Jaaaa, diepbruine ogen... grote pupillen....quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen met donkere ogen en licht haar..:@
Hypnotiserend stukje zeg, en waarquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, het eerste wat je opvalt is de verschijning, die eerste indruk, dan vallen bijzonderheden op van die persoon, die jouw aandacht trekken, ogen, mond, lach, tanden, handen, vorm van het gezicht, stem, the way She moves en natuurlijk haar manier van communiceren. Je voelt een onzichtbare aantrekkingskracht die sexueel is.
Van daaruit ga je verder kijken naar de persoonlijkheid.
--quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hypnotiserend stukje zeg, en waar
Hoeft niet, maar mooi geschrevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, ik ging in jouw modus, vooral toen ik de foto van de vrouw net zeg.
Ik zal het even veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
I know, maar dat deed ik ook niet, maar omdat jij e.e.a. had aangepast in mijn tekst, dacht ik dat IK dat geschreven had, vandaar dat ik dat dacht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar mooi geschreven![]()
En je hoeft als vrouw echt niet te beschrijven hoe je als man naar een vrouw kijkt, dat fixen kan ik zelf ook zoals je zag
Nee ik vond het suf om een stukje de hemel in te prijzen waarin staat hoe ik zal zwijmelen voor een manquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I know, maar dat deed ik ook niet, maar omdat jij e.e.a. had aangepast in mijn tekst, dacht ik dat IK dat geschreven had, vandaar dat ik dat dacht.![]()
Niet zo dus, dus niets aan het handje.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar mooi geschreven![]()
En je hoeft als vrouw echt niet te beschrijven hoe je als man naar een vrouw kijkt, dat fixen kan ik zelf ook zoals je zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Whehehe.... daar kan ik inkomen, maar mijn naam stond er boven als user, dus don't sweat it.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee ik vond het suf om een stukje de hemel in te prijzen waarin staat hoe ik zal zwijmelen voor een man
Maar even serieus, mis jij die edit knop niet in het dagelijks leven?
Daarom had ik het ook dikgedrukt, het moest toch ook opvallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe.... daar kan ik inkomen, maar mijn naam stond er boven als user, dus don't sweat it.
En nee, ik mis het niet, maar ik lul soms, als de situatie het toelaat 5 kwartier in een uur, maar dan heb ik de gelegenheid me te herstellen. Schrijven is soms lastig om het juiste weer te geven, vooral als het vlugschrift is.
Veruit de meesten op fok maken deze fout.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef jadetje het volgende:
Hey,
Ik vroeg me af naar welk soort meiden mannen kijken op straat,
Ik hoop dat ik een eerlijk antwoord kan krijgen.
volle benen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:30 schreef Supersoep het volgende:
Mooie volle benen. Iedereen, echt iedereen, draagt een legging tegenwoordig en dat is echt heerlijk om naar te kijken soms.
maar jij krijgt toch nooit iemand, heb ik je ergens zien zeggen. Dus als ze geen lange benen heeft of een strak kontje moet je daar ook genoegen mee nemen (want innerlijk, dat teltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
gezichtje, mond, of ze een strak kontje heeft of niet, mooie lange benen en of ze iets speciaals heeft.
Nee gewoon van die curvy benen, niet vet nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
okmaar wat bedoel je met vol? niet vet, neem ik aan.
Niet van die dunne lange stelten, maar gewoon benen waar wat vlees aan zit en die meestal overlopen in een 'ferme' kontquote:
Dat zal zij nooit begrijpen, zij is een jonge vrouw.quote:
Mooi vol en vadsig vet hebben een verschil naar mijn idee. Het moet proportioneel zijn, maar er moet wel iets aan zitten zodat ze wat heupen heeft en dan hopelijk een geweldig achterwerk. Dan ben ik gelijk verkocht, nou ja, voor 60% dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
okmaar wat bedoel je met vol? niet vet, neem ik aan.
klopt, probeer maar eens aan een vrouw van 18 uit te leggen dat er ook mannen zijn die iets anders mooi vinden dan hartstikke slankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat zal zij nooit begrijpen, zij is een jonge vrouw.
Ik date alleen FreeBSD chicksquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als vim geen geheimen heeft voor haar, en ze Debian verkiest boven Redhat, dan ben ik verkocht.
Ze verklaren je soms voor gek.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, probeer maar eens aan een vrouw van 18 uit te leggen dat er ook mannen zijn die iets anders mooi vinden dan hartstikke slank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |