kan niet, als een topic dicht zit kan je niet meer editten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef Pino112 het volgende:
TT.
En voortaan even de topiclink in de Lapo zetten graag.
De LaPo welquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan niet, als een topic dicht zit kan je niet meer editten...
Heel Friesland zou ik voor gek willen verklarenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef justmattie het volgende:
Dat nieuws ook, over die stagehoeren
Dom volk woont er ook in Leeuwarden
Nee, dat hebben ze gedaan zodat je er een link naar het volgende topic in kan zetten!quote:
Of 'gewoon' weer opdonderen naar ONZ.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef Pino112 het volgende:
TT.
En voortaan even de topiclink in de Lapo zetten graag.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of 'gewoon' weer opdonderen naar ONZ.
Nog even de TOP SR overleven, en dan istie weer weg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of 'gewoon' weer opdonderen naar ONZ.
Klinkt goed, vanavond nog maar even luisteren. Nieuwe plaat moet altijd even wennenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
http://michielveenstra.tu(...)ombats-jump-into-the
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef justmattie het volgende:
Dat nieuws ook, over die stagehoeren
Dom volk woont er ook in Leeuwarden
Als jij dat wilt gelovenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog even de TOP SR overleven, en dan istie weer weg.
SPOILER: in omgekeerde volgorde de lijst voor dit uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet jij (en ik) weer naar schoolquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als jij dat wilt geloven
Santana
10 januari pas hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet jij (en ik) weer naar school
Hoop hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog even de TOP SR overleven, en dan istie weer weg.
Ik kom ook uit Leeuwardenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt heLeeuwarden is een beetje het afvoerputje van Friesland
Kilo's tokkies ook op straat daar.
Sowieso basgitarenquote:
Ik durf op straat niet de held uit te hangen, daarom doe ik het hier maarquote:
lag jij ook in een deuk om die fenomenale opmerking van de door ons alle zeer geliefde Bart A. ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:19 schreef alors het volgende:
zomg Bart ja dat is wel heel ergerg grapppig ook, hilarisch gewoon
Ik ben er nog steeds niet van bijgekomen, kramp in mijn buik van het lachen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lag jij ook in een deuk om die fenomenale opmerking van de door ons alle zeer geliefde Bart A. ?
HAHAHA OKE SUPER VET MAN HE.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG MENSEN IK KOM ER NET DUS ACHTER
Dat er een fotografiemuseum in Berlijn zit met expo's van Helmut Newton en dat is like mijn favo fotograaf![]()
![]()
![]()
Helmut Newtonquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat er een fotografiemuseum in Berlijn zit met expo's van Helmut Newton en dat is like mijn favo fotograaf![]()
![]()
![]()
Berlijn Haubtbahnhof is het mooiste station ter wereldquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
![]()
Ik wilde zijn boek voor mijn verjaardag. Instead kreeg ik 200 euro waar ik het ook wel zelf van had kunnen kopen maar niet gedaan.quote:
ik lag hier te lachen dat het een aars heeft!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet van bijgekomen, kramp in mijn buik van het lachen!
Nog ff sparen en dan heb je wel een heel speciale versiequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde zijn boek voor mijn verjaardag. Instead kreeg ik 200 euro waar ik het ook wel zelf van had kunnen kopen maar niet gedaan.Maar ooit zal ik dat boek in mijn bezit hebben en doen alsof het de Bijbel is.
Nicequote:Op dinsdag 28 december 2010 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog ff sparen en dan heb je wel een heel speciale versie
http://www.taschen.com/pa(...)mut_newtons_sumo.htm
Hehe ik weet het ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog ff sparen en dan heb je wel een heel speciale versie
http://www.taschen.com/pa(...)mut_newtons_sumo.htm
Als je 'm wil bestellen (de normale uitvoering dus): bestel 'm bij http://www.amazon.co.uk/Helmut-Newton-Sumo/dp/3836517302 Scheelt 30 euro met de boekhandel hier (en geen verzendkosten)quote:
Iets minder dan 30 euro want pondenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je 'm wil bestellen (de normale uitvoering dus): bestel 'm bij http://www.amazon.co.uk/Helmut-Newton-Sumo/dp/3836517302 Scheelt 30 euro met de boekhandel hier (en geen verzendkosten)
Nee om half 5, 6 en misschien ook wel 7 ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Er is toch alleen 's ochtends tijdens Giel om het half uur nieuws?
60.23 Britse ponden sterling = 70.3458318 euro'squote:Op dinsdag 28 december 2010 16:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iets minder dan 30 euro want pondenMaar moet je daar geen CC voor hebben?
n00b.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Er is toch alleen 's ochtends tijdens Giel om het half uur nieuws?
Nee 90quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
60.23 Britse ponden sterling = 70.3458318 euro'sNormale prijs in NL is 100 euro, geloof ik.
Idd creditcard. Anders ff via ouders laten bestellen ofzo.
Dat dacht ik, of wacht dat is normaal tijdens Coen & Sandershow, vandaar die praten al veel dus dan valt het niet zo opquote:
Ik had Pete Murray al als gedraaid opgegeven!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
Even dat lijstje van fok.3fmfan.nl/requests aan het bijwerken
Ja, maar ik heb er nu al 2 gevonden die al gedraaid zijn hiervoor en die we niet als gedraaid hebben opgegeven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had Pete Murray al als gedraaid opgegeven!
Oudjaarsdag om 18:00 uur.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:39 schreef alsjeblaft het volgende:
Is dit nog altijd gaande?
Wanneer is dan echt afgelopen met SR topics?
31dec. 18 uur, maar dan is iedereen behalve 3rdrock, Briggy en Dagoduck toch gezellig aan het doen, dus dan zal het hier wel rustig zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:39 schreef alsjeblaft het volgende:
Is dit nog altijd gaande?
Wanneer is dan echt afgelopen met SR topics?
Volgens mij was hij toen 10 minuten te laat oid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
roel, je hebt je nummer gemist, of je hebt jezelf niet als gedraaid opgegeven
Heb jij dag en nacht je radio aan staan ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, heel toevallig werd ik echt net op dat moment wakker
Jammer genoeg niet 'live'..
Tjibbequote:
ik heb een radiowekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb jij dag en nacht je radio aan staan ofzo?
Normaliter niet, afgelopen nacht welquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
roel, je hebt je nummer gemist, of je hebt jezelf niet als gedraaid opgegeven
Die heb ik ook, maar die werkt voor geen meter. Kwestie van anderhalve meter lopen en op de afstandsbediening rammen bij mij.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, die heb ik vannacht nog gehoordquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het goed is staat dat in je mail...
En daarna Roos.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, die is net zo grappig als Bart.
Die doet het callen met de stem van Russ ' The Voice' Bray.quote:
Ik had het toevallig door gister dus ik dacht ik koop er wel sla bij, anders is het zo zonde.quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IJsbergsla met meloen en geitenkaas. Omnomnom.
30 % korting, want houdheidbaarheidsdatum en ik had geen zin om te kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sky & Sand
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Omnomnomquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Hier straks peer met blauwaderkaas, druiven en pasta!
Ik 35% op de sla gisterquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
30 % korting, want houdheidbaarheidsdatum en ik had geen zin om te koken
Succesquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ga maar eens een paar uurtjes werken
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef CindieY het volgende:
Werkze!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef CindieY het volgende:
viel erfolgquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef CindieY het volgende:
Joe, werksequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:01 schreef CindieY het volgende:
ik las eerst dat tering nog best wel vuldequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering vult nog best wel, die salade.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las eerst dat tering nog best wel vulde
Awwwquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Maaltijdsoep. Veel meer gaat er bij mij niet in, voel me nog niet 100%.
Van iedereen die hier post ben jij de enige waarvan het hier staatquote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Maaltijdsoep. Veel meer gaat er bij mij niet in, voel me nog niet 100%.
Ik ga roerbakken.quote:
Ligt eraan welkequote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga roerbakken.
Respect dat mensen maaltijdsalades kunnen eten, ik vind dat zulk konijnenvoer
Dan nog maak ik ze liever zelfquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan welke. Aantal maaltijdsalades van AH is erg lekker. Aantal anderen zum
.
De AH heeft salade met appel, die is lekker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga roerbakken.
Respect dat mensen maaltijdsalades kunnen eten, ik vind dat zulk konijnenvoer
Als ik alleen eet vind ik dit handiger en goedkoper. Voor ons tweeën doe ik uiteraard wat meer moeitequote:
Appel, walnoot, geitenkaas.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De AH heeft salade met appel, die is lekker.
Dan fiets je naar een AH verderop he Roelio?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik alleen eet vind ik dit handiger en goedkoper. Voor ons tweeën doe ik uiteraard wat meer moeite.
Sky and Sandquote:
Ja, in 040quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan fiets je naar een AH verderop he Roelio?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:16 schreef alors het volgende:
wat wordt het hierna matig zeg, de nummers passen zich aan aan de dj...
RHCPquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:16 schreef alors het volgende:
wat wordt het hierna matig zeg, de nummers passen zich aan aan de dj...
Sta je lekker wijd open?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
ROEL, kom er maar in
Ja, dat heb ik wel eens geiler gezegd.
Die staat op nr. 53quote:
en die is het meest gedraaid tijdens sr10 op hello na, tis een schande, en turbo is bijna nooit gedraaid en staat 12e...quote:
Wel gewaagdquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Goede openingszin. Doeltreffend blijkbaar.
Wanneer is de finale?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:24 schreef borisz het volgende:
vdVoort naar de derde ronde op het WKdarts
Maar je hebt tussen 10 en 11 wel gepost?quote:
Ja, toen kwam ik thuis.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar je hebt tussen 10 en 11 wel gepost?
Bedankt, die ga ik wel kijken!quote:
Ah dan kan hij goed herstellen van deze ontzettend zware fysieke inspanningquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ah dan kan hij goed herstellen van deze ontzettend zware fysieke inspanning
Ik vind Pink best wel leuke muziek maken:@ En ze ziet er soms nog wel lekker uit ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:34 schreef alors het volgende:
Alle nummers van Pink zijn kut, maar deze steekt er wel met kop en schouders bovenuitWeer zo'n 'kijk mij eens rebels en anders dan de rest zijn'
Als er iemand is met een zorgvuldig gecreëerd imago, dan is zij het zelf wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Van Halenquote:
Wat wordt niks?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
ditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniksditwordtniks
dacht van niet, wel sr zelf, maar tsr weet ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef miieejj het volgende:
kun je terug luisteren wat er al geweest is ?
dat dacht ik al..quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dacht van niet, wel sr zelf, maar tsr weet ik niet
ze heeft d'r haar wel mooi zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Wat draagt die Eva Jinek toch vaak vreselijke kleren. Nu ook weer een pakje met een meter aan schoudervulling #NOSjournaal.
Ik vraag me af met welke beelden ze dat hebben gemaaktquote:
Webcambeelden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me af met welke beelden ze dat hebben gemaakt
van Youtube zo te zienquote:
Mooie krullen inderdaad. Denk L'Oréalquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ze heeft d'r haar wel mooi zitten
die hebben echt een leuke baanquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me af met welke beelden ze dat hebben gemaakt
Ik zou haar ook liever naakt zien, Hans.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Wat draagt die Eva Jinek toch vaak vreselijke kleren. Nu ook weer een pakje met een meter aan schoudervulling #NOSjournaal.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klootviool, born to be alive is van de village people
916 28-12-2010 - 18:00 PATRICK HERNANDEZ - BORN TO BE ALIVEquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
klootviool, born to be alive is van de village people
Roelquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou haar ook liever naakt zien, Hans.
min of meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
hole, is dat je nieuwe werkwijze, muziek/reclame verwijderen van youtube filmpjes?
idd niet nee. Er moet toch een manier zijn om fatsoenlijk contact met ze te krijgen zou je zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik neem aan dat youtube nog niet gereageerd heeft
dadelijk ff luisterenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Just Released:
The Coral - Butterfly House
http://open.spotify.com/album/00yThNjmDi3l2XZ8UJnKDZ
waar wil je contact mee maken ?:)quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd niet nee. Er moet toch een manier zijn om fatsoenlijk contact met ze te krijgen zou je zeggen.
The Coralquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Just Released:
The Coral - Butterfly House
http://open.spotify.com/album/00yThNjmDi3l2XZ8UJnKDZ
* wolfrolf meldt zichquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop dat er nog iemand om kan lachen.
Ze wordt wel oudquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef wolfrolf het volgende:
Man o man wat zou ik die Heidi Klum geven. Echt niet normaal.
http://www.youtube.com/t/contact_usquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd niet nee. Er moet toch een manier zijn om fatsoenlijk contact met ze te krijgen zou je zeggen.
Maximale MILF score hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze wordt wel oud![]()
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:4shkfW7dIjTLXM:http://www.thelatestnews.(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze wordt wel oud![]()
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:4shkfW7dIjTLXM:http://www.thelatestnews.(...)1.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik denk dat als je het hoofdkantoor binnenloopt je meer voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/t/contact_us
Wat nu?quote:
failquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Moby
[img]http://www.xs4all.nl/~oli(...)ncoolthumbs.gif/img]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |