Kutknop!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Die TT hadden we al een keer [/mekker]
CCR ook in de top10quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:18 schreef neen het volgende:
Goed bezig pf
Wij hebben een hoge rating V1kees![]()
Nou, wachten tot de droger klaar is en weer op weg
Nom!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ruikt naar mandarijntjes in de trein.
Wordt er nog wel gelopen met die sneeuw?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef conleche het volgende:
Ach, ik heb genoeg curves momenteel voor 2 topictitels.
hier in Hilversum heb je een sportschool en daar kan je lid worden voor 1 maandquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Kun je als particulier ook een loopband huren?. Want als die sneeuw net als vorig jaar doorzet tot februari word ik weer chubby en dat mag echt niet
.
Nee, nu is het echt wel gevaarlijk. En niet op alle plekken, dus dan denk je goed te zitten en dan stuit je weer op zo'n roetsjplek. Maar het meeste is nu wel weg, dus ik heb goede hoop dat ik morgen wel een stukkie kan gaan rennen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wordt er nog wel gelopen met die sneeuw?.
Hier is het echt geen doen.
Dan is een loopband huren goedkoperquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef progje het volgende:
[..]
hier in Hilversum heb je een sportschool en daar kan je lid worden voor 1 maand
best handig.. misschien is er zoiets in de buurt?
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lurkert hier.
Vik, ik ben fan van Los Argentinos en mijn niet zo lappen vlees etende partner vindt het er ook prima eten![]()
/weg is
Wat gebruikelijke kwaaltjes zo op het eind en baby moet nog een maand blijven zitten. Ben er geestelijk ook nog niet helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Alles goed verder?. Er is nog geen baby, klopt dat?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat gebruikelijke kwaaltjes zo op het eind en baby moet nog een maand blijven zitten. Ben er geestelijk ook nog niet helemaal klaar voor![]()
Ik hoop dat jij snel weer een baan hebt![]()
Vertel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er staat een cake in de oven. Heb echt iets te vieren...
Oe! Goed telefoontje gehad?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er staat een cake in de oven. Heb echt iets te vieren...
Hmmmquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:
@ Loveli: ik kan niet zo goed vozen op een lege maag. Maar, op een volle wel!
Owww kut!quote:
CCR is tof!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Nice PF! (En vriendje natuurlijk)
[..]
CCR ook in de top10
Supernatural soundtrackquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef _aurum_ het volgende:
als je dat soort muziek leuk vindt, dan kan je ook kijken naar de cd's van supernatural (je weet wel de serie).
Zij gebruiken heel veel toffe nummers in hun series
Bazenband wel. Wel een vertekend beeld op m'n profiel want het is niet de account die stamt uit het audioacrobbler tijdperk en er is sowieso al een hele tijd niets gescrobbled omdat mijn laptops kapot zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Nice PF! (En vriendje natuurlijk)
[..]
CCR ook in de top10
Shazam is echt ideaal voor wanneer je iets hoort en denkt "heee, dit klinkt leuk".quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef _aurum_ het volgende:
als je dat soort muziek leuk vindt, dan kan je ook kijken naar de cd's van supernatural (je weet wel de serie).
Zij gebruiken heel veel toffe nummers in hun series
Echt hè.. ik wil zeker beginnen met trainen begon volgend jaar voor 10km. Sportschool bij me in de buurt kun je strippenkaarten halen. Misschien is dat er wel of idd die maandabo's.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Kun je als particulier ook een loopband huren?. Want als die sneeuw net als vorig jaar doorzet tot februari word ik weer chubby en dat mag echt niet
.
Ook goed, maak maar een meet-topic aan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan hierheen binnenkort..
zin in!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan hierheen binnenkort..
zin in!
Nicequote:kabeltelevisie, dvd-speler (dvd's liggen al voor u klaar)
Nou moe, wat een braaf lijstje. 2011 is vroeg zát voor goede voornemens hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Laureline het volgende:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino, indisch saucijzenbroodje
L: 1/3 turks brood met oude kaas
T: veel mandarijntjes
D: pasta met saus met veel groente, 1 burger
T: kwark met vanilleyoghurt, beetje grillworst, chips
Die kunnen iets wat Jagar niet kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Lekker gegeten. Beetje jammer dat naast ons tafeltje een wachtend stel uitgebreid stond te bekken
.
Want? De Duutser is er nu toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Die kunnen iets wat Jagar niet kan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat gaat allemaal maar met vakantie en/of uit eten.
Ja maar jagar moest EERST gegeten hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want? De Duutser is er nu toch?.
Ik zou uit eten, maar dat gaat niet door. Ik zou een paar dagen op vakantie, maar dat gaat ook niet door.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat sucks. Stomme tentamens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou uit eten, maar dat gaat niet door. Ik zou een paar dagen op vakantie, maar dat gaat ook niet door.Eerste kwam door tijd, tweede door verplaatsing van hertentamens.
Ja, maar niet op een lege maag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want? De Duutser is er nu toch?.
Onderquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Kijk je die onder of zonder invloed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Vakantie maar niet uit eten! Lijden! Afzien! Wandelen op drie bammetjes, brinta & couscous en wildkamperen en bibberend wassen met koud water (of nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
bedoel je niet deze?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Supernatural soundtrack![]()
Die ene aflevering dat ze steeds HEAAAAAAAAT OF THE MOMENT!! draaien en dat Dean dan playbackt enzo![]()
![]()
Klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie maar niet uit eten! Lijden! Afzien! Wandelen op drie bammetjes, brinta & couscous en wildkamperen en bibberend wassen met koud water (of niet).
Ja ik wilquote:
Nou dan! Ik zal nog eens aan je denken, hoe je 's ochtends vloekend op de NS in het donker over niet-geveegde gladde stoepen schuifelt, om in je tochtige kantoorkamer te hard te gaan werken, 's middags je vergrijpt aan drie(!) dropjes, 's avond geniet van een maaltijdsalade en dan heerlijk mag spinnen. Ruilen?quote:
Rise and shine Sammyquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die ene aflevering dat ze steeds HEAAAAAAAAT OF THE MOMENT!! draaien en dat Dean dan playbackt enzo![]()
![]()
Vangen en uitzetten in het bos. Toch?quote:
SPNquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
aah, nu weet ik ook wie jij bentquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hee DML, woon jij in Groningen dan?![]()
Mariaaaaa wat een cute tag-berichtje op FBcool dat je vriendje de uil ook leuk vond
Leuk hequote:
Hai! 2010 was druk, vol en vaak best wel zwaar, maar daar staat tegenover dat 2011 een topjaar belooft te wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |