abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90536997
ik eet vanavond Nacho's con Todo O+
Ja doei.
pi_90537015
jippie 2 nieuwe jurkjes + blazer + laarzen en het past allemaal O+

nu maar even niks meer kopen :P :@
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90537020
Hier: http://www.eetcafedebrugwachter.nl/Eetcafe

Ze hebben er echt de heerlijkste spareribs. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90537081
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Dat is met alles zo progje...
CCNA / CCNP kun je de antwoorden ook van opzoeken. Wanneer je echter het werk moet uitvoeren val je gigantisch door de mand.
ja ik weet het, maar ik vind dat microsoft (en al die andere) gewoon meer praktijk examens moeten gaan doen :) maar ja dat is vast weer te kostbaar

Een vriend van me werkt bij Redhat en die deed een of ander linux examen en dat was gewoon 2 uur lang praktijk...
pi_90537082
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat een goede voornemens hier :+. Ben benieuwd hoeveel newbees we hier nog weer gaan krijgen vanaf januari :P.
Niet helemaal n00b ;) maar wel vol goede voornemens! Gek genoeg zitten al mijn broeken strakker maar ben ik lichter dan ik ooit geweest ben :? 71 kilo.. heel vreemd. Lucht misschien, of dikker vel :+

Anyhoo, ik begin maar weer eens met lijstjes. Tactisch na de kerst, dan lijkt het nog mee te vallen. Vandaag:

O: plak pruimenbrood (heel zwaar Duits brood) met kaas, beschuit met jam, thee.
T: appel
L: glas chocolademelk, plak roggebrood met rookvlees, plak pruimenbrood met kaas.
T: mandarijntjes met yoghurt
D: pasta met citroenkip (uit m'n nieuwe kookboek O+ ) en salade, na yoghurt met stoofpeertjes
T: Koffie verkeerd

Hier nog geen sneeuw, en dat jurkje van Ewelina heeft een vriendin van me net gekocht en is echt prachtig O+ wel kort trouwens, valt bij haar (ze is 1,85) ver boven de knie.
pi_90537184
Razz, mooie lijst. Je avondeten klinkt heerlijk!

DaD, ik ben jaloers. Ik wil ook spareribs :9 Maar bij de Chinees kan ik ook lekker eten denk ik. :9~

Mijn goede voornemen is om weer onder de 60 kilo te komen in 't nieuwe jaar, want daar zit ik wel weer boven. :{
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_90537190
mijn lijstje, O&L tegelijk, want laat uit bed (11 uur)

O: gebakken ei van 2 eieren + beetje truffelmayonaise
T: soep met als vulling nog champignons en ui
D: merquez worstjes + salade van tomaat + rode ui + avocado, dressing van olijfolie + citroensap + basilicum
T: kwark
pi_90537283
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hier nog geen sneeuw, en dat jurkje van Ewelina heeft een vriendin van me net gekocht en is echt prachtig O+ wel kort trouwens, valt bij haar (ze is 1,85) ver boven de knie.
Hoi Razz :W Alles goed verder?

OK, nu heb ik hem dus besteld. Ben benieuwd! Ik ben zelf klein, dus hij zal wat langer vallen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90537360
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hoi Razz :W Alles goed verder?

OK, nu heb ik hem dus besteld. Ben benieuwd! Ik ben zelf klein, dus hij zal wat langer vallen.
Prima, lekker vakantie en ik heb al 1,5 week niets ondernomen, nergens heengeweest, gekluizenaard met boeken en films, heerlijk :Y) . Dat gaan we nog even doorzetten tot en met zaterdag en dan weer vol aan de slag voor school. Maar nu nog even niet.

Stiekem heb ik spijt dat ik dat jurkje toen m'n vriendin hem kocht ook niet heb gekocht, er was een actie dat alle jurkjes voor de helft waren. Maar ik had al heel veel gekocht. -O- .
pi_90537403
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:39 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Prima, lekker vakantie en ik heb al 1,5 week niets ondernomen, nergens heengeweest, gekluizenaard met boeken en films, heerlijk :Y) . Dat gaan we nog even doorzetten tot en met zaterdag en dan weer vol aan de slag voor school. Maar nu nog even niet.

Stiekem heb ik spijt dat ik dat jurkje toen m'n vriendin hem kocht ook niet heb gekocht, er was een actie dat alle jurkjes voor de helft waren. Maar ik had al heel veel gekocht. -O- .
Lekker relaxen! O+

Ja, ik had al eerder een jurkje gekocht bij steps, ook voor de helft. En had al teveel geshopt eigenlijk, maar deze is zo mooi O+ Die ga ik vast vaak aandoen.
pi_90537524
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lekker relaxen! O+

Ja, ik had al eerder een jurkje gekocht bij steps, ook voor de helft. En had al teveel geshopt eigenlijk, maar deze is zo mooi O+ Die ga ik vast vaak aandoen.
Ze hebben echt altijd leuke jurkjes hè! Soms alleen zo duur. Nouja, ik ga gewoon nog even heel verliefd kijken naar m'n nieuwe schoenen O+

Dat de sneeuw maar gauw weg mag zijn en ik deze weer zonder risico op botbreuken aankan ^O^
pi_90537654
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:43 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ze hebben echt altijd leuke jurkjes hè! Soms alleen zo duur. Nouja, ik ga gewoon nog even heel verliefd kijken naar m'n nieuwe schoenen O+

[ afbeelding ]

Dat de sneeuw maar gauw weg mag zijn en ik deze weer zonder risico op botbreuken aankan ^O^
Die jurken daar zijn altijd leuk inderdaad (ik heb er behoorlijk wat in de kast hangen :@ ) maar ook prijzig ja. Aan de andere kant: een spijkerbroek + shirtje kost tegenwoordig evenveel. Ik probeer ze wel altijd in de aanbieding te kopen.

Leuke schoenen! En ik wil ook dat de sneeuw weg gaat, kan ik eindelijk weer hakken aan.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:47:51 #238
331 Merel
Be here now.
pi_90537681
Doe maar even rustig aan Mo! En we duimen natuurlijk allemaal voor Engeland :)

Mijn lijstje van vandaag:
O - bak magere bosvruchtenyoghurt
T - banaan
L - groot bord sla en rauwkost, omeletje, 4 plakken kaas, 2 plakken ham, 3 plakken rookvlees, beker melk
T - appel, banaan, beker vivit
D - kaasfondue met vooral heel veel groente en nauwelijks brood

Ben niet blij met het diner, maar de vriendin met wie ik ga eten moet alweer vroeg weg dus er is geen tijd voor een lekkere overschotel ofzo. Dus dan maar even zo. Ik ga vooral bloemkool, broccoli, witlof, tomaatjes en paprika eten, dan valt het wel mee en kom ik wel braaf aan m'n calorietjes :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90537688

O+ O+
pi_90537704
Ik zie geen plaatje progje?
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:48:31 #241
331 Merel
Be here now.
pi_90537717
En ik draag júíst hakken in de sneeuw. Daar kun je je tenminste mee vastzetten :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90537729
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Ik zie geen plaatje progje?
en nu?
pi_90537740
United nude? deze zijn wel mooi, ze hebben soms modellen.. :X
pi_90537758
Nu heb ik op de steps site gekeken. Donderdag maar even winkelen :')

ok ik ga weer werken doei doei!
pi_90537760
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef Perruche het volgende:
United nude? deze zijn wel mooi, ze hebben soms modellen.. :X
yep :Y

en er staat inderdaad heel veel vreemd spul tussen :P
pi_90537784
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:48 schreef progje het volgende:

[..]

en nu?
Ja, mooi! O+
pi_90537798
Nu moet ik alleen wel een blauwe maillot en een blauw vest regelen voor bij dat jurkje, anders kan ik 'm nu nog niet aan :')
pi_90537812
Open voor PM advies anyone?
pi_90537820
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja hoor.
pi_90538025
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
altijd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')