abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90504424
Ja, behalve ik. :')
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  maandag 27 december 2010 @ 19:05:52 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90504504
Misschien ben jij er stiekem ook nog niet aan toe?
Je schikt je nl. wel heel erg naar de wensen van je moeder...

Zelfstandig zijn/worden, dat schijnt elke moeder moeilijk te vinden en misschien voor jou moeder nog wel moeilijker maar ze is zelf ook vrij kinderachtig bezig.

Ruzie... tja maar dat kan nooit lang duren als ze ziet dat jij je prima zelf kan redden.
Doorzetten Swiet, jij kan het! ^O^
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_90504656
Wat voor negatieve ervaringen heeft je moeder dan Swietje?

Ik heb vandaag niks nuttigs gedaan :') :P

Lijstje:

O: havermoutpap met lijnzaad en krenten
L: 2 roggebrood met pindakaas en roomkaas met ene plakje ham
T: kiwi, 2 grote plakken ham met een laagje roomkaas
D: soepje met gedroogd vlees, tomaten en canellini bonen.
S: benen
T: bekertje huttenkase light
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90504833
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:03 schreef Swietje het volgende:
Ja, behalve ik. :')
Als je eindelijk een lief meisje zou worden dat de wijsheid van haar moeder niet meer betwist, dan zou je vast ook heel gelukkig zijn. Zalig zijn de eenvoudigen van geest.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 27 december 2010 @ 19:19:40 #105
331 Merel
Be here now.
pi_90505051
Definitief lijstje:

O - beker yoghurt met rode vruchten
L - kop groentesoep, bord vol sla en rauwkost, 4 plakjes kaas, 2 plakjes ham, 3 plakjes rookworst, beker melk
T - appel, banaan, 2 mandarijnen, beker vivit
D - 2 kalfssaucijsjes, 400 gr bloemkool met kaassaus
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90505196
• bak brinta
• 3 uur wandelen
• 2 snedes kerststol, boter
• 2 snedes gewoon brood, boter, pindakaas
• avondeten: hapje opgewarmde chinees, 1,5 paprika, pindasaus
• toe: bladerdeegflap met appel + slagroom
• 1/2 fles cider
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90505400
Swietje, eens met de rest. Natuurlijk is jouw situatie misschien iets anders dan mensen die niet in een rolstoel zitten, maar als jij graag op jezelf wilt wonen en je denkt dat je het kan, vind ik dat je de kans moet krijgen om dat te proberen.
  maandag 27 december 2010 @ 19:29:13 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90505485
quote:
3s.gif Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je eindelijk een lief meisje zou worden dat de wijsheid van haar moeder niet meer betwist, dan zou je vast ook heel gelukkig zijn. Zalig zijn de eenvoudigen van geest.
"... want hunner is het koninkrijk der hemelen." :')

Swietje, wat is het ergste dat er kan gebeuren? In het ergste geval kan je moeder "zie je wel!" zeggen en als je wel slaagt (en dat gebeurt natuurlijk! *O*) heb je meer munitie voor als je in de toekomst weer iets wilt :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90505561
Brood met pindakaas :~ dat wil ik morgen eten voor ontbijt! Njam :9

Mijn definitieve lijstje:
B: 20 min. fietsen
O: allbran met soyamelk
T: banaan, 1 kleine paprika, mandarijn
L: 200 gram salade, rijst met kalfsgoulash
T: yoghurtje
B: 20 minuten fietsen
D: halve tortilla, kop broccolisoep
T: 1 handje chips + 2 blokjes chocolade
pi_90506601
mijn lijstje is niet erg briliant:
O: yoghurt met muesli
T: 2 mandarijntjes, 3 blokjes chocola
L: 2 boterhammen met zelfgemaakte ragout
T: stukje chocoladetaart
T: paar stukjes zelf gerookte kip, zalm en makreel
D: pasta met citroenroomsaus en sugarsnaps
T: bakje chocomousse..
pi_90507483
Net heb ik samen met mn vriendje Up gekeken!
O+ Wat een lieve film! O+
pi_90508282
Up in the Air daarintegen is te saai voor woorden.

Up O+
  maandag 27 december 2010 @ 21:01:04 #113
331 Merel
Be here now.
pi_90509303
Heb ik eindelijk een tof vriendinnetje gevonden dat met O&N leuk mee wil feesten ipv suf op de bank hangen, kunnen we niet kiezen waar we heen willen! Iemand tips? Locatie maakt niet uit :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 27 december 2010 @ 21:32:42 #114
331 Merel
Be here now.
pi_90510841
Oh en als iemand iets vegetarisch én lowcarb weet, dan hoor ik het ook graag! :9
pi_90510998
Stil hier zeg :o
pi_90511037
Merel, mag je met lowcarb wel kaas, tomaat, aubergines? Maak dan eens melanzana alla parmigiana (recept googlen), italiaanse "lasagne" van groenten,supergezond en supervullend!
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 22:09:18 #117
70532 loveli
N
pi_90512776
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef Perruche het volgende:
Stil hier zeg :o
Iedereen is aan het uitbuiken ;)
crap in = crap out
  maandag 27 december 2010 @ 22:13:10 #118
331 Merel
Be here now.
pi_90513022
quote:
Op maandag 27 december 2010 21:37 schreef Perruche het volgende:
Merel, mag je met lowcarb wel kaas, tomaat, aubergines? Maak dan eens melanzana alla parmigiana (recept googlen), italiaanse "lasagne" van groenten,supergezond en supervullend!
Oooh ja dat lust ik wel! :9

Ik doe trouwens niet heel streng of wetenschappelijk verantwoord lowcarben hoor ;) Maar gewoon even zo min mogelijk boterhammen, pasta, rijst en aardappelen. Heb even een kickstart nodig, ik ben al sinds de verhuizing slecht aan het eten en dat zie ik terug op de weegschaal.
  maandag 27 december 2010 @ 22:15:59 #119
331 Merel
Be here now.
pi_90513192
Oh, en geen alcohol! Met uitzondering van aanstaande vrijdag dan ;)
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 22:24:36 #120
70532 loveli
N
pi_90513680
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Oooh ja dat lust ik wel! :9

Ik doe trouwens niet heel streng of wetenschappelijk verantwoord lowcarben hoor ;) Maar gewoon even zo min mogelijk boterhammen, pasta, rijst en aardappelen. Heb even een kickstart nodig, ik ben al sinds de verhuizing slecht aan het eten en dat zie ik terug op de weegschaal.
Of je skipt (voornamelijk) de slechte varianten (witbrood/pasta etc), alles waar gehard plantaardig vet in zit en dingen die "suiker en vet" schreeuwen. En dan niet als kickstart, maar de rest van je leven.
crap in = crap out
  maandag 27 december 2010 @ 22:26:12 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90513789
Ik ben 21 geschat, harhar.

En heb geZumbaat, ondanks spekgladderigheid van de straten :7

En nu ga ik chai maken!

</tevree>

Oh en een maffe videoclip for your am00zment :7 RHCP O+

[ Bericht 56% gewijzigd door MariaEtcetera op 27-12-2010 22:38:38 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 december 2010 @ 22:37:49 #122
236335 neen
schone schijn
pi_90514452
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Of je skipt (voornamelijk) de slechte varianten (witbrood/pasta etc), alles waar gehard plantaardig vet in zit en dingen die "suiker en vet" schreeuwen. En dan niet als kickstart, maar de rest van je leven.
Is alle pasta dan slecht? Ook als er "volkoren en goede shizzle" op staat? Ik trap altijd in dat soort dingen net als reclames die alsnog duurder zijn ofzo maar toch het zal toch wel enigszins waar zijn :')

Ik had me weer eens een weekje vergist :') kan gebeuren, wel lekker (pizza :P ) gegeten. Nu maar uit logeren want dat kon nog wel dan voor volgend jaar nog even O+

quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef Merel het volgende:
Oh, en geen alcohol! Met uitzondering van aanstaande vrijdag dan ;)
Alcohol O+
het lijkt niet wat het is
pi_90514561
ohohoh, 10 dagen bij de ouders is echt heel erg lang. Ik heb ook helemaal nergens om even naar toe te gaan. Ben echt toe aan even alleen, of alleen met de Duitser, te zijn...

Eerst nog oud en nieuw, en dan is het zover!
  maandag 27 december 2010 @ 22:43:29 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90514711
Jätje, is alles weer goei?

Wat loveli zegt wil ik ook weer gaan doen / proberen, suikerinname verminderen vooral... Plus ook omdat ik iets van schimmel ( :') mjam) lijk te hebben en suiker schijnt daar een duischter pact mee te hebben gesloten }:| Ik heb nu wel crčme :Y)
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 22:45:43 #125
70532 loveli
N
pi_90514817
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:37 schreef neen het volgende:
Is alle pasta dan slecht? Ook als er "volkoren en goede shizzle" op staat? Ik trap altijd in dat soort dingen net als reclames die alsnog duurder zijn ofzo maar toch het zal toch wel enigszins waar zijn :')
Kort door de bocht: Ja en nee. Tarwe is niet een van de beste voedingswaren, darmtechnisch gezien. En je darmen zijn heel belangrijk voor je gezondheid, immuunsysteem, slankheid, alles eigenlijk begint daar.
Maar vezels zijn goed, dus volkoren is beter dan wit (behalve voor uitzonderingen met allergieen).

Tarwe is zo-zo. Beestjes eten geen tarwe, omdat ze eraan doodgaan. Tarwe heeft een natuurlijk bestrijdingsmiddel waardoor die beestjes doodgaan, maar het doet onze darmen ook niet echt heel goed. Haver, spelt, gerst enzo zijn beter, maar minder makkelijk voor de industrie en tarwe heeft heel veel goede baktechnische eigenschappen. Brood valt niet uit elkaar als er tarwe in zit en da's handig.

Goede darmen - goede gezondheid, maar tarwe is zo handig en zit overal in... Keuzes, iedereen moet ze maken.
quote:
Ik had me weer eens een weekje vergist :') kan gebeuren, wel lekker (pizza :P ) gegeten. Nu maar uit logeren want dat kon nog wel dan voor volgend jaar nog even O+
Vuurwerk te vroeg uit de kast gehaald?
quote:
Alcohol O+
Heb me een fles Sticky Chardonnay laten aansmeren O+
crap in = crap out
pi_90514932
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje, is alles weer goei?

Wat loveli zegt wil ik ook weer gaan doen / proberen, suikerinname verminderen vooral... Plus ook omdat ik iets van schimmel ( :') mjam) lijk te hebben en suiker schijnt daar een duischter pact mee te hebben gesloten }:| Ik heb nu wel crčme :Y)
ja, de ruzie is voorbij, gelukkig. Maar goed, constant mensen om me heen die met elke stap die ik zet vragen wat ik ga doen..."Ja, even naar de WC". "Een mandarijntje pakken", "een glas water pakken"...constant vragen of ik wat wil doen (moeder met gebroken knie, zusje met gekneusde pols) en het huishouden runnen valt me toch zwaar. Wennen. Maar goed, morgen komt de duutser!

Vervelend, mariatje, een schimmel!
  maandag 27 december 2010 @ 22:54:53 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90515262
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, de ruzie is voorbij, gelukkig. Maar goed, constant mensen om me heen die met elke stap die ik zet vragen wat ik ga doen..."Ja, even naar de WC". "Een mandarijntje pakken", "een glas water pakken"...constant vragen of ik wat wil doen (moeder met gebroken knie, zusje met gekneusde pols) en het huishouden runnen valt me toch zwaar. Wennen. Maar goed, morgen komt de duutser!

Vervelend, mariatje, een schimmel!
Duutser to the rescue! *O* Kan ie je mooi een beetje helpen :Y En ja, dat constante vragen zal je in het ouderlijk huis altijd wel houden :P Gelukkig is alles weer goed O+

En ja, ik heb al heul lang hier en daar rode vlekjes (schouderblad, arm, buik, etc), en die gaan dan vanzelf weer weg of duiken weer op, en volgens diverse mensen is het schimmel :') Het jeukt gelukkig niet, maar schimmels zijn natuurlijk niet de bedoeling, dus ik heb maar es een zalfje gescoord!

Schimmeltopickill! :D

[ Bericht 3% gewijzigd door MariaEtcetera op 27-12-2010 23:14:11 ]
pi_90517504
Vervelend Maria zo'n schimmel, hopelijk helpt de creme!

En "ze" zeggen inderdaad dat suiker en schimmels dikke vriendjes zijn..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 23:44:29 #129
70532 loveli
N
pi_90517522
Schimmelkwartet :+

crap in = crap out
pi_90517570
_O-
  maandag 27 december 2010 @ 23:50:35 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90517771
LEKKORRRR!

_O- Die habba-habba-blik van die dudeface ook :') !
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 23:53:14 #132
70532 loveli
N
pi_90517861
Die dudeface was ook een komiek. En nu issie dood.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 27 december 2010 @ 23:54:16 #133
70532 loveli
N
pi_90517898
crap in = crap out
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:02:11 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90518233
Oh die!
pi_90520878
Ik woon weer een weekje (totaal 2) bij mn ouders en weet weer waarom ik zo blij ben dat ik een eigen plek heb. Je eigen plan trekken zit er niet echt in hier. En ook hier wil iedereen dat ik klusjes doe. En ik heb geen eigen kamer meer. Nouja, ik overleef het nog wel een weekje en dan weer naar mn eigen huisje O+.

Swietje, als je het echt wil: ze zal over een paar jaar niet opeens zeggen 'ja ga het huis maar uit'. Of je het nou nu wil, of over een paar jaar, ruzie zal er als ik je zo hoor toch wel komen. En wil je thuis blijven wonen om de goede vrede te bewaren, terwijl jij eigenlijk jezelf wil gaan ontwikkelen? Wordt je daar wél gelukkig van?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:40:35 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90522451
:O Het hele openbare leven ligt hier plat. Alle musea dicht, he-le harde wind. Koud! Heel interessant allemaal, maar ben blij dat ik nu binnen zit. Helaas konden we dus niet naar het Childrens Museum. In plaats daarvan maar een kort bezoekje aan Harvard en geprobeerd een stadwandeling te maken. Leuk, maar ook erg koud. We waaiden bijna weg. En op sommige plaatsen ligt de sneeuw > 3 meter hoog :O

Daglijst
s. 25 minuutjes stepper
o. bakje fruit + bakje havermout + 2 bagel met roomkaas
t. boterham pastrami
l. ceasar salat + halve groente-fetawrap
t. -
d. blikje spinazie met room + halve cupcake

We hebben trouwens vers brood gevonden! Zonder glucosesiroop. En niet duur. *blij
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:41:34 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90522488
Edit (gaat niet op deze computer): de gaapsmilie moet de verrastsmilie met de rode wangetjes zijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 07:38:49 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90525778
:D Tink! Kijk je uit dat je geen sneeuwpop wordt? ;). Wel heerlijk om zo ver weg te zijn.

Die schimmels :'). Hoop dat het werkt Maria.

En wat een goede voornemens hier :+. Ben benieuwd hoeveel newbees we hier nog weer gaan krijgen vanaf januari :P.

Ik ben weer onderweg naar het werk -O-. Overweeg ernstig woe & do vrij te nemen :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90526023
Goeiemorgen!
Vandaag hoor ik of ik kan beginnen! *spannend*
Swietje: vaak duurt het toch een tijdje voordat je daadwerkelijk uit huis bent. Dat is tijd die jij en je moeder mooi kunnen gebruiken om aan het idee te wennen!
[sub]Die van mij zei ook: 'Je gaat met hangende pootjes terugkomen hoor, let maar op!'. Het is op mezelf zoveel beter dan thuis O+ [sub]
pi_90526338
Morning!

Tink in de sneeuw :D lachen man...

Ik vind het raar als ouders zo moeilijk/gemeen doen over kinderen die het huis uit gaan. Doe gewoon aardig, je houd toch van je kind? En je bent zelf toch ook jong geweest? Soit, dat het moeilijk is begrijp ik. Maar als het goed is heb je zelf je kinderen opgevoed om zelfstandig te zijn, ga dan niet zo moeilijk doen zeg :') maar ja ik heb dan ook geen "aah koesiekoesie" gevoelens enzeau..
pi_90526340
Puff, wat voor baan gaat het over?
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:03:04 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90526476
Spannend Puff! :o

Meh, morgen vrij nemen kan niet, te weinig bezetting. Maar donderdag kon wel, dus gelijk geboekt!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90526488
Bedoel je niet Puff, XM? Ik heb niets spannends in het vooruitzicht ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:06:44 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90526522
Oja :'). Jullie icoontjes zijn beide blauwig :')

ff editten :P
pi_90526755
Ik zit met een ontzettend ziek hoofd bij Baardmans thuis te werken en nu vraag ik me af of de operatie wel door kan gaan... Puff? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:35:32 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90526952
Mijn oom zou vorige week geopereerd worden, maar dat werd afgelast ivm zijn zware verkoudheid. Nou moest hij ook heel erg hoesten en aan z'n buik geopereerd worden en je kan je voorstellen dat hoesten i.c.m. een buikwond niet een hele handige combi is... Maar ik weet niet hoe het zit als je een 'oppervlakkige' operatie moet ondergaan...
pi_90527012
Kan je niet beter gewoon het ziekenhuis even bellen DaD?
pi_90527102
Ja, dat wil ik wel, maar ik kan nergens het telefoonnummer vinden. :'). Er staat alleen veertig keer dat je dan contact op moet nemen met die en die afdeling, maar zonder telefoonnummer. En m'n afsprakenbrieven liggen allemaal thuis.
pi_90527111
Oh wacht. Ik kan natuurlijk gewoon het algemene nummer bellen en dan vragen of ze me doorverbinden.
pi_90527738
Operatie gaat niet door.
pi_90527768
Mogguh! :W

Oei Swietje, lijkt me moeilijk in jouw situatie! Feit is wel dat je ooit het zonder ze moet stellen dus waarom ze er nu zo moeilijk over doet..

Tink, gesport op vakantie? Netjes hoor ^O^
Geniet nog maar even van die sneeuw :P

Succes Puff! We duimen voor je!

Had ook graag morgen en donderdag ook vrij genomen... Zin is een beetje op voor dit jaar :D
Maar met een beetje pech moet ik vrijdagochtend zelfs nog :(

:') DaD, inderdaad, kunt gewoon het algemene nummer bellen _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:15:06 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90527769
DaD, sowieso al niet, of dankzij je ziek-zijn? Wel vervelend, want je moet toch en nu moet je langer wachten, maar je kan nu wel misschien met Baardmans wat leuks doen?
pi_90527845
Dankzij m'n ziekzijn. Verpleegkundige had met anesthesist overlegd, en het schijnt dat een buisje in je keel tijdens verkoudheid voor nare infecties kan zorgen. Infecties die sowieso niet in verhouding staan tot de stomme kleine ingreep die ik moet ondergaan.
pi_90527988
Buisje in je keel? ieuw :X
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:27:17 #155
331 Merel
Be here now.
pi_90528085
Wat was die ingreep ookalweer DaD?
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:28:30 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90528123
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dankzij m'n ziekzijn. Verpleegkundige had met anesthesist overlegd, en het schijnt dat een buisje in je keel tijdens verkoudheid voor nare infecties kan zorgen. Infecties die sowieso niet in verhouding staan tot de stomme kleine ingreep die ik moet ondergaan.
Nouja, maar goed dat het dan niet doorgaat. Waarom onnodig risico's lopen? Vervelend dat je nu moet instellen op een nieuwe datum, maar gezondheid voorop!
pi_90528127
Het verwijderen van een aantal lipomen.
  Vis een optie? dinsdag 28 december 2010 @ 10:29:29 #158
70532 loveli
N
pi_90528157
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Tinkepink het volgende:
Edit (gaat niet op deze computer): de gaapsmilie moet de verrastsmilie met de rode wangetjes zijn
Je bedoelt de pijpsmiley?
:o
crap in = crap out
pi_90528179
Ik ben donderdag en vrijdag vrij en ik wil allemaal dingen doen:

- pizza maken
- cake of taart maken
- brood maken
- naar de masseur
- uit eten

En het is allemaal niet erg slank verantwoord ;')
  Vis een optie? dinsdag 28 december 2010 @ 10:31:07 #160
70532 loveli
N
pi_90528215
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Operatie gaat niet door.
Yay, knallend oud en nieuw vieren!
crap in = crap out
pi_90528247
Perr, zo'n buisje is wel handig om te ademen tijdens de operatie ;) Dat is wel vaak de reden dat mensen na algehele narcose last van hun keel hebben...

Kan de ingreep niet poliklinisch DaD? Of omdat het er meerdere zijn moet het onder algehele?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:33:45 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90528275
Goeiemorgen :W.

Idd, wat loveli zegt: nu kun je wel O&N vieren met Baardmans, DaD :P.

Ik heb geen zin om in de trein te zitten, maar ja, moet nu toch eens naar huis.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:34:59 #163
331 Merel
Be here now.
pi_90528318
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 10:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bedoelt de pijpsmiley?
:o
O+

Ik moest net iemand bellen voor werk en toen ging ik hem googelen en mén wat een lekker hapje! :9
  Vis een optie? dinsdag 28 december 2010 @ 10:36:53 #164
70532 loveli
N
pi_90528378
:Y)
crap in = crap out
pi_90528408
Zo, de plannen voor Oud en Nieuw zijn gemaakt. :@. Nu hoef ik alleen nog maar iets beter te worden zodat ik er ook nog van kan genieten, zeg maar. :+.

En de plannen omvatten onder andere het ontmoeten van De Ouders, geloof ik. :o.

[ Bericht 21% gewijzigd door DevilsAndDust op 28-12-2010 10:44:59 ]
pi_90528522
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Perr, zo'n buisje is wel handig om te ademen tijdens de operatie ;) Dat is wel vaak de reden dat mensen na algehele narcose last van hun keel hebben...

Kan de ingreep niet poliklinisch DaD? Of omdat het er meerdere zijn moet het onder algehele?
Hm ja dat is ook wel logisch :')
pi_90528877
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de plannen voor Oud en Nieuw zijn gemaakt. :@. Nu hoef ik alleen nog maar iets beter te worden zodat ik er ook nog van kan genieten, zeg maar. :+.

En de plannen omvatten onder andere het ontmoeten van De Ouders, geloof ik. :o.
oei, spannend!

Gister was het nieuwe vriendje van m'n jongste zusje hier koffie drinken, hij was heel erg zenuwachtig, erg schattig.

Vandaag komt de Duutser. Maar een nachtje, ik haal hem rond zes uur op, en morgenochtend 9 uur moet hij weer op de trein, maar fijn hem even te zien. En dan nog 1 hele dag, en dan ben ik hier weg. Ik begin gillend gek te worden!
pi_90529023
Een kleine ingreep duurt maar tot 30 minuten, langer wil men inderdaad liever onder algehele verdoving.
Jammer DaD, maar dit is geen spoed, wees blij dat het uitgesteld kan :)
Heb je er veel?
pi_90529274
:o De familie ontmoeten, altijd spannend! Hopelijk zijn ze beetje aardig voor je DaD!

Vorig jaar er achter gekomen dat artsen en assistenten gewoon over het weekend zitten te lullen tijdens operaties :D Ze hadden vergeten mij zo'n blauw pilletje te geven waar je suf van wordt...
Kreeg dus alles mee van de ingreep, ook hoe de chirurg vertelde dat hij de avond er voor aardig wat drankjes had genuttigd :')
pi_90529354
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
:o De familie ontmoeten, altijd spannend! Hopelijk zijn ze beetje aardig voor je DaD!

Vorig jaar er achter gekomen dat artsen en assistenten gewoon over het weekend zitten te lullen tijdens operaties :D Ze hadden vergeten mij zo'n blauw pilletje te geven waar je suf van wordt...
Kreeg dus alles mee van de ingreep, ook hoe de chirurg vertelde dat hij de avond er voor aardig wat drankjes had genuttigd :')
:o deed het ook meer zeer enzo?
pi_90529373
Puff, ik heb er een stuk of vijftien, en er zouden er ongeveer vijf verwijderd worden.
pi_90529375
mogguh..

Vervelend DaD dat het niet door gaat, maar ja, nu kun je hopelijk wel O&N vieren!

En spannend Puff!
pi_90529397
Pfff het zit echt niet mee voor mijn vriendje, afwijzing na afwijzing... ik begin het zelf ook somber in te zien.
pi_90529551
Nynke, geniet van je tijd met de Duutser. O+.

En arm vriendje van Perruche. ;( .
pi_90529874
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Merel het volgende:
O+

Ik moest net iemand bellen voor werk en toen ging ik hem googelen en mén wat een lekker hapje! :9
:+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90529931
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o deed het ook meer zeer enzo?
Nee, voelt geen pijn bij ruggeprik maar verneemt wel dingen. Wanneer ze je been verplaatsen en zelfs aanrakingen. Maar op een compleet andere manier dan normaal :?

Jammer te horen van je vriend... Hij zat volgens mij dan ook in een nogal lastige sector qua werkaanbod? (Kunst sector toch)
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:35:43 #177
236335 neen
schone schijn
pi_90530014
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Kort door de bocht: Ja en nee. Tarwe is niet een van de beste voedingswaren, darmtechnisch gezien. En je darmen zijn heel belangrijk voor je gezondheid, immuunsysteem, slankheid, alles eigenlijk begint daar.
Maar vezels zijn goed, dus volkoren is beter dan wit (behalve voor uitzonderingen met allergieen).

Tarwe is zo-zo. Beestjes eten geen tarwe, omdat ze eraan doodgaan. Tarwe heeft een natuurlijk bestrijdingsmiddel waardoor die beestjes doodgaan, maar het doet onze darmen ook niet echt heel goed. Haver, spelt, gerst enzo zijn beter, maar minder makkelijk voor de industrie en tarwe heeft heel veel goede baktechnische eigenschappen. Brood valt niet uit elkaar als er tarwe in zit en da's handig.

Goede darmen - goede gezondheid, maar tarwe is zo handig en zit overal in... Keuzes, iedereen moet ze maken.
Eigenlijk is het dus een verhaal net als alle anderen... te is niet goed. Gerst krijg ik btw genoeg binnen :')

quote:
Vuurwerk te vroeg uit de kast gehaald?
Nou nee, vriend van me vertrekt naar het buitenland en die had een feestje maar dat was blijkbaar vorige week. Maar goed, kwam dus wel oke uit.
quote:
Heb me een fles Sticky Chardonnay laten aansmeren O+
:~

Wel leuk toch dad dat je nu met baard oud en nieuw kan vieren :)
En nu, ontbijt en nach hause.
het lijkt niet wat het is
pi_90530076
Boh dat lijkt me echt een nachtmerrie zo alles meemaken... huuuu!

Even in een spoiler voor de niet geinteresseerden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90530129
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
Pfff het zit echt niet mee voor mijn vriendje, afwijzing na afwijzing... ik begin het zelf ook somber in te zien.
*knuf* voor jou en je vriendje.

Op wat voor soort werk solliciteert hij?
pi_90530207
@ aurum:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90530476
Perruche spreekt hij wel vloeiend engels?

Want anders zou hij een baan bij een (IT) callcenter kunnen overwegen..
Het is wel een rotbaan, maar het is wel een manier om even wat ervaring op te doen en dat maakt het solliciteren naar een andere baan vaak weer eenvoudiger.
pi_90530484
Hallo zonnetjes O+
pi_90530517
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:49 schreef progje het volgende:
Perruche spreekt hij wel vloeiend engels?

Want anders zou hij een baan bij een (IT) callcenter kunnen overwegen..
Het is wel een rotbaan, maar het is wel een manier om even wat ervaring op te doen en dat maakt het solliciteren naar een andere baan vaak weer eenvoudiger.
ja dat overwegen we ook, helaas vragen ze vaak ervaring en dat heeft hij niet. En de markt is op dit moment zo makkelijk voor bedirjven, ze kunnen uit veel mensen kiezen...
pi_90530555
SPOILER
pi_90530653
Wat rot voor je vriendje Perruche -O-
pi_90530717
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef _aurum_ het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_90530883
http://www.toplanguagejobs.nl/ weet niet of je deze vacature site al had gezien?
pi_90531205
Z'n leeftijd helpt dan inderdaad ook niet :{ Een 18-jarige zonder ervaring nemen ze op callcenters nog wel eens aan omdat die lekker goedkoop zijn.

Functies in de IT waar ze mensen zonder ervaring nog wel voor aannemen is op basis van certificering. Alleen kost die certificering klauwen met geld :(
pi_90531282
hebben jullie geprobeerd te solliciteren op leraar Spaans functies bij internationale scholen?
pi_90531387
SPOILER
Hoe bedoel je? Dat je zelf gecertificeerd bent? Dat issie niet, althans niet voor IT!

Leraar Spaans inderdaad ook geprobeerd, afgewezen wegens onvoldoende beheersing NL. Goed plan om het nog eens te proberen nu hij beter NL spreekt :)
Zoek je mobiel op gsmwebVattenfall cadeauDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:16:44 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90531459
Haihai!

Instituto Cervantes en dat soort opleidingen hebben geloof ik ook lessen die volledig in het Spaans gaan, voor gevorderden. Isdawa? Moeten ze wel vacatures hebben natuurlijk, maar misschien is een open solli een idee *O*
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:18:10 #192
307275 Swietje
Hihi.
pi_90531512
Is 't leuk shoppen in Nijmegen? :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:35:24 #193
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_90532279
men zegt van wel :)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 28 december 2010 @ 12:40:06 #194
70532 loveli
N
pi_90532468
't Is overal leuk shoppen als je genoeg geld hebt.
crap in = crap out
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:45:51 #195
307275 Swietje
Hihi.
pi_90532717
Geld heb ik wel... dus komt wel goed. :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:55:42 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90533078
Dat is vervelend Perruche.. Heb helaas geen zinnig advies voor je.. Hoop dat ie toch wat vindt. Decembermaand is wel altijd een rare maand qua vacatures ivm de feestdagen... Dus houd moed!

Hmm shoppen... Ik zit nog steeds over die laarzen te twijfelen :')

http://www.zalando.nl/laarzen-blauw-bu311c007-503.html
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:56:43 #197
52646 progje
Blub
pi_90533116
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is vervelend Perruche.. Heb helaas geen zinnig advies voor je.. Hoop dat ie toch wat vindt. Decembermaand is wel altijd een rare maand qua vacatures ivm de feestdagen... Dus houd moed!

Hmm shoppen... Ik zit nog steeds over die laarzen te twijfelen :')

http://www.zalando.nl/laarzen-blauw-bu311c007-503.html
ik zeg doen :P

hoop dat mijn bestelling van zalando vandaag binnenkomt...
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:58:33 #198
117113 Perruche
Muffin!
pi_90533173
Als je ze mooi vind en ze kan betalen gewoon doen. Je kan ze altijd terugsturen toch?
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:59:58 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90533215
Ik heb al 700 euro overgemaakt naar mn spaarrekening en ik vind dat ik van m'n decemberextraatjes ook wel iets voor mezelf mag kopen :@.
  dinsdag 28 december 2010 @ 13:01:17 #200
117113 Perruche
Muffin!
pi_90533273
Vind ik ook! Na al die ellende met de sneeuw en trein heb je wel een paar sneeuwschoenen verdiend ;)
Speel mee met Lucky Day en win!Vattenfall cadeauVattenfall cadeau
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')