Wegens groot succes in Mexico en eigen land, presenteert de Verenigde Staten van Amerika: War on Drugs, join the team!quote:MEXICO-STAD - Zeker achthonderd leden van de Mexicaanse drugsbende Los Zetas zijn actief in buurland Guatemala. Dat heeft het Amerikaanse onderzoeksinstituut Woodrow Wilson gemeld, aldus de Mexicaanse krant El Universal vrijdag.
Volgens het onderzoeksinstituut zijn leden van de drugsbende geïnfiltreerd in onder meer het politieapparaat en in publieke diensten van Guatemala. Amerikaanse inlichtingendiensten en de drugsbestrijdingsdienst DEA stellen in rapporten dat het Los Zetas in drie jaar tijd is gelukt invloed te doen gelden op 75 procent van het Guatemalteekse grondgebied. Eerder meldde El Universal dat Los Zetas in 2007 besloten hun activiteiten naar andere landen uit te breiden.
Wat zijn in jouw opmerking de hopeloze gevallen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:12 schreef Berlitz het volgende:
Goedkope drugs op elke hoek van de straat!
Fok junks waar wachten jullie nog op.
http://www.vliegtickets.nl/?redirect=1
intelligente dealers die nog gebruik kunnen maken van de hopeloze gevallen die niemand wil![]()
Als er nog mensen zijn die geld uit figuren als papierversnipperaar weten te krijgen gun ik ze dat van harte.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef PlasticTreePecker het volgende:
[..]
Wat zijn in jouw opmerking de hopeloze gevallen?Ik snap 'm niet zo goed...
Nergens op. Alles is in Nederland al verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:12 schreef Berlitz het volgende:
Goedkope drugs op elke hoek van de straat!
Fok junks waar wachten jullie nog op.
O.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als er nog mensen zijn die geld uit figuren als papierversnipperaar weten te krijgen gun ik ze dat van harte.
http://www.conflictstudies.nl/portal/tool/60fb1d3f-61b3-429e-002f-b5388775d51e?pageName=%2Fsite%2Fconflictstudies%2Finternationale+drugsbestrijding&action=view&panel=Main&realm=%2Fsite%2Fconflictstudiesquote:8 december 2009 In een recent verschenen rapport voert Amnesty International nieuw bewijs aan van grove mensenrechten-schendingen tijdens militaire operaties tegen drugskartels en de georganiseerde misdaad in Mexico.
http://www.rijnlandmodel.nl/frames_top_list.htm?page=http://www.rijnlandmodel.nl/achtergrond/sociologie/drugs_waarom.htm&page_anchor=&code=14quote:Een nieuwe aanpak van het drugsprobleem is noodzakelijk om Colombia weer tot een stabiel land in Zuid Amerika te maken, vrij van geweld, corruptie en extreme armoede van de bevolking. De huidige 'war on drugs' heeft niet gezorgd voor een afname van deze factoren en een verdere escalatie is van het conflict is momenteel wellicht dichterbij dan een oplossing. Een nieuwe aanpak vraagt ook om nieuwe inzichten en nieuwe 'frames'. Het zal veel moeite kosten om dit te bewerkstelligen bij overheden die zich helemaal vereenzelvigd hebben met hun 'positions' en hun beleid hebben geformuleerd met de daarbij horende 'frames'. In algemene zin zou er door de overheid gekozen moeten worden voor een de-escalerend beleid. Alleen dan is verbetering mogelijk en krijgt het land een beter zicht op de mogelijke oplossingen van het conflict.
Onze visie is dat de bestrijding van drugs zich op korte termijn vooral moet richten op de economische kant bij de kartels door het witwassen van geld en de export van cocaïne- en de import van wapens tegen te gaan. Wanneer de economie van de drugskartels verzwakt is moeten er alternatieven voor de boeren komen voor het verbouwen van coca, er moet strenger op gecontroleerd worden, en de boeren moeten het idee krijgen door de overheid beschermd te worden. Het bieden van sociale voorzieningen in de moeilijk bereikbare gebieden zal hierin waarschijnlijk de grootste uitdaging vormen.
De maatregelen die hieraan ten grondslag liggen zullen op lange termijn, en in delen, doorgevoerd moeten worden ten einde het drugsconflict langzaam uit te doven. Hierbij dient aangemerkt te worden dat al deze maatregelen vanuit een betrouwbare, niet corrupte, overheid genomen dienen te worden.
http://www.momo-development.com/01lezen/leestafel/documents/deparadoxvandrugsbestrijding.pdfquote:Eigenlijk zijn er dus weinig tot geen goede praktische redenen om drugs niet te legaliseren, want zoals gezegd: het verminderd overlast aan twee kanten en vermeerdert het gebruik nauwelijks of niet uitleg of detail . Om preciezer te zijn: juridische bestrijding van een wijdverspreide drug heeft zoals we gezien hebben vaak contra-productieve gevolgen.
quote:Uit angst voor de ontsporing van een klein aantal mensen heeft de samenleving ervoor
gekozen een maatschappelijk drugsprobleem te bestrijden. Hiervoor is een beleid
ontworpen dat het gedrag van dat groepje ‘probleemgebruikers’ voor de samenleving
acceptabel probeert te maken, maar ondertussen veel grotere maatschappelijke
problemen veroorzaakt. De motivatie achter deze keuze heeft een dubbele aard.
Enerzijds is men niet bereid iedereen de verantwoordelijkheid over de loop van zijn
eigen leven te laten, aangezien de burger ‘tegen zichzelf beschermd moet worden’.
Anderzijds is de samenleving niet bereid daadwerkelijk een oplossing te bieden voor de
problemen die ten grondslag kunnen liggen aan de drugsproblematiek. Het bestrijden
van de consumptie van één categorie roesmiddelen lost geen problemen op.
Mensen kunnen dusdanig ontevreden, en machteloos over die ontevredenheid zijn, dat ze
hun heil zoeken in bijvoorbeeld (te) veel t.v. kijken, kleding kopen, buren pesten, gokken,
overspel plegen, uitgaan, eten, sporten of roesmiddelen gebruiken. De behoefte aan
roesmiddelen moet daarom worden beschouwd als een normale consumptiebehoefte, die
voor de één sterker zal zijn dan voor de ander. Het ‘drugsprobleem’ kan wel bestaan als
individueel probleem, maar zal moeten worden vergeleken met een consumptiestoornis
zoals anorexia nervosa of bulemia. Evenals iemand die aan bulemia lijdt, kan een
consument van roesmiddelen aangeven dat hij of zij zelf problemen ondervindt door
extreme mate van consumptie. Het is dan de keuze van een maatschappij om de
mogelijkheid van begeleiding of opvang voor deze individuen te verzorgen.
Ik heb gisteren een fles port gekocht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als er nog mensen zijn die geld uit figuren als papierversnipperaar weten te krijgen gun ik ze dat van harte.
40 euro voor een gram coke en dan moet je ook nog harddrugs dealers kennen in mexico is dat 4x goedkoper en daar is het veel beter verkrijgbaar dan hier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nergens op. Alles is in Nederland al verkrijgbaar.
Coke gebruikers hebben dan over het algemeen ook een goed inkomen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef mlg het volgende:
Voor het slag volk wat aan de coke zit, is coke verrekte duur
tot zover de succesvolle War on Drugsquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef Berlitz het volgende:
[..]
40 euro voor een gram coke en dan moet je ook nog harddrugs dealers kennen in mexico is dat 4x goedkoper en daar is het veel beter verkrijgbaar dan hier.
Als het hier 40 euro per gram kost en je er niet zomaar aan komt is het toch verbod toch wel succesvol.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
tot zover de succesvolle War on Drugs
Nee, dat betekend dat de vraag groot is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als het hier 40 euro per gram kost en je er niet zomaar aan komt is het toch verbod toch wel succesvol.
Tijdens het uitgaan is het wel lekker daar maak ik me niet druk om ook niet om die junks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dat de vraag groot is.
Coke is al mainstream. De enige die dat nog niet is ben jij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan is het wel lekker daar maak ik me niet druk om ook niet om die junks.
Ik maak me er druk om als coke mainstream gaat.
Hoeveel % van de mensen is coke gebruiker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Coke is al mainstream. De enige die dat nog niet is ben jij.
Blijf vooral geloven dat coke alleen door junks gebruikt wordt. Ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:11 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mensen is coke gebruiker.
Weer denk jij dat de hele wereld er als jou crackhol uitziet.
Meer dan jij leuk vind.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:11 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mensen is coke gebruiker.
De wereld is een drugshol. Jij zit alleen in de ontkenningsfase.quote:Weer denk jij dat de hele wereld er als jou crackhol uitziet.
Niet alleen door junks ook tijdens het uitgaan zoals ik al zij maar mainstream is het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven dat coke alleen door junks gebruikt wordt. Ignorance is bliss.
Nou, wat succesvol.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als het hier 40 euro per gram kost en je er niet zomaar aan komt is het toch verbod toch wel succesvol.
Iedereen zit aan de coke!quote:Bakas hekelde het cokegebruik onder vele bankiers op Wall Street en in London City. "Binnen de branche is het al decennia bekend dat een kleine maar invloedrijke groep medewerkers en beslissers coke gebruikt. Het is ook bekend dat cokegebruik risicogedrag stimuleert. Je voelt je helemaal het mannetje met een snuifje op. Correcte risico-analyses werden daardoor niet gemaakt. Je moet nu dus een einde maken aan cokegebruik". Bakas vond ook dat de "rating agencies" zoals Standard&Poors en Moody's ten onrechte buiten schot blijven. "Zakenbank Lehman verkocht in belastingparadijs Nederland voor meer dan 600 miljard euro aan onzin-producten aan niets vermoedende banken en particulieren. De toelichting op een dergelijk product telde 600 pagina's. Wie las die? De producten hadden immers een triple-A goedkeuring van de rating agencies. De Lehman-operatie in Nederland werd geleid door een jongeman van 31 jaar die er enorme bedragen aan overhield, maar die nog steeds op vrije voeten is. Dit voorbeeld illustreert dat de grootste bankrovers uit de moderne geschiedenis bankiers waren. Niet alle bankiers, maar wel een kleine groep die feitelijk een 'eindspel' speelde. Men wist dat dit piramidespel een keer zou eindigen, maar ging koortsachtig door, opgezweept door een roes van drugs en een meer-meer-meer-cultuur".
Coke word niet erg veel gebruikt is ook niet zo verslavend dus ik vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meer dan jij leuk vind.
Ja want cafeïne is ook een drug MWUAHAHAHAHAHHAquote:[..]
De wereld is een drugshol. Jij zit alleen in de ontkenningsfase.
Wat is dan je probleem?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Niet alleen door junks ook tijdens het uitgaan zoals ik al zij maar mainstream is het niet.
Beursjongetjes in engeland dat wist ik al,ik wist niet dat iedereen een engelse beursjongen is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.managersonline.nl/nieuws/8446/cokegebruik-en-machogedrag-leidden-tot-crisis.html
[..]
Iedereen zit aan de coke!
Het is wel mainstream.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Niet alleen door junks ook tijdens het uitgaan zoals ik al zij maar mainstream is het niet.
Dat is nu al zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als het legaal word zal het massaal gebruikt gaan worden.
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als het legaal word zal het massaal gebruikt gaan worden.
Hoeveel % van de nederlanders gebruikt dan coke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel mainstream.
Sporters, entertainment industrie, nachtwakers, militairen en agenten, politici en journalisten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Beursjongetjes in engeland dat wist ik al,ik wist niet dat iedereen een engelse beursjongen is.
3,4% van de ondervraagden geeft het toe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoeveel % van de nederlanders gebruikt dan coke?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sporters, entertainment industrie, nachtwakers, militairen en agenten, politici en journalisten...
Iedereen zit aan de coke, alleen jij nog niet.
Iedereen dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
3,4% van de ondervraagden geeft het toe.
Alleen jij niet.quote:
Sluitingstijden, leeftijdseis,...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De prijs word lager,je hoeft geen dealer meer te zoeken,het word meer geaccepteerd
De meeste hebben niet het nummer van een dealer.Je lult gewoon uit je nek als beweerd dat mensen makkelijker aan coke dan aan bier kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sluitingstijden, leeftijdseis,...
Legale drugs zijn minder toegankelijk.
En 96,4% van de nederlanders.quote:
En dus? Amfetamine kost 4/5 euro per gram, zie je dat massaal gebruikt worden?quote:
Dat 1e lijkt me een prima idee, dat het meer geaccepteerd zal worden is onzin. Wetten hebben daar niet zoveel invloed op; er zijn nog middelen die niet in de Opiumwet zijn opgenomen maar ondanks dat toch door weinig mensen gebruikt wordt.quote:je hoeft geen dealer meer te zoeken,het word meer geaccepteerd
Taxi's komen graag bij je langs om je van coke te voorzien, kan je daar geen nummer van vinden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De meeste hebben niet het nummer van een dealer.Je lult gewoon uit je nek als beweerd dat mensen makkelijker aan coke dan aan bier kunnen komen.
Die ontkennen het.quote:[..]
En 96,4% van de nederlanders.
Jij bent duidelijk nooit na 0400 meer op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De meeste hebben niet het nummer van een dealer.Je lult gewoon uit je nek als beweerd dat mensen makkelijker aan coke dan aan bier kunnen komen.
Punt is: als je er aan wílt komen valt er ook makkelijk aan te komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Mijn alcohol-dealer is nu al dicht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Punt is: als je er aan wílt komen valt er ook makkelijk aan te komen.
Dat is wel een nadeel van legalisatie: ben je ineens gebonden aan openingstijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn alcohol-dealer is nu al dicht!
Bewijs?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Taxi's komen graag bij je langs om je van coke te voorzien, kan je daar geen nummer van vinden?
Nieuw dieptepunt voor jou hier.quote:[..]
Die ontkennen het.
Ga je naar de avond winkel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn alcohol-dealer is nu al dicht!
De meeste normale nederlanders kennen geen dealers anders zou het voor de politie wel heel makkelijk worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Punt is: als je er aan wílt komen valt er ook makkelijk aan te komen.
Bel dr maar 1.quote:
Illegale drugs zijn beter beschikbaar dan legale, liegende propagandist.quote:De meeste nederlanders hebben geen drugsdealers in hun mobiel staan bier kan iedereen kopen.
Ik ga nu niet meer op de onzin dat omdat er sluitingstijden in winkels zijn nederlanders moeilijker aan drugs kunnen komen als het verbod word opgeheven.
Dat doe ik elke dag.quote:[..]
Nieuw dieptepunt voor jou hier.
En wanneer ga jij is protesteren tegen het drugsverbod?
Bel jij eens een taxi.quote:
Het is ook heel makkelijk, maar ze hebben er de mensen niet voor.quote:De meeste normale nederlanders kennen geen dealers anders zou het voor de politie wel heel makkelijk worden.
En kennen de meeste mensen geen dealers omdat ze bang zijn opgepakt te worden? Of kennen de meeste mensen geen dealers omdat ze simpelweg geen interesse in drugs hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Berlitz het volgende:
De meeste normale nederlanders kennen geen dealers anders zou het voor de politie wel heel makkelijk worden.
Niet voor jou.quote:
De meeste mensen staan niet contact met harddrugs dealers dus dit klopt niet.quote:[..]
Illegale drugs zijn beter beschikbaar dan legale, liegende propagandist.
Komop man ik wil jou wel is op pownews horen zeggen dat je democratie wilt afschaffen omdat drugs illegaal zijn.quote:[..]
Dat doe ik elke dag.
Ah, je moet nog kennis maken met mijn reeks van boetes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En kennen de meeste mensen geen dealers omdat ze bang zijn opgepakt te worden? Of kennen de meeste mensen geen dealers omdat ze simpelweg geen interesse in drugs hebben?
Overigens: zolang je geen producent maar leverancier bent heb je niet heel veel van de politie te vrezen.
Blijkt maar weer dat drugs moeilijk bereikbaar zijn voor mensen die het niet willen. Geen enkel probleem om het te legaliseren, dus.quote:
De meeste mensen kunnen ze heel goed vinden als ze willen.quote:De meeste mensen staan niet contact met harddrugs dealers dus dit klopt niet.
[..]
Je wilt ook dat niemand drugs gebruikt en dat gebeurd ook niet.quote:Komop man ik wil jou wel is op pownews horen zeggen dat je democratie wilt afschaffen omdat drugs illegaal zijn.
Beschikbaarheid moet natuurlijk gemeten worden naar de vraag. Indien vraag naar harddrugs -> altijd beschikbaar. Alcohol is daarentegen nog moeilijk te verkrijgen diep in de nacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Berlitz het volgende:
De meeste mensen staan niet contact met harddrugs dealers dus dit klopt niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Ah, je moet nog kennis maken met mijn reeks van boetes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies. Dat niet iedereen er gebruik van maakt wil niet zeggen dat het niet makkelijk verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef boyv het volgende:
[..]
Beschikbaarheid moet natuurlijk gemeten worden naar de vraag. Indien vraag naar harddrugs -> altijd beschikbaar. Alcohol is daarentegen nog moeilijk te verkrijgen diep in de nacht.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Xa1pt het volgende:
Jong en dom geweest $_$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze zullen als je een klantenkring hebt waar je het e.e.a. aan levert niet zo snel een inval in je huis doen, gok ik. De kans op straat een keer aangehouden te worden met drugs op zak is groter.quote:
We hebben in china gezien wat er gebeurde toen opium legaal werd.Heb nog even gebeld voor jou er werd opgehangen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat drugs moeilijk bereikbaar zijn voor mensen die het niet willen. Geen enkel probleem om het te legaliseren, dus.
Dat kan met wapens ook toch heeft bijna niemand in nederland een wapen en hebben mensen in landen waar wapens legaal zijn bijna allemaal een wapen.Een verbod helpt dus.quote:[..]
De meeste mensen kunnen ze heel goed vinden als ze willen.
Jij weet gewoon dat je keihard zal worden uitgelachten als je dat op een protest zegt.quote:[..]
Je wilt ook dat niemand drugs gebruikt en dat gebeurd ook niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De prijs word lager,je hoeft geen dealer meer te zoeken,het word meer geaccepteerd
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dus? Amfetamine kost 4/5 euro per gram, zie je dat massaal gebruikt worden?
[..]
Dat 1e lijkt me een prima idee, dat het meer geaccepteerd zal worden is onzin. Wetten hebben daar niet zoveel invloed op; er zijn nog middelen die niet in de Opiumwet zijn opgenomen maar ondanks dat toch door weinig mensen gebruikt wordt.
En wie forceerde dat ook alweer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
We hebben in china gezien wat er gebeurde toen opium legaal werd.Heb nog even gebeld voor jou er werd opgehangen.
Hadden ze zo moeten houden, nu zijn er meer dan een miljard.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
We hebben in china gezien wat er gebeurde toen opium legaal werd.
Je moet ook je eigen adres opgeven.quote:Heb nog even gebeld voor jou er werd opgehangen.
[..]
Er zijn nu alleen criminelen met een wapen, lijkt me geen goede situatie.quote:Dat kan met wapens ook toch heeft bijna niemand in nederland een wapen en hebben mensen in landen waar wapens legaal zijn bijna allemaal een wapen.Een verbod helpt dus.
[..]
Op een protest worden mensen als jij idd uitgelachen.quote:Jij weet gewoon dat je keihard zal worden uitgelachen als je dat op een protest zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |