Alles vertellen hé ... jij bent van't straat.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee, dat kan me al maanden geen flikker meer schelen.
Ik wel - maar dat wordt ook niet altijd in dank afgenomen. (en neen, ik ben geen stalkerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vraag me nog één ding af he.![]()
Als een gozer écht contact weer wilt met je, dan doet ie toch alles om weer contact op te zoeken?
Lijkt me wel, geldt andersom toch ook?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vraag me nog één ding af he.![]()
Als een gozer écht contact weer wilt met je, dan doet ie toch alles om weer contact op te zoeken?
Ja of als reactie op dat ik zei dat ik hem nooit meer wilde zien en nogal wat..scheldwoorden erna.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef melanie_x het volgende:
Misschien zoekt je ex geen contact omdat hij weet dat het zo beter is?
En dan branden je vingers van verlangen... Ik weet het. Ik zeg ook niet dat ik het vol ga houden. Ik kan het slechts proberen. Probeer er rationeel naar te kijken, hoe lastig dat ook is, want (bij mij in ieder geval) emoties overheersen het verstand op dit moment.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
maar dan ligt je telefoon naast je en dan kijk je er naar..
Meer dan herkenbaar (in mailvorm dan....) terwijl ik weet dat ze nog veel gevoelens heeft....nu wordt ik nog nieuwsgieriger....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja of als reactie op dat ik zei dat ik hem nooit meer wilde zien en nogal wat..scheldwoorden erna.
Wij hebben dan weer niet gescholden... sommige emails waren wat harder als een andere, maar schelden neen. Ze wou mij gewoon niet meer zien. Kon ze niet aan zonder de vrees "te plooien" (lees : relatie verderzetten).quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Meer dan herkenbaar (in mailvorm dan....) terwijl ik weet dat ze nog veel gevoelens heeft....nu wordt ik nog nieuwsgieriger....
Die drang is bij mij weg...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
maar dan ligt je telefoon naast je en dan kijk je er naar..
Ja ik mis hem ook absoluut niet maar het is vooral zo jammer dat ik pas achteraf pas dacht: Verdomme wat heb ik veel gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef melanie_x het volgende:
Vreselijke vermoeiende situatie inderdaad JFM. Fijn dat er een definitieve punt achter staat, dan weet je ook waar je aan toe bent.
Ok, nu ik:quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij was een stuk ouder, 11 jaar ouder om precies te zijn.
Ik was toen 16 en hij 27 en het liep af toen ik 18 was en hij 29.
Het was echt aantrekken, afstoten, aantrekken. Op een gegeven moment zei hij ook dat hij me echt leuk vond en ik vond hem ook leuk. De eerste keer dat ik hem zag sloeg ik echt steil achterover met mijn mond open want zoiets had ik nog nooit meegemaakt.
Maar er speelde veel veel veel factoren. Leeftijd, cultuur, acceptatie door de omgeving en veel veel meer dingen. Op nieuwjaar, om 00.00 was ik helemaal in tranen. Op valentijnsdag( niet dat JFM er aandacht aan schonk maar oke) waren we weer uit elkaar .Op zijn verjaardag was ie met een ander. Op mijn verjaardag ging hij met vakantie.
Zo gingen we door tot een paar maanden nadat ik 18 was en toen besloten we een punt erachter te zetten.
Dit is alles in groooote lijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |