abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90559721
ja ik ook. Ik schaam me nu echt enorm voor alles wat ik gezegd heb,gedaan heb en dat ik niet zag hoe verkeerd we bezig waren, dan zeiden we: ja ik ben klaar met je. En twee dagen later was het weer raak. Maar ervaringen zijn nooit slecht ook al doen ze soms pijn :]

Ik snap het verhaal van het rondje en het kruisje niet maar ik kan wel zeggen: 'perfection includes imperfection'. Ideaal is wanneer hij/zij goed voor je is zonder moeite ervoor te doen.

En ik vind John Mayer ook geweldig.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:50:02 #52
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90559737
Luisteren naar je vader is in dit geval een goed idee dus. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:51:11 #53
189961 ex
aperture science
pi_90559808
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ja ik ook. Ik schaam me nu echt enorm voor alles wat ik gezegd heb,gedaan heb en dat ik niet zag hoe verkeerd we bezig waren, dan zeiden we: ja ik ben klaar met je. En twee dagen later was het weer raak. Maar ervaringen zijn nooit slecht ook al doen ze soms pijn :]

Ik snap het verhaal van het rondje en het kruisje niet maar ik kan wel zeggen: 'perfection includes imperfection'. Ideaal is wanneer hij/zij goed voor je is zonder moeite ervoor te doen.

En ik vind John Mayer ook geweldig.
Je hebt een idiaal beeld van een meisje. En je hebt het meisje zelf, jouw idiaal beeld is een rondje, het meisje een kruisje, je probeert dat rondje in een kruisje te douwen. De vergelijking is dat peuters zo'n speel ding hebben waar je de juiste vormpjes, door het juiste gaatjes moet doen.
The cake is a lie!
pi_90559846
Gister toch besloten om de stekker eruit te trekken, hoe definitief dat is zal tijd moeten blijken. Normaal tegen elkaar praten blijkt opeens zo moeilijk, alles valt verkeerd of heeft een duidelijke verwijtende toon. Hij is kort daarna vertrokken naar het buitenland en dat geeft me in ieder geval de komende week beetje rust. We hebben besloten om elkaar de komende tijd met rust te laten en daarna pas te gaan praten als er wat te praten valt.

Moet eerlijk zeggen dat ik me best nuchter voel en denk dat het vooral is omdat ik van onszelf weet dat we alles hebben geprobeerd en er geen what-if momenten zullen zijn. Heb vandaag wel een drukke dag gehad op werk, even een shop therapy sessie en daarna heerlijk agressief getraind. Toch weet ik dat op momenten ik meer tijd heb om na te denken het besef van gemis sterker zal zijn dan mijn realistisch denken.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:52:22 #55
189961 ex
aperture science
pi_90559887
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef goofy_goober het volgende:
Luisteren naar je vader is in dit geval een goed idee dus. :P
Yup, hij hing op met de woorden, ga alsjeblieft niet met haar eten en sterker nog, stop met contact hebben. En ga verdomme is verhuizen.

Haha, en dat is goed advies ook potverdomme. Ik ben er zo klaar mee om me steeds in de maling te laten nemen.
The cake is a lie!
pi_90559986
@ex: op die fiets. Ik weet het hele verhaal ook niet, ben hier maar net :9 Maar zodra zij je een kutgevoel geeft, en herhaaldelijk, dan kap je ermee. Hoe simpel het ook klinkt, dat is het niet. Maar doe het, voor jezelf.
pi_90562425
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef Octagon het volgende:

[..]

We ("de rest") moet er nu wel voor zorgen dat ze zich niet door dit succesverhaal laten meeslepen !

* Octagon = realist :{
Inderdaad. Allereerst wil ik o.us. ook even feliciteren! Hartstikke leuk voor je, dat jullie weer bij elkaar zijn! Dat meen ik oprecht! Een geweldig kerstwonder! :)

Op dat kerstwonder had ik ook gehoopt, mocht helaas niet zo zijn. Of zo'n wonder nog gaat gebeuren, dat weet ik niet. Ik moet zeggen dat het vanmiddag echt kut ging (joh echt?), maar na een aantal reacties van o.a. Wandering, CP en Faerie (sorry als ik nog iemand vergeet) ging ik me beseffen dat ik eens aan mezelf moet denken. Lastig, ik ben er nog lang niet, maar op dit moment voel ik me redelijk goed, gezien de omstandigheden.
'Ups en downs', om maar eens een quote uit een van de laatste sms'jes van mijn ex te gebruiken.
Ben wel benieuwd hoe de komende periode gaat verlopen, ook qua contact van haar uit. Zou ze iets van zich laten horen, bijvoorbeeld met O&N, of in de weken erna? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar, maar ik moet me daar niet mee bezig gaan houden. Verder gaan met mijn leven, en ik zie wel waar het schip gaat stranden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Mr.Myst moet node mee. Denk dat we hem nog wel wat mee kunnen geven ;)
(en waar blijven die dames nou?)
Ik beloof nog niks, maar zet me er maar bij, lijkt me gezellig! Ik woon in de omgeving van Doetinchem, vrij ver uit de buurt dus ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef ex het volgende:

[..]

Yup, hij hing op met de woorden, ga alsjeblieft niet met haar eten en sterker nog, stop met contact hebben. En ga verdomme is verhuizen.

Haha, en dat is goed advies ook potverdomme. Ik ben er zo klaar mee om me steeds in de maling te laten nemen.
Als ze expres drie huizen verder is gaan wonen om je in de gaten te kunnen houden, zit er toch iets niet goed bij haar, om het maar even bot te zeggen. En ook met een slag om de arm, ik weet natuurlijk alleen hetgeen ik hier gelezen heb ;)
Ik denk dat je een goede beslissing neemt door niet met haar af te spreken.
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:40:21 #58
189961 ex
aperture science
pi_90562700
Ik denk het ook.. Of het expres was weet ik niet 100% zeker, maar het is wel toevallig, zo dichtbij.
The cake is a lie!
pi_90563049
Misschien lullig ten overstaan van sommige anderen in dit topic maar DAMN ik voel me goed de laatste week zeg. Nog beter dan de afgelopen 3 weken al waren. Waarschijnlijk omdat ik de kerstdagen beter ben doorgekomen dan verwacht, met toch wel weer goede gesprekken en complimentjes van mensen die vonden dat ik echt zo open was, en zoveel zelfvertrouwen uitstraalde.

Ik ging gister en vandaag dan ook fluitend naar het werk gegaan, radio in de auto keihard aan en lekker meezingen danwel slaan op het stuur bij een lekker dancenummer (schijt aan wat andere weggebruikers van me vinden ;)) Ik was vol zelfvertrouwen en dat bracht ik ook over op anderen. Collega's die (nog meer als anders :P) om me konden lachen, een hele leuke blonde dame aan de balie die ik zowaar verlegen maakte, maar die positiever op me reageeerde dan welke meid ook de afgelopen maanden. Tenminste, dat idee had ik. Ik stond tegenover haar met de gedachte: wat ik ook zeg tegen haar, het zit gewoon goed! En het mooie was, ik wilde verder niks meer dan dat, maar het was gewoon leuk om weer zo bezig te zijn. Met achteraf jaloerse blikken van collega's natuurlijk :+
Vannacht ook om 1 uur ineens een SMS van een leuke meid die ik al wat langer ken. Ik werd er zelfs wakker van maar toch maar wat over en weer gesmst. Vrijdag helemaal los met O&N, dat weet ik nu al, en ik ga 8 januari lekker uit eten met m'n eerste liefde, mijn nicht (dat is een goede vriendin van haar) en haar vriend, ik heb er nu al zin in!

Ik krijg meer en meer het idee dat dit echt goed voor me is geweest allemaal, en dat mijn ex door haar altijd "op de voorgrond" willen treden mij een beetje naar achter heeft gedrukt. Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds een super tijd gehad met haar, maar het afgelopen anderhalf jaar niet goed in m'n vel gezeten. Ik lijk daar nu uit te komen, en hoe! Hoewel ik me de eerste weken echt best wel eenzaam heb gevoeld krijg ik nu weer smsjes van vrienden dat we dit of dat moeten gaan doen, zoals morgenavond bij de ijsbaan een gluhwijntje of biertje drinken. Helemaal top natuurlijk op een doordeweekse dag! ;)

Grappige is, gister werd ik door m'n ex toegevoegd op Facebook. Daar deed ze voorheen echt helemaal niks mee, alleen Hyves. Het was volgens mij wel zo'n automatische invite aan de hand van email adressen, maar misschien dat ze zich toch al een beetje begint te vervelen. Ik heb er nog niet op gereageerd, en ik ga het verzoek ook voorlopig nog niet accepteren. Ik doe m'n best om geen contact met haar op te nemen en dat lukt me eigenlijk nog steeds prima, maar het is haar nog niet gelukt om langer dan een week geen contact op te nemen. En vanochtend kreeg ik een sms van haar, of ik morgenavond wat met haar kon gaan drinken, en ook om te praten over het huis. Ik heb terug gestuurd dat ik geen tijd had deze week, misschien volgende week of de week erop. Naast dat ik druk ben, ook eigenlijk nog geen behoefte aan :)
pi_90563256
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef jeice het volgende:

Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds een super tijd gehad met haar, maar het afgelopen anderhalf jaar niet goed in m'n vel gezeten. Ik lijk daar nu uit te komen, en hoe!
Komt me bekend voor.

Verder, fantastisch dat het goed gaat nu :)
pi_90565083
Net weer wat wezen drinken met een vriendin, morgenmiddag ga ik met mijn neef praten die echt een ongelooflijk goede kijk heeft op alles en een waanzinnige mensenkennis heeft, 's avonds weer met een andere vriendin wat gaan drinken. Op die manier gaat het echt zo goed. Ik bedenk me steeds weer dat er eigenlijk niet zo heel veel verandert in mijn leven.

Als ik nu terugdenk aan het moment waarop hij het uitmaakte vrijdagavond, en hoe hij toen keek, dan denk ik echt dat ik heeeeeelemaal niet meer bij hem terug zou willen. Op een of andere manier staat dat nu zo ver van me af en voel ik er eigenlijk niks bij dat hij het op dat moment uitmaakte. Ik denk dat ik me gelukkig genoeg heb afgeschermd om niet nogmaals zo enorm gekwetst te voelen. Hmm op een of andere manier doet het me eigenlijk niet zo heel veel dat het uit is. Zegt eigenlijk ook nog wat.

Nu nog even andere gewoontes krijgen, want dat vind ik nog wel het moeilijkste. Je bent allemaal dingen gewend die er ineens niet meer zijn en alleen dat is ff wennen.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90565379
Ik denk ook dat je al eerder uit elkaar geweest dat dat ook meetelt. Je weet nu een beetje wat er op je pad gaat komen qua gevoelens en misschien heb je eerder al onbewust afscheid genomen en valt het daardoor mee ???
  woensdag 29 december 2010 @ 00:24:34 #63
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90565395
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef jeice het volgende:
Grappige is, gister werd ik door m'n ex toegevoegd op Facebook. Daar deed ze voorheen echt helemaal niks mee, alleen Hyves. Het was volgens mij wel zo'n automatische invite aan de hand van email adressen, maar misschien dat ze zich toch al een beetje begint te vervelen. Ik heb er nog niet op gereageerd, en ik ga het verzoek ook voorlopig nog niet accepteren. Ik doe m'n best om geen contact met haar op te nemen en dat lukt me eigenlijk nog steeds prima, maar het is haar nog niet gelukt om langer dan een week geen contact op te nemen. En vanochtend kreeg ik een sms van haar, of ik morgenavond wat met haar kon gaan drinken, en ook om te praten over het huis. Ik heb terug gestuurd dat ik geen tijd had deze week, misschien volgende week of de week erop. Naast dat ik druk ben, ook eigenlijk nog geen behoefte aan :)
Heh, misschien is ze haar fout in aan het zien en is de barman toch niet zo perfect als ze dacht. Ze wilde rondsletten met iemand anders alvorens terug te keren naar het veilige jeice-nest. Het is beter om gepaste afstand te bewaren bij dat soort types. Durf er wel een wedje op te leggen dat ze nu spijt heeft, als ze zoveel contact blijft zoeken. Wat dat betreft heb jij nu de touwtjes in handen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90569490
Tijd om dit avondje af te sluiten... Wilde de hele avond eigenlijk al wat schrjven maar ik heb alleen maar klassieke muziek zitten luisteren en fora afstruinen :')
  woensdag 29 december 2010 @ 03:06:18 #65
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90569529
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef ex het volgende:
Ik denk het ook.. Of het expres was weet ik niet 100% zeker, maar het is wel toevallig, zo dichtbij.
Kruisje, rondje, circkeltje, driehoekje..... ik zeg jij bent goed bezig kerel
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90570051
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Tara_88 het volgende:
Gister toch besloten om de stekker eruit te trekken, hoe definitief dat is zal tijd moeten blijken. Normaal tegen elkaar praten blijkt opeens zo moeilijk, alles valt verkeerd of heeft een duidelijke verwijtende toon. Hij is kort daarna vertrokken naar het buitenland en dat geeft me in ieder geval de komende week beetje rust. We hebben besloten om elkaar de komende tijd met rust te laten en daarna pas te gaan praten als er wat te praten valt.

Moet eerlijk zeggen dat ik me best nuchter voel en denk dat het vooral is omdat ik van onszelf weet dat we alles hebben geprobeerd
en er geen what-if momenten zullen zijn. Heb vandaag wel een drukke dag gehad op werk, even een shop therapy sessie en daarna heerlijk agressief getraind. Toch weet ik dat op momenten ik meer tijd heb om na te denken het besef van gemis sterker zal zijn dan mijn realistisch denken.
Het gevoel hebben alles geprobeerd te hebben, is inderdaad héél belangrijk.
Ik had/heb dat niet en dat maakt het allemaal wat moeilijker te verwerken.

* Octagon maakt zich klaar om dag 6 zonder contact aan te vatten :)
pi_90570661
Het gevoel hebben alles geprobeerd te hebben, is inderdaad héél belangrijk.
Ik had/heb dat niet en dat maakt het allemaal wat moeilijker te verwerken.

* Octagon maakt zich klaar om dag 6 zonder contact aan te vatten :)
[/quote]

hier dag 3 zonder contact, al heeft ze me nog wel via een vriend op msn een knuffel overgebracht. Welke ik niet beantwoord heb. De beste manier om over een ex heen te komen is voor mij alles radicaal afkappen. Al blijf ik onbewust toch naar dat gsm'etje kijken, al blijf ik de hele dag denken: nu doet ze dit, nu heeft ze pauze, etc etc. Heel veel muziek waar herinneringen aan zitten, en baal stevig. Maar ja, dag 3, wat wil je...
pi_90571119
Ik werd echt met een rotgevoel wakker! Heb over hem gedroomd.. En ik snap echt geen reet meer van heel de situatie. Die meid loopt continue te zeiken dat ze hem niet kan vertrouwen, maar blijft wel bij hem.. (Niet dat ik haar nog gesproken heb hoor)

Ik dacht echt dat het goed ging! Maar waarom nu weer deze dip!? Hij verdient het niet dat ik me zo verdomde klote voel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 29 december 2010 @ 09:15:34 #69
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_90571207
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik werd echt met een rotgevoel wakker! Heb over hem gedroomd.. En ik snap echt geen reet meer van heel de situatie. Die meid loopt continue te zeiken dat ze hem niet kan vertrouwen, maar blijft wel bij hem.. (Niet dat ik haar nog gesproken heb hoor)

Ik dacht echt dat het goed ging! Maar waarom nu weer deze dip!? Hij verdient het niet dat ik me zo verdomde klote voel!
Dipjes hou je altijd wel. Heb ik nu ook nog heel af en toe na bijna een jaar. Wil niet zeggen dat het ook altijd wat betekent.
pi_90571314
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:09 schreef J0ycie88 het volgende:

Is het een troost te weten dat je niet alleen bent ?
Ik heb sinds deze morgen een zenuwachtigheidsgevoel... terwijl ik niet speciaal aan haar denk.
Een mens leert nog iets over zijn lichaam op die manier :P
pi_90571403
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:21 schreef Octagon het volgende:

[..]

Is het een troost te weten dat je niet alleen bent ?
Ik heb sinds deze morgen een zenuwachtigheidsgevoel... terwijl ik niet speciaal aan haar denk.
Een mens leert nog iets over zijn lichaam op die manier :P
Ik weet niet of het een troost is.. Door meerdere factoren voel ik me op dit moment kut.. En ik wou dat ik mezelf eens wat meer in de hand had.. Dat ik gewoon door kan gaan zoals ik altijd deed. Ik snap dat ik niet moet denken dat ik me helemaal perfect voel na wat er is gebeurt.. Maar ik wil gewoon verder.. Door.. En niet continue hier aan denken, wat ik op dit moment dus wel doe!
  woensdag 29 december 2010 @ 09:36:01 #72
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_90571547
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een troost is.. Door meerdere factoren voel ik me op dit moment kut.. En ik wou dat ik mezelf eens wat meer in de hand had.. Dat ik gewoon door kan gaan zoals ik altijd deed. Ik snap dat ik niet moet denken dat ik me helemaal perfect voel na wat er is gebeurt.. Maar ik wil gewoon verder.. Door.. En niet continue hier aan denken, wat ik op dit moment dus wel doe!
Wat mij altijd wel heeft geholpen is accepteren dat je je op dit moment kut voelt. Je kunt wel zo erg je best doen om het niet te willen voelen, maar dan komt het toch altijd wel terug.
Net zoals ik zeg dat je niet aan een olifant moet denken.
En vooral als je je door meerdere factoren kut voelt wil het nog wel eens zo zijn dat al die gedachtes gaan centreren om je ex :)
pi_90571572
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je zoekt closure da's duidelijk.
Heb je een idee wat jij belangrijk vindt om "closure" te hebben ? En is het realistisch te denken dat je dat gaat krijgen ?

Concreet in mijn geval : ik heb zo'n 1,5 maand closure gezocht door contact te blijven houden met mijn ex. Ik wou nl. het laatste beeld dat ik van haar had vervangen door een 'passender' beeld. Zij wou mij niet zien IRL, dus bleef ik ook vasthangen in mijn gedachte.
Vorige week woensdag besloot ik da'k met haar volledig moest kappen, waarop ze me nog 2 (lieve) mails stuurde [want zo manipulatief zijn ze ook wel weer - 'de vrouwen' >:) ] om daarna zelf te kunnen zeggen dat het beter was geen contact meer te hebben "voor onbepaalde tijd".
Denk dat ik hierdoor een soort "closure" heb... al moet ik er niet flauw over doen dat het moment dat ze terug contact opneemt weer eventjes moeilijk zal zijn.
Maar het positieve is wel dat de drang die ik 2,5 maand gevoeld heb om haar te contacteren op dit ogenblik weg is :)
  woensdag 29 december 2010 @ 10:10:31 #74
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90572202
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Octagon het volgende:

[..]

Je zoekt closure da's duidelijk.
Heb je een idee wat jij belangrijk vindt om "closure" te hebben ? En is het realistisch te denken dat je dat gaat krijgen ?

Concreet in mijn geval : ik heb zo'n 1,5 maand closure gezocht door contact te blijven houden met mijn ex. Ik wou nl. het laatste beeld dat ik van haar had vervangen door een 'passender' beeld. Zij wou mij niet zien IRL, dus bleef ik ook vasthangen in mijn gedachte.
Vorige week woensdag besloot ik da'k met haar volledig moest kappen, waarop ze me nog 2 (lieve) mails stuurde [want zo manipulatief zijn ze ook wel weer - 'de vrouwen' >:) ] om daarna zelf te kunnen zeggen dat het beter was geen contact meer te hebben "voor onbepaalde tijd".
Denk dat ik hierdoor een soort "closure" heb... al moet ik er niet flauw over doen dat het moment dat ze terug contact opneemt weer eventjes moeilijk zal zijn.
Maar het positieve is wel dat de drang die ik 2,5 maand gevoeld heb om haar te contacteren op dit ogenblik weg is :)
dat zoeken naar closure is zo herkenbaar..... als je zelf het gevoel hebt dat er niks aan de hand is, niks snapt van haar beslissing (zoals ik) dan is het echt heel moeilijk...
Maar je hebt gelijk blijven zoeken naar het antwoord brengt je niet verder... aanvaarden dat je geen antwoord krijgt (tenminste niet in nabije toekomst) en proberen verder te gaan... hoe lastig ook
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  woensdag 29 december 2010 @ 10:13:54 #75
189961 ex
aperture science
pi_90572282
Ik werd juist heel ontspannen wakker, met het is echt voorbij gevoel.. Deze lyrics bleven door mijn hoofd spoken in de auto:

quote:
Kanye West - Love Lockdown
Where I wanna go, I don't need you
I've been down this road, too many times before
I'm not lovin' you the way I wanted to
The cake is a lie!
pi_90572391
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef ex het volgende:
Ik werd juist heel ontspannen wakker, met het is echt voorbij gevoel.. Deze lyrics bleven door mijn hoofd spoken in de auto:

[..]

Toevallig luister ik dacht liedje echt af en toe dagen lang aan 1 stuk.. Nog nooit zo bij de tekst stil gestaan..

Denk dat ik me er inderdaad bij neer moet gaan leggen, ik dacht dat ik dat gedaan had.. Maar blijkt nu van niet.
Kreeg net wel een smsje van een vrijwilligster bij het overblijven op mijn werk hoe het met me gaat. Echt heel lief, doet me goed! Gewoon van mensen waarvan je het niet verwacht!
pi_90572398
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef ex het volgende:

[..]

Wakkker worden in de auto is heel gevaarlijk! :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 10:21:09 #78
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90572456
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Toevallig luister ik dacht liedje echt af en toe dagen lang aan 1 stuk.. Nog nooit zo bij de tekst stil gestaan..

Denk dat ik me er inderdaad bij neer moet gaan leggen, ik dacht dat ik dat gedaan had.. Maar blijkt nu van niet.
Kreeg net wel een smsje van een vrijwilligster bij het overblijven op mijn werk hoe het met me gaat. Echt heel lief, doet me goed! Gewoon van mensen waarvan je het niet verwacht!
proberen vol te houden... komt vanzelf goed... en het is het vervelendste is dat je je er inderdaad bij neer moet leggen
Komt allemaal goed!
pi_90572679
Ben nu we'll be allright aan het luisteren.. En ik word er een beetje vrolijk van.. Want het komt natuurlijk ook gewoon allemaal goed!

pi_90572729
Here without you van 3 doors down... Ook geweldig :-)
pi_90572764
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:32 schreef Toefjes het volgende:
Here without you van 3 doors down... Ook geweldig :-)
Geweldig nummer is dat ja! <3
  woensdag 29 december 2010 @ 10:34:30 #82
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90572765
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ben nu we'll be allright aan het luisteren.. En ik word er een beetje vrolijk van.. Want het komt natuurlijk ook gewoon allemaal goed!

Als je dat maar weet!!!
pi_90572785
"Het is wel over maar nog niet voorbij" zingt rond in mijn gedachten. Het woord 'closure' valt. Lijkt me idd prettig als je die mogelijkheid hebt. Lijkt me voor het goed kunnen afsluiten fijn als je je ex achteraf alsnog kunt betrappen op een andere vriend of vriendin. Lijkt me ook fijn om te weten dat je niet bij elkaar past of dat er zoveel ruzies waren dat dat als de opmaat gezien kan worden en je met een reden kunt zeggen "we waren uit elkaar gegroeid".
Sommigen hebben die mogelijkheid niet. De enige closure die je dan hebt is stomverbaast blijven stilstaan met een hoop scherven in je handen en denken wtf?
Een relatie begin je samen en eindig je samen. Soms zit dat er gewoon ff niet in helaas...
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 10:42:30 #84
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90572960
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
"Het is wel over maar nog niet voorbij" zingt rond in mijn gedachten. Het woord 'closure' valt. Lijkt me idd prettig als je die mogelijkheid hebt. Lijkt me voor het goed kunnen afsluiten fijn als je je ex achteraf alsnog kunt betrappen op een andere vriend of vriendin. Lijkt me ook fijn om te weten dat je niet bij elkaar past of dat er zoveel ruzies waren dat dat als de opmaat gezien kan worden en je met een reden kunt zeggen "we waren uit elkaar gegroeid".
Sommigen hebben die mogelijkheid niet. De enige closure die je dan hebt is stomverbaast blijven stilstaan met een hoop scherven in je handen en denken wtf?
Een relatie begin je samen en eindig je samen. Soms zit dat er gewoon ff niet in helaas...
niet samen kunnen afsluiten hoeft uiteindelijk gelukkig niet te betekenen dat je er niet alleen voor kunt kiezen een andere weg in te slaan...
dat is ook het enige wat je nu kunt doen...
pi_90573022
quote:
Ja, dit dacht ik ook al de vorige keer toen het uitging, ik kon echt niet begrijpen waarom het uit was. Helaas is dat perspectief niet gekomen omdat ik te snel terugging naar mijn ex. Maar nu denk ik dat het niet uit zal gaan met de persoon die echt bij je past en bij je hoort. Die kwetst je niet zo en zou er nog alles aan doen om iets van de relatie te maken. Maar ja er zijn ook weer mensen die jarenlang goed bij elkaar gepast hebben en dan toch uit elkaar gaan, soms is het gewoon op en moet het zo gebeuren.

Ik hoor nu echt van zoveel mensen die ook een breakup hebben gehad, dat ze nu juist zo ontzettend blij zijn dat ze nu een veel betere relatie hebben, maar eerst ook dachten dat ze nooit meer een vriend zouden vinden. Ik kan dat zelf nu ook nog niet zo geloven hoor, maar eerst even als vrijgezel gelukkig zijn en er niet naar zoeken, dan komt het denk ik wel op je pad. :)
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_90573061
True
Strek je eens uit !
pi_90573066
quote:
Ze heeft het mij gemaild :') Nu kan ik dat gewoon schrijven - maar 2 weken geleden kwam het toch hard aan. Zeker als je weet dat je ex niet fladdert van hier naar daar.

Zelf vind ik nog altijd dat we goed bij elkaar passen, we hadden ook geen ruzies (daarvoor was de duur van de relatie te kort)... maar als één partij verder gaat met zijn/haar leven, een andere partner heeft... tja, dan houdt het op.
Althans, voor mij houdt het dan op. Ik hoef niet zonodig op de hoogte te blijven van wat er in haar leven omgaat. Dan wordt "closure" als het ware geforceerd.
pi_90573200
Het effect wat mail heeft ken ik. Zo gebeurde het ook bij mij. Gek gezegd; was het maar zo dat er een ander in het spel was, dan was die closure ook makkelijker geweest. Dat is er 'helaas' niet.
Wat Ennudan zegt klopt.
Strek je eens uit !
pi_90573251
Maar kan het dan zijn, als je relatie zo goed is, je toch uit elkaar gaat en de ander toch verliefd wordt o iemand anders? Is het dan niet zo dat diegene die verliefd wordt op iemand anders, er gewoon echt open voor stond en iets miste in de relatie? Dit is iets wat ik me nu echt afvraag over relaties.

In de 3 jaar tijd dat ik samen was met mijn ex heb ik genoeg leuke jongens ontmoet, maar ze deden me echt niks omdat ik er gewoon niet voor open stond.. ook al zaten er dingen niet goed bij ons.
pi_90573403
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:51 schreef Faerie het volgende:
Maar kan het dan zijn, als je relatie zo goed is, je toch uit elkaar gaat en de ander toch verliefd wordt o iemand anders? Is het dan niet zo dat diegene die verliefd wordt op iemand anders, er gewoon echt open voor stond en iets miste in de relatie? Dit is iets wat ik me nu echt afvraag over relaties.

In de 3 jaar tijd dat ik samen was met mijn ex heb ik genoeg leuke jongens ontmoet, maar ze deden me echt niks omdat ik er gewoon niet voor open stond.. ook al zaten er dingen niet goed bij ons.
Er is een verschil tussen verliefd worden op iemand anders tijdens je relatie of korte tijd erna. Denk ik... moest ik het zeker weten, ik zat niet op dit forum 8-)
pi_90573479
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:51 schreef Faerie het volgende:

Relaties moet je niet willen begrijpen ben ik nu wel achter :p

Jongens ik heb me voorgenomen om geen contact meer de hebben met dat meisje.. Ik sluit het af met het geven van de uitslag van mijn test (al vinden sommige hier dat gek, maar ik heb dat haar nou eenmaal gezegd). En daarna is het klaar.. Ze zoekt het maar uit.. Ik ga niet door haar nog een keer door mijn eigen pijn heen.. Ik ga het proberen, ik ga mezelf niet zeggen dat het moet.. Maar een poging om het te proberen kan geen kwaad dacht ik zo!
pi_90573522
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef Octagon het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen verliefd worden op iemand anders tijdens je relatie of korte tijd erna. Denk ik... moest ik het zeker weten, ik zat niet op dit forum 8-)
Ja dat is ook een verschil.. Mijn ex werd het tijdens de relatie schijnt. Ik weet niet of dat is omdat hij iets tekort kwam.. Naja bij hem komt het gewoon omdat het een klootzak is en hij niet monogaam kan zijn denk ik :p
pi_90573849
Naar de relatie wil ik niet meer kijken. Ik wil alleen kijken naar de laatste maanden en uit die periode maak ik op dat m'n ex me bewust of onbewust veel pijn heeft gedaan. Dat helpt met het loslaten. Dat is mijn closure.
Strek je eens uit !
pi_90574095
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
Naar de relatie wil ik niet meer kijken. Ik wil alleen kijken naar de laatste maanden en uit die periode maak ik op dat m'n ex me bewust of onbewust veel pijn heeft gedaan. Dat helpt met het loslaten. Dat is mijn closure.
Mijn ex heeft me pas pijn beginnen doen na de relatie (en voordat ze andere vriend had) ;(
Aangezien ook ik een eigenwijze steenezel ben, heb ik toen geen afstand kunnen creëren - ik wou te hard dat het goed kwam. En dan stel je op een gegeven moment vast dat je bijna de helft van de duurtijd van de relatie aan't afsluiten bent...

Godverdomme, heb ik véél emoties doorlopen de laatste 3 maand 8)7 Nu nog te hopen da'k er eindelijk iets uit geleerd heb :%
pi_90574253
ik ben al zo'n 3-4maanden single en ik heb het echt heel zwaar gehad, zeker de eerste 2 maanden.
We hadden nog wel contact met sms maar ik probeerde haar steeds terug te winnen etc, ik was echt heel erg wanhopig bezig, achteraf heb ik daar ook spijt van. allemaal dingen gezegt wat ik misschien niet eens waar kan maken en mezelf voordoen alsof ik ineens zou zijn verandert en een betere man voor haar zou zijn.

Gelukkig kende ze mij heel goed, en ik haar. Ze wist precies wat ze moest zeggen om me te kalmeren en in te zien dat het er niet meer in zat.
Zo nu en dan kreeg ik een soort van terug val, de drang om contact met haar te leggen; "hoe het gaat?" "heb je zin om wat te drinken?" nog steeds wanhopig.
Na een maand of 2 ging het een stuk beter, ik ging weer graag de deur uit, op stap. gezellig contact leggen met andere mensen en proberen m'n leven weer op te pakken.
Dat ging heel goed, 2 weken lang niets van elkaar gehoort en ik was blij dat ik eindelijk uit dat gat aan het klimmen was.
Totdat ik op een zondag ochtend lekker aan het rommelen was in huis ik een SMS kreeg.

"You fcked me up!" "How can i ever love somebody else after you?" ( ze sprak vaak engels/nederlands tegen mij wat ze van d'r ouders heeft overgehouden)

Het eerste wat ik dacht was, "wtf? jij ging bij mij weg" Ik reageerde met te zeggen dat ze mij ook heel veel verdriet heeft gedaan en dat ik haar geen verdriet heb willen doen.
Ik begreep goed wat ze mee maakte, ze heeft ADD en valt soms in een soort depressie
Toen we nog samen waren heb ik daar altijd goed mee om kunnen gaan aangezien ik mezelf in haar terug zag ( ik heb zelf misschien ook ADD, alleen nog nooit laten testen).

Ik dacht wel; "Ben ik even blij dat ik me nu niet meer kut voel en jij wel."
Maar dat is niet mijn aart, ik voelde al snel met haar pijn mee, ik heb d'r verteld dat ik veel fout heb gedaan, dat ik ook erg blind ben geweest en niet m'n best heb gedaan in onze relatie. Maar ik kan niks meer veranderen aan het verleden, dat heeft ze mij ook 100x verteld.

Ik zag dat na die 2maanden ook in en zei tegen mezelf; "volgende keer beter! nu door!"

Na wat meer SMSjes hebben we besloten om een keer af te spreken in de stad, lekker neutraal ergens in een cafe waar we rustig konden praten.

Die avond hebben we goed gepraat, we hebben gesproken over wat ons dwars zit en de pijn de we nog voelden, het luchten voor ons beide veel op.
We zijn daarna naar mijn huis gegaan en hebben daar nog wat verder gepraat en hadden besloten, aangezien we altijd heel goed met elkaar hebben kunnen praten en elkaar goed aanvulden, om vrienden te blijven en af en toe eens af te spreken.
Dat ging een week goed.

Ik begon weer aan haar te denken, ze zag er goed uit en ik voelde me nog steeds erg tot d'r aangetrokken.
Zei kennenlijk ook.
Al snel vonden er wat "meer dan vriendelijke" smsjes plaats en op en zondag lagen we samen in bed.
Ik vond het heerlijk om weer bij d'r te zijn maar ik wist niet wat ik er mee aan moest in eerste instantie.

Liefde of Lust?
Wat voel ik nou? ik was toch over d'r heen? kan dit zowel verder, we hebben beide dingen waar we aan moeten werken en eigenlijk is het beter als we geen relatie met elkaar aangaan.

Fool that I am, toch geprobeerd er iets van te maken en dat ging even goed totdat zij mij ook vertelde dat ze niet wist wat ze nou voelde. Ik stelde voor het rustig aan te doen, gewoon vrienden en misschien een beetje meer.

Ik merkte al snel dat ik van stapel liep, ze zat weer in m'n hoofd.
Gelukkig een stuk wijzer hebben we besloten toch echt niks meer dan vrienden te blijven.

Ze zit nog steeds in mijn hoofd en ik ben weer terug bij af..
Ik vind het fijn om gewoon met haar te praten en zij ook want ze zoekt regelmatig contact en we doen ook vaak nog dingen samen bv als ze in de stad is vraagt ze of ik zin heb om mee te gaan of samen ergens een filmpje kijken.
Het zal niks meer worden dan vrienden en dat zie ik ook in, maar toch ergens blijft er iets knagen, als ik aan haar denk met een ander dan breekt er iets... Ik wil haar nog steeds bij mij terwijl ik weet dat het niks meer word. Niet meer zoals toen.

Ik had d'r bijna losgelaten maar toch ergens weer houvast gekregen waar ik nu spijt van heb.

Iedere relatie is anders en zo is het loslaten ook.
De een doet het met woede de ander uit liefde.
Sommige laten niet los, sommige na een lange tijd pas.

Voor mij is het een tijd waarin ik veel over mezelf leer.
Mn hoofd weet dat het over is, alleen mijn hart nog niet.
Het heeft voor mij veel tijd nodig, stom want er zit naar een 30cm tussen de twee...

( daaaammmnnnn wat issie lang terwijl ik zoveel geknipt heb hahaha sorry! :) )
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90574485
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:19 schreef backgammon het volgende:
<knip>
Mn hoofd weet dat het over is, alleen mijn hart nog niet.
<knip>
Waarheid als een koe.
Ex heeft haar verstand gevolgd & ik volg meer mijn hart in relatiestuff...
pi_90574596
@backgammon: wat een verhaal....het lijkt een open einde te hebben vooralsnog....?
Strek je eens uit !
pi_90575027
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:28 schreef Wanderingwhy het volgende:
@backgammon: wat een verhaal....het lijkt een open einde te hebben vooralsnog....?
Daar lijkt het wel op, het is heel vaag allemaal als je er zelf niet in zit.

We zijn beide heel duidelijk geweest dat het er gewoon niet in zit alleen we zijn beide eerlijk genoeg om te zeggen dat we nog wel tot elkaar aangetrokken zijn.
Ook willen we het contact niet kwijt.

Het zit hem in het ADD gedeelte, zij zal d'r eigen eerst moeten vinden, leren leven met d'r zelf zonder iemand die haar verteld wat ze wil horen maar zelf niet gelooft.

Nu zou je zeggen, je moet haar los laten.
Dat heb ik gedaan, maar zij kan dat denk ik niet, en nu ik ook niet, we hebben elkaar te veel te vertellen en vullen elkaar te goed aan.
Het zou veel beter zijn als ik homo was en me niet tot haar aangetrokken voelde.
Maar helaas.

"Can't live with or without you" applies here I think.

Het enige wat ik kan doen is proberen een goede vriend te zijn en tegelijkertijd m'n eigen weg vinden.
hey sexy, ooohhh you already know!
  woensdag 29 december 2010 @ 12:51:21 #99
189961 ex
aperture science
pi_90577648
Ik heb niks meer laten horen aan me ex, en zij ook niet meer aan mij. In plaats van 24/7 denk ik nu 1x in de 2 uur is van ach..

Vanavond me date :). Denk wel dat, dat gaat helpen :P.
The cake is a lie!
pi_90578129
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Relaties moet je niet willen begrijpen ben ik nu wel achter :p

Jongens ik heb me voorgenomen om geen contact meer de hebben met dat meisje.. Ik sluit het af met het geven van de uitslag van mijn test (al vinden sommige hier dat gek, maar ik heb dat haar nou eenmaal gezegd). En daarna is het klaar.. Ze zoekt het maar uit.. Ik ga niet door haar nog een keer door mijn eigen pijn heen.. Ik ga het proberen, ik ga mezelf niet zeggen dat het moet.. Maar een poging om het te proberen kan geen kwaad dacht ik zo!
Gefeliciteerd, wijs besluit... Je kunt pas dingen afsluiten als je deuren dichtgooit. Hoop dat deze strategie succes heeft. Aan je zelf denken kan geen kwaad ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')