Progje, jij zat toch te low carben met dat South beach? Ik wil denk ik ook weer lager gaan in mijn carbs... Is het je bevallen? Hoe waren de receptjes etc?quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef progje het volgende:
zo, ben ook weer thuis..
Kerstdagen waren gelukkig erg gezellig en 2de kerstdag erg lekker gegeten bij mijn ouders..
En niet eens heel ongezond.
En over die curves die heb ik ook
ik heb niet echt veel receptjes uit het boek gemaaktquote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Progje, jij zat toch te low carben met dat South beach? Ik wil denk ik ook weer lager gaan in mijn carbs... Is het je bevallen? Hoe waren de receptjes etc?
Ik heb geen moeite met low carben, maar ik wil lekker eten
Dat ga ik opvatten als een tof compliment. Dank je.quote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef loveli het volgende:
DaD, jij bent rank en vrouwelijk, precies op de juiste plekken.
Jawelquote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:
merel, je koestert toch geen heimelijke gevoelens voor MrMarried of wel?
Nou ja, het is in ieder geval goed voor de lijnquote:Op maandag 27 december 2010 16:20 schreef Merel het volgende:
[..]
JawelMaar gebaseerd op niks natuurlijk. En ik doe er niks mee, behalve een beetje staren en dagdromen en hopen dat het over gaat.
Je kan ook eindelijk een lief meisje worden en je schikken naar je moeders wensen en tot haar dood thuis blijven wonen. Geen ruzie, iedereen blij. Toch?quote:Op maandag 27 december 2010 18:56 schreef Swietje het volgende:
Klopt ook hoor. Maar ik vind het moeilijk want ik wil geen ruzie... en dat komt er vanzelf op deze manier natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |