Mij verwarren, hoe durf je?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:53 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben blij dat ik jullie hartjes zo beroer.
Het was reuzegezellig gister maar de brakheid viel goed meequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Was ik maar brak, dan was gisteravond tenminste uit mn dak gegaan.
Die van mij is ook wat versletenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zit nog steeds te denken om een nieuwe username te nemen.
IemandDieMensenInIndiaAanHetWerkZet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:03 schreef ethiraseth het volgende:
Moet wel iets moois en toepasselijks zijn natuurlijk.
Wezen stappen in the big city?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was reuzegezellig gister maar de brakheid viel goed mee. Dat flinke glas wodka aan het eind van de avond helpt vast bij het zuiveren
nee de traditionele derde kerstdag barbecue ontstokenquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wezen stappen in the big city?
Oh, dat is waar ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
nee de traditionele derde kerstdag barbecue ontstoken
Zekersquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ookWas dus gezellig?
Kun je dan niet beter "Dat vond Hitler ook" in je sig zetten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
Krijg je een ban als je je username iets als mein kampfertzone, of een andere hele flauwe hitlerverwijzing, maakt? Dan is elke post die ik maak tenminste automatisch al een halve godwin, scheelt een hoop moeite.
Dan staat er in het banmeldtopic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
Krijg je een ban als je je username iets als mein kampfertzone, of een andere hele flauwe hitlerverwijzing, maakt? Dan is elke post die ik maak tenminste automatisch al een halve godwin, scheelt een hoop moeite.
Sathya Sai Baba?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zit nog steeds te denken om een nieuwe username te nemen.
En van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dan staat er in het banmeldtopic.
... is van harte welkom met een andere username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |