Ik word door mijn vrienden ook wel 'rubber nek ' genoemd...omdat ik elke vrouw die ik zie toch even 'check'. Derhalve draai ik nogal eens met mijn hoofd (nee niet als jokertje).quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef jadetje het volgende:
Hey,
Ik vroeg me af naar welk soort meiden mannen kijken op straat, op de bus,...
Niet dus op feestjes en dergelijke, maar in het gewone leven.
Kijk je naar de houding van die meiden, naar hun haar, naar hoe ze met hun vriendinnen of vrienden praten, hun kleding,...
Ik hoop dat ik een eerlijk antwoord kan krijgen.
Ik hoop dat je een vrouw bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef 3600 het volgende:
Serieus, die topic is goed voor mijn zelfvertrouwen!!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een vrouw bent.
Haha laatste keer dat ik checkte nog wel ja ;-)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een vrouw bent.
en hoezo is het dan goed voor je zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef 3600 het volgende:
[..]
Haha laatste keer dat ik checkte nog wel ja ;-)
Haha nee, nog geen leuke mannen gevonden helaas ;-) maar omdat veel mannen hier antwoorden dat ze op vrouwen vallen met een kont en die niet superdun zijn!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en hoezo is het dan goed voor je zelfvertrouwenzo veel leuke mannen gevonden?
Het is alleen een feit wat heel moeilijk bij te brengen is bij jongere vrouwen, dat lang niet alle mannen op dun vallen. Maar klopt, ik ben ook schuldig aan die voorkeur.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef 3600 het volgende:
[..]
Haha nee, nog geen leuke mannen gevonden helaas ;-) maar omdat veel mannen hier antwoorden dat ze op vrouwen vallen met een kont en die niet superdun zijn!
Ik heb zelf hele ronde (naar achter staande) billen en een beetje stevige maar lange benen.. is dus altijd goed om te horen dat dat toch wel in de smaak valt!
Je hebt maar twee ogen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:54 schreef jadetje het volgende:
Er is altijd toch wel 1 vrouw die aantrekkelijke wordt gevonden dan de rest.
Waarom is dat?
Je ziet toch vaak dat er 2 vrouwen passeren, die minstens even mooi zijn, maar toch wordt er maar naar 1 van hen gekeken.
Waarom?
Misschien kun je dat in je profiel aanpassen. Nu ben je onzijdig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef 3600 het volgende:
[..]
Haha laatste keer dat ik checkte nog wel ja ;-)
Ik zou eerst eens een pic posten hier zodat we daar zelf over kunnen oordelen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef 3600 het volgende:
[..]
Haha nee, nog geen leuke mannen gevonden helaas ;-) maar omdat veel mannen hier antwoorden dat ze op vrouwen vallen met een kont en die niet superdun zijn!
Ik heb zelf hele ronde (naar achter staande) billen en een beetje stevige maar lange benen.. is dus altijd goed om te horen dat dat toch wel in de smaak valt!
serieus... die topic..valt me van je tegen, Fritsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef 3600 het volgende:
Serieus, die topic is goed voor mijn zelfvertrouwen!!
Kak, gesnapt! ;-)quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef withxhonor het volgende:
[..]
serieus... die topic..valt me van je tegen, Frits
Loool.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Doremifasolasido het volgende:
Onzin topic, IEDEREEN kijkt eerst naar de neus omdat deze (meestal) centraal in het gezocht zit. Maarja neus kun je nie neuken dus
Hoeveel tieten en konten moet ze hebben dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef Garisson72 het volgende:
ogenlippentietenkontbenenkonttietenkontnogeenkeertietennogeenkeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |