Of ze hebben de schoenen nog niet verstrekt gekregen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, de M90.
Het is wel apart om te zien. Liepen er 10 jaar geleden max. 2 mensen in een opleidings peloton vanwege zere voetjes op sloffen, nu zie ik pelotons voorbij komen met wel 10 van die gasten er in........
Nee, ik zie het ook in pelotons die wel alles hebben. Ik hoor zelfs dat men tijdens de eerste weken enkele dagen op sportschoenen loopt om de voeten te laten wennen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of ze hebben de schoenen nog niet verstrekt gekregen...
Oh ja, het "schoenen protocol"...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het ook in pelotons die wel alles hebben. Ik hoor zelfs dat men tijdens de eerste weken enkele dagen op sportschoenen loopt om de voeten te laten wennen.
Het is dus waar!?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Maitje het volgende:
Even op het gele dingetje klikken...... kippenvel.. zie al die mensen springen!!
Hahaha, geen wonder dus dat er vorig jaar een flink aantal mensen uit een peloton pissig werden toen ik ze terug naar hun legering stuurde om kisten aan te trekken toen ze een dagje op mijn locatie waren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, al een tijdje, voor zover ik weet begin jaren 2000.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hahaha, geen wonder dus dat er vorig jaar een flink aantal mensen uit een peloton pissig werden toen ik ze terug naar hun legering stuurde om kisten aan te trekken toen ze een dagje op mijn locatie waren.
Ik denk dat ik maar eens een jaar op de KMSL of KMA als instructeur aan de bak moet om weer up to date te raken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd. Ik vond het ook nogal vreemd toen ik het voor het eerst hoorde.
Mja, je zegt het zelf al: veel gasten lopen tegenwoordig 24/7 op sportschoentjes, en die dingen zijn niet bepaald goed voor je voeten. Als je dan ineens hoge schoenen moet dragen en er flink op moet lopen krijg je al snel last van een paar onderdelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zit alleen maar te wachten tot ze de lapo kan doen.
Owjaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
Hehehe, ik zie nu pas hoe dubbelzinnig de TT is.
En vrouwen alleen op uggsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mja, je zegt het zelf al: veel gasten lopen tegenwoordig 24/7 op sportschoentjes, en die dingen zijn niet bepaald goed voor je voeten. Als je dan ineens hoge schoenen moet dragen en er flink op moet lopen krijg je al snel last van een paar onderdelen.
Maitje haat uggs. Weer een pluspunt.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje haat uggs. Weer een pluspunt.
Dat was in de jaren 80 en 90 ook al. Bijna iedereen liep op die sportschoenen. Maar toch weinig gezeur bij de omschakeling naar kisten. Klinkt dus als een Arbo iets. (of de nieuwe generatie zijn watjes)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mja, je zegt het zelf al: veel gasten lopen tegenwoordig 24/7 op sportschoentjes, en die dingen zijn niet bepaald goed voor je voeten. Als je dan ineens hoge schoenen moet dragen en er flink op moet lopen krijg je al snel last van een paar onderdelen.
Nou, in het vorige topic hadden we het over het dumpen van drank tijdens het hardlopen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Maitje het volgende:
Owja?!
Want zie hem zelf eigenlijk niet
Armadilloquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef m.k het volgende:
zo, klaar met oefenen tijd voor een Duvel terwijl armadillo draait
oooh...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, in het vorige topic hadden we het over het dumpen van drank tijdens het hardlopen.
Bij ons waren zelfs de M90's gemerkt, om te controleren of je elke dag wisselde van paar en je dus zo snel mogelijk 2 paar schoenen ingelopen had.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 80 en 90 ook al. Bijna iedereen liep op die sportschoenen. Maar toch weinig gezeur bij de omschakeling naar kisten. Klinkt dus als een Arbo iets. (of de nieuwe generatie zijn watjes)
Bij ons ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij ons waren zelfs de M90's gemerkt, om te controleren of je elke dag wisselde van paar en je dus zo snel mogelijk 2 paar schoenen ingelopen had.
Misschien dat dat tegenwoordig zo gaat, zou het niet weten. Maar ik kreeg mijn kisten pas op de dag van opkomst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Erasmo het volgende:
Apart... Ik heb mijn kisten+inloopinstructie een paar weken voor opkomst ontvangen.
Ik ga hier niet in de stront roeren maar iets met kwantiteit over kwaliteit..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, de M90.
Het is wel apart om te zien. Liepen er 10 jaar geleden max. 2 mensen in een opleidings peloton vanwege zere voetjes op sloffen, nu zie ik pelotons voorbij komen met wel 10 van die gasten er in........
Goede zaak inderdaad. Als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het onrecht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef Esses het volgende:
Spijkers is eindelijk gerehabiliteerd. Zou tijd worden.
Trusten.
Wat is tegenwoordig in jouw timeframe?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien dat dat tegenwoordig zo gaat, zou het niet weten. Maar ik kreeg mijn kisten pas op de dag van opkomst.
zeer indrukwekkend inderdaadquote:
Nu? Ik heb me al een tijdje niet meer bemoeid met AMO klassen, dus zou het niet echt weten.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig in jouw timeframe?
quote:
Ik zit er ook al een tijdje bij hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu? Ik heb me al een tijdje niet meer bemoeid met AMO klassen, dus zou het niet echt weten.
toevallig wel :p 2 om 2quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachen.
Heb jij wel eens one handed pullups gedaan dan?
Zal ik anders even wat posten over het seksleven tussen ER en ik...?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Vronsky het volgende:
Ik zal ook maar even eerlijk zijn: Ik ga vaak express op dingen hier in omdat discusseren gewoon leuk is, en zodra ik echt serieus ga posten is het ook ineens weer voorbij, hoe moet je anders leven in de brouwerij krijgen hier?
doe maar! Ben toch lam. En heb rechts nog niet gebruikt vandaagquote:Op woensdag 29 december 2010 02:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zal ik anders even wat posten over het seksleven tussen ER en ik...?
Pardon!?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Vronsky het volgende:
Ik zal ook maar even eerlijk zijn: Ik ga vaak express op dingen hier in omdat discusseren gewoon leuk is, en zodra ik echt serieus ga posten is het ook ineens weer voorbij, hoe moet je anders leven in de brouwerij krijgen hier?
Goeiemorgen!quote:
Pff, onvolwassen kutgedrag..quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Vronsky het volgende:
nu het je tenminste voldoende tijd om een goed ontbijt uit de koekepan te toveren.quote:Op woensdag 29 december 2010 07:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pff, onvolwassen kutgedrag..
Enfin, mijn vakantie, 6 uur op, waar ben ik mee bezig?
Meuning!quote:
quote:
Ik meen gelezen te hebben dat een kraam in spijkenisse op nummer 1 staatquote:Op woensdag 29 december 2010 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen op tijd opstaan (08:00) om oliebollen te halen hier vlakbij. Die oliebollen kraam staat op nummer 9 volgens de AD oliebollen test
Hebben we ze in elk geval voor morgen avond veilig gesteld
Die kraam in Spijkenisse staat idd op nummer 1.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat een kraam in spijkenisse op nummer 1 staatAlleen jammee dat ik niet thuis ben
maar vandaag wederom post gekregen, en dr zaten 4 pakken oliebollenmix bij. We gaan ze gewoon zelf maken![]()
Hardlopen is hier toch een stuk moeilijker(1900m) dan in NLen ik ben al geen sterhardloper. Maar wel weer 30 min volgehouden
Bij mij valt het wel mee (geloof ik). Twee keer per week een uurtje fitnessen, (normaal gesproken) twee keer per week hardlopen en af en toe een keer zwemmen. In februari weer voetballen op zondag.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik krijg soms echt het idee dat enkel van jullie té veel bezig zijn met sporten. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar als ik het zo eens lees dan krijg ik toch wel eens zo mijn bedenkingen erbij.
Dat valt idd wel mee ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij mij valt het wel mee (geloof ik). Twee keer per week een uurtje fitnessen, (normaal gesproken) twee keer per week hardlopen en af en toe een keer zwemmen. In februari weer voetballen op zondag.
Alleen nu moet ik wat rustiger aan doen moet het hardlopen.
waarom zou je het niet doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt idd wel mee ja.
Maar als ik lees dat men zelfs one-hand push ups doet, dan vraag ik mij af waar dat voor nodig is.
Rustmomenten moet je zeker nemen, al helemaal als je nog aangenomen moet worden en geen risico's op blessures wilt lopen.
hoezo dat nou weer? hij heeft gewoon een ambitiequote:Op woensdag 29 december 2010 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Vronsky is dan ook een volslagen debiel.
Omdat het geen enkel nut heeftquote:
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Vronsky is dan ook een volslagen debiel.
true maar moet alles nut hebben? ik geloof dat hij het alleen maar deed om het te proberen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat het geen enkel nut heeft
Kun je beter wat pull-ups doen met de vuisten naar buiten toe.
Of het krachthonk in en daarna wat hardlopen.
Het moet mbt de voorbereiding voor opleiding wel een zeker nut hebben. Je met andere dingen bezighouden dan strict noodzakelijk, met risico op blessures en daarme tevens het risico van de opleiding niet inkunnen is natuurlijk uitermate zuur.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef m.k het volgende:
[..]
true maar moet alles nut hebben? ik geloof dat hij het alleen maar deed om het te proberen.
eigenlijk zou je deze discussie met vronsky moeten houden maar ik denk niet dat hij het doet om over een maand 10 keer one hand pull ups te kunnen maar meer om het te proberen (dont pin me on this)quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het moet mbt de voorbereiding voor opleiding wel een zeker nut hebben. Je met andere dingen bezighouden dan strict noodzakelijk, met risico op blessures en daarme tevens het risico van de opleiding niet inkunnen is natuurlijk uitermate zuur.
Mij moet je ook niet al te serieus nemen hè.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:46 schreef m.k het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer? hij heeft gewoon een ambitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |