Ik kreeg bericht van verzending met track&trace code... Dus dat zou je dan in de gaten moeten kunnen houden.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:51 schreef Ewelina het volgende:
Weet iemand hoe lang de levertijd is bij Steps? Ik wil mijn nieuwe jurkje
Sommige mensen nemen hun kind mee. Dat kan al helemaal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Je neemt je hond toch niet mee naar het werk!?
Mijn baas welquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Je neemt je hond toch niet mee naar het werk!?
Als het hun mooie 21-jarige dochter is dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen hun kind mee. Dat kan al helemaal niet.
Te jongquote:Op woensdag 29 december 2010 11:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het hun mooie 21-jarige dochter is dan?
Voeten onder de vissmurrie zitten?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
*noteert* niet meer in de goedkope zakken diepvriespangafilet trappen.
Momenteel ben ik meer begraven in onzekerheid, spanning en boosheidquote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voeten onder de vissmurrie zitten?
hoe laat heb je het gesprek??quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Momenteel ben ik meer begraven in onzekerheid, spanning en boosheid
Oki. Wat heb ik nu gestemd?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:22 schreef progje het volgende:
Willen jullie misschien op mijn nichtje stemmen?
http://top2010.radio2.nl/welknummerbenjij/inzending/452
Dittequote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed, ik geef het maar gewoon toe: ik begrijp intussen niets meer van Puffjes situatie.. Wat voor gesprek? Waarvoor? Wat hangt ervan af? Help.
.
Oh, dit geldt voor mij ook! Ik dacht dat er een solli-gesprek was eerder deze week en dat dat niet succesvol was, maar dit huidige gesprek snap ik ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed, ik geef het maar gewoon toe: ik begrijp intussen niets meer van Puffjes situatie.. Wat voor gesprek? Waarvoor? Wat hangt ervan af? Help.
.
Ja, nog zoeen hierquote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Raar is dat, misschien toch een stukje te weinig waardering voor jezelf ofzo?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
Waarom is het zoveel moeilijker om voor jezelf op te komen dan voor een ander?
Omdat bij jezelf de gevolgen alleen jou treffen en niet deels of geheel iemand anders!?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
Dit inderdaad. Dacht dat ik iets gemist had met bijlezen dan wel niet lezen de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Dat wilde ik ook typen.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat bij jezelf de gevolgen alleen jou treffen en niet deels of geheel iemand anders!?
LOLquote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef Goodbye het volgende:
Onze vaste jehova is weer aan de deur![]()
Mijn vriend is altijd wel geïnteresseerd in dat soort dingen, dus heeft een poos met zo'n gast staan praten.
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bio hcg kuur, nu 3 weken voor ¤ 50! Lijkt me een vies idee, zwangere vrouwenhormoon, en je wordt er vast labiel van.
^^quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet wel wat er met Puff is. Maar ik heb daar een pm over gehad.
Omdat men het algauw omschrijft als egoïstisch lijkt..quote:Op woensdag 29 december 2010 11:55 schreef loveli het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Goodbye het volgende:
M'n vriendje neemt me zo mee om ergens te gaan lunchenVandaag nog even rust en dan morgen en overmorgen nog twee daagjes werk afmaken en dan ben ik er van af en kan ik het nieuwe jaar beginnen bij een fijne werkgever
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |