abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90600443
Heb toevallig mijn ex ook 3-4 maanden niet gezien, en ook over hem gedroomd (wat me de laatste tijd haast nooit meer gebeurd).

En inderdaad, hoef hem ook niet te zien :D
pi_90600460
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nee, dat kan me al maanden geen flikker meer schelen. ;)
Alles vertellen hé ... jij bent van't straat.
* Octagon = jaloers :+
pi_90600512
Beter n_n
Het is best vermoeiend om iedere 2-3 dagen gefrustreerd thuis te komen en niet weten wat je met mezelf of met elkaar aan moet.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90600630
JEEJ het is 6 maanden verder, maar ik denk dat iknmiddels eindelijk ver genoeg ben om te zeggen dat ik klaar ben met verwerken...

Ben inmiddels ook alweer de hele week bij mn ouders thuis, vrijdag voor het laatst goed uitgeweest sindsdien mijn vrienden niet echt meer gezien, alleen een beetje sporten overdag verder lui thuis gehangen, maar zelfs dan begint het niet meer te knagen :D
Zal dus vanaf nu alleen maar beter kunnen gaan...

Vind het echter nog wel interessante materie allemaal dus mij zullen jullie hier helaas af en toe nog wel tegen blijven komen :P
pi_90600719
Ik vraag me nog één ding af he. :{

Als een gozer écht contact weer wilt met je, dan doet ie toch alles om weer contact op te zoeken? :{
pi_90600788
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Als een gozer écht contact weer wilt met je, dan doet ie toch alles om weer contact op te zoeken? :{
Ik wel - maar dat wordt ook niet altijd in dank afgenomen. (en neen, ik ben geen stalker :') )

Vanwaar die vraag ?
pi_90600917
Omdat hij al die maanden kwam en ging en toen ging ie echt weg, waren we uitgepraat. Ik had beloofd om nog een keer langs te komen op zijn werk. Ik 1,5 uur reizen ofzo en daarna nooit meer gesproken en hij had ook geen moeite meer gedaan om een smsje of whatsoever te sturen.
pi_90600971
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Lijkt me wel, geldt andersom toch ook?
Dé reden waarom ik niks van me laat horen op dit moment. Mijn ex heeft het met mij uitgemaakt, ik wil nog steeds met haar verder. Ik zoek bewust geen contact meer, want de laatste keer dat ik haar sprak heb ik duidelijk laten merken hoe ik erover dacht. Mocht ze van gedachten veranderen/contact willen, staat de deur voor haar open (nooit ruzie gehad, relatie is eigenlijk zonder echt goede reden beëindigd door haar). Op dit moment tenminste nog wel...
Ik hoop dat ze me, nu we echt helemaal geen contact meer hebben, gaat missen. Maar realistisch gezien denk ik dat ze zo ver is dat ze dat achter zich kan laten.
En dat is ook een reden om geen contact op te nemen. Wat heb ik er op dit moment aan, doe mezelf alleen maar pijn, geef mezelf hoop terwijl die er niet is.
pi_90601008
maar dan ligt je telefoon naast je en dan kijk je er naar :{ ..
pi_90601065
Misschien zoekt je ex geen contact omdat hij weet dat het zo beter is?
pi_90601119
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef melanie_x het volgende:
Misschien zoekt je ex geen contact omdat hij weet dat het zo beter is?
Ja of als reactie op dat ik zei dat ik hem nooit meer wilde zien en nogal wat..scheldwoorden erna. :{
pi_90601155
Haha jouw situatie lijkt zo erg op die van mij, beetje eng :D
pi_90601229
Hahahaha geloof me, mijn situatie was zo absurd dat er haast geen vergelijkingsmateriaal is.
Daarom vond ik het ook zo mooi maar achteraf gezien,tsja. Nu ben ik wel gelukkiger. *O*
pi_90601329
Ik ben wel benieuwd naar hoe jouw verhaal een beetje in elkaar zit.. Heb wel het idee dat we ongeveer op dezelfde manier denken.
pi_90601420
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
En dan branden je vingers van verlangen... Ik weet het. Ik zeg ook niet dat ik het vol ga houden. Ik kan het slechts proberen. Probeer er rationeel naar te kijken, hoe lastig dat ook is, want (bij mij in ieder geval) emoties overheersen het verstand op dit moment.
Doe wat je denkt dat het beste is voor jezelf. Ik weet dat ik mezelf alleen maar kwel, als ik contact opneem/afspreek whatever.
Als ze nou contact opneemt met mij, en zou willen praten, is het wat anders. Zolang dat niet gebeurd, probeer ik haar los te laten. Dat is moeilijk, lukt me nauwelijks, maar het zal moeten.

Maar oh, wat hoop ik dat ze binnen niet al te lange tijd spijt krijgt van haar beslissing. En dat is zo f*cking slecht! Ik mag dat niet hopen, want het gaat (waarschijnlijk) niet gebeuren. Als het wel gebeurd is dat fijn, zou het beste zijn wat me zou kunnen overkomen, maar ik moet het onder ogen zien: Op dit moment zit dat er gewoon niet in. En dat is zwaar.

* Mr.Myst gaat maar even tv kijken, even afleiding
pi_90601484
Nou ja, als er een absurde situatie in de lucht hangt word ik ook benieuwd, de mijne wijkt namelijk ook nogal af....vertel eens Johnfuckinmayer?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90601588
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja of als reactie op dat ik zei dat ik hem nooit meer wilde zien en nogal wat..scheldwoorden erna. :{
Meer dan herkenbaar (in mailvorm dan....) terwijl ik weet dat ze nog veel gevoelens heeft....nu wordt ik nog nieuwsgieriger....
Strek je eens uit !
pi_90601809
Hij was een stuk ouder, 11 jaar ouder om precies te zijn.
Ik was toen 16 en hij 27 en het liep af toen ik 18 was en hij 29.
Het was echt aantrekken, afstoten, aantrekken. Op een gegeven moment zei hij ook dat hij me echt leuk vond en ik vond hem ook leuk. De eerste keer dat ik hem zag sloeg ik echt steil achterover met mijn mond open want zoiets had ik nog nooit meegemaakt.

Maar er speelde veel veel veel factoren. Leeftijd, cultuur, acceptatie door de omgeving en veel veel meer dingen. Op nieuwjaar, om 00.00 was ik helemaal in tranen. Op valentijnsdag( niet dat JFM er aandacht aan schonk maar oke) waren we weer uit elkaar .Op zijn verjaardag was ie met een ander. Op mijn verjaardag ging hij met vakantie.

Zo gingen we door tot een paar maanden nadat ik 18 was en toen besloten we een punt erachter te zetten.

Dit is alles in groooote lijnen.
pi_90601816
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Meer dan herkenbaar (in mailvorm dan....) terwijl ik weet dat ze nog veel gevoelens heeft....nu wordt ik nog nieuwsgieriger....
Wij hebben dan weer niet gescholden... sommige emails waren wat harder als een andere, maar schelden neen. Ze wou mij gewoon niet meer zien. Kon ze niet aan zonder de vrees "te plooien" (lees : relatie verderzetten).

En over absurditeiten kan ik ook meespreken hoor :?
pi_90601905
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Die drang is bij mij weg... *O*
Nu mezelf nog eens een cadeau doen en beslissen welke smartphone ik wil :Y
pi_90601994
Vreselijke vermoeiende situatie inderdaad JFM. Fijn dat er een definitieve punt achter staat, dan weet je ook waar je aan toe bent.
pi_90602095
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef melanie_x het volgende:
Vreselijke vermoeiende situatie inderdaad JFM. Fijn dat er een definitieve punt achter staat, dan weet je ook waar je aan toe bent.
Ja ik mis hem ook absoluut niet maar het is vooral zo jammer dat ik pas achteraf pas dacht: Verdomme wat heb ik veel gedaan.
pi_90602165
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij was een stuk ouder, 11 jaar ouder om precies te zijn.
Ik was toen 16 en hij 27 en het liep af toen ik 18 was en hij 29.
Het was echt aantrekken, afstoten, aantrekken. Op een gegeven moment zei hij ook dat hij me echt leuk vond en ik vond hem ook leuk. De eerste keer dat ik hem zag sloeg ik echt steil achterover met mijn mond open want zoiets had ik nog nooit meegemaakt.

Maar er speelde veel veel veel factoren. Leeftijd, cultuur, acceptatie door de omgeving en veel veel meer dingen. Op nieuwjaar, om 00.00 was ik helemaal in tranen. Op valentijnsdag( niet dat JFM er aandacht aan schonk maar oke) waren we weer uit elkaar .Op zijn verjaardag was ie met een ander. Op mijn verjaardag ging hij met vakantie.

Zo gingen we door tot een paar maanden nadat ik 18 was en toen besloten we een punt erachter te zetten.

Dit is alles in groooote lijnen.
Ok, nu ik:
Na een jaar van groei in een steeds beter wordende relatie kwam ik te dichtbij voor mijn ex. Veels te dichtbij..... Er gebeurde iets wat alleen kan gebeuren als je je prettig en veilig voelt en dat gebeurde ook. Maar ze kon het niet aan en sloeg door.
Achteraf denk ik aan een hechtingsstoornis in combinatie met wat gebeurde.
Inmiddels (dit gebeurde eind oktober) een ruime twee maanden niet gezien. We hebben nog enkele weken daarna over en weer gemaild, waarin ze alleen maar van zich afsloeg met bizarre verwijten. Twee weken geleden was ik dit zo zat dat ik een laatste harde mail naar haar heb gestuurd.... (maar ik ben nog steeds gek op die griet en believe me....ik weet dat ze dat ook nog op mij is, maar ze laat me niet toe, wil met rust gelaten worden zegt ze....)
Strek je eens uit !
pi_90602266
Hoe weet je dat ze je nog leuk vind? Serieuze vraag ;o
pi_90602281
lol heeft ze je gedumpt omdat je haar liet klaarkomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')