Ah dat is een probleem, dan moet ik vroeg opstaanquote:Op zondag 26 december 2010 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende binnen 36 uur innemen, dan geen probleem.
Huh grappig! Post je hier ook mee? Ken hem via ellegirlquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef Monita het volgende:
Oh dat ben ik!
ik dacht al dat te topictitel me bekend in de oren klonk![]()
leuk dat je m'n blog leuk vind principessaa farfallus
Ik kan het er gewoon niet zo goed over hebben. Ik dacht dat ik er wel klaar mee was, maar er zit toch wel een hoop boosheid en m'n vertrouwen in mensen is gewoon beschadigd. Zeker omdat ik vanmiddag ook nog van m'n schoonzus hoorde dat haar broer een nieuwe collega heeft die van mijn school komt. Die had het al zien aankomen en was op tijd gevlucht.quote:Op zondag 26 december 2010 18:49 schreef _aurum_ het volgende:
@ Vik: mweeh, da's niet leuk. Wat hebben ze gezegd dan?
quote:Op zondag 26 december 2010 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan het er gewoon niet zo goed over hebben. Ik dacht dat ik er wel klaar mee was, maar er zit toch wel een hoop boosheid en m'n vertrouwen in mensen is gewoon beschadigd. Zeker omdat ik vanmiddag ook nog van m'n schoonzus hoorde dat haar broer een nieuwe collega heeft die van mijn school komt. Die had het al zien aankomen en was op tijd gevlucht.
Maar goed, nu is het wel weer goed. Gezellig gegeten en iedereen is weg. Nachtwacht is ook weer naar Den Haag, ik ga morgenmiddag
.
Neehoor. Er is echt iets mis met jouw zelfbeeld. Of je spiegel.quote:Op zondag 26 december 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook wel zulke curves als het meiske in de onderste foto's heur. Alleen minder tiet.
Ja, daar mag je wel vanuit gaan, dat ik een stuk minder naïef ben! School heeft deze week nog tijd om te reageren, daarna neemt de advocaat verdere stappen. Maar goed, kan wel even gaan duren allemaal. Intussen mogen ze in de stront zakken van mij en ga ik gewoon verder zoeken.quote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Merel het volgende:
Vik, als je eraan overhoudt dat je minder naïef bent in arbeidsrelaties is dat helemaal niet zo verkeerd. Heb je al meer gehoord van je advocaat, hoe gaat de afwikkeling nu verder?
quote:
De NuvaRing is een hormonale methode, maar wordt niet genoemd. Hmm.quote:Alle anticonceptiemethoden die op hormonale basis berusten,
kunnen door narcose negatief beïnvloed worden. Dit houdt in dat u
zich tijdelijk op een andere manier voor zwangerschap zult moeten
beschermen voor de duur van één cyclus. Hormonale methoden
zijn:
de pil, de prikpil, hormoonhoudende spiraal en Implanon.
Ik ben niet op de hoogte, maar dacht dat je na een narcose ook altijd iets krijgt waarmee het narcose middel wordt afgebroken? (zodat je niet te lang blijft slapen) Dus iets dat de afbraak van gifstoffen (waaronder het narcosemiddel) versnelt.quote:Op maandag 27 december 2010 00:06 schreef loveli het volgende:
Implanon wordt ook genoemd en da's ook een niet-orale ac-methode die berust op hormoonafgifte, denk dat de narcose de werking van de lever beinvloedt waardoor je sneller (gif)stoffen afbreekt. En ook hormonen.
quote:Sneeuwstorm VS legt vliegverkeer stil
De oostkust van de Verenigde Staten wacht een alles verlammende blizzard.
Luchtvaartmaatschappijen waarschuwen voor annuleringen of grote vertragingen op vluchten van en naar grote steden, zoals New York, Washington of Boston. Dat geldt ook voor vluchten vanaf Europa. Amerikaanse weervoorspellers verwachten zo'n 30 centimeter sneeuw voor New York en New England. Zondagavond werden al zo'n honderd vluchten geschrapt van en naar de Eastcoast.
Nieuwszender Fox News meldt dat de luchthavens JFK en Newark, waar vluchten vanaf Schiphol aankomen, getroffen zullen worden door de barre winterse omstandigheden.
Voor de laatste vluchtinformatie van KLM vanuit de VS klik hier .
Heb de anesthesist gebeld, die nog nooit van de NuvaRing gehoord had, dus ik kon eerst nog uitleggen hoe dat ding werkt.quote:Op maandag 27 december 2010 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Dat van de anticonceptie en narcose wist ik eigenlijk niet, nooit iets over gehoord!maar loveli heeft het waarschijnlijk goed beredeneerd, verwerking via lever en stofjesconcurrentie.
Mn buik is te curvy, en mn hoofd, ik kreeg van mn pa de foto's van mn afstuderen en daar was ik niet zo blij met mezelf!
Progje, jij zat toch te low carben met dat South beach? Ik wil denk ik ook weer lager gaan in mijn carbs... Is het je bevallen? Hoe waren de receptjes etc?quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef progje het volgende:
zo, ben ook weer thuis..
Kerstdagen waren gelukkig erg gezellig en 2de kerstdag erg lekker gegeten bij mijn ouders..
En niet eens heel ongezond.
En over die curves die heb ik ook
ik heb niet echt veel receptjes uit het boek gemaaktquote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Progje, jij zat toch te low carben met dat South beach? Ik wil denk ik ook weer lager gaan in mijn carbs... Is het je bevallen? Hoe waren de receptjes etc?
Ik heb geen moeite met low carben, maar ik wil lekker eten
Dat ga ik opvatten als een tof compliment. Dank je.quote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef loveli het volgende:
DaD, jij bent rank en vrouwelijk, precies op de juiste plekken.
Jawelquote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:
merel, je koestert toch geen heimelijke gevoelens voor MrMarried of wel?
Nou ja, het is in ieder geval goed voor de lijnquote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef Merel het volgende:
[..]
JawelMaar gebaseerd op niks natuurlijk. En ik doe er niks mee, behalve een beetje staren en dagdromen en hopen dat het over gaat.
Je kan ook eindelijk een lief meisje worden en je schikken naar je moeders wensen en tot haar dood thuis blijven wonen. Geen ruzie, iedereen blij. Toch?quote:Op maandag 27 december 2010 18:56 schreef Swietje het volgende:
Klopt ook hoor. Maar ik vind het moeilijk want ik wil geen ruzie... en dat komt er vanzelf op deze manier natuurlijk.
Als je eindelijk een lief meisje zou worden dat de wijsheid van haar moeder niet meer betwist, dan zou je vast ook heel gelukkig zijn. Zalig zijn de eenvoudigen van geest.quote:
"... want hunner is het koninkrijk der hemelen."quote:Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je eindelijk een lief meisje zou worden dat de wijsheid van haar moeder niet meer betwist, dan zou je vast ook heel gelukkig zijn. Zalig zijn de eenvoudigen van geest.
Oooh ja dat lust ik wel!quote:Op maandag 27 december 2010 21:37 schreef Perruche het volgende:
Merel, mag je met lowcarb wel kaas, tomaat, aubergines? Maak dan eens melanzana alla parmigiana (recept googlen), italiaanse "lasagne" van groenten,supergezond en supervullend!
Of je skipt (voornamelijk) de slechte varianten (witbrood/pasta etc), alles waar gehard plantaardig vet in zit en dingen die "suiker en vet" schreeuwen. En dan niet als kickstart, maar de rest van je leven.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Oooh ja dat lust ik wel!
Ik doe trouwens niet heel streng of wetenschappelijk verantwoord lowcarben hoorMaar gewoon even zo min mogelijk boterhammen, pasta, rijst en aardappelen. Heb even een kickstart nodig, ik ben al sinds de verhuizing slecht aan het eten en dat zie ik terug op de weegschaal.
Is alle pasta dan slecht? Ook als er "volkoren en goede shizzle" op staat? Ik trap altijd in dat soort dingen net als reclames die alsnog duurder zijn ofzo maar toch het zal toch wel enigszins waar zijnquote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je skipt (voornamelijk) de slechte varianten (witbrood/pasta etc), alles waar gehard plantaardig vet in zit en dingen die "suiker en vet" schreeuwen. En dan niet als kickstart, maar de rest van je leven.
Alcoholquote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef Merel het volgende:
Oh, en geen alcohol! Met uitzondering van aanstaande vrijdag dan
Kort door de bocht: Ja en nee. Tarwe is niet een van de beste voedingswaren, darmtechnisch gezien. En je darmen zijn heel belangrijk voor je gezondheid, immuunsysteem, slankheid, alles eigenlijk begint daar.quote:Op maandag 27 december 2010 22:37 schreef neen het volgende:
Is alle pasta dan slecht? Ook als er "volkoren en goede shizzle" op staat? Ik trap altijd in dat soort dingen net als reclames die alsnog duurder zijn ofzo maar toch het zal toch wel enigszins waar zijn
Vuurwerk te vroeg uit de kast gehaald?quote:Ik had me weer eens een weekje vergistkan gebeuren, wel lekker (pizza
) gegeten. Nu maar uit logeren want dat kon nog wel dan voor volgend jaar nog even
Heb me een fles Sticky Chardonnay laten aansmerenquote:Alcohol
ja, de ruzie is voorbij, gelukkig. Maar goed, constant mensen om me heen die met elke stap die ik zet vragen wat ik ga doen..."Ja, even naar de WC". "Een mandarijntje pakken", "een glas water pakken"...constant vragen of ik wat wil doen (moeder met gebroken knie, zusje met gekneusde pols) en het huishouden runnen valt me toch zwaar. Wennen. Maar goed, morgen komt de duutser!quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje, is alles weer goei?
Wat loveli zegt wil ik ook weer gaan doen / proberen, suikerinname verminderen vooral... Plus ook omdat ik iets van schimmel (mjam) lijk te hebben en suiker schijnt daar een duischter pact mee te hebben gesloten
Ik heb nu wel crème
Duutser to the rescue!quote:Op maandag 27 december 2010 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, de ruzie is voorbij, gelukkig. Maar goed, constant mensen om me heen die met elke stap die ik zet vragen wat ik ga doen..."Ja, even naar de WC". "Een mandarijntje pakken", "een glas water pakken"...constant vragen of ik wat wil doen (moeder met gebroken knie, zusje met gekneusde pols) en het huishouden runnen valt me toch zwaar. Wennen. Maar goed, morgen komt de duutser!
Vervelend, mariatje, een schimmel!
Nouja, maar goed dat het dan niet doorgaat. Waarom onnodig risico's lopen? Vervelend dat je nu moet instellen op een nieuwe datum, maar gezondheid voorop!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dankzij m'n ziekzijn. Verpleegkundige had met anesthesist overlegd, en het schijnt dat een buisje in je keel tijdens verkoudheid voor nare infecties kan zorgen. Infecties die sowieso niet in verhouding staan tot de stomme kleine ingreep die ik moet ondergaan.
Je bedoelt de pijpsmiley?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Tinkepink het volgende:
Edit (gaat niet op deze computer): de gaapsmilie moet de verrastsmilie met de rode wangetjes zijn
quote:
Hm ja dat is ook wel logischquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Perr, zo'n buisje is wel handig om te ademen tijdens de operatieDat is wel vaak de reden dat mensen na algehele narcose last van hun keel hebben...
Kan de ingreep niet poliklinisch DaD? Of omdat het er meerdere zijn moet het onder algehele?
oei, spannend!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de plannen voor Oud en Nieuw zijn gemaakt.. Nu hoef ik alleen nog maar iets beter te worden zodat ik er ook nog van kan genieten, zeg maar.
.
En de plannen omvatten onder andere het ontmoeten van De Ouders, geloof ik..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
De familie ontmoeten, altijd spannend! Hopelijk zijn ze beetje aardig voor je DaD!
Vorig jaar er achter gekomen dat artsen en assistenten gewoon over het weekend zitten te lullen tijdens operatiesZe hadden vergeten mij zo'n blauw pilletje te geven waar je suf van wordt...
Kreeg dus alles mee van de ingreep, ook hoe de chirurg vertelde dat hij de avond er voor aardig wat drankjes had genuttigd
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Merel het volgende:
Ik moest net iemand bellen voor werk en toen ging ik hem googelen en mén wat een lekker hapje!
Nee, voelt geen pijn bij ruggeprik maar verneemt wel dingen. Wanneer ze je been verplaatsen en zelfs aanrakingen. Maar op een compleet andere manier dan normaalquote:
Eigenlijk is het dus een verhaal net als alle anderen... te is niet goed. Gerst krijg ik btw genoeg binnenquote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Kort door de bocht: Ja en nee. Tarwe is niet een van de beste voedingswaren, darmtechnisch gezien. En je darmen zijn heel belangrijk voor je gezondheid, immuunsysteem, slankheid, alles eigenlijk begint daar.
Maar vezels zijn goed, dus volkoren is beter dan wit (behalve voor uitzonderingen met allergieen).
Tarwe is zo-zo. Beestjes eten geen tarwe, omdat ze eraan doodgaan. Tarwe heeft een natuurlijk bestrijdingsmiddel waardoor die beestjes doodgaan, maar het doet onze darmen ook niet echt heel goed. Haver, spelt, gerst enzo zijn beter, maar minder makkelijk voor de industrie en tarwe heeft heel veel goede baktechnische eigenschappen. Brood valt niet uit elkaar als er tarwe in zit en da's handig.
Goede darmen - goede gezondheid, maar tarwe is zo handig en zit overal in... Keuzes, iedereen moet ze maken.
Nou nee, vriend van me vertrekt naar het buitenland en die had een feestje maar dat was blijkbaar vorige week. Maar goed, kwam dus wel oke uit.quote:Vuurwerk te vroeg uit de kast gehaald?
quote:Heb me een fles Sticky Chardonnay laten aansmeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knuf* voor jou en je vriendje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
Pfff het zit echt niet mee voor mijn vriendje, afwijzing na afwijzing... ik begin het zelf ook somber in te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat overwegen we ook, helaas vragen ze vaak ervaring en dat heeft hij niet. En de markt is op dit moment zo makkelijk voor bedirjven, ze kunnen uit veel mensen kiezen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:49 schreef progje het volgende:
Perruche spreekt hij wel vloeiend engels?
Want anders zou hij een baan bij een (IT) callcenter kunnen overwegen..
Het is wel een rotbaan, maar het is wel een manier om even wat ervaring op te doen en dat maakt het solliciteren naar een andere baan vaak weer eenvoudiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef _aurum_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bedoel je? Dat je zelf gecertificeerd bent? Dat issie niet, althans niet voor IT!
Leraar Spaans inderdaad ook geprobeerd, afgewezen wegens onvoldoende beheersing NL. Goed plan om het nog eens te proberen nu hij beter NL spreekt
ik zeg doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is vervelend Perruche.. Heb helaas geen zinnig advies voor je.. Hoop dat ie toch wat vindt. Decembermaand is wel altijd een rare maand qua vacatures ivm de feestdagen... Dus houd moed!
Hmm shoppen... Ik zit nog steeds over die laarzen te twijfelen
http://www.zalando.nl/laarzen-blauw-bu311c007-503.html
Hehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef Perruche het volgende:
Vind ik ook! Na al die ellende met de sneeuw en trein heb je wel een paar sneeuwschoenen verdiend
is alles okay?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan het weekend na oud en nieuw een weekendje weg, naar een huisje in België. Ondanks m'n tentamens..het moet gewoon even... we zijn hélemaal op
zit nu ook nog steeds thuis en moet beginnen met leren, maar ben én nog niet helemaal beter, én ik heb de energie gewoon niet om wat te gaan doen, terwijl ik best alles zou kunnen halen als ik gewoon nú begin..
kerst was gelukkig wel gezellig, maar heb nagenoeg niets gegetendus lijntechnisch.. ach..
ben in ieder geval niet aangekomen
Zo maar weer een slapen denk ik..
Heel goed dat je dat dan ook doet en daar tijd voor vrijmaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles sal rech kom![]()
we moeten gewoon even lief voor onszelf zijn op 't moment..
heel goed dat jullie op tijd aan de rem trekken!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles sal rech kom![]()
we moeten gewoon even lief voor onszelf zijn op 't moment..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: Kwark met druiven
S: 30min. zwemmen
O: 2 boterhammen met rookspek
T: Appel + 1/2 peer
T: Boterham met peer en kipfilet
L: Boterham met paprika + kipfilet / stukje forelfilet
T: Boterham met honing
T: Restje forelfilet / paprika
S: 30min. thuisoefeningen (sportschool is dicht dus kan geen krachttraining doen) / 30min. hardlopen
D: ??
T: Wodka + Cashews
Beterschap Mo! Doe maar lekker rustig aan.
Als het jaartje Engeland doorgaat moet je er wel met frisse zin en moed mee beginnen natuurlijk!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Pro: laarzen, dus doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is vervelend Perruche.. Heb helaas geen zinnig advies voor je.. Hoop dat ie toch wat vindt. Decembermaand is wel altijd een rare maand qua vacatures ivm de feestdagen... Dus houd moed!
Hmm shoppen... Ik zit nog steeds over die laarzen te twijfelen
http://www.zalando.nl/laarzen-blauw-bu311c007-503.html
Dat was een olijfgroene. En ik hou van jurkjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk jurkje ewelina, maar zo een heb je toch net gekocht?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de ontbijtkoek na klinkt ie prima idd
ja en de frietjes eigenlijk niet zo goed maar ja het waren er niet zoveelquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de ontbijtkoek na klinkt ie prima idd
ja ik weet het, maar ik vind dat microsoft (en al die andere) gewoon meer praktijk examens moeten gaan doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Dat is met alles zo progje...
CCNA / CCNP kun je de antwoorden ook van opzoeken. Wanneer je echter het werk moet uitvoeren val je gigantisch door de mand.
Niet helemaal n00bquote:Op dinsdag 28 december 2010 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat een goede voornemens hier. Ben benieuwd hoeveel newbees we hier nog weer gaan krijgen vanaf januari
.
Hoi Razzquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier nog geen sneeuw, en dat jurkje van Ewelina heeft een vriendin van me net gekocht en is echt prachtigwel kort trouwens, valt bij haar (ze is 1,85) ver boven de knie.
Prima, lekker vakantie en ik heb al 1,5 week niets ondernomen, nergens heengeweest, gekluizenaard met boeken en films, heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoi RazzAlles goed verder?
OK, nu heb ik hem dus besteld. Ben benieuwd! Ik ben zelf klein, dus hij zal wat langer vallen.
Lekker relaxen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:39 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Prima, lekker vakantie en ik heb al 1,5 week niets ondernomen, nergens heengeweest, gekluizenaard met boeken en films, heerlijk. Dat gaan we nog even doorzetten tot en met zaterdag en dan weer vol aan de slag voor school. Maar nu nog even niet.
Stiekem heb ik spijt dat ik dat jurkje toen m'n vriendin hem kocht ook niet heb gekocht, er was een actie dat alle jurkjes voor de helft waren. Maar ik had al heel veel gekocht..
Ze hebben echt altijd leuke jurkjes hè! Soms alleen zo duur. Nouja, ik ga gewoon nog even heel verliefd kijken naar m'n nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker relaxen!
Ja, ik had al eerder een jurkje gekocht bij steps, ook voor de helft. En had al teveel geshopt eigenlijk, maar deze is zo mooiDie ga ik vast vaak aandoen.
Die jurken daar zijn altijd leuk inderdaad (ik heb er behoorlijk wat in de kast hangenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ze hebben echt altijd leuke jurkjes hè! Soms alleen zo duur. Nouja, ik ga gewoon nog even heel verliefd kijken naar m'n nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
Dat de sneeuw maar gauw weg mag zijn en ik deze weer zonder risico op botbreuken aankan
yepquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef Perruche het volgende:
United nude? deze zijn wel mooi, ze hebben soms modellen..
Ja, mooi!quote:
Ja hoor.quote:
Oeh, mooiquote:
QFT.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef loveli het volgende:
Wel jammer dat ik m'n suede laarzen weeeer niet aan kan![]()
Oeh, klinkt leuk! Spareribs!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier: http://www.eetcafedebrugwachter.nl/Eetcafe
Ze hebben er echt de heerlijkste spareribs..
quote:
de (rode) brandweer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heb jij nog een suggestie voor een eetcafé in Groningen? Ik kom er net achter dat die waar ik vanavond naartoe wilde gesloten is tot en met 3 januari. Zou wel handig zijn geweest als ze dat even op de site hadden gezet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een heerlijk kerstdiner op gister, mijn vriendje heeft voor mij gekookt en het was heel gezellig met z'n huisgenoot er ook bij. Waar ik het ook heel goed mee kan vinden!
/zwijmelzwijmel
Oh das kut.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heb jij nog een suggestie voor een eetcafé in Groningen? Ik kom er net achter dat die waar ik vanavond naartoe wilde gesloten is tot en met 3 januari. Zou wel handig zijn geweest als ze dat even op de site hadden gezet.
En weer niet eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
Niet!
Four Roses is ook lekker eten
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een heerlijk kerstdiner op gister, mijn vriendje heeft voor mij gekookt en het was heel gezellig met z'n huisgenoot er ook bij. Waar ik het ook heel goed mee kan vinden!
/zwijmelzwijmel
leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
/zwijmelzwijmel
Hm, ja dat zou ik niet weten, ik eet daar nooit iets gefrituurds. Wel de enchiladasquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En weer niet eens. Four Roses moet haar frituurvet wat vaker verversen
.
Dus je krijgt nooit friet bij je hoofdgerecht?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ja dat zou ik niet weten, ik eet daar nooit iets gefrituurds. Wel de enchiladas
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:48 schreef Merel het volgende:
En ik draag júíst hakken in de sneeuw. Daar kun je je tenminste mee vastzetten
He getver, nee gelukkig heb ik daar nog nooit friet gehad dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus je krijgt nooit friet bij je hoofdgerecht?. Mijn frieten smaakten een keer naar oliebollen
.
We hadden gister 'het gesprek' tijdens 't uitgaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, ik breek net op tijd weer ff in
Ik ben altijd erg fan van de Groene Weyde DaD![]()
Ah, PF heeft ook een goeie suggestie, bij de Brandweer kun je ook prima eten
En wat klink je leuk over je vriendje!
Zulke globetrotters zijn we nu ook weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, spoedbezoekje aan de tandarts gebracht ivm gevoelige kies, ik belde en kon gelijk terecht. Niets zenuwachtig zijn, heerlijk.
Nu zo de Duutser ophalen. Al smste hij dat hij vertraging had en z'n aansluiting niet ging halen.
Iemand ideetjes voor eetcafés in Munster?
Eten skippen en in de auto vozen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Iemand ideetjes voor eetcafés in Munster?
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Nu zo de Duutser ophalen. Al smste hij dat hij vertraging had en z'n aansluiting niet ging halen.
quote:
waren er niet plannen voor een shopmeet in Parijs?quote:
In Munster?quote:
Ow ja, La Vallee Village!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
waren er niet plannen voor een shopmeet in Parijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |