quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ben jij die ander dan?
Ik ben soms echt clueless op FB
Srsly, als het in Groningen is en ik niets te doen heb die dag kom ik een biertje drinken.quote:
Maar als dat je ding is, lijkt het me meer genieten dan lijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie maar niet uit eten! Lijden! Afzien! Wandelen op drie bammetjes, brinta & couscous en wildkamperen en bibberend wassen met koud water (of niet).
Dat klinkt beter dan 2009. Ik wens je het beste in 2011!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Leuk he
[..]
Hai! 2010 was druk, vol en vaak best wel zwaar, maar daar staat tegenover dat 2011 een topjaar belooft te worden
Druk, vol en zwaar, maar dit alles van een ander soort dan jouw leven. Getrouwd, allemaal nieuwe beesten, paar maanden vrij geweest (helaas niet echt van genoten wegens lastig beest), paar maanden goed gewerkt. 2011 Wordt druk, vol en zwaar met een grote verbouwing, maar het wordt vast mooi & goed.quote:En bij jou?
Ik ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Srsly, als het in Groningen is en ik niets te doen heb die dag kom ik een biertje drinken.
Uhuh. Heerlijkquote:[..]
Maar als dat je ding is, lijkt het me meer genieten dan lijden.
My life's goodquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou dan! Ik zal nog eens aan je denken, hoe je 's ochtends vloekend op de NS in het donker over niet-geveegde gladde stoepen schuifelt, om in je tochtige kantoorkamer te hard te gaan werken, 's middags je vergrijpt aan drie(!) dropjes, 's avond geniet van een maaltijdsalade en dan heerlijk mag spinnen. Ruilen?
Naar de eilandjes voor de Marokkaanse kust (Canarische eilanden dus).quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef neen het volgende:
Ga je nou weer naar Marokko dan? Daar was je (vorig jaar?) toch eerder geweest?
Appel en banaan overgeslagen, 3 glazen rode wijn erbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O - bak magere bosvruchtenyoghurt
T - banaan
L - groot bord sla en rauwkost, omeletje, 4 plakken kaas, 2 plakken ham, 3 plakken rookvlees, beker melk
T - appel, banaan, beker vivit
D - kaasfondue met vooral heel veel groente en nauwelijks brood
Hoooooooi!quote:
Duvelse meid!quote:
Gefeliciteerd! En je topic had ik al gebookmarkedquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan 2009. Ik wens je het beste in 2011!
[..]
Druk, vol en zwaar, maar dit alles van een ander soort dan jouw leven. Getrouwd, allemaal nieuwe beesten, paar maanden vrij geweest (helaas niet echt van genoten wegens lastig beest), paar maanden goed gewerkt. 2011 Wordt druk, vol en zwaar met een grote verbouwing, maar het wordt vast mooi & goed.
Als arme student natuurlijk niet zoveel, in ieder geval in de voorjaarsvakantie Cardiff/London bezoek bij vriend/neef. Zomer ergens in een land in Oost Europa waar ik nog niet ben geweest (bijna alles dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar de eilandjes voor de Marokkaanse kust (Canarische eilanden dus).
Marokko kom ik met enige regelmaat, maar vooral vaak te lang niet. 2010/2011 niet, zo te zien.
Wat zijn jouw goede reisvoornemens voor 2011?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou dan! Ik zal nog eens aan je denken, hoe je 's ochtends vloekend op de NS in het donker over niet-geveegde gladde stoepen schuifelt, om in je tochtige kantoorkamer te hard te gaan werken, 's middags je vergrijpt aan drie(!) dropjes, 's avond geniet van een maaltijdsalade en dan heerlijk mag spinnen. Ruilen?
Nee, Vik woont in Den Haag toch tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hee DML, woon jij in Groningen dan?![]()
Ga hardlopen ofzoquote:
Ahquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, Vik woont in Den Haag toch tegenwoordig?
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Merel het volgende:
Misschien moet ik toch ook maar gaan facebooken, volgens mij mis ik vanalles!
Either way, take a hikequote:
Nee DaD had het over restaurants in Groningen en Vik vroeg naar een specifiek restaurant hier in Den Haag voor vanavond met nachtwacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahja dat klopt, maar t ging over restaurants in Groningen, hence the confusion!
Zoiets jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee DaD had het over restaurants in Groningen en Vik vroeg naar een specifiek restaurant hier in Den Haag voor vanavond met nachtwacht.
Toch?![]()
quote:Hartelijk dank voor uw aankoop!
Uw bestelling is binnengekomen.
geile bootsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij doet de TT eer aan, XM?Wat heb je besteld?
b ik hoop dat je een beetje kan slapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn oudjaar dan vast neen!
Ik ga maar een poging doen tot slapen.
Truste!
It was awesome!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
Yo, Pief! Way to go!
Was dat
feest leuk?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |