Die landen hadden niks meer met wat Marx geschreven heeft te maken. Marxisme is sowieso een vreselijk onduidelijke term geworden die naar van alles en nog wat kan verwijzen, behalve naar datgene wat Marx zelf geloofde.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het Italië van Mussolini was nog niet half zo erg als de marxistische landen ik snap dus niet waarom fascisme erger is al marxisme.
Jij probeert het niveau van discussie voeren op POL tot een absoluut dieptepunt te brengen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat heeft d66 in 45 jaar gedaan om het straatterrorisme de kop in te drukken?
Niks dus.
Wie heeft er goede ideeën hieromtrent?
PVV
Wie is telkens tegen deze plannen?
d66
Of jij bent dom of je liegt.
Nee hoor, ik kom met argumenten waar du_ke niks tegenin kan brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij probeert het niveau van discussie voeren op POL tot een absoluut dieptepunt te brengen?
Welk straatterrorisme? Oh, je bedoelt waar we voor het jaar 2000 nog nooit van gehoord hadden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef voice-over het volgende:
Wat heeft d66 in 45 jaar gedaan om het straatterrorisme de kop in te drukken?
Niks dus.
Met goede ideeën bedoel je ideeën die Henk & Ingrid aanspreken, maar niet uitvoerbaar zijn?quote:Wie heeft er goede ideeën hieromtrent?
PVV
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wist je dat de communisten hun tegenstanders opsloten in een inrichting?
Feiten? Argumenten? Van jou? Waar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom met argumenten waar du_ke niks tegenin kan brengen.
Valt mij altijd op. Als ik met goede, onweerlegbare feiten en argumenten kom, word ik door links steevast beschuldigd van 'domheid', 'trollen' en 'liegen'. Wist je dat de communisten hun tegenstanders opsloten in een inrichting?
Goedkope hypocriet dat je bent, jij negeert consequent posts(oa. die van mij #140) . En toont geen enkel bewijs bij je post (#203)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom met argumenten waar du_ke niks tegenin kan brengen.
Valt mij altijd op. Als ik met goede, onweerlegbare feiten en argumenten kom, word ik door links steevast beschuldigd van 'domheid', 'trollen' en 'liegen'. Wist je dat de communisten hun tegenstanders opsloten in een inrichting?
Misschien als ik zeg dat hij het niet doet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goedkope hypocriet dat je bent, jij negeert consequent posts(oa. die van mij #140) . En toont geen enkel bewijs bij je post (#203)
Je bent zelf gewoon een domme selectieve demagoog, waarom verdwijn je gewoon niet van FOK, erg constructief ben je niet.
Wat heb je eigenlijk gestudeerd?
Zal hij hier wel op reageren?
Het is werkelijk ongelofelijk. Omdat jij het niet eens bent met mijn politieke meningen moet ik van jou weg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goedkope hypocriet dat je bent, jij negeert consequent posts(oa. die van mij #140) . En toont geen enkel bewijs bij je post (#203)
Je bent zelf gewoon een domme selectieve demagoog, waarom verdwijn je gewoon niet van FOK, erg constructief ben je niet.
Wat heb je eigenlijk gestudeerd?
Zal hij hier wel op reageren?
Dit is weer een voorbeeld van jouw manier van onderbouwen. Je roept iets maar ter onderbouwing begin je heel ergens anders over..quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:55 schreef voice-over het volgende:
Jij vindt mijn meningen niet onderbouwd? Wat een giller, ik lees hier alleen maar dingen over de relatie tussen nazi-Duitsland en de PVV en jij vindt dat prima onderbouwd?![]()
Dat vind jij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is weer een voorbeeld van jouw manier van onderbouwen. Je roept iets maar ter onderbouwing begin je heel ergens anders over..
Waar onderbouw jij je mening dan met concrete voorbeelden en feiten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:35 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Anyway, d66 is beslist mijn kopje thee niet. Als jullie daar problemen mee hebben, jammer dan.
De boodschapper van slecht nieuws wordt altijd doodgeschoten, helaas. Misschien moet je je meer open stellen voor vogeltjes die anders gebekt zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar onderbouw jij je mening dan met concrete voorbeelden en feiten?
Heb er totaal geen problemen mee dat jij niks met D66 hebt, echt niet. Het gaat om de manier waarop je het brengt.
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen anders gebekt zijn en alle partijen buiten de PVV beschouwen als het grote kwaad. Het staat je vrij dat te denken, maar verwacht niet dat mensen je dan serieus nemen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
De boodschapper van slecht nieuws wordt altijd doodgeschoten, helaas. Misschien moet je je meer open stellen voor vogeltjes die anders gebekt zijn.
Gelukkig lees jij wel altijd onze argumenten en ga je daar serieus op in. Je bent een verademing voor Fok, eindelijk hebben we iemand die niet in hokjes denkt. Eindelijk iemand die open staat voor de mening van anderen. Chapeau voice-over!! Jouw niveau is veel hoger dan dat van du_ke en Koos wat ze ook mogen beweren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
De boodschapper van slecht nieuws wordt altijd doodgeschoten, helaas. Misschien moet je je meer open stellen voor vogeltjes die anders gebekt zijn.
En dat zegt de grote über-hater KoosVogels, het 'progressieve' mannetje dat de PVV steevast vergelijkt met nazi-Duitsland.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen anders gebekt zijn en alle partijen buiten de PVV beschouwen als het grote kwaad. Het staat je vrij dat te denken, maar verwacht niet dat mensen je dan serieus nemen.
Verschil is dat ik wel argumenten aandraag en niet met vaag onderbuikgerommel aan kom schijten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
En dat zegt de grote über-hater KoosVogels, het 'progressieve' mannetje dat de PVV steevast vergelijkt met nazi-Duitsland.![]()
Mijn God, wat heb jij een plaat voor je kop.
Waar ga je precies op mijn post in?quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het is werkelijk ongelofelijk. Omdat jij het niet eens bent met mijn politieke meningen moet ik van jou weg.
Jij vindt mijn meningen niet onderbouwd? Wat een giller, ik lees hier alleen maar dingen over de relatie tussen nazi-Duitsland en de PVV en jij vindt dat prima onderbouwd?![]()
Geeft gewoon aan hoe bevooroordeeld je bent.
Dus houd eens op met zeuren als een oud wijf.
Daar zijn de meningen toch echt over verdeeld. Jouw argumenten zijn volgens de rechtse visie wankel en onwaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat ik wel argumenten aandraag en niet met vaag onderbuikgerommel aan kom schijten.
Wat ga jij eigenlijk doen mocht er een Groen links-D'66-PvdA-regering komen? Ik hoop niet dat je jezelf dan in brand gaat steken ofzo...quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
En dat zegt de grote über-hater KoosVogels, het 'progressieve' mannetje dat de PVV steevast vergelijkt met nazi-Duitsland.![]()
Mijn God, wat heb jij een plaat voor je kop.
Ik heb dan ook geen boodschap aan de rechtse visie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen toch echt over verdeeld. Jouw argumenten zijn volgens de rechtse visie wankel en onwaar.
Waarom lukt je het nooit om dat aan te tonen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen toch echt over verdeeld.
Jouw argumenten zijn volgens de rechtse visie wankel en onwaar.
Het is totaal niet raar dat voice-over roept dat hij beargumenteert, maar niets wat herleidbaar/controleerbaar is erbij noemt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Waarom lukt je het nooit om dat aan te tonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft eens met inhoudelijke feiten in plaats van die stellige onzin van jou die voor een rechtse visie moet doorgaan. De PVV is op een paar punten linkser dan je denkt. Denk bijvoorbeeld eens aan de standpunten van die zorg die zij zogenaamd hebben, terwijl een deel is gekopieerd van de SP. Daarnaast was de PVV voor de AOW op 65 houden. Nu jij weer....quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen toch echt over verdeeld. Jouw argumenten zijn volgens de rechtse visie wankel en onwaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |