Beursjongetjes in engeland dat wist ik al,ik wist niet dat iedereen een engelse beursjongen is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.managersonline.nl/nieuws/8446/cokegebruik-en-machogedrag-leidden-tot-crisis.html
[..]
Iedereen zit aan de coke!
Het is wel mainstream.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Niet alleen door junks ook tijdens het uitgaan zoals ik al zij maar mainstream is het niet.
Dat is nu al zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als het legaal word zal het massaal gebruikt gaan worden.
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als het legaal word zal het massaal gebruikt gaan worden.
Hoeveel % van de nederlanders gebruikt dan coke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is wel mainstream.
Sporters, entertainment industrie, nachtwakers, militairen en agenten, politici en journalisten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Beursjongetjes in engeland dat wist ik al,ik wist niet dat iedereen een engelse beursjongen is.
3,4% van de ondervraagden geeft het toe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoeveel % van de nederlanders gebruikt dan coke?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sporters, entertainment industrie, nachtwakers, militairen en agenten, politici en journalisten...
Iedereen zit aan de coke, alleen jij nog niet.
Iedereen dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
3,4% van de ondervraagden geeft het toe.
Alleen jij niet.quote:
Sluitingstijden, leeftijdseis,...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De prijs word lager,je hoeft geen dealer meer te zoeken,het word meer geaccepteerd
De meeste hebben niet het nummer van een dealer.Je lult gewoon uit je nek als beweerd dat mensen makkelijker aan coke dan aan bier kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sluitingstijden, leeftijdseis,...
Legale drugs zijn minder toegankelijk.
En 96,4% van de nederlanders.quote:
En dus? Amfetamine kost 4/5 euro per gram, zie je dat massaal gebruikt worden?quote:
Dat 1e lijkt me een prima idee, dat het meer geaccepteerd zal worden is onzin. Wetten hebben daar niet zoveel invloed op; er zijn nog middelen die niet in de Opiumwet zijn opgenomen maar ondanks dat toch door weinig mensen gebruikt wordt.quote:je hoeft geen dealer meer te zoeken,het word meer geaccepteerd
Taxi's komen graag bij je langs om je van coke te voorzien, kan je daar geen nummer van vinden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De meeste hebben niet het nummer van een dealer.Je lult gewoon uit je nek als beweerd dat mensen makkelijker aan coke dan aan bier kunnen komen.
Die ontkennen het.quote:[..]
En 96,4% van de nederlanders.
Jij bent duidelijk nooit na 0400 meer op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De meeste hebben niet het nummer van een dealer.Je lult gewoon uit je nek als beweerd dat mensen makkelijker aan coke dan aan bier kunnen komen.
Punt is: als je er aan wílt komen valt er ook makkelijk aan te komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Mijn alcohol-dealer is nu al dicht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Punt is: als je er aan wílt komen valt er ook makkelijk aan te komen.
Dat is wel een nadeel van legalisatie: ben je ineens gebonden aan openingstijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn alcohol-dealer is nu al dicht!
Bewijs?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Taxi's komen graag bij je langs om je van coke te voorzien, kan je daar geen nummer van vinden?
Nieuw dieptepunt voor jou hier.quote:[..]
Die ontkennen het.
Ga je naar de avond winkel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn alcohol-dealer is nu al dicht!
De meeste normale nederlanders kennen geen dealers anders zou het voor de politie wel heel makkelijk worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Punt is: als je er aan wílt komen valt er ook makkelijk aan te komen.
Bel dr maar 1.quote:
Illegale drugs zijn beter beschikbaar dan legale, liegende propagandist.quote:De meeste nederlanders hebben geen drugsdealers in hun mobiel staan bier kan iedereen kopen.
Ik ga nu niet meer op de onzin dat omdat er sluitingstijden in winkels zijn nederlanders moeilijker aan drugs kunnen komen als het verbod word opgeheven.
Dat doe ik elke dag.quote:[..]
Nieuw dieptepunt voor jou hier.
En wanneer ga jij is protesteren tegen het drugsverbod?
Bel jij eens een taxi.quote:
Het is ook heel makkelijk, maar ze hebben er de mensen niet voor.quote:De meeste normale nederlanders kennen geen dealers anders zou het voor de politie wel heel makkelijk worden.
En kennen de meeste mensen geen dealers omdat ze bang zijn opgepakt te worden? Of kennen de meeste mensen geen dealers omdat ze simpelweg geen interesse in drugs hebben?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef Berlitz het volgende:
De meeste normale nederlanders kennen geen dealers anders zou het voor de politie wel heel makkelijk worden.
Niet voor jou.quote:
De meeste mensen staan niet contact met harddrugs dealers dus dit klopt niet.quote:[..]
Illegale drugs zijn beter beschikbaar dan legale, liegende propagandist.
Komop man ik wil jou wel is op pownews horen zeggen dat je democratie wilt afschaffen omdat drugs illegaal zijn.quote:[..]
Dat doe ik elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |