Nu? Ik heb me al een tijdje niet meer bemoeid met AMO klassen, dus zou het niet echt weten.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig in jouw timeframe?
quote:
Ik zit er ook al een tijdje bij hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu? Ik heb me al een tijdje niet meer bemoeid met AMO klassen, dus zou het niet echt weten.
toevallig wel :p 2 om 2quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachen.
Heb jij wel eens one handed pullups gedaan dan?
Zal ik anders even wat posten over het seksleven tussen ER en ik...?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Vronsky het volgende:
Ik zal ook maar even eerlijk zijn: Ik ga vaak express op dingen hier in omdat discusseren gewoon leuk is, en zodra ik echt serieus ga posten is het ook ineens weer voorbij, hoe moet je anders leven in de brouwerij krijgen hier?
doe maar! Ben toch lam. En heb rechts nog niet gebruikt vandaagquote:Op woensdag 29 december 2010 02:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zal ik anders even wat posten over het seksleven tussen ER en ik...?
Pardon!?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Vronsky het volgende:
Ik zal ook maar even eerlijk zijn: Ik ga vaak express op dingen hier in omdat discusseren gewoon leuk is, en zodra ik echt serieus ga posten is het ook ineens weer voorbij, hoe moet je anders leven in de brouwerij krijgen hier?
Goeiemorgen!quote:
Pff, onvolwassen kutgedrag..quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Vronsky het volgende:
nu het je tenminste voldoende tijd om een goed ontbijt uit de koekepan te toveren.quote:Op woensdag 29 december 2010 07:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pff, onvolwassen kutgedrag..
Enfin, mijn vakantie, 6 uur op, waar ben ik mee bezig?
Meuning!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |