--quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hypnotiserend stukje zeg, en waar
Hoeft niet, maar mooi geschrevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, ik ging in jouw modus, vooral toen ik de foto van de vrouw net zeg.
Ik zal het even veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
I know, maar dat deed ik ook niet, maar omdat jij e.e.a. had aangepast in mijn tekst, dacht ik dat IK dat geschreven had, vandaar dat ik dat dacht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar mooi geschreven![]()
En je hoeft als vrouw echt niet te beschrijven hoe je als man naar een vrouw kijkt, dat fixen kan ik zelf ook zoals je zag
Nee ik vond het suf om een stukje de hemel in te prijzen waarin staat hoe ik zal zwijmelen voor een manquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I know, maar dat deed ik ook niet, maar omdat jij e.e.a. had aangepast in mijn tekst, dacht ik dat IK dat geschreven had, vandaar dat ik dat dacht.![]()
Niet zo dus, dus niets aan het handje.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar mooi geschreven![]()
En je hoeft als vrouw echt niet te beschrijven hoe je als man naar een vrouw kijkt, dat fixen kan ik zelf ook zoals je zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Whehehe.... daar kan ik inkomen, maar mijn naam stond er boven als user, dus don't sweat it.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee ik vond het suf om een stukje de hemel in te prijzen waarin staat hoe ik zal zwijmelen voor een man
Maar even serieus, mis jij die edit knop niet in het dagelijks leven?
Daarom had ik het ook dikgedrukt, het moest toch ook opvallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe.... daar kan ik inkomen, maar mijn naam stond er boven als user, dus don't sweat it.
En nee, ik mis het niet, maar ik lul soms, als de situatie het toelaat 5 kwartier in een uur, maar dan heb ik de gelegenheid me te herstellen. Schrijven is soms lastig om het juiste weer te geven, vooral als het vlugschrift is.
Veruit de meesten op fok maken deze fout.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef jadetje het volgende:
Hey,
Ik vroeg me af naar welk soort meiden mannen kijken op straat,
Ik hoop dat ik een eerlijk antwoord kan krijgen.
volle benen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Supersoep het volgende:
Mooie volle benen. Iedereen, echt iedereen, draagt een legging tegenwoordig en dat is echt heerlijk om naar te kijken soms.
maar jij krijgt toch nooit iemand, heb ik je ergens zien zeggen. Dus als ze geen lange benen heeft of een strak kontje moet je daar ook genoegen mee nemen (want innerlijk, dat teltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
gezichtje, mond, of ze een strak kontje heeft of niet, mooie lange benen en of ze iets speciaals heeft.
Nee gewoon van die curvy benen, niet vet nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
okmaar wat bedoel je met vol? niet vet, neem ik aan.
Niet van die dunne lange stelten, maar gewoon benen waar wat vlees aan zit en die meestal overlopen in een 'ferme' kontquote:
Dat zal zij nooit begrijpen, zij is een jonge vrouw.quote:
Mooi vol en vadsig vet hebben een verschil naar mijn idee. Het moet proportioneel zijn, maar er moet wel iets aan zitten zodat ze wat heupen heeft en dan hopelijk een geweldig achterwerk. Dan ben ik gelijk verkocht, nou ja, voor 60% dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
okmaar wat bedoel je met vol? niet vet, neem ik aan.
klopt, probeer maar eens aan een vrouw van 18 uit te leggen dat er ook mannen zijn die iets anders mooi vinden dan hartstikke slankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat zal zij nooit begrijpen, zij is een jonge vrouw.
Ik date alleen FreeBSD chicksquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als vim geen geheimen heeft voor haar, en ze Debian verkiest boven Redhat, dan ben ik verkocht.
Ze verklaren je soms voor gek.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, probeer maar eens aan een vrouw van 18 uit te leggen dat er ook mannen zijn die iets anders mooi vinden dan hartstikke slank
Ik word door mijn vrienden ook wel 'rubber nek ' genoemd...omdat ik elke vrouw die ik zie toch even 'check'. Derhalve draai ik nogal eens met mijn hoofd (nee niet als jokertje).quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef jadetje het volgende:
Hey,
Ik vroeg me af naar welk soort meiden mannen kijken op straat, op de bus,...
Niet dus op feestjes en dergelijke, maar in het gewone leven.
Kijk je naar de houding van die meiden, naar hun haar, naar hoe ze met hun vriendinnen of vrienden praten, hun kleding,...
Ik hoop dat ik een eerlijk antwoord kan krijgen.
Ik hoop dat je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef 3600 het volgende:
Serieus, die topic is goed voor mijn zelfvertrouwen!!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een vrouw bent.
Haha laatste keer dat ik checkte nog wel ja ;-)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een vrouw bent.
en hoezo is het dan goed voor je zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef 3600 het volgende:
[..]
Haha laatste keer dat ik checkte nog wel ja ;-)
Haha nee, nog geen leuke mannen gevonden helaas ;-) maar omdat veel mannen hier antwoorden dat ze op vrouwen vallen met een kont en die niet superdun zijn!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en hoezo is het dan goed voor je zelfvertrouwenzo veel leuke mannen gevonden?
Het is alleen een feit wat heel moeilijk bij te brengen is bij jongere vrouwen, dat lang niet alle mannen op dun vallen. Maar klopt, ik ben ook schuldig aan die voorkeur.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef 3600 het volgende:
[..]
Haha nee, nog geen leuke mannen gevonden helaas ;-) maar omdat veel mannen hier antwoorden dat ze op vrouwen vallen met een kont en die niet superdun zijn!
Ik heb zelf hele ronde (naar achter staande) billen en een beetje stevige maar lange benen.. is dus altijd goed om te horen dat dat toch wel in de smaak valt!
Je hebt maar twee ogen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef jadetje het volgende:
Er is altijd toch wel 1 vrouw die aantrekkelijke wordt gevonden dan de rest.
Waarom is dat?
Je ziet toch vaak dat er 2 vrouwen passeren, die minstens even mooi zijn, maar toch wordt er maar naar 1 van hen gekeken.
Waarom?
Misschien kun je dat in je profiel aanpassen. Nu ben je onzijdig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef 3600 het volgende:
[..]
Haha laatste keer dat ik checkte nog wel ja ;-)
Ik zou eerst eens een pic posten hier zodat we daar zelf over kunnen oordelen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef 3600 het volgende:
[..]
Haha nee, nog geen leuke mannen gevonden helaas ;-) maar omdat veel mannen hier antwoorden dat ze op vrouwen vallen met een kont en die niet superdun zijn!
Ik heb zelf hele ronde (naar achter staande) billen en een beetje stevige maar lange benen.. is dus altijd goed om te horen dat dat toch wel in de smaak valt!
serieus... die topic..valt me van je tegen, Fritsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef 3600 het volgende:
Serieus, die topic is goed voor mijn zelfvertrouwen!!
Kak, gesnapt! ;-)quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef withxhonor het volgende:
[..]
serieus... die topic..valt me van je tegen, Frits
Loool.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Doremifasolasido het volgende:
Onzin topic, IEDEREEN kijkt eerst naar de neus omdat deze (meestal) centraal in het gezocht zit. Maarja neus kun je nie neuken dus
Hoeveel tieten en konten moet ze hebben dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef Garisson72 het volgende:
ogenlippentietenkontbenenkonttietenkontnogeenkeertietennogeenkeer
Ik heb maar twee tieten en twee konten, een linkerkont en een rechterkont.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef Garisson72 het volgende:
Nooit over nagedacht eigenlijk. Hoeveel heb jij er?
Dat ze prima neukbaar is in FOK! taalquote:
en wanneer is iemand neukbaar, waar kijken mannen dan naar?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat ze prima neukbaar is in FOK! taal
verschilt per man. Sommige hebben hoge eisen, sommige weinig en anderen zijn al blij met een hartslag.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:59 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
en wanneer is iemand neukbaar, waar kijken mannen dan naar?
je was toch een vrouw?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef zebreers het volgende:
Borsten niet te groot!
[ afbeelding ]
Vind ik juist mooi. vrouwen met van die dunne bovenbeentjes vind ik echt niks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ism? wat als ze nou een taille heeft en heupen en een kont maar haar bovenbenen zijn wat dikker?
Mannen zijn roofdieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Waarom staren mannen altijd en overal? Zelfs met hun kind of vrouw naast hun. bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mannen zijn roofdieren.De volgorde ligt iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De man moet zorgen voor zoveel mogelijk nageslacht, dus is hij dus daarom altijd vruchtbaar en dus ook altijd ready to go.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Wat is er mis met mooie dingen bekijken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Waarom staren mannen altijd en overal? Zelfs met hun kind of vrouw naast hun. bah
Bullshit, want er zijn ook genoeg onderzoeken die juist beweren dat het ideaal van de blonde vrouw al een tijdje terug ter grave is gedragen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.
De ideale vrouw voor 95% van de mannen:
blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
inderdaad, kort en bondig, het zit gewoon in onze genen.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mannen zijn roofdieren
Een man kan 'iets' vaker een vrouw zwanger neuken dan een vrouw zwanger kan zijn. Daarom heeft de evolutie er voor gezorgd dat een man zo'n beetje alles met tieten zwanger wil maken en dat een man wel oppast voor wie ze haar benen spreidt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:58 schreef utopie het volgende:
naar de kont en benen en of ze een mooi en lief koppie geile blik heeft
Te goddelijk...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
Mooie billen, mooie benen, mooie kop, mooie borsten
En vooral: heeft ze 'n chagrijnige kop of ziet ze eruit alsof ze een beetje te genieten is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoge hakken vind ik dus echt lelijk. Hoe hoger en naaldiger de hakken, hoe meer 't een afknapper wordt. Al helemaal als 't van die "tik tik tik" hakken zijn.
Ik val ook niet op vrouwen met zo'n enorme bos krullend haar, ben meer van sluik of golvend.
Vrouwen met veel make-up vind ik ook niks. Vrouwen met (vooral jonge) kinderen vind ik ook niks.
Hele lange nagels vind ik ook niks, en al helemaal niet als ze gelakt zijn.
Ik heb ook niks met vrouwen die zich super afhankelijk opstellen, ik heb liever een vrouw met een beetje pit, en liever ook intelligenter dan gemiddeld (hoeft niet hoogbegaafd te zijn btw).
Een vrouw met een voor mij gemiddeld uiterlijk maar met een voor mij boeiend karakter is voor mij ook erg leuk.
In zo'n geval zal bijvoorbeeld een "bad hair day" of lelijkere kleding voor mij er niets toe doen.
Ik denk trouwens dat ik over 't algemeen niet zo moeilijk te verleiden ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |