abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90602426
Ik ken haar, 'voel' haar, ze is zo ongelofelijk goed in Nederlandse spelling en taal en maakt de meest absurde taal- en spelfouten in haar mails. Emotie die tussen de regels doorsijpelt.
Enorme muren, ze wil niet bellen, sms'en of direct mailcontact (!). Mailen ging/gaat via een anonieme vertrouwelinge....
De vriendin van mijn beste vriend wou wat spullen van me ophalen (zij kent die vriendin ook). Ook die mocht slechts via die anonieme account een afspraak maken en dan zou zij zorgen dat "er iemand anders" in haar flat was zodat ze mijn spullen op kon halen.
Het barst van dat soort dingen, van muren die er gebouwd zijn....ze wil mij of mensen die mij kennen niet toelaten....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 29 december 2010 @ 21:50:53 #202
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90602442
Ik begrijp 'm ook niet helemaal. Leg eens uit als je wil?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90602487
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef undissputed het volgende:
lol heeft ze je gedumpt omdat je haar liet klaarkomen?
Ik vind dit geen lol. Als je iets grappig vind moet je maar een ander draadje zoeken ok?
Strek je eens uit !
pi_90602578
Dat is echt pure gekkigheid man.
Ik heb ook van die muren, maar voor sommige mensen laat je die zakken of die mensen klimmen er zelf overheen. :{ Als iemand zoals jij, die zoveeeel moeite doet niet gewaardeerd wordt, dan is de hele relatie een hele lariekoek ( in ieder geval was het bij mij zo)
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_90602662
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb ook van die muren, maar voor sommige mensen laat je die zakken of die mensen klimmen er zelf overheen. :{ Als iemand zoals jij, die zoveeeel moeite doet niet gewaardeerd wordt, dan is de hele relatie een hele lariekoek ( in ieder geval was het bij mij zo)
Time will tell. Het contact is vanaf begin december min of meer verbroken. Het is nu haar strijd. :)
Strek je eens uit !
pi_90602817
pi_90602889

Deze is voor jullie. :@
pi_90602924
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is voor jullie. :@
Haha ja die is leuk. Dat andere plaatje was ook wel goed :)
pi_90603165
Ja ik haal het ook altijd van bijv tumblr ofzo.Best wel een gewoonte nu.

Dus spenderen we dit jaar oud&nieuw alleen?
pi_90603214
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje. En nu is het een soort van Chineese Muur. We zullen zien. Niets zo merkwaardig als communiceren als er emotie meespeelt. Zoals jij zelf al in je eerdere post zei kun je soms heel hard roepen dat je met rust gelaten wilt worden terwijl je dat eigen niet wil. Waar trek je een grens dan? Daarnaast: het is juist goed dat ze ff met zichzelf geconfronteerd wordt. Het moet niet blijven hangen in een strijd tussen ons. Ze moet/mag ook even voor zichzelf de rust hebben wat zaken op een rijtje te zetten.

Edit: En erover heen klimmen? Dat kan ik niet zo goed plaatsen, daarnaast is de kans dat dat averechts werkt ook levensgroot aanwezig. Eerst maar eens wat rust om alle emotie wat te laten bekoelen.
Strek je eens uit !
pi_90603237
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Ik ga naar een (mannelijke) vriend - en dan vuurwerk kijken in Antwerpen. Niet spannend, maar beter als de vorige jaren.
pi_90603325
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje. En nu is het een soort van Chineese Muur. We zullen zien. Niets zo merkwaardig als communiceren als er emotie meespeelt. Zoals jij zelf al in je eerdere post zei kun je soms heel hard roepen dat je met rust gelaten wilt worden terwijl je dat eigen niet wil. Waar trek je een grens dan? Daarnaast: het is juist goed dat ze ff met zichzelf geconfronteerd wordt. Het moet niet blijven hangen in een strijd tussen ons. Ze moet/mag ook even voor zichzelf de rust hebben wat zaken op een rijtje te zetten.
Jij hebt gedaan wat je kon :) ;) Het stukje dingen roepen wat je niet wilt herken k ook bij men ex. Heb de mail nog bewaard, een bruut kort mailtje. Soms dat lees ik hem terug en dan denk ik... Meid... :{

Oud en nieuw ben ik thuis met iig 2 vrienden en miss dat we een groene cake bakken :+ Lijkt me wel lache om eens te proberen :P
pi_90603357
WanderingWhy: Ik denk dat ze er nog niet klaar voor was.Ik weet trouwens zekerrrrr, want meisjes/vrouwen zijn zo, en ik ben er een van! dat ze er nog constant over nadenkt.

En over dat overheen klimmen. Ik heb tot nu maar 1 persoon meegemaakt die dat is gelukt. Iemand die écht moeite doet om je te begrijpen en je te helpen en voor je klaar te staan.
pi_90603502
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WanderingWhy: Ik denk dat ze er nog niet klaar voor was.Ik weet trouwens zekerrrrr, want meisjes/vrouwen zijn zo, en ik ben er een van! dat ze er nog constant over nadenkt.

En over dat overheen klimmen. Ik heb tot nu maar 1 persoon meegemaakt die dat is gelukt. Iemand die écht moeite doet om je te begrijpen en je te helpen en voor je klaar te staan.
Tja, that's me toch wel. Maar voorlopig een Chineese Muur. Dan moet je niet willen forceren, dat bevestigd dan juist het verkeerde voor haar. Enne...die ene persoon mag zich melden voor de tips & trucs ;)
Strek je eens uit !
pi_90603551
Haha die persoon is echt een van de mooiste personen die ik heb meegemaakt in mijn leven. O+

Ook al ben ik maar 18 lentes jong :@
pi_90603590
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Ik zou naar een vriend in Amsterdam gaan. Hoor alleen niks meer van hem op 't moment, dus ik weet niet of het doorgaat. Anders met twee 'stapvriendinnen' hier de 'stad' in. Dan is het tot een uur of 1 thuis bij mijn ouders. Zal hoe dan ook een rare avond worden.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:15:58 #217
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90603706
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ze liet ze ook zakken voor mij. Steeds verder. Stapje voor stapje.
Dat leek maar zo.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90603740
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Daar herken ik mezelf ook heel erg in, net als wandering. Zo was ik ook voor mijn ex. Dat beseft ze zich ook wel denk Ik. Ik hoop dat ze het gaat missen nu ik haar compleet met rust laat.
pi_90603815
Soms lijkt het net alsof jongens/mannen er niet aan denken en het de meisjes/vrouwen zijn die hysterisch tekeer gaan. :{ Ook bij ruzies enzo. Is dat zo?
pi_90603823
Zo ben weer even paar uurtjes afwezig en ik moet al weer bij gaan lezen ;)

Ik ga nu alleen even melden dat ik een heerlijke avond heb gehad, me heel erg goed voel in vergelijking met de laatste dagen.. En ik nu lekker ga slapen!

Hoop dat ex zijn date leuk is!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90603887
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Soms lijkt het net alsof jongens/mannen er niet aan denken en het de meisjes/vrouwen zijn die hysterisch tekeer gaan. :{ Ook bij ruzies enzo. Is dat zo?
Ja ik kan wel wat dingen bevestigen ja :) Ik blijf kalm terwijl zij hem flipt. En dat zie ik heel vaak gebeuren ook bij andere stellen. Mannen zijn gewoon niet zo moeilijk.
pi_90603920
Ja maar dat het ze ook geen fuck kan schelen.
pi_90604030
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar dat het ze ook geen fuck kan schelen.
Dat lijken vrouwen inderdaad te denken. Mja ga het eens relativeren? Is het werkelijk waard om zoveel herrie om te schoppen of zijn er wel belangrijkere dingen? ;) Je bereikt veel meer door kalm te blijven. Natuurlijk mag je best een keer boos worden, maar ik zie vaak dat vrouwen zo heerlijk kunnen overdrijven.
pi_90604089
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat lijken vrouwen inderdaad te denken. Mja ga het eens relativeren? Is het werkelijk waard om zoveel herrie om te schoppen of zijn er wel belangrijkere dingen? ;) Je bereikt veel meer door kalm te blijven. Natuurlijk mag je best een keer boos worden, maar ik zie vaak dat vrouwen zo heerlijk kunnen overdrijven.
Ja veel vrouwen houden van drama. :') Met zoveel drama zou ik het niet eens kunnen.
Enige wat ik nodig heb is duidelijkheid.
pi_90604209
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@JFM: Hoe bedoel je dat precies?
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')