abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90461516
Het vorige deel: Slank #1282 - Jurkjes, Boom Chicago, Kersthaters en borsthaar
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_90461555
volgens mij is iedereen hier veeel dunner, maar misschien leuk ter inspiratie: http://www.curvesarethenewblack.blogspot.com/

curves!!

Al hebben ze wel allemaal een smalle taille en een mooi koppie :P Maar vond het gewoon een te leuke blog om niet te delen!
  zondag 26 december 2010 @ 16:21:56 #3
331 Merel
Be here now.
pi_90461637
Leuk! :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90461655
Leuke tip PF! Ga hem opslaan.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90461757
O er wordt voor mij gekookt vandaag :o Het lijkt net echt kerst ;)!!
  zondag 26 december 2010 @ 16:31:12 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90461856
Mooie foto in de OP O+

Ik las al wat fijne kerstdagen-ervaringen, mooi dat het de slankies goed gaat veelal!

En een smak voor Jätje, hopelijk is alles uitgepraat :*

Ik heb gisteren kadootjes gedaan en gegourmet met vriendje, mamma, zus en haar vriend en oma! O+ Was tof :Y Vond het wel doodeng weer om oma met rollator door de sneeuw te begeleiden, maar alles is gelukt, dus yay O+

De vriend van mn mams zat in Mestreech, dus die kon helaasch niet komen ivm alle sneeuwval daar, dat was wel sneu.

Oh en zometeen gaan we naar de ouders en zus van vriendje voor gourmet part 2 :Y) En dan de komende dagen maar even vegetarisch :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_90462082
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]

Volgende binnen 36 uur innemen, dan geen probleem.
Ah dat is een probleem, dan moet ik vroeg opstaan :').

Moeder staat in de file dus de gourmet moet even wachten. Kan ik meteen mooi klooien met mn foto's van het eten gisteravond. Bijna allemaal mislukt :'). Achja, het was iig lekker. En net op de bank in slaap gevallen. Ik zal wel moe geweest zijn ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 26 december 2010 @ 16:57:28 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90462585
wandelen was heerlijk! We zitten nu met zijn twaalf bij moeders. Het is nog gezellig maar we moeten nog een aantal uur....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_90462654
Oh dat ben ik!
ik dacht al dat te topictitel me bekend in de oren klonk :o

leuk dat je m'n blog leuk vind principessaa farfallus :*
  zondag 26 december 2010 @ 17:08:46 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90462835
Hoi.
Niet meer actief op Fok!
pi_90462959
quote:
11s.gif Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef Monita het volgende:
Oh dat ben ik!
ik dacht al dat te topictitel me bekend in de oren klonk :o

leuk dat je m'n blog leuk vind principessaa farfallus :*
Huh grappig! Post je hier ook mee? Ken hem via ellegirl :P!
pi_90464311
Hoi!

Leuke blog, Monita. En wat ben je mooi!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 26 december 2010 @ 18:15:21 #13
331 Merel
Be here now.
pi_90464533
Mm ja, ik hou eigenlijk nooit zo van die kijk-mij-nou-blogs. Maar ik vind het idee van de blog zelf wel leuk :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90464577
Ik vind Monita ook mooi. En volgens mij heb ik ongeveer haar figuur... misschien iets minder vol, maar misschien niet, ik weet het niet!
pi_90464687
Lijstje:

O: 2x afbakpistoletje bruin met 1x ham/kaas, 1x appelgelei en roomboter
T: lychees, chocolade met noten
D: pasta met tomaat en olijven en bacon enzo
T: misschien stukje kerstkrans. Misschien niet
pi_90464941
Weer thuis. Bij mijn flat hing een briefje op de deur van de onderbuuv, die had weer lekkage. Of ik sneeuw wilde ruimen van mijn balkon. Tja. Ik heb het voor een deel kunnen weghalen, maar het ligt gewoon niet aan de sneeuw op mijn balkon, de lekkages komen door de houten voorgevels, het water kan niet weg en komt dus je huis binnen. Bij mijn was mijn tapijt kletsnat, de mat voor de deur kledder en de naden van de laminaat opgezet ;( ;( ;( Kennelijk had het vorige week flink gelekt. Ik hou mijn hart vast voor de komende twee dooidagen.

Verder de kledingkasten leeggemaakt en eentje uit elkaar gehaald, wasmachine vastgezet, TV weer in z'n doos gedaan.

En nu ben ik helemaal een beetje wanhopig :'( want er moet echt nog zoveel gedaan worden en in mijn nieuwe huis is geen enkele kamer af. Zelfs de badkamer niet (lag tegel los, die is gelijmd en moet opnieuw gevoegd...).

Kutsneeuw :( Als die niet gevallen was hadden we al vaker op en neer kunnen rijden met spullen etc. Het zal wel goedkomen, maar bleh for now.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90465158
@ Merel: Leuk kleurtje, zelf met 't blauwe randje vind ik 'm al leuk :P

@ Vik: mweeh, da's niet leuk. Wat hebben ze gezegd dan?

@ Pief: ik ben wel zo curvy hoor :Y en leuk blog!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 26 december 2010 @ 19:14:43 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90465562
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:49 schreef _aurum_ het volgende:
@ Vik: mweeh, da's niet leuk. Wat hebben ze gezegd dan?
Ik kan het er gewoon niet zo goed over hebben. Ik dacht dat ik er wel klaar mee was, maar er zit toch wel een hoop boosheid en m'n vertrouwen in mensen is gewoon beschadigd. Zeker omdat ik vanmiddag ook nog van m'n schoonzus hoorde dat haar broer een nieuwe collega heeft die van mijn school komt. Die had het al zien aankomen en was op tijd gevlucht.

Maar goed, nu is het wel weer goed :). Gezellig gegeten en iedereen is weg. Nachtwacht is ook weer naar Den Haag, ik ga morgenmiddag :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90467115
Mjaah, dit is denk ik niet leuk om te horen, maar dat gevoel zal nog wel even blijven. Zeker tot het écht afgewikkeld is en je een andere baan hebt. Tijd heelt alle wonden enzo :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90467191
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kan het er gewoon niet zo goed over hebben. Ik dacht dat ik er wel klaar mee was, maar er zit toch wel een hoop boosheid en m'n vertrouwen in mensen is gewoon beschadigd. Zeker omdat ik vanmiddag ook nog van m'n schoonzus hoorde dat haar broer een nieuwe collega heeft die van mijn school komt. Die had het al zien aankomen en was op tijd gevlucht.

Maar goed, nu is het wel weer goed :). Gezellig gegeten en iedereen is weg. Nachtwacht is ook weer naar Den Haag, ik ga morgenmiddag :).
:* Nouja, je bent natuurlijk vreselijk genaaid door die school. Maar dat is lulligheid van andere mensen, iets wat je zelf niet in de hand hebt, en waar je helaas machteloos in bent. Dat je bent aangenomen, en je werk goed deed, dàt heb je wel zelf gedaan! En daarom zal het ook in de toekomst weer beter gaan: dat dit nu de verkeerde kant opging, lag niet aan jouw kwaliteiten! Probeer niet al te negatief te worden hierdoor, al is het best moeilijk na zo'n ervaring. Het belangrijkste is dat je zelf een goede juf bent en blijft!

Wij hebben net Thais gegeten met m'n vader, was erg lekker en leuk! Daarna nog langs de boulevard gewandeld, we waren zo'n beetje de enigen, dat was heel fijn. Valt best mee zo, de kerst >:O
  zondag 26 december 2010 @ 20:18:57 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90467238
Ik heb ook wel zulke curves als het meiske in de onderste foto's heur. Alleen minder tiet ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90467257
En de mini maakt nog even de laatste stukjes chocoladetruffeltaart van gisteren (ik schat 4000 kcal per stuk :P ) soldaat :Y)
pi_90467369
Wat een leuke blog heb je met ons gedeeld P.f :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 26 december 2010 @ 20:41:48 #24
331 Merel
Be here now.
pi_90468176
quote:
Op zondag 26 december 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook wel zulke curves als het meiske in de onderste foto's heur. Alleen minder tiet ;(.
Neehoor. Er is echt iets mis met jouw zelfbeeld. Of je spiegel.

Vik, als je eraan overhoudt dat je minder naïef bent in arbeidsrelaties is dat helemaal niet zo verkeerd. Heb je al meer gehoord van je advocaat, hoe gaat de afwikkeling nu verder?

Ik zit nog bij familie. Wel leuk, maar zal blij zijn als ik weer thuis ben. Kerst in je eentje is veel relaxter!
  zondag 26 december 2010 @ 21:20:51 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90469630
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Merel het volgende:

Vik, als je eraan overhoudt dat je minder naïef bent in arbeidsrelaties is dat helemaal niet zo verkeerd. Heb je al meer gehoord van je advocaat, hoe gaat de afwikkeling nu verder?

Ja, daar mag je wel vanuit gaan, dat ik een stuk minder naïef ben! School heeft deze week nog tijd om te reageren, daarna neemt de advocaat verdere stappen. Maar goed, kan wel even gaan duren allemaal. Intussen mogen ze in de stront zakken van mij en ga ik gewoon verder zoeken.

Ik ben ontzettend moe, dus ik ga zo lekker slapen, denk ik! Welterusten! :*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 december 2010 @ 21:31:40 #26
331 Merel
Be here now.
pi_90470041
  zondag 26 december 2010 @ 22:19:20 #27
331 Merel
Be here now.
pi_90472107
Zo, thuis. Nog even wat hangen en dan slapen :Z
  zondag 26 december 2010 @ 22:50:12 #28
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_90473785
ook thuis en ook slapen.
Ik heb nog wel meer curves dan de lady op de foto's.
Kerst met meet the parents was eigenlijk ook best geslaagd. Sowieso is het vriendje lief!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_90473852
Fijn dat het geslaagd was Cali :)

Verder is het hier maar dodelijk rustig.. waar is iedereen? Suffe kerstmutsen :6 O-)
  zondag 26 december 2010 @ 22:52:58 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90473919
Ja ook net thuis...
Yankee doodle was..... nou ja ik ben vreselijk vol.
Nu nog sex en bij elke stoot komt het mijn neus uit zeg maar :P
Gelukkig gaan om 4.30 uur de wekker weer :')

Kerst is over *O*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_90473953
Ik heb vandaag De Aanslag gelezen, als laatste in Nederland, waarschijnlijk. Geweldig.
  zondag 26 december 2010 @ 22:54:38 #32
331 Merel
Be here now.
pi_90474010
quote:
Op zondag 26 december 2010 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:

Kerst is over *O*
*O*
pi_90475137
Voor alle dames :*

Weet niet wie erover begon, maar is een gedeeld probleem volgens mij. Zijn stiekem allemaal mooie mensen hier, maar met een vertekend zelfbeeld.

Ik ga slapen want ik heb net gedanst met McMama(ja de moeder van die vriendin) terwijl papa erbij was... :')
Kreeg ook nog het advies te gaan daten met hun oudste dochter, maar ken haar niet want zij zat in Thailand 3jr lang... Maar zij is in mijn optiek veels te mooi voor mij, terwijl ik wel precies zo'n meid zoek. :D Maar ja, ken haar zus en moeder veel te goed :')

Trusteh!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90475464
Kortom:

Vik sterkte, Uniek helemaal sterkte! :')
Cali, leuk dat vriendje toch nog steeds leuk is! Hoe is het met Floris trouwens?! Nog steeds so cute?
Swietje, jij hebt ook nog leuk kerst gehad dus? Cadeautjes waren iig leuk!

En voor diegene die ik vergeten ben ^ (zie eerste regel)

Ow en Aurum, jij hebt inderdaad zulke leuke curves (enige reden dat ik het hier durf toe te geven is het teveel aan witte wijn vanavond, anders had ik mij afzijdig gehouden van openbaar commentaar daarover)
[/creepy uncle]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90475690
Slaap lekker, V1z0R. ;).

Ik ben in de war. Ik was op internet aan het zoeken naar hoe het zit met alcohol voor een volledige narcose, en toen stuitte ik op de negatieve invloed van narcose op de pil. Over de NuvaRing kan ik niets vinden. Heb de fabrikant al gemaild, maar kan iemand hier al iets over zeggen? Puff?
  Vis een optie? zondag 26 december 2010 @ 23:52:40 #36
70532 loveli
N
pi_90476765
Google vindt veel discussies erover, maar weinig inhoudelijke informatie op een medische site voor zover ik heb gevonden. Wel eentje die ook waarschuwde voor kans op zwangerschap als je het spiraaltje gebruikte en dat vind ik raar. Dus ik zou zeggen, navragen bij een pro en bij een vaag antwoord toch even voorzichtig zijn na de narcose.

Zelf heb ik nooit iets gehoord over slechte invloed van narcose op AC-middelen.
crap in = crap out
pi_90477222
Ik vind:

quote:
Alle anticonceptiemethoden die op hormonale basis berusten,
kunnen door narcose negatief beïnvloed worden. Dit houdt in dat u
zich tijdelijk op een andere manier voor zwangerschap zult moeten
beschermen voor de duur van één cyclus. Hormonale methoden
zijn:
de pil, de prikpil, hormoonhoudende spiraal en Implanon.
De NuvaRing is een hormonale methode, maar wordt niet genoemd. Hmm.

Ik bel morgen de huisarts wel even.
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 00:06:38 #38
70532 loveli
N
pi_90477436
Implanon wordt ook genoemd en da's ook een niet-orale ac-methode die berust op hormoonafgifte, denk dat de narcose de werking van de lever beinvloedt waardoor je sneller (gif)stoffen afbreekt. En ook hormonen.
crap in = crap out
pi_90477723
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:06 schreef loveli het volgende:
Implanon wordt ook genoemd en da's ook een niet-orale ac-methode die berust op hormoonafgifte, denk dat de narcose de werking van de lever beinvloedt waardoor je sneller (gif)stoffen afbreekt. En ook hormonen.
Ik ben niet op de hoogte, maar dacht dat je na een narcose ook altijd iets krijgt waarmee het narcose middel wordt afgebroken? (zodat je niet te lang blijft slapen) Dus iets dat de afbraak van gifstoffen (waaronder het narcosemiddel) versnelt.

Kerst is wel weer mooi geweest, ik ga slapen en dan morgen lekker ontspannen en asociaal op mn kamer zitten enzo O+. Vriendje is alleen boos, heb hele komende week afspraken en hij vindt dat er te weinig tijd voor hem over is gebleven. Helemaal niet meer aan gedacht enzo. Oeps.
  maandag 27 december 2010 @ 00:24:53 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90478359
Kerst is voorbij *O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 december 2010 @ 01:40:07 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90481041
[kan niet quoten en de smilies werken ook niet]
@XM, hoe bedoel je, jij hebt ook zulke curves ? Hou je eigen foto er eens naast? Of heb je iemand anders in je jurkjes gefotografeerd?

Wij zijn uiteindelijk veilig aangekomen in Boston. Eerst moest het vleigtuig worden ontijsd (2 uur wachten in het vliegtuig) en toen bleek een van de motoren kapot (nog twee uur wachten). Daarna alsnog opgestegen, met als gevolg dat ik 8 uur huilend in het vliegtuig heb gezeten omdat ik er zeker van was dat we neer zouden storten :')

Sinds 16.00 uur vanmiddag en naar verwachting ook morgen zitten we opgesloten in het hotel: blizzard met kans op white out. Gek genoeg hebben we het toch erg naar onze zin.

Daglijstje
s. half uurtje op de stepper
o. fruitsalade + 1,4 bagel met roomkaas + bakje havermout
t. donut
s. wandeling door het bos
l. sushi (15 stuks)
t. -
d. 2 selleriestengels + zak worteltjes + hand chips met dipsaus
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 december 2010 @ 02:00:03 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90481543
Hmm, kan niet editten en ik wil de d van ontijsd veranderen in een t.

Nouja, hoe dan ook. Kijk! Al verwachten ze hier wel meer dan 30 cm.

quote:
Sneeuwstorm VS legt vliegverkeer stil
De oostkust van de Verenigde Staten wacht een alles verlammende blizzard.

Luchtvaartmaatschappijen waarschuwen voor annuleringen of grote vertragingen op vluchten van en naar grote steden, zoals New York, Washington of Boston. Dat geldt ook voor vluchten vanaf Europa. Amerikaanse weervoorspellers verwachten zo'n 30 centimeter sneeuw voor New York en New England. Zondagavond werden al zo'n honderd vluchten geschrapt van en naar de Eastcoast.

Nieuwszender Fox News meldt dat de luchthavens JFK en Newark, waar vluchten vanaf Schiphol aankomen, getroffen zullen worden door de barre winterse omstandigheden.

Voor de laatste vluchtinformatie van KLM vanuit de VS klik hier .
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 december 2010 @ 07:57:24 #43
331 Merel
Be here now.
pi_90483822
Jeetje Tink, gooit dat jullie plannen daar niet in de war? Wel gaaf zoveel sneeuw :D

Ik schrok vanochtend heel erg toen ik op de weegschaal stond. Vanaf nu lowcarben. Er moet 7 kilo af, en wel nu :(
pi_90484142
Ik heb wel zoveel curves geloof ik als de vrouw in de blog. En misschien zelfs meer (iig meer tiet). En hoewel ik best wat slanker zou willen zijn, vind ik mijn curves wel mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 27 december 2010 @ 08:57:39 #45
331 Merel
Be here now.
pi_90484172
Een goede taille maakt gewoon heel veel goed.
pi_90484296
Mogguh!

Probeer juist van m'n 'curves' af te komen :')
pi_90484376
Goeiemorgen!
Dat van de anticonceptie en narcose wist ik eigenlijk niet, nooit iets over gehoord! :@ maar loveli heeft het waarschijnlijk goed beredeneerd, verwerking via lever en stofjesconcurrentie.
Mn buik is te curvy, en mn hoofd, ik kreeg van mn pa de foto's van mn afstuderen en daar was ik niet zo blij met mezelf!
pi_90484397
Morning!!

Gisteren veel sollicitaties verstuurd samen met en voor vriendje. Hopelijk komt er wat uit! Nu weer aan het werk...
pi_90484497
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 09:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Dat van de anticonceptie en narcose wist ik eigenlijk niet, nooit iets over gehoord! :@ maar loveli heeft het waarschijnlijk goed beredeneerd, verwerking via lever en stofjesconcurrentie.
Mn buik is te curvy, en mn hoofd, ik kreeg van mn pa de foto's van mn afstuderen en daar was ik niet zo blij met mezelf!
Heb de anesthesist gebeld, die nog nooit van de NuvaRing gehoord had, dus ik kon eerst nog uitleggen hoe dat ding werkt. :P. Hij heeft wel vier keer gezegd dat 'ie het echt heel goed van me vond dat ik erover nadacht en de vraag stelde, maar een duidelijk antwoord kon 'ie me niet echt geven. Het narcosemiddel werkt maar zo kort dat hij de invloed daarvan nihil acht, in ieder geval. Voor de zekerheid gaat 'ie het wel nog even navragen en me terugbellen als het wél invloed heeft.
pi_90484635
Tink, het is een wonder dat je er nog bent gekomen, als ik het zo lees! :o. Hoop dat jullie verder nog een geweldige reis hebben!
pi_90484713
mogguh!

@ Uniek: Hopelijk ben je een beetje soepel je bed uitgekomen?
@ V1zor: LOL en bedankt voor het compliment :P
@Tink: Pff, wat een verhaal. Je bent er nu iig veel plezier daar :Y

Kerst is voorbij en het was relaxed. Ik heb de wekker maar gezet zodat ik nog iets van een dag/nachtritme behoud :+
pi_90484723
oh en DaD waar ga je voor onder het mes?
pi_90484845
Er worden een aantal lipomen verwijderd. Stelt verder niets voor.
  maandag 27 december 2010 @ 10:02:34 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90485084
Goeiemorgen :W.

Eten, douchen, wegwezen :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 december 2010 @ 10:41:36 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90485933
Tink, wat een avontuur joh! :o Blijf maar veilig binnen dan :Y :*.
pi_90486429
Wat een verhaal Tink. Maar gelukkig ben je zonder ongelukken aangekomen!

Ik zal blij zijn als ik weer thuis slaap. Konijn staat nu in mn slaapkamer en maakt 's nachts genoeg herrie om mij meerdere keren wakker te maken. Niet handig.
pi_90488620
Goedemorgen :*
pi_90488799
Ik probeer mezelf te leren breien. Ik heb al een paar hele mooie knoopjes in mn wol gemaakt :').
pi_90489041
Na de kerst netjes eten gaat niet echt lukken, hele week feestjesgedoe en verjaardagen en etentjes.
Dan heb ik maar een goed voornemen! ^O^
  maandag 27 december 2010 @ 12:42:25 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90489554
Ik blijf nog een nachtje hier. Straks komt de familie van vaderskant hier (oude mensen die allemaal in het Fries "hoe gaat het met jou?" zeggen, horror) en dan vlucht ik naar m'n zus :P. Koekjes bakken! :9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 december 2010 @ 12:53:35 #61
331 Merel
Be here now.
pi_90489940
Ik ga weer lijstjes posten. Knop om!

O - beker yoghurt met rode vruchten
L - kop groentesoep, bord vol sla en rauwkost, 4 plakjes kaas, 2 plakjes ham, 3 plakjes rookworst, beker melk
T - appel, banaan, 2 mandarijnen, beker vivit
D - nog geen idee, moet nog boodschappen doen!
  maandag 27 december 2010 @ 13:49:35 #62
236335 neen
schone schijn
pi_90492225
Nou ja Tinkepink, iig veilig aangekomen. Veel plezier daar :D

Merel, ik moet met je meedoen hoor :') mag wel 100 kilo af ofzo. Maar goed, eerst deze week nog even uitzingen. Phuhh. Wel lekker gegeten met kerst en aardige cadeaus gehad zoals 650 wijnglazen en een frituurpan :D _O_
het lijkt niet wat het is
  maandag 27 december 2010 @ 13:57:49 #63
331 Merel
Be here now.
pi_90492607
Alcohol en frituur is niet goed voor de calorietjes Neen! 8-)
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 13:58:36 #64
70532 loveli
N
pi_90492643
Valt wel mee, alcohol verdampt als het heet wordt.
crap in = crap out
pi_90492716
:W Hier moet ook weer een knop om!

Gelukkig houd ik niet van oliebollen enzo, maakt het weer een stuk makkelijker 8-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_90492874
Neen, 100 kilo eraf en er blijft niets van je over!

Mijn lijstje:
B: 20 minuten fietsen
O: allbran met soyamelk
T: mandarijn, banaan, paprika
L: rijst met goulash, 150 gr salade (van rucola, courgette, radijs, augurkjes)
T: misschien yoghurtje
B: 20 minuten fietsen
D: denk broccolisoep met een tosti

niet slecht, als ik mijzelf eraan houd!

[ Bericht 5% gewijzigd door Perruche op 27-12-2010 14:28:16 ]
  maandag 27 december 2010 @ 14:51:19 #67
236335 neen
schone schijn
pi_90494910
Oh ik ben nu wel een partij dik hoor maar goed ik doe het mezelf aan. Straks een feestje bij iemand en dan zal ik me ook wel weer geweldig gedragen. Nou ja, ik straal iig geen ontevredenheid uit ofzo :')
  maandag 27 december 2010 @ 15:13:47 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90495783
Zo, dat was een zware dag :')

Lijst:
O: 250 gr magere kwark
T's: plak suikerbrood, appel, peer, tomaat
L: boterham osseworst, kom snert met spek en rookworst, beker melk
T's: sinaasappel, blokje choco
D: Liter bloemkoolsoep, 2 boterhammen lever
pi_90495875
Wow uniek een liter soep, hoe krijg je het weg!
pi_90496279
zo, ben ook weer thuis..

Kerstdagen waren gelukkig erg gezellig en 2de kerstdag erg lekker gegeten bij mijn ouders..
En niet eens heel ongezond.

En over die curves die heb ik ook :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90496438
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef progje het volgende:
zo, ben ook weer thuis..

Kerstdagen waren gelukkig erg gezellig en 2de kerstdag erg lekker gegeten bij mijn ouders..
En niet eens heel ongezond.

En over die curves die heb ik ook :P
Progje, jij zat toch te low carben met dat South beach? Ik wil denk ik ook weer lager gaan in mijn carbs... Is het je bevallen? Hoe waren de receptjes etc?

Ik heb geen moeite met low carben, maar ik wil lekker eten :P
pi_90496440
Ik heb een taille, maar of dat ook meteen curves impliceert...
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 15:31:04 #73
70532 loveli
N
pi_90496525
DaD, jij bent rank en vrouwelijk, precies op de juiste plekken.
crap in = crap out
pi_90496754
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Progje, jij zat toch te low carben met dat South beach? Ik wil denk ik ook weer lager gaan in mijn carbs... Is het je bevallen? Hoe waren de receptjes etc?

Ik heb geen moeite met low carben, maar ik wil lekker eten :P
ik heb niet echt veel receptjes uit het boek gemaakt :P Maar de paar die ik gedaan heb waren erg lekker. Er stonden ook erg veel lekkere recepten en ideeën in. Het nieuwste boek bevat de lekkerste recepten.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90496824
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef loveli het volgende:
DaD, jij bent rank en vrouwelijk, precies op de juiste plekken.
Dat ga ik opvatten als een tof compliment. Dank je.
  maandag 27 december 2010 @ 15:54:57 #76
331 Merel
Be here now.
pi_90497449
Ik ga dus ook weer lowcarben. Wat wel betekent dat ik overdag weinig kcal binnen zal krijgen, want er valt op m'n werk weinig lowcarb te lunchen. Dus dat wordt dan soep, sla en los broodbeleg. Maar dat compenseer ik 's avonds wel weer door netjes veel te eten :) Overigens lijkt lowcarben én vegetarisch doen me wel lastig. Ik eet normaal vrij weinig vlees, maar daar heb ik zijn als ik weinig koolhydraten eet wél behoefte aan. En ik bedenk me nu net dat ik morgen samen een met een vriendinnetje dat vegetariër is...
  maandag 27 december 2010 @ 15:58:10 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90497573
Stil hier :o. Nichtje heeft net koekjes gebakken :9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 december 2010 @ 15:58:11 #78
331 Merel
Be here now.
pi_90497574
Sowieso krijg ik tijdens de lunch nauwelijks een hap door m'n keel tegenwoordig, zodra McMarried binnenloopt :')
pi_90497726
Koekjes :9

Ik ga denk ik ook bakken dit weekend ofzo. Cake. Nu heb ik nog kerstkrans. Ook lekker. Maar van de bakker is lekkerder.

merel, je koestert toch geen heimelijke gevoelens voor MrMarried of wel?
  maandag 27 december 2010 @ 16:20:40 #80
331 Merel
Be here now.
pi_90498335
quote:
Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:

merel, je koestert toch geen heimelijke gevoelens voor MrMarried of wel?
Jawel :@ Maar gebaseerd op niks natuurlijk. En ik doe er niks mee, behalve een beetje staren en dagdromen en hopen dat het over gaat.
pi_90498569
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Jawel :@ Maar gebaseerd op niks natuurlijk. En ik doe er niks mee, behalve een beetje staren en dagdromen en hopen dat het over gaat.
Nou ja, het is in ieder geval goed voor de lijn ;) wel lastig als je hem zo vaak ziet...
  maandag 27 december 2010 @ 16:30:43 #82
236335 neen
schone schijn
pi_90498692
Daar had ik het een tijdje terug met vrienden over, wanneer je eens met iemand geheel betekenisloos zoent dat je (wij iig) ze niet uit je kop krijgt ofzo terwijl je prima beseft dat het niets is. Toen zeiden we allemaal kutwijven :r en dronken we bier, wat een leven.
  maandag 27 december 2010 @ 16:51:47 #83
331 Merel
Be here now.
pi_90499629
Ach ik zie 'm tijdens de lunch, en meestal gedurende de dag komen we elkaar nog wel ergens tegen. Als ik zou willen zou ik 'm wel compleet uit de weg kunnen gaan, maar ergens wil ik dat natuurlijk niet ;) Ik zou wel in z'n hoofd willen kijken, wat 'ie denkt als 'ie me ziet. "Shit, heb ik dáárvoor m'n huwelijk op het spel gezet" ofzo :')
pi_90501326
Rustig hier... ik ga zoetjes aan weer eens op huis aan :)
  maandag 27 december 2010 @ 17:39:04 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90501621
Lijstje!

O: drie kleine afbakbroodjes met twee gekookte eieren
T: 2 musketkransjes
L: halve pot boerenyoghurt
T: snee brood met pindakaas
D: falafel met pita's, rauwkost en komkommersalade
S: Zumba
T: misschien nog wat nootjes ofzo

Harhar. Ik moet ook weer balansen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 december 2010 @ 17:47:11 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90501906
Vanmiddag zou de familie van vaderskant komen (denk aan oude, gereformeerde mensen, yuk), dus ik ging naar m'n zus en vanaf 17 uur zou het bezoek wel weg zijn. Kom ik net thuis: zitten ze er allemaal nog. Moest ik alsnog handjes schudden :'(.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 december 2010 @ 17:53:46 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90502109
Getsie!

Ik ben lekker aan het hangen. Morgen begint 't normale leven weer en ga ik 's avonds weer fietsen. Heb er nu gewoon géén zin in :z. Ben heerlijk lui.
  maandag 27 december 2010 @ 17:54:33 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90502130
Wel makkelijk complimentjes scoren zo O+ :').
Niet meer actief op Fok!
pi_90502235
Als ik nog even tot zeven uur doorwerk, krijg ik vanavond een massage van Baardmans. Ik ben zó'n sucker voor beloningen. :').
pi_90502403
Curry met rijst en snijbonen, lekker! :9
  maandag 27 december 2010 @ 18:21:25 #91
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_90503062
Nog maar 6x spinningles geven. Nog maar 6 keer eten in de trein van werk naar huis *O*

Jeetje Tink, ik ben niet bang voor vliegen, maar op die vlucht had ik 'm ook wel geknepen! Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_90503096
Lijstje
O: boterham chorizo, halfvolle melk
D: nasi rames, zure komkommer, boontjes, geb. ei, handje kroepoek
T: verse sinaasappelsap

Balansdag ofzo. En verder ben ik een grote bonk frustratie. :{w
  maandag 27 december 2010 @ 18:29:21 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90503300
Ah gezellig Swietje :P
Nee, wat scheelt eraan?

Jeuh voor Cali *O*

Lui XM? Heerlijk...

Merel, klote zeg!

Nog even doorwerken DaD ~O>
pi_90503533
Ik wil graag op mezelf wonen maar mijn moeder doet over alle opties negatief en ze draait 't zo dat t allemaal onmogelijk is omdat ze er zelf negatieve ervaringen mee heeft. Maar ik zie ook positieve kanten en ik wil hier gewoon graag weg omdat ik graag zelfstandig wil worden... -O-
  maandag 27 december 2010 @ 18:40:03 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90503619
Swietje, daar zit je al een hele poos mee he?
En waarom zou je niet zelfstandig kunnen wonen? Alleen omdat je in een rolstoel zit en misschien nog wat beperkingen hebt?
Er zijn er veel meer die dat doen en het prima redden en jij lijkt mij een heel serieus en zelfstandig persoon.

Hoop dat je je wensen door kan zetten, je bent volwassen...
Maar het moet erg frustrerend zijn dat je moeder zo negatief doet.
pi_90503800
Er zijn opties, maar de meest voor de hand liggende optie heeft ze zelf geen goede ervaringen mee dus daar wil ze niet van dat ik er ga wonen, maar ik wil het wel... Ze is niet voor rede vatbaar wat dit betreft en aan m'n pa heb ik helemaal geen zak, die houd zich afzijdig. :N Bluh. En ik zit d'r al een hele poos mee en ze weigert te luisteren naar mijn argumenten. Zelfs m'n oma (d'r moeder) zegt dat ze te koppig doet. :{
pi_90504004
Swietje, je moet je eigen plan trekken, uiteindelijk. Je hebt haar zegen niet nodig.
Succes :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 27 december 2010 @ 18:53:35 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90504077
Doorzetten Swietje want zo te horen zou je moeder nooit met je eens zijn met wat je wil, al ben je 30.

Wat Sigme zegt dus
pi_90504177
Klopt ook hoor. Maar ik vind het moeilijk want ik wil geen ruzie... en dat komt er vanzelf op deze manier natuurlijk. }:|
pi_90504349
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:56 schreef Swietje het volgende:
Klopt ook hoor. Maar ik vind het moeilijk want ik wil geen ruzie... en dat komt er vanzelf op deze manier natuurlijk. }:|
Je kan ook eindelijk een lief meisje worden en je schikken naar je moeders wensen en tot haar dood thuis blijven wonen. Geen ruzie, iedereen blij. Toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')