Vind ik juist mooi. vrouwen met van die dunne bovenbeentjes vind ik echt niks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ism? wat als ze nou een taille heeft en heupen en een kont maar haar bovenbenen zijn wat dikker?
Mannen zijn roofdieren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Waarom staren mannen altijd en overal? Zelfs met hun kind of vrouw naast hun. bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mannen zijn roofdieren.De volgorde ligt iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De man moet zorgen voor zoveel mogelijk nageslacht, dus is hij dus daarom altijd vruchtbaar en dus ook altijd ready to go.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Wat is er mis met mooie dingen bekijken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Waarom staren mannen altijd en overal? Zelfs met hun kind of vrouw naast hun. bah
Bullshit, want er zijn ook genoeg onderzoeken die juist beweren dat het ideaal van de blonde vrouw al een tijdje terug ter grave is gedragen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef hoatzin het volgende:
mannen zijn geprogrammeerd om naar secundaire geslachtskenmerken te kijken. En dat zijn bij vrouwen (hoe voorspelbaar) hun ogen, billen en borsten.
De ideale vrouw voor 95% van de mannen:
blond
blauwe ogen
slank
ronde, liefst hoge borsten
een ronde kont
lange benen
slanke taille.
inderdaad, kort en bondig, het zit gewoon in onze genen.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mannen zijn roofdieren
Een man kan 'iets' vaker een vrouw zwanger neuken dan een vrouw zwanger kan zijn. Daarom heeft de evolutie er voor gezorgd dat een man zo'n beetje alles met tieten zwanger wil maken en dat een man wel oppast voor wie ze haar benen spreidt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:58 schreef utopie het volgende:
naar de kont en benen en of ze een mooi en lief koppie geile blik heeft
Te goddelijk...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
Mooie billen, mooie benen, mooie kop, mooie borsten
En vooral: heeft ze 'n chagrijnige kop of ziet ze eruit alsof ze een beetje te genieten is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoge hakken vind ik dus echt lelijk. Hoe hoger en naaldiger de hakken, hoe meer 't een afknapper wordt. Al helemaal als 't van die "tik tik tik" hakken zijn.
Ik val ook niet op vrouwen met zo'n enorme bos krullend haar, ben meer van sluik of golvend.
Vrouwen met veel make-up vind ik ook niks. Vrouwen met (vooral jonge) kinderen vind ik ook niks.
Hele lange nagels vind ik ook niks, en al helemaal niet als ze gelakt zijn.
Ik heb ook niks met vrouwen die zich super afhankelijk opstellen, ik heb liever een vrouw met een beetje pit, en liever ook intelligenter dan gemiddeld (hoeft niet hoogbegaafd te zijn btw).
Een vrouw met een voor mij gemiddeld uiterlijk maar met een voor mij boeiend karakter is voor mij ook erg leuk.
In zo'n geval zal bijvoorbeeld een "bad hair day" of lelijkere kleding voor mij er niets toe doen.
Ik denk trouwens dat ik over 't algemeen niet zo moeilijk te verleiden ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |