quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ben jij die ander dan?
Ik ben soms echt clueless op FB
Srsly, als het in Groningen is en ik niets te doen heb die dag kom ik een biertje drinken.quote:
Maar als dat je ding is, lijkt het me meer genieten dan lijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie maar niet uit eten! Lijden! Afzien! Wandelen op drie bammetjes, brinta & couscous en wildkamperen en bibberend wassen met koud water (of niet).
Dat klinkt beter dan 2009. Ik wens je het beste in 2011!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Leuk he
[..]
Hai! 2010 was druk, vol en vaak best wel zwaar, maar daar staat tegenover dat 2011 een topjaar belooft te worden
Druk, vol en zwaar, maar dit alles van een ander soort dan jouw leven. Getrouwd, allemaal nieuwe beesten, paar maanden vrij geweest (helaas niet echt van genoten wegens lastig beest), paar maanden goed gewerkt. 2011 Wordt druk, vol en zwaar met een grote verbouwing, maar het wordt vast mooi & goed.quote:En bij jou?
Ik ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Srsly, als het in Groningen is en ik niets te doen heb die dag kom ik een biertje drinken.
Uhuh. Heerlijkquote:[..]
Maar als dat je ding is, lijkt het me meer genieten dan lijden.
My life's goodquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou dan! Ik zal nog eens aan je denken, hoe je 's ochtends vloekend op de NS in het donker over niet-geveegde gladde stoepen schuifelt, om in je tochtige kantoorkamer te hard te gaan werken, 's middags je vergrijpt aan drie(!) dropjes, 's avond geniet van een maaltijdsalade en dan heerlijk mag spinnen. Ruilen?
Naar de eilandjes voor de Marokkaanse kust (Canarische eilanden dus).quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef neen het volgende:
Ga je nou weer naar Marokko dan? Daar was je (vorig jaar?) toch eerder geweest?
Appel en banaan overgeslagen, 3 glazen rode wijn erbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O - bak magere bosvruchtenyoghurt
T - banaan
L - groot bord sla en rauwkost, omeletje, 4 plakken kaas, 2 plakken ham, 3 plakken rookvlees, beker melk
T - appel, banaan, beker vivit
D - kaasfondue met vooral heel veel groente en nauwelijks brood
Hoooooooi!quote:
Duvelse meid!quote:
Gefeliciteerd! En je topic had ik al gebookmarkedquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan 2009. Ik wens je het beste in 2011!
[..]
Druk, vol en zwaar, maar dit alles van een ander soort dan jouw leven. Getrouwd, allemaal nieuwe beesten, paar maanden vrij geweest (helaas niet echt van genoten wegens lastig beest), paar maanden goed gewerkt. 2011 Wordt druk, vol en zwaar met een grote verbouwing, maar het wordt vast mooi & goed.
Als arme student natuurlijk niet zoveel, in ieder geval in de voorjaarsvakantie Cardiff/London bezoek bij vriend/neef. Zomer ergens in een land in Oost Europa waar ik nog niet ben geweest (bijna alles dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar de eilandjes voor de Marokkaanse kust (Canarische eilanden dus).
Marokko kom ik met enige regelmaat, maar vooral vaak te lang niet. 2010/2011 niet, zo te zien.
Wat zijn jouw goede reisvoornemens voor 2011?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou dan! Ik zal nog eens aan je denken, hoe je 's ochtends vloekend op de NS in het donker over niet-geveegde gladde stoepen schuifelt, om in je tochtige kantoorkamer te hard te gaan werken, 's middags je vergrijpt aan drie(!) dropjes, 's avond geniet van een maaltijdsalade en dan heerlijk mag spinnen. Ruilen?
Nee, Vik woont in Den Haag toch tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hee DML, woon jij in Groningen dan?![]()
Ga hardlopen ofzoquote:
Ahquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, Vik woont in Den Haag toch tegenwoordig?
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Merel het volgende:
Misschien moet ik toch ook maar gaan facebooken, volgens mij mis ik vanalles!
Either way, take a hikequote:
Nee DaD had het over restaurants in Groningen en Vik vroeg naar een specifiek restaurant hier in Den Haag voor vanavond met nachtwacht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahja dat klopt, maar t ging over restaurants in Groningen, hence the confusion!
Zoiets jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee DaD had het over restaurants in Groningen en Vik vroeg naar een specifiek restaurant hier in Den Haag voor vanavond met nachtwacht.
Toch?![]()
quote:Hartelijk dank voor uw aankoop!
Uw bestelling is binnengekomen.
geile bootsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Jij doet de TT eer aan, XM?Wat heb je besteld?
b ik hoop dat je een beetje kan slapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijn oudjaar dan vast neen!
Ik ga maar een poging doen tot slapen.
Truste!
It was awesome!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
Yo, Pief! Way to go!
Was dat
feest leuk?
quote:
Zie de post van Perruchequote:
Magnesium... helpt ook. Zit in groene groente enzo, dus vreten met je donderquote:Op woensdag 29 december 2010 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Waarom kan ik thuis niet zo goed slapen als bij mijn ouders?. Het dreigt echt chronisch te worden. Constant wakker en tegen het krieken van de dag, als het iets beter lijkt te lukken, word ik weer constant gestoord door die kat van mij. Miss is het ook wel gewoon te warm in huis, dus ik zet vannacht alles even laag / uit.
Doe ik hier doorgaans met m'n mond. Eten trouwens.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Magnesium... helpt ook. Zit in groene groente enzo, dus vreten met je donder![]()
Het is gewoon schokkend hoe onwetend mensen zijn (en zo erg op de hoogte ben ik zelf nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Perruche het volgende:
ik was aan het googlen naar Bio-HCG, wat is dat een drama zeg: hormonen spuiten en 500 calorieen per dag etenen het flair forum waar vrouwen trots zijn dat ze alleen een bakje rauwkost eten voor de lunch.
Maat 30 met slap vel of met strak vel is al weer een heel verschil, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:
En een vrouw op dat forum van over de 30 die blij is dat ze dezlefde maat heeft als haar dochter van 14jaja. Ben je een vrouw of een kind?
Ik merk trouwens wel dat bij mij het fietsen en het regelmatig eten zijn vrucxhten afwerpt; m'n buik is platter en in het algemeen voel ik me weer beter, fysiek. Morgen een nieuwe jeans kopen, heb er stiekem zin in(ook al is het een maat 30, maar ja!)
En dan komen ze niet om tips bij jou vragen? Jij bent toch succesvol én langdurig afgevallen.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het echt bizar dat mensen denken dat ze met een dieet iets kunnen bereiken. Iedereen snapt toch dat een tijdelijke aanpassing van je eetpatroon om daarna het oude eetpatroon weer op te pakken uiteindelijk weer tot gewichtstoename zal leiden?. Mijn zus is ook weer verschrikkelijk aangekomen, maar die eet en die eet en die eet maar en als ze niet eet, dan praat ze wel over eten. Jaren geleden is ze eens goed afgevallen met LadyLine, lekker duur, maar heeft ook niet geholpen uiteindelijk (sporten in een
cabine
, rot toch op met die nieuwerwetse shit die niet werkt; Zus nr 2 heeft ook LadyLine gedaan, werkte evenmin).
Hahahaha! Mij om tips vragen! Ik ben het kleine zusje, hoor, hoe kan ik iets nu beter weten dan zij? (40 en 43). Ze geven mij zelfs nog steeds tips en dan denk ik natuurlijk "quote:Op woensdag 29 december 2010 10:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan komen ze niet om tips bij jou vragen? Jij bent toch succesvol én langdurig afgevallen.
Klopt. Als ik me 4 jaar geleden had bedacht dat het jaren zo duren voor ik mijn doel had bereikt, dan was ik ook echt wanhopig geworden: zoooooo lang?quote:Maar mensen willen snel resultaat zien. Ik ook hoor, wie wil dat niet, maar gezond is het dan niet meer en je leven wordt er ook niet leuker op!
Ja ok, maar heeft 'ie dezelfde maat als je zus?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:
En als ik de indruk wek geīrriteerd te zijn, dan klop dat, want ik erger me groen en geel aan mijn neefje van 14 dat steeds maar van alles koopt (hij heeft een iPod Touch, een netbook, een foon met internet) en hij heeft niet eens een bijbaantje oid. Ik snap nu iig goed hoe mijn zus zich voelde tov mij.
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja ok, maar heeft 'ie dezelfde maat als je zus?
linkje? Ik heb FOK! even uitquote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:
En een vrouw op dat forum van over de 30 die blij is dat ze dezlefde maat heeft als haar dochter van 14jaja. Ben je een vrouw of een kind?
Ik merk trouwens wel dat bij mij het fietsen en het regelmatig eten zijn vrucxhten afwerpt; m'n buik is platter en in het algemeen voel ik me weer beter, fysiek. Morgen een nieuwe jeans kopen, heb er stiekem zin in(ook al is het een maat 30, maar ja!)
Nou, verwend weet ik eigenlijk niet, maar ik weet wel dat mijn zus behoorlijk jaloers op mij was en alles wat mijn ouders voor mij deden met argusogen bekeek (nog steeds trouwens). Toen ik klein was, was de financiële situatie van mijn ouders veel beter dan toen mijn broer en zussen klein waren en bovendien was ik de jongste en was ik vanaf mijn kleutertijd het enige kind dat nog thuis woonde. En dan was ik ķķk nog eens een zorgenkindjequote:Op woensdag 29 december 2010 10:06 schreef Perruche het volgende:
was jij ook verwend, Viking? Ik denk dat ik vroeger wel verwend was en houd nu nog steeds van leuke/mooie dingen, maar ik ben te gierig om het aan mezelf uit te geven. Trakteren kan ik nu gelukkig ook een stuk beter dan vroeger!
Heb je een nieuwe baan GB?
Terug naar mijn oude baan en daar ben ik heel blij mee!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:06 schreef Perruche het volgende:
was jij ook verwend, Viking? Ik denk dat ik vroeger wel verwend was en houd nu nog steeds van leuke/mooie dingen, maar ik ben te gierig om het aan mezelf uit te geven. Trakteren kan ik nu gelukkig ook een stuk beter dan vroeger!
Heb je een nieuwe baan GB?
http://www.flaironline.nl/site//BIO_HCG/list_messages/26329/2quote:Op woensdag 29 december 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
linkje? Ik heb FOK! even uit!
Ik heb jarenlang het gevoel gehad dat ik op m'n tenen moest lopen bij m'n zus en soms heb ik dat nog wel, hoor. Dat is niet tof!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
herkenbaarik ben de grote zus
mijn zusje is best verwend
en soms kan ik 'r daarom wel wurgen
Oh die link, verschrikkelijk, wat doen die vrouwen zichzelf aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
http://www.flaironline.nl/site//BIO_HCG/list_messages/26329/2
dit topic
*boksquote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gewoon geen zussen of broerswel zo handig
quote:
Mijn ex van jaren geleden had ook een superleuke familiequote:Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]maar stiekem vind ik het wel jammer, lijkt me echt leuk om een gezellige familie te hebben enzo, voor kerst. Maar ja. Helaas zit de familie van het vriendje in natuurlijk in het buitenland en sowieso zijn die ook niet het toonbeeld van goede familierelaties
Mijn ex had echt een grote familie en het was ook heel gezellig, dat vond ik echt supervet.
Dat was mijn laatste (serieuze) uitprobeersel voor ik exclusief voor de vrouwen ging. Nu is 'ie getrouwd met een ander en heeft 'ie al 2 kinderenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:32 schreef Perruche het volgende:
vik!
ik wist trouwens niet dat jij een man als ex had.
Is het ookquote:Op woensdag 29 december 2010 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg een heel naar gevoel als ik denk aan het moment dat ik geen ouders meer heb. Dan ben ik echt helemaal alleen en heb ik eigenlijk 'niemand' meer. Dat vind ik stiekem best wel beangstigend.
Awww, dat kan ik me wel goed voorstellen. Hoe zit het met neefjes en nichtjes?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg een heel naar gevoel als ik denk aan het moment dat ik geen ouders meer heb. Dan ben ik echt helemaal alleen en heb ik eigenlijk 'niemand' meer. Dat vind ik stiekem best wel beangstigend.
Gewoon pangafilet eten, schijnt dat die beesten ermee worden ingespoten om beter te groeienquote:Op woensdag 29 december 2010 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bio hcg kuur, nu 3 weken voor ¤ 50! Lijkt me een vies idee, zwangere vrouwenhormoon, en je wordt er vast labiel van.
Gisteren zag ik een stukje van een comedyshow waarin een vrouw en een grote opgepompte gast speelden, die man had gewoon grotere "borsten" dan die vrouw! ;')quote:Op woensdag 29 december 2010 10:45 schreef V1z0R het volgende:
Je krijgt hormonen met die kuur?! WTF!
Ahw XM... Knuffel voor jou!
Dus als mannen pangafilet eten, krijgen ze moobs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |