Ik ken een liedje over drie kleine kleutertjes.....laat je niet gekmakenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef Octagon het volgende:
[..]
Verdomme - en ik die helemaal niet geloof in zo'n zaken !! Maar we zijn al met 3![]()
Eén van mijn vorige vriendinnen had dat erg : telkens als het volle maan was, was het oppassen om niks verkeerd te zeggen/doen
Ken ik niet... cultuurverschil NL/B ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik ken een liedje over drie kleine kleutertjes.....laat je niet gekmaken
Haha, Be zit zelf al vol culturen, taalgrenzen en zelfs stemmen die opgaan om Be maar te gaan opdelen (werk en kom er dus veel). Het zal een NL-liedje zijn over die kleutertjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ken ik niet... cultuurverschil NL/B ?
Goed gezegd, knap dat je zo denkt. Ik probeer ook geen hoop te hebben, maar dat is lastig. Ik heb wel het idee dat dat de laatste 24 uur iets beter lukt.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Haha, Be zit zelf al vol culturen, taalgrenzen en zelfs stemmen die opgaan om Be maar te gaan opdelen (werk en kom er dus veel). Het zal een NL-liedje zijn over die kleutertjes.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je je vaak aan flinterdunne dingen of zelfs een 'niets' gaat ophangen qua hoop. Mijn hoop bestaat niet want juist hoop geeft in deze situatie je geen leven. Hoop dus niets en het kan alleen maar meevallen.
En toch.....wat was het gevoel sterk aanwezig vandaag dat zij ook aan mij zat te denken.....bijna tastbaar......!
Ik woon er ! (in B that isquote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Haha, Be zit zelf al vol culturen, taalgrenzen en zelfs stemmen die opgaan om Be maar te gaan opdelen (werk en kom er dus veel). Het zal een NL-liedje zijn over die kleutertjes.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je je vaak aan flinterdunne dingen of zelfs een 'niets' gaat ophangen qua hoop. Mijn hoop bestaat niet want juist hoop geeft in deze situatie je geen leven. Hoop dus niets en het kan alleen maar meevallen.
En toch.....wat was het gevoel sterk aanwezig vandaag dat zij ook aan mij zat te denken.....bijna tastbaar......!
Might be gay?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ging er van uit dat jij een man was.
"You're talking to me?!"quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Verrassingen ook echt.
Nou weet ik nog niet of je een man/vrouw bent?
Profiel zegt man?
On the interweb you can be whatever you wantquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Verrassingen ook echt.
Nou weet ik nog niet of je een man/vrouw bent?
Profiel zegt man?
Dan ben ik wel een shemale.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
On the interweb you can be whatever you want
Nee, dat kan me al maanden geen flikker meer schelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Edit: oh die 'Ex' .Ik dacht de jouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |