Mijn baas welquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Je neemt je hond toch niet mee naar het werk!?
Als het hun mooie 21-jarige dochter is dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen hun kind mee. Dat kan al helemaal niet.
Te jongquote:Op woensdag 29 december 2010 11:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het hun mooie 21-jarige dochter is dan?
Voeten onder de vissmurrie zitten?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
*noteert* niet meer in de goedkope zakken diepvriespangafilet trappen.
Momenteel ben ik meer begraven in onzekerheid, spanning en boosheidquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voeten onder de vissmurrie zitten?
hoe laat heb je het gesprek??quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Momenteel ben ik meer begraven in onzekerheid, spanning en boosheid
Oki. Wat heb ik nu gestemd?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef progje het volgende:
Willen jullie misschien op mijn nichtje stemmen?
http://top2010.radio2.nl/welknummerbenjij/inzending/452
Dittequote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed, ik geef het maar gewoon toe: ik begrijp intussen niets meer van Puffjes situatie.. Wat voor gesprek? Waarvoor? Wat hangt ervan af? Help.
.
Oh, dit geldt voor mij ook! Ik dacht dat er een solli-gesprek was eerder deze week en dat dat niet succesvol was, maar dit huidige gesprek snap ik ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed, ik geef het maar gewoon toe: ik begrijp intussen niets meer van Puffjes situatie.. Wat voor gesprek? Waarvoor? Wat hangt ervan af? Help.
.
Ja, nog zoeen hierquote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Raar is dat, misschien toch een stukje te weinig waardering voor jezelf ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
Waarom is het zoveel moeilijker om voor jezelf op te komen dan voor een ander?
Omdat bij jezelf de gevolgen alleen jou treffen en niet deels of geheel iemand anders!?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
Dit inderdaad. Dacht dat ik iets gemist had met bijlezen dan wel niet lezen de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Dat wilde ik ook typen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat bij jezelf de gevolgen alleen jou treffen en niet deels of geheel iemand anders!?
LOLquote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef Goodbye het volgende:
Onze vaste jehova is weer aan de deur![]()
Mijn vriend is altijd wel geīnteresseerd in dat soort dingen, dus heeft een poos met zo'n gast staan praten.
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bio hcg kuur, nu 3 weken voor ¤ 50! Lijkt me een vies idee, zwangere vrouwenhormoon, en je wordt er vast labiel van.
^^quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet wel wat er met Puff is. Maar ik heb daar een pm over gehad.
Omdat men het algauw omschrijft als egoīstisch lijkt..quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Goodbye het volgende:
M'n vriendje neemt me zo mee om ergens te gaan lunchenVandaag nog even rust en dan morgen en overmorgen nog twee daagjes werk afmaken en dan ben ik er van af en kan ik het nieuwe jaar beginnen bij een fijne werkgever
![]()
Had vanmorgen een akkefietje in het ziekenhuis. Uiteindelijk is me iets opgedrongen wat ik niet wilde, het werd me voorgehouden alsof ik geen andere keus had. En daar baal ik van, omdat het niet nodig was. Ze overvielen me ermee.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat men het algauw omschrijft als egoīstisch lijkt..
da's misschien zo volgens jouw referentiekader.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
Omdat men het algauw omschrijft als egoīstisch lijkt..
Zie het om me heen gebeuren, mensen die wel iets vragen worden algauw omschreven als " die komt wel erg voor zichzelf op hoor!" "wat een zeur" enzovoorts.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
da's misschien zo volgens jouw referentiekader.
Ik denk dat je meer te verliezen hebt. Als je voor jezelf opkomt en het gaat mis, dan zijn de gevolgen voor jezelf.
Maar dat kan ook weer een voordeel zijn.
quote:Beste Ewelina,
Je bestelling is verzonden! Je ontvangt alvast een barcode van Selektvracht om je bestelling te volgen, de barcode is echter pas vanaf de volgende dag te traceren.
ja echt? Wow! Ik heb het gelukkig niet zo meegemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie het om me heen gebeuren, mensen die wel iets vragen worden algauw omschreven als " die komt wel erg voor zichzelf op hoor!" "wat een zeur" enzovoorts.
Zonde is dat
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja echt? Wow! Ik heb het gelukkig niet zo meegemaakt.
Denk ook niet dat ik het daar lang zou uithouden
Ik werk juist in een omgeving waar gestimuleerd wordt om om dingen te vragen, om meer te willen.
Enige voorwaarden zijn dat je goed moet kunnen onderbouwen waarom je het wil en je moet het intern een soort van kunnen 'verkopen', dus waarom is het beter voor de zaak enzo.
Tssss, dat ik graag in jurkjes en lingerie loop is privé! Had ik je toch gevraagd niet door te vertellen!?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Schoenen, lingerie, jurkjes... Kies maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Da's een heel fijne, Uniekje!!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb ook iets besteld!
[ afbeelding ]
Oh en ik wil je niet alarmeren, maar Selektvracht zuigt grote ballen. Ik wacht nu nog op een pakje dat er vorige week woensdag had moeten zijn. Er zaten kerstc'doos in.quote:
Daar ging mijn goede humeurquote:Op woensdag 29 december 2010 12:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh en ik wil je niet alarmeren, maar Selektvracht zuigt grote ballen. Ik wacht nu nog op een pakje dat er vorige week woensdag had moeten zijn. Er zaten kerstc'doos in.
Hmja, dat vind ik ook en ik kreeg net een mailtje dat mijn laarzen ook met deze toko onderweg zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh en ik wil je niet alarmeren, maar Selektvracht zuigt grote ballen. Ik wacht nu nog op een pakje dat er vorige week woensdag had moeten zijn. Er zaten kerstc'doos in.
de duutser moet nog z'n promotie afmaken. Dat duurt nog wel anderhalf/2/3 jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Perruche het volgende:
Thanks V1
Nynke kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Hoe staat het met de carriere perspectievenn van de Duutser?
Was het wel leuk dat 'ie er was, en hopelijk zie je de komende 1,5 dagen ook weer wat beter inWanneer ga je eigenlijk weer terug richting het noorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |