Kutknop!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Die TT hadden we al een keer [/mekker]
CCR ook in de top10quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef neen het volgende:
Goed bezig pf
Wij hebben een hoge rating V1kees![]()
Nou, wachten tot de droger klaar is en weer op weg
Nom!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ruikt naar mandarijntjes in de trein.
Wordt er nog wel gelopen met die sneeuw?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef conleche het volgende:
Ach, ik heb genoeg curves momenteel voor 2 topictitels.
hier in Hilversum heb je een sportschool en daar kan je lid worden voor 1 maandquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Kun je als particulier ook een loopband huren?. Want als die sneeuw net als vorig jaar doorzet tot februari word ik weer chubby en dat mag echt niet
.
Nee, nu is het echt wel gevaarlijk. En niet op alle plekken, dus dan denk je goed te zitten en dan stuit je weer op zo'n roetsjplek. Maar het meeste is nu wel weg, dus ik heb goede hoop dat ik morgen wel een stukkie kan gaan rennen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wordt er nog wel gelopen met die sneeuw?.
Hier is het echt geen doen.
Dan is een loopband huren goedkoperquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef progje het volgende:
[..]
hier in Hilversum heb je een sportschool en daar kan je lid worden voor 1 maand
best handig.. misschien is er zoiets in de buurt?
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lurkert hier.
Vik, ik ben fan van Los Argentinos en mijn niet zo lappen vlees etende partner vindt het er ook prima eten![]()
/weg is
Wat gebruikelijke kwaaltjes zo op het eind en baby moet nog een maand blijven zitten. Ben er geestelijk ook nog niet helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Alles goed verder?. Er is nog geen baby, klopt dat?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat gebruikelijke kwaaltjes zo op het eind en baby moet nog een maand blijven zitten. Ben er geestelijk ook nog niet helemaal klaar voor![]()
Ik hoop dat jij snel weer een baan hebt![]()
Vertel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er staat een cake in de oven. Heb echt iets te vieren...
Oe! Goed telefoontje gehad?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er staat een cake in de oven. Heb echt iets te vieren...
Hmmmquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Loveli: ik kan niet zo goed vozen op een lege maag. Maar, op een volle wel!
Owww kut!quote:
CCR is tof!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Nice PF! (En vriendje natuurlijk)
[..]
CCR ook in de top10
Supernatural soundtrackquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef _aurum_ het volgende:
als je dat soort muziek leuk vindt, dan kan je ook kijken naar de cd's van supernatural (je weet wel de serie).
Zij gebruiken heel veel toffe nummers in hun series
Bazenband wel. Wel een vertekend beeld op m'n profiel want het is niet de account die stamt uit het audioacrobbler tijdperk en er is sowieso al een hele tijd niets gescrobbled omdat mijn laptops kapot zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Nice PF! (En vriendje natuurlijk)
[..]
CCR ook in de top10
Shazam is echt ideaal voor wanneer je iets hoort en denkt "heee, dit klinkt leuk".quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef _aurum_ het volgende:
als je dat soort muziek leuk vindt, dan kan je ook kijken naar de cd's van supernatural (je weet wel de serie).
Zij gebruiken heel veel toffe nummers in hun series
Echt hè.. ik wil zeker beginnen met trainen begon volgend jaar voor 10km. Sportschool bij me in de buurt kun je strippenkaarten halen. Misschien is dat er wel of idd die maandabo's.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Kun je als particulier ook een loopband huren?. Want als die sneeuw net als vorig jaar doorzet tot februari word ik weer chubby en dat mag echt niet
.
Ook goed, maak maar een meet-topic aan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan hierheen binnenkort..
zin in!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan hierheen binnenkort..
zin in!
Nicequote:kabeltelevisie, dvd-speler (dvd's liggen al voor u klaar)
Nou moe, wat een braaf lijstje. 2011 is vroeg zát voor goede voornemens hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Laureline het volgende:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino, indisch saucijzenbroodje
L: 1/3 turks brood met oude kaas
T: veel mandarijntjes
D: pasta met saus met veel groente, 1 burger
T: kwark met vanilleyoghurt, beetje grillworst, chips
Die kunnen iets wat Jagar niet kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Lekker gegeten. Beetje jammer dat naast ons tafeltje een wachtend stel uitgebreid stond te bekken
.
Want? De Duutser is er nu toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Die kunnen iets wat Jagar niet kan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat gaat allemaal maar met vakantie en/of uit eten.
Ja maar jagar moest EERST gegeten hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want? De Duutser is er nu toch?.
Ik zou uit eten, maar dat gaat niet door. Ik zou een paar dagen op vakantie, maar dat gaat ook niet door.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat sucks. Stomme tentamens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou uit eten, maar dat gaat niet door. Ik zou een paar dagen op vakantie, maar dat gaat ook niet door.Eerste kwam door tijd, tweede door verplaatsing van hertentamens.
Ja, maar niet op een lege maag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want? De Duutser is er nu toch?.
Onderquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Kijk je die onder of zonder invloed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Vakantie maar niet uit eten! Lijden! Afzien! Wandelen op drie bammetjes, brinta & couscous en wildkamperen en bibberend wassen met koud water (of nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
bedoel je niet deze?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Supernatural soundtrack![]()
Die ene aflevering dat ze steeds HEAAAAAAAAT OF THE MOMENT!! draaien en dat Dean dan playbackt enzo![]()
![]()
Klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie maar niet uit eten! Lijden! Afzien! Wandelen op drie bammetjes, brinta & couscous en wildkamperen en bibberend wassen met koud water (of niet).
Ja ik wilquote:
Nou dan! Ik zal nog eens aan je denken, hoe je 's ochtends vloekend op de NS in het donker over niet-geveegde gladde stoepen schuifelt, om in je tochtige kantoorkamer te hard te gaan werken, 's middags je vergrijpt aan drie(!) dropjes, 's avond geniet van een maaltijdsalade en dan heerlijk mag spinnen. Ruilen?quote:
Rise and shine Sammyquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die ene aflevering dat ze steeds HEAAAAAAAAT OF THE MOMENT!! draaien en dat Dean dan playbackt enzo![]()
![]()
Vangen en uitzetten in het bos. Toch?quote:
SPNquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
aah, nu weet ik ook wie jij bentquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hee DML, woon jij in Groningen dan?![]()
Mariaaaaa wat een cute tag-berichtje op FBcool dat je vriendje de uil ook leuk vond
Leuk hequote:
Hai! 2010 was druk, vol en vaak best wel zwaar, maar daar staat tegenover dat 2011 een topjaar belooft te wordenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ben jij die ander dan?
Ik ben soms echt clueless op FB
Srsly, als het in Groningen is en ik niets te doen heb die dag kom ik een biertje drinken.quote:
Maar als dat je ding is, lijkt het me meer genieten dan lijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie maar niet uit eten! Lijden! Afzien! Wandelen op drie bammetjes, brinta & couscous en wildkamperen en bibberend wassen met koud water (of niet).
Dat klinkt beter dan 2009. Ik wens je het beste in 2011!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Leuk he
[..]
Hai! 2010 was druk, vol en vaak best wel zwaar, maar daar staat tegenover dat 2011 een topjaar belooft te worden
Druk, vol en zwaar, maar dit alles van een ander soort dan jouw leven. Getrouwd, allemaal nieuwe beesten, paar maanden vrij geweest (helaas niet echt van genoten wegens lastig beest), paar maanden goed gewerkt. 2011 Wordt druk, vol en zwaar met een grote verbouwing, maar het wordt vast mooi & goed.quote:En bij jou?
Ik ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Srsly, als het in Groningen is en ik niets te doen heb die dag kom ik een biertje drinken.
Uhuh. Heerlijkquote:[..]
Maar als dat je ding is, lijkt het me meer genieten dan lijden.
My life's goodquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou dan! Ik zal nog eens aan je denken, hoe je 's ochtends vloekend op de NS in het donker over niet-geveegde gladde stoepen schuifelt, om in je tochtige kantoorkamer te hard te gaan werken, 's middags je vergrijpt aan drie(!) dropjes, 's avond geniet van een maaltijdsalade en dan heerlijk mag spinnen. Ruilen?
Naar de eilandjes voor de Marokkaanse kust (Canarische eilanden dus).quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef neen het volgende:
Ga je nou weer naar Marokko dan? Daar was je (vorig jaar?) toch eerder geweest?
Appel en banaan overgeslagen, 3 glazen rode wijn erbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O - bak magere bosvruchtenyoghurt
T - banaan
L - groot bord sla en rauwkost, omeletje, 4 plakken kaas, 2 plakken ham, 3 plakken rookvlees, beker melk
T - appel, banaan, beker vivit
D - kaasfondue met vooral heel veel groente en nauwelijks brood
Hoooooooi!quote:
Duvelse meid!quote:
Gefeliciteerd! En je topic had ik al gebookmarkedquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan 2009. Ik wens je het beste in 2011!
[..]
Druk, vol en zwaar, maar dit alles van een ander soort dan jouw leven. Getrouwd, allemaal nieuwe beesten, paar maanden vrij geweest (helaas niet echt van genoten wegens lastig beest), paar maanden goed gewerkt. 2011 Wordt druk, vol en zwaar met een grote verbouwing, maar het wordt vast mooi & goed.
Als arme student natuurlijk niet zoveel, in ieder geval in de voorjaarsvakantie Cardiff/London bezoek bij vriend/neef. Zomer ergens in een land in Oost Europa waar ik nog niet ben geweest (bijna alles dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar de eilandjes voor de Marokkaanse kust (Canarische eilanden dus).
Marokko kom ik met enige regelmaat, maar vooral vaak te lang niet. 2010/2011 niet, zo te zien.
Wat zijn jouw goede reisvoornemens voor 2011?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou dan! Ik zal nog eens aan je denken, hoe je 's ochtends vloekend op de NS in het donker over niet-geveegde gladde stoepen schuifelt, om in je tochtige kantoorkamer te hard te gaan werken, 's middags je vergrijpt aan drie(!) dropjes, 's avond geniet van een maaltijdsalade en dan heerlijk mag spinnen. Ruilen?
Nee, Vik woont in Den Haag toch tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hee DML, woon jij in Groningen dan?![]()
Ga hardlopen ofzoquote:
Ahquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, Vik woont in Den Haag toch tegenwoordig?
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Merel het volgende:
Misschien moet ik toch ook maar gaan facebooken, volgens mij mis ik vanalles!
Either way, take a hikequote:
Nee DaD had het over restaurants in Groningen en Vik vroeg naar een specifiek restaurant hier in Den Haag voor vanavond met nachtwacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahja dat klopt, maar t ging over restaurants in Groningen, hence the confusion!
Zoiets jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee DaD had het over restaurants in Groningen en Vik vroeg naar een specifiek restaurant hier in Den Haag voor vanavond met nachtwacht.
Toch?![]()
quote:Hartelijk dank voor uw aankoop!
Uw bestelling is binnengekomen.
geile bootsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij doet de TT eer aan, XM?Wat heb je besteld?
b ik hoop dat je een beetje kan slapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn oudjaar dan vast neen!
Ik ga maar een poging doen tot slapen.
Truste!
It was awesome!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
Yo, Pief! Way to go!
Was dat
feest leuk?
quote:
Zie de post van Perruchequote:
Magnesium... helpt ook. Zit in groene groente enzo, dus vreten met je donderquote:Op woensdag 29 december 2010 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Waarom kan ik thuis niet zo goed slapen als bij mijn ouders?. Het dreigt echt chronisch te worden. Constant wakker en tegen het krieken van de dag, als het iets beter lijkt te lukken, word ik weer constant gestoord door die kat van mij. Miss is het ook wel gewoon te warm in huis, dus ik zet vannacht alles even laag / uit.
Doe ik hier doorgaans met m'n mond. Eten trouwens.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Magnesium... helpt ook. Zit in groene groente enzo, dus vreten met je donder![]()
Het is gewoon schokkend hoe onwetend mensen zijn (en zo erg op de hoogte ben ik zelf nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Perruche het volgende:
ik was aan het googlen naar Bio-HCG, wat is dat een drama zeg: hormonen spuiten en 500 calorieen per dag etenen het flair forum waar vrouwen trots zijn dat ze alleen een bakje rauwkost eten voor de lunch.
Maat 30 met slap vel of met strak vel is al weer een heel verschil, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:
En een vrouw op dat forum van over de 30 die blij is dat ze dezlefde maat heeft als haar dochter van 14jaja. Ben je een vrouw of een kind?
Ik merk trouwens wel dat bij mij het fietsen en het regelmatig eten zijn vrucxhten afwerpt; m'n buik is platter en in het algemeen voel ik me weer beter, fysiek. Morgen een nieuwe jeans kopen, heb er stiekem zin in(ook al is het een maat 30, maar ja!)
En dan komen ze niet om tips bij jou vragen? Jij bent toch succesvol én langdurig afgevallen.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het echt bizar dat mensen denken dat ze met een dieet iets kunnen bereiken. Iedereen snapt toch dat een tijdelijke aanpassing van je eetpatroon om daarna het oude eetpatroon weer op te pakken uiteindelijk weer tot gewichtstoename zal leiden?. Mijn zus is ook weer verschrikkelijk aangekomen, maar die eet en die eet en die eet maar en als ze niet eet, dan praat ze wel over eten. Jaren geleden is ze eens goed afgevallen met LadyLine, lekker duur, maar heeft ook niet geholpen uiteindelijk (sporten in een
cabine
, rot toch op met die nieuwerwetse shit die niet werkt; Zus nr 2 heeft ook LadyLine gedaan, werkte evenmin).
Hahahaha! Mij om tips vragen! Ik ben het kleine zusje, hoor, hoe kan ik iets nu beter weten dan zij? (40 en 43). Ze geven mij zelfs nog steeds tips en dan denk ik natuurlijk "quote:Op woensdag 29 december 2010 10:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan komen ze niet om tips bij jou vragen? Jij bent toch succesvol én langdurig afgevallen.
Klopt. Als ik me 4 jaar geleden had bedacht dat het jaren zo duren voor ik mijn doel had bereikt, dan was ik ook echt wanhopig geworden: zoooooo lang?quote:Maar mensen willen snel resultaat zien. Ik ook hoor, wie wil dat niet, maar gezond is het dan niet meer en je leven wordt er ook niet leuker op!
Ja ok, maar heeft 'ie dezelfde maat als je zus?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:
En als ik de indruk wek geïrriteerd te zijn, dan klop dat, want ik erger me groen en geel aan mijn neefje van 14 dat steeds maar van alles koopt (hij heeft een iPod Touch, een netbook, een foon met internet) en hij heeft niet eens een bijbaantje oid. Ik snap nu iig goed hoe mijn zus zich voelde tov mij.
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja ok, maar heeft 'ie dezelfde maat als je zus?
linkje? Ik heb FOK! even uitquote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:
En een vrouw op dat forum van over de 30 die blij is dat ze dezlefde maat heeft als haar dochter van 14jaja. Ben je een vrouw of een kind?
Ik merk trouwens wel dat bij mij het fietsen en het regelmatig eten zijn vrucxhten afwerpt; m'n buik is platter en in het algemeen voel ik me weer beter, fysiek. Morgen een nieuwe jeans kopen, heb er stiekem zin in(ook al is het een maat 30, maar ja!)
Nou, verwend weet ik eigenlijk niet, maar ik weet wel dat mijn zus behoorlijk jaloers op mij was en alles wat mijn ouders voor mij deden met argusogen bekeek (nog steeds trouwens). Toen ik klein was, was de financiële situatie van mijn ouders veel beter dan toen mijn broer en zussen klein waren en bovendien was ik de jongste en was ik vanaf mijn kleutertijd het enige kind dat nog thuis woonde. En dan was ik óók nog eens een zorgenkindjequote:Op woensdag 29 december 2010 10:06 schreef Perruche het volgende:
was jij ook verwend, Viking? Ik denk dat ik vroeger wel verwend was en houd nu nog steeds van leuke/mooie dingen, maar ik ben te gierig om het aan mezelf uit te geven. Trakteren kan ik nu gelukkig ook een stuk beter dan vroeger!
Heb je een nieuwe baan GB?
Terug naar mijn oude baan en daar ben ik heel blij mee!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:06 schreef Perruche het volgende:
was jij ook verwend, Viking? Ik denk dat ik vroeger wel verwend was en houd nu nog steeds van leuke/mooie dingen, maar ik ben te gierig om het aan mezelf uit te geven. Trakteren kan ik nu gelukkig ook een stuk beter dan vroeger!
Heb je een nieuwe baan GB?
http://www.flaironline.nl/site//BIO_HCG/list_messages/26329/2quote:Op woensdag 29 december 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
linkje? Ik heb FOK! even uit!
Ik heb jarenlang het gevoel gehad dat ik op m'n tenen moest lopen bij m'n zus en soms heb ik dat nog wel, hoor. Dat is niet tof!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
herkenbaarik ben de grote zus
mijn zusje is best verwend
en soms kan ik 'r daarom wel wurgen
Oh die link, verschrikkelijk, wat doen die vrouwen zichzelf aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
http://www.flaironline.nl/site//BIO_HCG/list_messages/26329/2
dit topic
*boksquote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gewoon geen zussen of broerswel zo handig
quote:
Mijn ex van jaren geleden had ook een superleuke familiequote:Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]maar stiekem vind ik het wel jammer, lijkt me echt leuk om een gezellige familie te hebben enzo, voor kerst. Maar ja. Helaas zit de familie van het vriendje in natuurlijk in het buitenland en sowieso zijn die ook niet het toonbeeld van goede familierelaties
Mijn ex had echt een grote familie en het was ook heel gezellig, dat vond ik echt supervet.
Dat was mijn laatste (serieuze) uitprobeersel voor ik exclusief voor de vrouwen ging. Nu is 'ie getrouwd met een ander en heeft 'ie al 2 kinderenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:32 schreef Perruche het volgende:
vik!
ik wist trouwens niet dat jij een man als ex had.
Is het ookquote:Op woensdag 29 december 2010 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg een heel naar gevoel als ik denk aan het moment dat ik geen ouders meer heb. Dan ben ik echt helemaal alleen en heb ik eigenlijk 'niemand' meer. Dat vind ik stiekem best wel beangstigend.
Awww, dat kan ik me wel goed voorstellen. Hoe zit het met neefjes en nichtjes?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg een heel naar gevoel als ik denk aan het moment dat ik geen ouders meer heb. Dan ben ik echt helemaal alleen en heb ik eigenlijk 'niemand' meer. Dat vind ik stiekem best wel beangstigend.
Gewoon pangafilet eten, schijnt dat die beesten ermee worden ingespoten om beter te groeienquote:Op woensdag 29 december 2010 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bio hcg kuur, nu 3 weken voor ¤ 50! Lijkt me een vies idee, zwangere vrouwenhormoon, en je wordt er vast labiel van.
Gisteren zag ik een stukje van een comedyshow waarin een vrouw en een grote opgepompte gast speelden, die man had gewoon grotere "borsten" dan die vrouw! ;')quote:Op woensdag 29 december 2010 10:45 schreef V1z0R het volgende:
Je krijgt hormonen met die kuur?! WTF!
Ahw XM... Knuffel voor jou!
Dus als mannen pangafilet eten, krijgen ze moobs?
Ik kreeg bericht van verzending met track&trace code... Dus dat zou je dan in de gaten moeten kunnen houden.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:51 schreef Ewelina het volgende:
Weet iemand hoe lang de levertijd is bij Steps? Ik wil mijn nieuwe jurkje
Sommige mensen nemen hun kind mee. Dat kan al helemaal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Je neemt je hond toch niet mee naar het werk!?
Mijn baas welquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Je neemt je hond toch niet mee naar het werk!?
Als het hun mooie 21-jarige dochter is dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen hun kind mee. Dat kan al helemaal niet.
Te jongquote:Op woensdag 29 december 2010 11:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het hun mooie 21-jarige dochter is dan?
Voeten onder de vissmurrie zitten?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
*noteert* niet meer in de goedkope zakken diepvriespangafilet trappen.
Momenteel ben ik meer begraven in onzekerheid, spanning en boosheidquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voeten onder de vissmurrie zitten?
hoe laat heb je het gesprek??quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Momenteel ben ik meer begraven in onzekerheid, spanning en boosheid
Oki. Wat heb ik nu gestemd?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef progje het volgende:
Willen jullie misschien op mijn nichtje stemmen?
http://top2010.radio2.nl/welknummerbenjij/inzending/452
Dittequote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed, ik geef het maar gewoon toe: ik begrijp intussen niets meer van Puffjes situatie.. Wat voor gesprek? Waarvoor? Wat hangt ervan af? Help.
.
Oh, dit geldt voor mij ook! Ik dacht dat er een solli-gesprek was eerder deze week en dat dat niet succesvol was, maar dit huidige gesprek snap ik ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed, ik geef het maar gewoon toe: ik begrijp intussen niets meer van Puffjes situatie.. Wat voor gesprek? Waarvoor? Wat hangt ervan af? Help.
.
Ja, nog zoeen hierquote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Raar is dat, misschien toch een stukje te weinig waardering voor jezelf ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
Waarom is het zoveel moeilijker om voor jezelf op te komen dan voor een ander?
Omdat bij jezelf de gevolgen alleen jou treffen en niet deels of geheel iemand anders!?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
Dit inderdaad. Dacht dat ik iets gemist had met bijlezen dan wel niet lezen de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Dat wilde ik ook typen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat bij jezelf de gevolgen alleen jou treffen en niet deels of geheel iemand anders!?
LOLquote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef Goodbye het volgende:
Onze vaste jehova is weer aan de deur![]()
Mijn vriend is altijd wel geïnteresseerd in dat soort dingen, dus heeft een poos met zo'n gast staan praten.
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bio hcg kuur, nu 3 weken voor ¤ 50! Lijkt me een vies idee, zwangere vrouwenhormoon, en je wordt er vast labiel van.
^^quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet wel wat er met Puff is. Maar ik heb daar een pm over gehad.
Omdat men het algauw omschrijft als egoïstisch lijkt..quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Goodbye het volgende:
M'n vriendje neemt me zo mee om ergens te gaan lunchenVandaag nog even rust en dan morgen en overmorgen nog twee daagjes werk afmaken en dan ben ik er van af en kan ik het nieuwe jaar beginnen bij een fijne werkgever
![]()
Had vanmorgen een akkefietje in het ziekenhuis. Uiteindelijk is me iets opgedrongen wat ik niet wilde, het werd me voorgehouden alsof ik geen andere keus had. En daar baal ik van, omdat het niet nodig was. Ze overvielen me ermee.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat men het algauw omschrijft als egoïstisch lijkt..
da's misschien zo volgens jouw referentiekader.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
Omdat men het algauw omschrijft als egoïstisch lijkt..
Zie het om me heen gebeuren, mensen die wel iets vragen worden algauw omschreven als " die komt wel erg voor zichzelf op hoor!" "wat een zeur" enzovoorts.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's misschien zo volgens jouw referentiekader.
Ik denk dat je meer te verliezen hebt. Als je voor jezelf opkomt en het gaat mis, dan zijn de gevolgen voor jezelf.
Maar dat kan ook weer een voordeel zijn.
quote:Beste Ewelina,
Je bestelling is verzonden! Je ontvangt alvast een barcode van Selektvracht om je bestelling te volgen, de barcode is echter pas vanaf de volgende dag te traceren.
ja echt? Wow! Ik heb het gelukkig niet zo meegemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie het om me heen gebeuren, mensen die wel iets vragen worden algauw omschreven als " die komt wel erg voor zichzelf op hoor!" "wat een zeur" enzovoorts.
Zonde is dat
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja echt? Wow! Ik heb het gelukkig niet zo meegemaakt.
Denk ook niet dat ik het daar lang zou uithouden
Ik werk juist in een omgeving waar gestimuleerd wordt om om dingen te vragen, om meer te willen.
Enige voorwaarden zijn dat je goed moet kunnen onderbouwen waarom je het wil en je moet het intern een soort van kunnen 'verkopen', dus waarom is het beter voor de zaak enzo.
Tssss, dat ik graag in jurkjes en lingerie loop is privé! Had ik je toch gevraagd niet door te vertellen!?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Schoenen, lingerie, jurkjes... Kies maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Da's een heel fijne, Uniekje!!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb ook iets besteld!
[ afbeelding ]
Oh en ik wil je niet alarmeren, maar Selektvracht zuigt grote ballen. Ik wacht nu nog op een pakje dat er vorige week woensdag had moeten zijn. Er zaten kerstc'doos in.quote:
Daar ging mijn goede humeurquote:Op woensdag 29 december 2010 12:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh en ik wil je niet alarmeren, maar Selektvracht zuigt grote ballen. Ik wacht nu nog op een pakje dat er vorige week woensdag had moeten zijn. Er zaten kerstc'doos in.
Hmja, dat vind ik ook en ik kreeg net een mailtje dat mijn laarzen ook met deze toko onderweg zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh en ik wil je niet alarmeren, maar Selektvracht zuigt grote ballen. Ik wacht nu nog op een pakje dat er vorige week woensdag had moeten zijn. Er zaten kerstc'doos in.
de duutser moet nog z'n promotie afmaken. Dat duurt nog wel anderhalf/2/3 jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Perruche het volgende:
Thanks V1
Nynke kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Hoe staat het met de carriere perspectievenn van de Duutser?
Was het wel leuk dat 'ie er was, en hopelijk zie je de komende 1,5 dagen ook weer wat beter inWanneer ga je eigenlijk weer terug richting het noorden?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Co, Goodbye, jullie laarzen stonden beide voor 50 euro in de sale! Heb ze snel besteld!! Beide
Even kijken of 't wat is..
Krijg ze 3-7 januariquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef conleche het volgende:
[..]wat is de levertijd?
Ik heb er echt heul lang op moeten wachten en toen ik ze kreeg lag er ongeveer sneeuw, dus nog nooit aangehad.
shit, het is dat ik ze net heb betaald, anders had ik ze weer geretourneerd. Nou ja, ik heb er ook niet het volle pond voor betaald. Heb er zo'n 25% kortingscode op gegooid. Maar toch.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Krijg ze 3-7 januari
Neuhquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Viking84 het volgende:
XM, je hebt je MSN aan laten staan ergens.
Bij mij stond er tijdens het doen van dingen ineens een kussen in de fik op 2e kerstdag. M'n haar was er ook in de buurt.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Perruche het volgende:
bij mij ging gisteren het brandalarm af na het bakken van een tosti
huhu.
tijdens het doen van dingen....Hoe cryptisch!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij stond er tijdens het doen van dingen ineens een kussen in de fik op 2e kerstdag. M'n haar was er ook in de buurt.
^^quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dear, zou je die ring dan niet heel gauw aan de wilgen hangen DaD?
oh nee, waarom?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Puff (en Vik), bedankt voor de verhelderende PM.. Ik hoop dat het allemaal goed komt!
Ik ben zondag aan de nieuwe NuvaRing begonnen en ik voel me mentaal weer zo vreselijk slecht.. Ik heb ook second thoughts over Baardmans en mij.
.
Gezien wat ik weet van jouw verleden met anticonceptie zou ik het niet zo lang aankijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mjah, drie maanden de tijd geven en zo zeggen ze altijd, toch?
Ja maar niet als het zo erg is lijkt me. Ik had hiervoor een pil en daar ben ik na 2 weken al mee gestopt, aangezien ik totaal mezelf niet meer was en rondliep als een depressief konijn!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mjah, drie maanden de tijd geven en zo zeggen ze altijd, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |