Als je eindelijk een lief meisje zou worden dat de wijsheid van haar moeder niet meer betwist, dan zou je vast ook heel gelukkig zijn. Zalig zijn de eenvoudigen van geest.quote:
"... want hunner is het koninkrijk der hemelen."quote:Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je eindelijk een lief meisje zou worden dat de wijsheid van haar moeder niet meer betwist, dan zou je vast ook heel gelukkig zijn. Zalig zijn de eenvoudigen van geest.
Oooh ja dat lust ik wel!quote:Op maandag 27 december 2010 21:37 schreef Perruche het volgende:
Merel, mag je met lowcarb wel kaas, tomaat, aubergines? Maak dan eens melanzana alla parmigiana (recept googlen), italiaanse "lasagne" van groenten,supergezond en supervullend!
Of je skipt (voornamelijk) de slechte varianten (witbrood/pasta etc), alles waar gehard plantaardig vet in zit en dingen die "suiker en vet" schreeuwen. En dan niet als kickstart, maar de rest van je leven.quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Oooh ja dat lust ik wel!
Ik doe trouwens niet heel streng of wetenschappelijk verantwoord lowcarben hoorMaar gewoon even zo min mogelijk boterhammen, pasta, rijst en aardappelen. Heb even een kickstart nodig, ik ben al sinds de verhuizing slecht aan het eten en dat zie ik terug op de weegschaal.
Is alle pasta dan slecht? Ook als er "volkoren en goede shizzle" op staat? Ik trap altijd in dat soort dingen net als reclames die alsnog duurder zijn ofzo maar toch het zal toch wel enigszins waar zijnquote:Op maandag 27 december 2010 22:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je skipt (voornamelijk) de slechte varianten (witbrood/pasta etc), alles waar gehard plantaardig vet in zit en dingen die "suiker en vet" schreeuwen. En dan niet als kickstart, maar de rest van je leven.
Alcoholquote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef Merel het volgende:
Oh, en geen alcohol! Met uitzondering van aanstaande vrijdag dan
Kort door de bocht: Ja en nee. Tarwe is niet een van de beste voedingswaren, darmtechnisch gezien. En je darmen zijn heel belangrijk voor je gezondheid, immuunsysteem, slankheid, alles eigenlijk begint daar.quote:Op maandag 27 december 2010 22:37 schreef neen het volgende:
Is alle pasta dan slecht? Ook als er "volkoren en goede shizzle" op staat? Ik trap altijd in dat soort dingen net als reclames die alsnog duurder zijn ofzo maar toch het zal toch wel enigszins waar zijn
Vuurwerk te vroeg uit de kast gehaald?quote:Ik had me weer eens een weekje vergistkan gebeuren, wel lekker (pizza
) gegeten. Nu maar uit logeren want dat kon nog wel dan voor volgend jaar nog even
Heb me een fles Sticky Chardonnay laten aansmerenquote:Alcohol
ja, de ruzie is voorbij, gelukkig. Maar goed, constant mensen om me heen die met elke stap die ik zet vragen wat ik ga doen..."Ja, even naar de WC". "Een mandarijntje pakken", "een glas water pakken"...constant vragen of ik wat wil doen (moeder met gebroken knie, zusje met gekneusde pols) en het huishouden runnen valt me toch zwaar. Wennen. Maar goed, morgen komt de duutser!quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jätje, is alles weer goei?
Wat loveli zegt wil ik ook weer gaan doen / proberen, suikerinname verminderen vooral... Plus ook omdat ik iets van schimmel (mjam) lijk te hebben en suiker schijnt daar een duischter pact mee te hebben gesloten
Ik heb nu wel crčme
Duutser to the rescue!quote:Op maandag 27 december 2010 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, de ruzie is voorbij, gelukkig. Maar goed, constant mensen om me heen die met elke stap die ik zet vragen wat ik ga doen..."Ja, even naar de WC". "Een mandarijntje pakken", "een glas water pakken"...constant vragen of ik wat wil doen (moeder met gebroken knie, zusje met gekneusde pols) en het huishouden runnen valt me toch zwaar. Wennen. Maar goed, morgen komt de duutser!
Vervelend, mariatje, een schimmel!
Nouja, maar goed dat het dan niet doorgaat. Waarom onnodig risico's lopen? Vervelend dat je nu moet instellen op een nieuwe datum, maar gezondheid voorop!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dankzij m'n ziekzijn. Verpleegkundige had met anesthesist overlegd, en het schijnt dat een buisje in je keel tijdens verkoudheid voor nare infecties kan zorgen. Infecties die sowieso niet in verhouding staan tot de stomme kleine ingreep die ik moet ondergaan.
Je bedoelt de pijpsmiley?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Tinkepink het volgende:
Edit (gaat niet op deze computer): de gaapsmilie moet de verrastsmilie met de rode wangetjes zijn
quote:
Hm ja dat is ook wel logischquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Perr, zo'n buisje is wel handig om te ademen tijdens de operatieDat is wel vaak de reden dat mensen na algehele narcose last van hun keel hebben...
Kan de ingreep niet poliklinisch DaD? Of omdat het er meerdere zijn moet het onder algehele?
oei, spannend!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de plannen voor Oud en Nieuw zijn gemaakt.. Nu hoef ik alleen nog maar iets beter te worden zodat ik er ook nog van kan genieten, zeg maar.
.
En de plannen omvatten onder andere het ontmoeten van De Ouders, geloof ik..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
De familie ontmoeten, altijd spannend! Hopelijk zijn ze beetje aardig voor je DaD!
Vorig jaar er achter gekomen dat artsen en assistenten gewoon over het weekend zitten te lullen tijdens operatiesZe hadden vergeten mij zo'n blauw pilletje te geven waar je suf van wordt...
Kreeg dus alles mee van de ingreep, ook hoe de chirurg vertelde dat hij de avond er voor aardig wat drankjes had genuttigd
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Merel het volgende:
Ik moest net iemand bellen voor werk en toen ging ik hem googelen en mén wat een lekker hapje!
Nee, voelt geen pijn bij ruggeprik maar verneemt wel dingen. Wanneer ze je been verplaatsen en zelfs aanrakingen. Maar op een compleet andere manier dan normaalquote:
Eigenlijk is het dus een verhaal net als alle anderen... te is niet goed. Gerst krijg ik btw genoeg binnenquote:Op maandag 27 december 2010 22:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Kort door de bocht: Ja en nee. Tarwe is niet een van de beste voedingswaren, darmtechnisch gezien. En je darmen zijn heel belangrijk voor je gezondheid, immuunsysteem, slankheid, alles eigenlijk begint daar.
Maar vezels zijn goed, dus volkoren is beter dan wit (behalve voor uitzonderingen met allergieen).
Tarwe is zo-zo. Beestjes eten geen tarwe, omdat ze eraan doodgaan. Tarwe heeft een natuurlijk bestrijdingsmiddel waardoor die beestjes doodgaan, maar het doet onze darmen ook niet echt heel goed. Haver, spelt, gerst enzo zijn beter, maar minder makkelijk voor de industrie en tarwe heeft heel veel goede baktechnische eigenschappen. Brood valt niet uit elkaar als er tarwe in zit en da's handig.
Goede darmen - goede gezondheid, maar tarwe is zo handig en zit overal in... Keuzes, iedereen moet ze maken.
Nou nee, vriend van me vertrekt naar het buitenland en die had een feestje maar dat was blijkbaar vorige week. Maar goed, kwam dus wel oke uit.quote:Vuurwerk te vroeg uit de kast gehaald?
quote:Heb me een fles Sticky Chardonnay laten aansmeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knuf* voor jou en je vriendje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
Pfff het zit echt niet mee voor mijn vriendje, afwijzing na afwijzing... ik begin het zelf ook somber in te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat overwegen we ook, helaas vragen ze vaak ervaring en dat heeft hij niet. En de markt is op dit moment zo makkelijk voor bedirjven, ze kunnen uit veel mensen kiezen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:49 schreef progje het volgende:
Perruche spreekt hij wel vloeiend engels?
Want anders zou hij een baan bij een (IT) callcenter kunnen overwegen..
Het is wel een rotbaan, maar het is wel een manier om even wat ervaring op te doen en dat maakt het solliciteren naar een andere baan vaak weer eenvoudiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef _aurum_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bedoel je? Dat je zelf gecertificeerd bent? Dat issie niet, althans niet voor IT!
Leraar Spaans inderdaad ook geprobeerd, afgewezen wegens onvoldoende beheersing NL. Goed plan om het nog eens te proberen nu hij beter NL spreekt
ik zeg doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is vervelend Perruche.. Heb helaas geen zinnig advies voor je.. Hoop dat ie toch wat vindt. Decembermaand is wel altijd een rare maand qua vacatures ivm de feestdagen... Dus houd moed!
Hmm shoppen... Ik zit nog steeds over die laarzen te twijfelen
http://www.zalando.nl/laarzen-blauw-bu311c007-503.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |