ja ik weet het, maar ik vind dat microsoft (en al die andere) gewoon meer praktijk examens moeten gaan doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Dat is met alles zo progje...
CCNA / CCNP kun je de antwoorden ook van opzoeken. Wanneer je echter het werk moet uitvoeren val je gigantisch door de mand.
Niet helemaal n00bquote:Op dinsdag 28 december 2010 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat een goede voornemens hier. Ben benieuwd hoeveel newbees we hier nog weer gaan krijgen vanaf januari
.
Hoi Razzquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier nog geen sneeuw, en dat jurkje van Ewelina heeft een vriendin van me net gekocht en is echt prachtigwel kort trouwens, valt bij haar (ze is 1,85) ver boven de knie.
Prima, lekker vakantie en ik heb al 1,5 week niets ondernomen, nergens heengeweest, gekluizenaard met boeken en films, heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoi RazzAlles goed verder?
OK, nu heb ik hem dus besteld. Ben benieuwd! Ik ben zelf klein, dus hij zal wat langer vallen.
Lekker relaxen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:39 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Prima, lekker vakantie en ik heb al 1,5 week niets ondernomen, nergens heengeweest, gekluizenaard met boeken en films, heerlijk. Dat gaan we nog even doorzetten tot en met zaterdag en dan weer vol aan de slag voor school. Maar nu nog even niet.
Stiekem heb ik spijt dat ik dat jurkje toen m'n vriendin hem kocht ook niet heb gekocht, er was een actie dat alle jurkjes voor de helft waren. Maar ik had al heel veel gekocht..
Ze hebben echt altijd leuke jurkjes hè! Soms alleen zo duur. Nouja, ik ga gewoon nog even heel verliefd kijken naar m'n nieuwe schoenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker relaxen!
Ja, ik had al eerder een jurkje gekocht bij steps, ook voor de helft. En had al teveel geshopt eigenlijk, maar deze is zo mooiDie ga ik vast vaak aandoen.
Die jurken daar zijn altijd leuk inderdaad (ik heb er behoorlijk wat in de kast hangenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ze hebben echt altijd leuke jurkjes hè! Soms alleen zo duur. Nouja, ik ga gewoon nog even heel verliefd kijken naar m'n nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
Dat de sneeuw maar gauw weg mag zijn en ik deze weer zonder risico op botbreuken aankan
yepquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef Perruche het volgende:
United nude? deze zijn wel mooi, ze hebben soms modellen..
Ja, mooi!quote:
Ja hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |