Ah, je moet nog kennis maken met mijn reeks van boetes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En kennen de meeste mensen geen dealers omdat ze bang zijn opgepakt te worden? Of kennen de meeste mensen geen dealers omdat ze simpelweg geen interesse in drugs hebben?
Overigens: zolang je geen producent maar leverancier bent heb je niet heel veel van de politie te vrezen.
Blijkt maar weer dat drugs moeilijk bereikbaar zijn voor mensen die het niet willen. Geen enkel probleem om het te legaliseren, dus.quote:
De meeste mensen kunnen ze heel goed vinden als ze willen.quote:De meeste mensen staan niet contact met harddrugs dealers dus dit klopt niet.
[..]
Je wilt ook dat niemand drugs gebruikt en dat gebeurd ook niet.quote:Komop man ik wil jou wel is op pownews horen zeggen dat je democratie wilt afschaffen omdat drugs illegaal zijn.
Beschikbaarheid moet natuurlijk gemeten worden naar de vraag. Indien vraag naar harddrugs -> altijd beschikbaar. Alcohol is daarentegen nog moeilijk te verkrijgen diep in de nacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Berlitz het volgende:
De meeste mensen staan niet contact met harddrugs dealers dus dit klopt niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Ah, je moet nog kennis maken met mijn reeks van boetes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies. Dat niet iedereen er gebruik van maakt wil niet zeggen dat het niet makkelijk verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef boyv het volgende:
[..]
Beschikbaarheid moet natuurlijk gemeten worden naar de vraag. Indien vraag naar harddrugs -> altijd beschikbaar. Alcohol is daarentegen nog moeilijk te verkrijgen diep in de nacht.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Xa1pt het volgende:
Jong en dom geweest $_$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze zullen als je een klantenkring hebt waar je het e.e.a. aan levert niet zo snel een inval in je huis doen, gok ik. De kans op straat een keer aangehouden te worden met drugs op zak is groter.quote:
We hebben in china gezien wat er gebeurde toen opium legaal werd.Heb nog even gebeld voor jou er werd opgehangen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat drugs moeilijk bereikbaar zijn voor mensen die het niet willen. Geen enkel probleem om het te legaliseren, dus.
Dat kan met wapens ook toch heeft bijna niemand in nederland een wapen en hebben mensen in landen waar wapens legaal zijn bijna allemaal een wapen.Een verbod helpt dus.quote:[..]
De meeste mensen kunnen ze heel goed vinden als ze willen.
Jij weet gewoon dat je keihard zal worden uitgelachten als je dat op een protest zegt.quote:[..]
Je wilt ook dat niemand drugs gebruikt en dat gebeurd ook niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De prijs word lager,je hoeft geen dealer meer te zoeken,het word meer geaccepteerd
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dus? Amfetamine kost 4/5 euro per gram, zie je dat massaal gebruikt worden?
[..]
Dat 1e lijkt me een prima idee, dat het meer geaccepteerd zal worden is onzin. Wetten hebben daar niet zoveel invloed op; er zijn nog middelen die niet in de Opiumwet zijn opgenomen maar ondanks dat toch door weinig mensen gebruikt wordt.
En wie forceerde dat ook alweer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
We hebben in china gezien wat er gebeurde toen opium legaal werd.Heb nog even gebeld voor jou er werd opgehangen.
Hadden ze zo moeten houden, nu zijn er meer dan een miljard.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
We hebben in china gezien wat er gebeurde toen opium legaal werd.
Je moet ook je eigen adres opgeven.quote:Heb nog even gebeld voor jou er werd opgehangen.
[..]
Er zijn nu alleen criminelen met een wapen, lijkt me geen goede situatie.quote:Dat kan met wapens ook toch heeft bijna niemand in nederland een wapen en hebben mensen in landen waar wapens legaal zijn bijna allemaal een wapen.Een verbod helpt dus.
[..]
Op een protest worden mensen als jij idd uitgelachen.quote:Jij weet gewoon dat je keihard zal worden uitgelachen als je dat op een protest zegt.
Lies. Bepaalde drugs zijn nog steeds niet illegaal, maar worden niet massaal gebruikt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Berlitz het volgende:
Dat kan met wapens ook toch heeft bijna niemand in nederland een wapen en hebben mensen in landen waar wapens legaal zijn bijna allemaal een wapen.Een verbod helpt dus.
Doordat het illegaal is weten mensen dat het troep is als je het legaliseert hoef je niet meer te zoeken dan is de drempel ook veel lager.quote:
Die zijn dan ook legaal omdat ze niet enorm verslavend zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lies. Bepaalde drugs zijn nog steeds niet illegaal, maar worden niet massaal gebruikt.
Je valt in herhaling en bovendien is dat argument al weerlegd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Doordat het illegaal is weten mensen dat het troep is als je het legaliseert hoef je niet meer te zoeken dan is de drempel ook veel lager.
Alcohol en tabak zijn buitengewoon verslavend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Die zijn dan ook legaal omdat ze niet enorm verslavend zijn.
Democratie helpt de samenleving naar de knoppen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:48 schreef Berlitz het volgende:
En dan nog maar is drugs worden toch niet legaal daar zorgt onze democratie wel voor
Als je minder mensen op de aarde wilt moet je met jezelf beginnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden ze zo moeten houden, nu zijn er meer dan een miljard.
Toen ik erover begon werd er al opgehangen.quote:[..]
Je moet ook je eigen adres opgeven.
Maar het verbod werkt wel.quote:[..]
Er zijn nu alleen criminelen met een wapen, lijkt me geen goede situatie.
Ga met xa1pt,koosvogels en alle andere junks is protesteren tegen het drugsverbod en leg de journalisten dan maar uit dat de democratie moet worden afgeschaft omdat drugs illegaal zijn.quote:[..]
Op een protest worden mensen als jij idd uitgelachen.
Moet je het natuurlijk niet verbiedenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als je minder mensen op de aarde wilt moet je met jezelf beginnen.
[..]
Probeer een andere dan, je wilt drugs of je wilt het niet.quote:Toen ik erover begon werd er al opgehangen.
[..]
Helemaal niet. Iedereen zit aan de drugs.quote:Maar het verbod werkt wel.
[..]
Klopt, alleen een paar luchtfietsende propagandisten en het CDA zitten in de weg. Heel NL wil op zondag winkelen maar dat gebeurd ook niet. Democratie is een hoax.quote:Ga met xa1pt,koosvogels en alle andere junks is protesteren tegen het drugsverbod en leg de journalisten dan maar uit dat de democratie moet worden afgeschaft omdat drugs illegaal zijn.
Ik weet zeker dat heel nederland om is.
We zijn het eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef Berlitz het volgende:
Eigenlijk denk ik nu dat het misschien beter is als drugs toch maar is legaal worden dan kan iedereen inzien dat dat niet zal werken.
Als dat zo was zou meer dan de helft van de nederlanders niet meer functioneren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alcohol en tabak zijn buitengewoon verslavend.
Je liegt, je bent een propagandist en je bent in de war.
Protesteer er tegen.quote:[..]
Democratie helpt de samenleving naar de knoppen.
Het bewijst dat mensen uitstekend een gelukkig productief leven kunnen leiden met drugsgebruik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als dat zo was zou meer dan de helft van de nederlanders niet meer functioneren.
[..]
Dat doe ik elke dag. Zeker met oud & nieuw zal ik hartstochtelijk tegen het drugsverbod protesteren.quote:Protesteer er tegen.
Het bewijst dat alcohol geen verslavende drug is en dat een tabak verslaving niet verwoestend is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het bewijst dat mensen uitstekend een gelukkig productief leven kunnen leiden met drugsgebruik.
Waar?quote:[..]
Dat doe ik elke dag. Zeker met oud & nieuw zal ik hartstochtelijk tegen het drugsverbod protesteren.
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het bewijst dat alcohol geen verslavende drug is
Bij jou komen ze ook drugs brengen, je hoeft echt niet hier heen te komen.quote:
Wanneer gaan jij,koos en alle andere junkies nou is de barricaden op tegen democratie en voor het legaliseren van drugs?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij jou komen ze ook drugs brengen, je hoeft echt niet hier heen te komen.
Elke dag. Elke dag gebruiken miljoenen mensen uit protest drugs om de overheid via criminele kartels kapot te maken. Het is een complot.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij,koos en alle andere junkies nou is de barricaden op tegen democratie en voor het legaliseren van drugs?
En als wiet nou legaal word dan verliezen duizenden mensen extra inkomsten en een leuke hobby.Laat het maar lekker illegaal blijven ik heb liever dat gewone mensen wat bijverdienen dan dat legale drugskartels dat doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Elke dag. Elke dag gebruiken miljoenen mensen uit protest drugs om de overheid via criminele kartels kapot te maken. Het is een complot.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het bewijst dat alcohol geen verslavende drug is en dat een tabak verslaving niet verwoestend is.
Kuttrollquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het bewijst dat alcohol geen verslavende drug is en dat een tabak verslaving niet verwoestend is.
[..]
Waar?
/carequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
@berlitz: Leer alsjeblieft Nederlands, ik erger me echt aan je posts.
[..]quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Berlitz het volgende:
En als wiet nou legaal word dan verliezen duizenden mensen extra inkomsten
Kwekertje en blowertje pesten. Ze kunnen toch ook CEO's gaan pesten? Er liggen nog wat bouwfraude zaken op de plank.quote:en een leuke hobby.
Nee nee, niet terugkrabbelen nu.quote:Laat het maar lekker illegaal blijven ik heb liever dat gewone mensen wat bijverdienen dan dat legale drugskartels dat doen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef Berlitz het volgende:
Eigenlijk denk ik nu dat het misschien beter is als drugs toch maar is legaal worden.
quote:
Eigenlijk denk ik nu dat het misschien beter is als drugs toch maar is legaal worden dan kan iedereen inzien dat dat niet zal werken.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Maar aangezien de meeste mensen een experiment met legale drugs niet willen zal dit ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Kwekertje en blowertje pesten. Ze kunne toch ook CEO's gaan pesten? Er liggen nog wat bouwfraude zaken op de plank.
[..]
Nee nee, niet terugkrabbelen nu.
[..]
Waarom google jij mijn nickname?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tik voor de lol eens je nickname in op google en klik op "ik doe een gok".
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Maar aangezien de meeste mensen een experiment met legale drugs niet willen zal dit ook niet gebeuren.
Of de junks moeten is gaan protesteren.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Elke dag. Elke dag gebruiken miljoenen mensen uit protest drugs om de overheid via criminele kartels kapot te maken. Het is een complot.
Ik vroeg me af wie dat op je UI was en nam aan dat hij wel berlitz zou heten (waar ik gelijk in had).quote:
Voor zover ik weet verplichten die verdragen Nederland te pogen schade aan de gezondheid door drugsgebruik tegen te gaan. Als er iets is dat dit tegengaat is het wel legalisatie in combinatie met regulering.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Berlitz het volgende:
En helaas zitten we ook nog vast aan internationale verdragen,die zo geliefd zijn onder het pro-legalisatie volk hier.
Waarom niet? De controlemacht en middelen daarvoor zijn dan veel groter.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Hoe ga je legaliseren en reguleren tegelijkertijd, dat kan namelijk niet.
Nou, haal zijn argumenten maar onderuit dan. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Scorpie het volgende:
En Papierversnipperaar is het levende bewijs van het feit dat we drugs ten allen tijde niet moeten legaliseren, teneinde de ondergang van onze maatschappij te stoppen. Niet alleen is zijn intellect tanende, zijn argumentatiekracht is hopeloos ouderwets en ondermaats en de tunnelvisie die zoveel van de junks plaagt is ook bij hem keihard in zijn hersenpan ingeslagen. Jammer, want de jongen had best wat potentie.
Als je iets legaliseert kan je het niet meer reguleren. Of wou je gaan legaliseren tussen 12 uur `s nachts en 6 uur `s ochtends, en de rest van de dag verbieden? Dan is het weer niet legaal. Kortom, die 2 sluiten elkaar uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Waarom niet? De controlemacht en middelen daarvoor zijn dan veel groter.
Je kan de verkoop en productie wel reguleren, het gebruik ervan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je iets legaliseert kan je het niet meer reguleren. Of wou je gaan legaliseren tussen 12 uur `s nachts en 6 uur `s ochtends, en de rest van de dag verbieden? Dan is het weer niet legaal. Kortom, die 2 sluiten elkaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |