abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 00:49:54 #276
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_92702912
so what?
ligt er gewoon aan hoe de vrouw gekleed is.
als ze nou zo gekleed is dat de voorgevel er bijna uitvalt is het al een stuk lastiger dat stukje niet meteen te bekijken dan wanneer dat helemaal is dicht getimmert he :Y

maar voor de rest head goes first.
gewoon beetje van boven naar onder.
maar uiterlijk is toch niet het belangrijkste dus tja... innerlijk rulez :Y
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_92715942
pik whaha nope gewoon ogen
pi_92717752
Uitstraling is belangrijk! Geen chagerijnige of arrogante blik. Er zijn veel meisjes die weten dat ze echt mooi zijn en zich daardoor meer voelen. Vaak zie je dat aan ze. Daar knap ik meteen op af.

Ogen, daarna vorm van heupen, billen en benen. Hou niet van superslank. Een vrouw moet vorm hebben (wespentaille!!).

Borsten zijn wel mooi maar uiteindelijk voor mij niet belangrijk. Een vrouw met kleine borsten kan er nog steeds super lekker uitzien.

Strakke of korte kleding vind ik mooi om naar te kijken. Ook als de vrouw niet zo heel mooi is maar het rokje is heel kort of de decolletee heel diep dan kijk ik toch wel.
pi_92717894
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef peanutbutterjelly het volgende:

[..]

ism? wat als ze nou een taille heeft en heupen en een kont maar haar bovenbenen zijn wat dikker?
Vind ik juist mooi. vrouwen met van die dunne bovenbeentjes vind ik echt niks.

Slanke taille, brede heupen met wat dikkere bovenbenen, een leuke cupmaat (en niet te smalle schouders) en een leuke kop :)
Ik val niet op dat hele dunne, en zeker niet met van die beentjes die overal even dik zijn!
Dat moet ik altijd aan van die ultra-magere homo's denken (heb een tijdje in Amsterdam gewoond). Dan heb ik ze liever wat dikker, zolang ze maar een figuurtje hebben, maar val wel weer op een platte buik icm brede heupen.
Dus, brede heupen juist niet camoufleren!
En idd, blond en blauw vind ik 't leukst, al vind ik haarkleur eigelijk niet zo relevant. Bruine/zwarte ogen vind ik niks. Zolang haar ogen maar licht gekleurd zijn vind ik 't prima.

Hoge hakken vind ik dus echt lelijk. Hoe hoger en naaldiger de hakken, hoe meer 't een afknapper wordt. Al helemaal als 't van die "tik tik tik" hakken zijn.
Ik val ook niet op vrouwen met zo'n enorme bos krullend haar, ben meer van sluik of golvend.
Vrouwen met veel make-up vind ik ook niks. Vrouwen met (vooral jonge) kinderen vind ik ook niks.
Hele lange nagels vind ik ook niks, en al helemaal niet als ze gelakt zijn.

Ik heb ook niks met vrouwen die zich super afhankelijk opstellen, ik heb liever een vrouw met een beetje pit, en liever ook intelligenter dan gemiddeld (hoeft niet hoogbegaafd te zijn btw).

Een vrouw met een voor mij gemiddeld uiterlijk maar met een voor mij boeiend karakter is voor mij ook erg leuk.
In zo'n geval zal bijvoorbeeld een "bad hair day" of lelijkere kleding voor mij er niets toe doen.

Ik denk trouwens dat ik over 't algemeen niet zo moeilijk te verleiden ben.
pi_92796231
Het eerste wat je ziet is natuurlijk haar hoofd, dus dat check ik wel altijd als eerste. Dan gaat m'n blik eigenlijk direct naar beneden, naar de benen en schoenen/voeten. Ik vind een stel mooie, stevige benen leuker dan een paar tieten.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  maandag 14 februari 2011 @ 23:04:17 #281
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92798334
Naar de doorschijnende kutjes in het zwembad
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_93033273
Ligt er ook aan van welke kant je komt natuurlijk.

Maar als ik zo zou moeten zeggen:
1. Haar
2. Kont(als van achteren komt)
3. Tieten/Borsten(als van voren komt)
4. Gezicht(als je van afstand komt, als je al aardig dichtbij komt zie je het gelijk met haren)
5. Kleding
6. Houding

Dit zijn natuurlijk dingen van uiterlijk, uiteindelijk is er veel meer als alleen het uiterlijk.

Wel raar dat sommigen zeggen hoe ze met vriendinnen praat?
Dat is iets wat je pas na een tijdje kijken(of zelfs meerdere malen) echt kan zien.
Dit is volgens mij meer het 1e gezicht die er toe doet.
pi_93033472
Arrogante uitstraling is voor mij ook een echte afknapper,
Moet ook niet TE slank zijn, moet wel beetje kontje en heupen hebben.
Maar wel liever heel slank als wat dikker.

stijl Blond haar is super! Wel wat donkerder blond, niet dat barbie blonde.
Hakken vind ik toch wel iets wat er bij hoort, als het maar niet te grote zijn.

Maar ja stel wel eisen en vindt niet super snel iemand echt knap.
Uiteindelijk ben ik echter wel erg makkelijk te verleiden.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 11:57:21 #284
25682 2cv
Niet subtiel
pi_94232725
Tieten ! ^O^
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_94233304
Voeten in sandalen :P
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_94249365
Waarom staren mannen altijd en overal? Zelfs met hun kind of vrouw naast hun. bah
...
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 19:33:04 #287
25682 2cv
Niet subtiel
pi_94251443
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Waarom staren mannen altijd en overal? Zelfs met hun kind of vrouw naast hun. bah
Mannen zijn roofdieren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:41:04 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_94278548
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef 2cv het volgende:

[..]

Mannen zijn roofdieren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgorde ligt iets anders.
De man moet zorgen voor zoveel mogelijk nageslacht, dus is hij dus daarom altijd vruchtbaar en dus ook altijd ready to go.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_94278689
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Wat is er mis met mooie dingen bekijken?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:51:29 #290
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_94278722
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.

De ideale vrouw voor 95% van de mannen:

blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
Bullshit, want er zijn ook genoeg onderzoeken die juist beweren dat het ideaal van de blonde vrouw al een tijdje terug ter grave is gedragen.

http://news.sky.com/skyne(...)icle/200806413430266
http://articles.timesofin(...)olour-hearts-flutter

Dat was 2 seconden zoeken. Als je verder zoekt kom je nog wel meer van dergelijke onderzoeken tegen.

Maar wat jij daar neerzet is de grootst mogelijke lulkoek in ieder geval :)
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:57:52 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_94278821
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef 2cv het volgende:

[..]

Mannen zijn roofdieren
Een man kan 'iets' vaker een vrouw zwanger neuken dan een vrouw zwanger kan zijn. Daarom heeft de evolutie er voor gezorgd dat een man zo'n beetje alles met tieten zwanger wil maken en dat een man wel oppast voor wie ze haar benen spreidt.
inderdaad, kort en bondig, het zit gewoon in onze genen.....
Evolutie heeft er een paar honderduizend jaar over gedaan om dit zo te programmeren en denk je dan echt dat 40 jaar feminisme dat er even uit krijgt? yeah right

on topic...
borsten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_94279193
het totaalplaatje moet kloppen.
....stiekem toch wel....
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:58:08 #293
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_94356067
naar de kont en benen en of ze een mooi en lief koppie heeft ^O^
pi_94357323
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:58 schreef utopie het volgende:
naar de kont en benen en of ze een mooi en lief koppie geile blik heeft ^O^
:+
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:09:55 #295
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_94640236
- haren
- heupen
- kont
- ogen
- borsten
(op volgorde btw)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_95348225
Billen.
pi_95348261
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Oostblokker het volgende:
pik whaha nope gewoon ogen
Kankermoghool dit gaat wat mannen bij vrouwen bekijken.
  maandag 11 april 2011 @ 19:44:38 #298
335555 Wateengebruikersnaam
Een neppe realist.
pi_95355649
Vorm is bij mij heel belangrijk, een soort van een uurglas vorm. Slanke taille, mooie strakke voorgevel, en een mooi lekker kontje. Proportie
Sommigen zeggen dat het glas halfvol is, anderen zeggen dat het glas half leeg is. Ik zeg: Het glas bevat water.
  maandag 11 april 2011 @ 21:39:24 #299
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_95364080
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
Mooie billen, mooie benen, mooie kop, mooie borsten

En vooral: heeft ze 'n chagrijnige kop of ziet ze eruit alsof ze een beetje te genieten is.

[ afbeelding ]
Te goddelijk...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 11 april 2011 @ 23:14:57 #300
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_95370797
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoge hakken vind ik dus echt lelijk. Hoe hoger en naaldiger de hakken, hoe meer 't een afknapper wordt. Al helemaal als 't van die "tik tik tik" hakken zijn.
Ik val ook niet op vrouwen met zo'n enorme bos krullend haar, ben meer van sluik of golvend.
Vrouwen met veel make-up vind ik ook niks. Vrouwen met (vooral jonge) kinderen vind ik ook niks.
Hele lange nagels vind ik ook niks, en al helemaal niet als ze gelakt zijn.

Ik heb ook niks met vrouwen die zich super afhankelijk opstellen, ik heb liever een vrouw met een beetje pit, en liever ook intelligenter dan gemiddeld (hoeft niet hoogbegaafd te zijn btw).

Een vrouw met een voor mij gemiddeld uiterlijk maar met een voor mij boeiend karakter is voor mij ook erg leuk.
In zo'n geval zal bijvoorbeeld een "bad hair day" of lelijkere kleding voor mij er niets toe doen.

Ik denk trouwens dat ik over 't algemeen niet zo moeilijk te verleiden ben.
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')