten dat je niet alleen bent ?
Ik heb sinds deze morgen een zenuwachtigheidsgevoel... terwijl ik niet speciaal aan haar denk.
Een mens leert nog iets over zijn lichaam op die manier
Wat mij altijd wel heeft geholpen is accepteren dat je je op dit moment kut voelt. Je kunt wel zo erg je best doen om het niet te willen voelen, maar dan komt het toch altijd wel terug.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een troost is.. Door meerdere factoren voel ik me op dit moment kut.. En ik wou dat ik mezelf eens wat meer in de hand had.. Dat ik gewoon door kan gaan zoals ik altijd deed. Ik snap dat ik niet moet denken dat ik me helemaal perfect voel na wat er is gebeurt.. Maar ik wil gewoon verder.. Door.. En niet continue hier aan denken, wat ik op dit moment dus wel doe!
Je zoekt closure da's duidelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een troost is.. Door meerdere factoren voel ik me op dit moment kut.. En ik wou dat ik mezelf eens wat meer in de hand had.. Dat ik gewoon door kan gaan zoals ik altijd deed. Ik snap dat ik niet moet denken dat ik me helemaal perfect voel na wat er is gebeurt.. Maar ik wil gewoon verder.. Door.. En niet continue hier aan denken, wat ik op dit moment dus wel doe!
dat zoeken naar closure is zo herkenbaar..... als je zelf het gevoel hebt dat er niks aan de hand is, niks snapt van haar beslissing (zoals ik) dan is het echt heel moeilijk...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je zoekt closure da's duidelijk.
Heb je een idee wat jij belangrijk vindt om "closure" te hebben ? En is het realistisch te denken dat je dat gaat krijgen ?
Concreet in mijn geval : ik heb zo'n 1,5 maand closure gezocht door contact te blijven houden met mijn ex. Ik wou nl. het laatste beeld dat ik van haar had vervangen door een 'passender' beeld. Zij wou mij niet zien IRL, dus bleef ik ook vasthangen in mijn gedachte.
Vorige week woensdag besloot ik da'k met haar volledig moest kappen, waarop ze me nog 2 (lieve) mails stuurde [want zo manipulatief zijn ze ook wel weer - 'de vrouwen'] om daarna zelf te kunnen zeggen dat het beter was geen contact meer te hebben "voor onbepaalde tijd".
Denk dat ik hierdoor een soort "closure" heb... al moet ik er niet flauw over doen dat het moment dat ze terug contact opneemt weer eventjes moeilijk zal zijn.
Maar het positieve is wel dat de drang die ik 2,5 maand gevoeld heb om haar te contacteren op dit ogenblik weg is
quote:Kanye West - Love Lockdown
Where I wanna go, I don't need you
I've been down this road, too many times before
I'm not lovin' you the way I wanted to
Toevallig luister ik dacht liedje echt af en toe dagen lang aan 1 stuk.. Nog nooit zo bij de tekst stil gestaan..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef ex het volgende:
Ik werd juist heel ontspannen wakker, met het is echt voorbij gevoel.. Deze lyrics bleven door mijn hoofd spoken in de auto:
[..]
Wakkker worden in de auto is heel gevaarlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef ex het volgende:
Ik werd juist heel ontspannen wakker, met het is echt voorbij gevoel.. Deze lyrics bleven door mijn hoofd spoken in de auto:
[..]
proberen vol te houden... komt vanzelf goed... en het is het vervelendste is dat je je er inderdaad bij neer moet leggenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Toevallig luister ik dacht liedje echt af en toe dagen lang aan 1 stuk.. Nog nooit zo bij de tekst stil gestaan..
Denk dat ik me er inderdaad bij neer moet gaan leggen, ik dacht dat ik dat gedaan had.. Maar blijkt nu van niet.
Kreeg net wel een smsje van een vrijwilligster bij het overblijven op mijn werk hoe het met me gaat. Echt heel lief, doet me goed! Gewoon van mensen waarvan je het niet verwacht!
Geweldig nummer is dat ja! <3quote:Op woensdag 29 december 2010 10:32 schreef Toefjes het volgende:
Here without you van 3 doors down... Ook geweldig :-)
Als je dat maar weet!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ben nu we'll be allright aan het luisteren.. En ik word er een beetje vrolijk van.. Want het komt natuurlijk ook gewoon allemaal goed!
niet samen kunnen afsluiten hoeft uiteindelijk gelukkig niet te betekenen dat je er niet alleen voor kunt kiezen een andere weg in te slaan...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
"Het is wel over maar nog niet voorbij" zingt rond in mijn gedachten. Het woord 'closure' valt. Lijkt me idd prettig als je die mogelijkheid hebt. Lijkt me voor het goed kunnen afsluiten fijn als je je ex achteraf alsnog kunt betrappen op een andere vriend of vriendin. Lijkt me ook fijn om te weten dat je niet bij elkaar past of dat er zoveel ruzies waren dat dat als de opmaat gezien kan worden en je met een reden kunt zeggen "we waren uit elkaar gegroeid".
Sommigen hebben die mogelijkheid niet. De enige closure die je dan hebt is stomverbaast blijven stilstaan met een hoop scherven in je handen en denken wtf?
Een relatie begin je samen en eindig je samen. Soms zit dat er gewoon ff niet in helaas...
Ja, dit dacht ik ook al de vorige keer toen het uitging, ik kon echt niet begrijpen waarom het uit was. Helaas is dat perspectief niet gekomen omdat ik te snel terugging naar mijn ex. Maar nu denk ik dat het niet uit zal gaan met de persoon die echt bij je past en bij je hoort. Die kwetst je niet zo en zou er nog alles aan doen om iets van de relatie te maken. Maar ja er zijn ook weer mensen die jarenlang goed bij elkaar gepast hebben en dan toch uit elkaar gaan, soms is het gewoon op en moet het zo gebeuren.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
"Het is wel over maar nog niet voorbij" zingt rond in mijn gedachten. Het woord 'closure' valt. Lijkt me idd prettig als je die mogelijkheid hebt. Lijkt me voor het goed kunnen afsluiten fijn als je je ex achteraf alsnog kunt betrappen op een andere vriend of vriendin. Lijkt me ook fijn om te weten dat je niet bij elkaar past of dat er zoveel ruzies waren dat dat als de opmaat gezien kan worden en je met een reden kunt zeggen "we waren uit elkaar gegroeid".
Sommigen hebben die mogelijkheid niet. De enige closure die je dan hebt is stomverbaast blijven stilstaan met een hoop scherven in je handen en denken wtf?
Een relatie begin je samen en eindig je samen. Soms zit dat er gewoon ff niet in helaas...
Ze heeft het mij gemaildquote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
Er is een verschil tussen verliefd worden op iemand anders tijdens je relatie of korte tijd erna. Denk ik... moest ik het zeker weten, ik zat niet op dit forumquote:Op woensdag 29 december 2010 10:51 schreef Faerie het volgende:
Maar kan het dan zijn, als je relatie zo goed is, je toch uit elkaar gaat en de ander toch verliefd wordt o iemand anders? Is het dan niet zo dat diegene die verliefd wordt op iemand anders, er gewoon echt open voor stond en iets miste in de relatie? Dit is iets wat ik me nu echt afvraag over relaties.
In de 3 jaar tijd dat ik samen was met mijn ex heb ik genoeg leuke jongens ontmoet, maar ze deden me echt niks omdat ik er gewoon niet voor open stond.. ook al zaten er dingen niet goed bij ons.
Relaties moet je niet willen begrijpen ben ik nu wel achter :pquote:Op woensdag 29 december 2010 10:51 schreef Faerie het volgende:
Maar kan het dan zijn, als je relatie zo goed is, je toch uit elkaar gaat en de ander toch verliefd wordt o iemand anders? Is het dan niet zo dat diegene die verliefd wordt op iemand anders, er gewoon echt open voor stond en iets miste in de relatie? Dit is iets wat ik me nu echt afvraag over relaties.
In de 3 jaar tijd dat ik samen was met mijn ex heb ik genoeg leuke jongens ontmoet, maar ze deden me echt niks omdat ik er gewoon niet voor open stond.. ook al zaten er dingen niet goed bij ons.
Ja dat is ook een verschil.. Mijn ex werd het tijdens de relatie schijnt. Ik weet niet of dat is omdat hij iets tekort kwam.. Naja bij hem komt het gewoon omdat het een klootzak is en hij niet monogaam kan zijn denk ik :pquote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen verliefd worden op iemand anders tijdens je relatie of korte tijd erna. Denk ik... moest ik het zeker weten, ik zat niet op dit forum
Mijn ex heeft me pas pijn beginnen doen na de relatie (en voordat ze andere vriend had)quote:Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
Naar de relatie wil ik niet meer kijken. Ik wil alleen kijken naar de laatste maanden en uit die periode maak ik op dat m'n ex me bewust of onbewust veel pijn heeft gedaan. Dat helpt met het loslaten. Dat is mijn closure.
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:19 schreef backgammon het volgende:
<knip>
Mn hoofd weet dat het over is, alleen mijn hart nog niet.
<knip>
Daar lijkt het wel op, het is heel vaag allemaal als je er zelf niet in zit.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
@backgammon: wat een verhaal....het lijkt een open einde te hebben vooralsnog....?
Gefeliciteerd, wijs besluit... Je kunt pas dingen afsluiten als je deuren dichtgooit. Hoop dat deze strategie succes heeft. Aan je zelf denken kan geen kwaad ;-)quote:Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Relaties moet je niet willen begrijpen ben ik nu wel achter :p
Jongens ik heb me voorgenomen om geen contact meer de hebben met dat meisje.. Ik sluit het af met het geven van de uitslag van mijn test (al vinden sommige hier dat gek, maar ik heb dat haar nou eenmaal gezegd). En daarna is het klaar.. Ze zoekt het maar uit.. Ik ga niet door haar nog een keer door mijn eigen pijn heen.. Ik ga het proberen, ik ga mezelf niet zeggen dat het moet.. Maar een poging om het te proberen kan geen kwaad dacht ik zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |