quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nja, het wordt je niet makkelijk gemaakt.
Nee; Whip It. Van en met Drew Barrymore.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Welke film? Die van yt, durende 1.20 min?
Al gezien. En ik ben toch meer van het meisje-meisje, geen stoere, tandloze krijgerchick.
Klopt. Tja,,ik zou in ieder geval niet gaan slapen dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ze zouden hem iig mee naar huis kunnen nemen na de knallen he, dat is al heel wat.
Red Light District beginnen!quote:
Je hebt duidelijk de oliebollentest van dit jaar niet meegekregen van de Volkskrantquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef rival het volgende:
Die zijn er heus wel nouk, maar je moet goed zoeken
Aaahh..Whip it..dat wordt de 10e in de rij die ik dan moet zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee; Whip It. Van en met Drew Barrymore.
Er zitten ook meisjesmeisjes daar. Maar dan net ff wat stoerder
Welke nog meer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaahh..Whip it..dat wordt de 10e in de rij die ik dan moet zien
quote:
oh zo.... lolquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de oliebollentest van dit jaar niet meegekregen van de Volkskrant![]()
Ik ook nietAlleen dat de slechtste uit Purmerend komen
![]()
Komt nog. Kan onmogelijk beter zijn dan Machetequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef Boudibou het volgende:
Ga nou maar eerst the Godfather kijken jij!
Eer je aan B-films begint.
Diequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
Mexico, hete chicks (Jessica Alba![]()
![]()
) en Michelle Rodriguez
![]()
, lekkere mannenfilm.
Die dus, Expendables, Get him to the Greek,, Inception afkijken... en nog wat.. had ze hier ergens op een lijstje staan,,komt bueno. Veelal de nieuwere films, dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke nog meer?
Ik heb gisteren een GE-NI-ALE film gekeken: Machete!
![]()
) en Michelle Rodriguez
![]()
, lekkere mannenfilm.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komt nog. Kan onmogelijk beter zijn dan Machete
Expendables in het vliegtuig gezien; lekkere actie met vette cast. Get Him ooit begonnen maar teveel kaasfilm op dat moment. Inception heb ik gisteren aangezet tot halverwege, toen was ik moe. Beter dan vorige keer, want hij verdiende een 2e kans.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die dus, Expendables, Get him to the Greek,, Inception afkijken... en nog wat.. had ze hier ergens op een lijstje staan,,komt bueno. Veelal de nieuwere films, dus.
Ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Diefilmpjes staan al een tijdje online, is er daarna nog reden de film te zien?
Toevallig, viel ook in slaap bij Inception.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Expendables in het vliegtuig gezien; lekkere actie met vette cast. Get Him ooit begonnen maar teveel kaasfilm op dat moment. Inception heb ik gisteren aangezet tot halverwege, toen was ik moe. Beter dan vorige keer, want hij verdiende een 2e kans.
Ik heb nog (iets te) veel kaasfilms liggen. Raak ze een beetje zat. Liever wat meer kwaliteit, zoals Machete en The Town (ook gisteren). Heb ook nog andere goeie films aangeschaft het afgelopen weekend. En Boardwalk Empire. Deel van E01 gezien, was goed, maar beetje saai.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Toevallig, viel ook in slaap bij Inception.. En over Expendables hoor ik meer goeds.
Kaasfilm? Moet je Superhigh Me ook gezien hebben.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef Lips het volgende:
Ik heb keelpijn
En inmiddels ook hoofdpijn en voel me beroerd...
Heb jequote:
Vermakelijke film. Niet geniaal imo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke nog meer?
Ik heb gisteren een GE-NI-ALE film gekeken: Machete!
![]()
) en Michelle Rodriguez
![]()
, lekkere mannenfilm.
Goed plan! Heb ik er ook al 2 van op vandaag.quote:
Een echte mannenfilm he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermakelijke film. Niet geniaal imo.
Ik zit nu op 4...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan! Heb ik er ook al 2 van op vandaag.
Ook voor een echte mannenfilm niet geniaalquote:
Exact dat. En ik hou van mannenfilms.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vermakelijke film. Niet geniaal imo.
Pfoe! Niet teveel doen he?quote:
Vond ik wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook voor een echte mannenfilm niet geniaal
Dit zijn nog niet de laatste van vandaag. Waarschijnlijk vanmiddag nog een keer 2 en dan vanavond voor het slapen gaan nog 2... Voor 1 dag kan dat wel, maar moet dit idd geen dagen doenquote:
The Expendables heb ik eergister gezien, ik heb me goed vermaakt. Een beetje over the top, maar dat hoort bij zo'n film.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Toevallig, viel ook in slaap bij Inception.. En over Expendables hoor ik meer goeds.
Kaasfilm? Moet je Superhigh Me ook gezien hebben.
Oke,,ik raak je kwijt ouwe..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog (iets te) veel kaasfilms liggen. Raak ze een beetje zat. Liever wat meer kwaliteit, zoals Machete en The Town (ook gisteren). Heb ook nog andere goeie films aangeschaft het afgelopen weekend. En Boardwalk Empire. Deel van E01 gezien, was goed, maar beetje saai.
Wel beter zijn voor Sylvester he? Wordt het een goed feestje dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Dit zijn nog niet de laatste van vandaag. Waarschijnlijk vanmiddag nog een keer 2 en dan vanavond voor het slapen gaan nog 2... Voor 1 dag kan dat wel, maar moet dit idd geen dagen doen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel beter zijn voor Sylvester he? Wordt het een goed feestje dan?
Hoi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook voor een echte mannenfilm niet geniaal
Ook mannen vinden m aardig, maar verre van geniaal.quote:
Daar ben ik niet zo zeker over. Films die als "supergoed" bekend staan vind ik vaak tegenvallen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oke,,ik raak je kwijt ouwe..
Ik zal even duidelijjer zijn: dat lijstje van vorige meer, werk die af. Ja, capiche? Daar halen films als Machete het niet bij.
Are we clear, sir?
Ik heb iets met Mexico...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook mannen vinden m aardig, maar verre van geniaal.
Sylvester = O&N...quote:
Dan nog is die film niet briljant.quote:
Heul leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Alles goed?
Hoe was je date?
Vind jijquote:
Op welke planeet??quote:
Er zijn heel veel films die beter zijn dan Machete.quote:
Duitslandquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef Lips het volgende:
[..]
Op welke planeet??
Maar dan plan ik toch wel weer beter te zijn jah! Helaas wordt mijn O&N niet zo'n groot feest
Vriendin met kind zou alleen zitten met O&N dus nu heb ik gezegd dat ik naar haar kom omdat niemand alleen hoort te zitten met O&N. Gevolg is dat ik dus burgerlijk op de bank zit...
Nobel en liev van je. Maar da's wel ff minder. Maar dan in het nieuwe jaar gewoon weer knallen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef Lips het volgende:
[..]
Op welke planeet??
Maar dan plan ik toch wel weer beter te zijn jah! Helaas wordt mijn O&N niet zo'n groot feest
Vriendin met kind zou alleen zitten met O&N dus nu heb ik gezegd dat ik naar haar kom omdat niemand alleen hoort te zitten met O&N. Gevolg is dat ik dus burgerlijk op de bank zit...
Lol, oh da's echt meerdere zonnestelsels weg dusquote:
ik was onder de indruk van the dark knight.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn heel veel films die beter zijn dan Machete.
Ik heb al zoveel films gezien dat ik ook niet meer zo snel onder de indruk ben.
quote:
Ik heb geen O&N nodig om te knallen iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nobel en liev van je. Maar da's wel ff minder. Maar dan in het nieuwe jaar gewoon weer knallen...
Op de planeet Duitsland lieverd.
Ben ik met je eens, dat kan wel eens voorkomen. Maar ik kan wel ongeveer peilen wat je vet vind.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker over. Films die als "supergoed" bekend staan vind ik vaak tegenvallen.
Ik kijk ze wel, want ik wil het weten. Maar heb nog zooooveel liggen... Als ik elke dag een film kijk, kan ik nog 7 maanden kijken.
Ben ik volledig met je eens. Inception was origineel en een visueel spectakel toen ik 'm in de bios zag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik was onder de indruk van the dark knight.
en inception vond ik ook weer eens wat anders....
meer kan ik er niet noemen van nieuwe films...
Vijf minuten fietsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Lol, oh da's echt meerdere zonnestelsels weg dus
ik hou van feesten, ga jij lekker de natuur opzoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net het enige stukje verziekt door domme gringo's!
Het is als zeggen dat Salou een topstukje Spanje is?
Ik doe zoveel goeds voor de medemens, en krijg er niets voor terug. Karma is bullshit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb geen O&N nodig om te knallen iddMaar blijf mezelf ook maar voorhouden dat dit iig heel lief van mij is en dat het goed is voor m'n karma
Want feest =/= uitgaan ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten of mijn O&N een groot feest is. Niet alleen dit jaar, ieder jaar. Iedereen heeft altijd maar de behoefte of het gevoel dat er een groot feest van gemaakt MOET worden. Ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Noem me burgerlijk, maar ik zit net zo lief met een aantal mensen gezellig thuis. Daar heb ik het vele malen leuker dan dat ik me kapot sta te ergeren in een overvolle kroeg.
Dat idee krijg ik hier jaquote:
Tofquote:Ik heb ook feest met O&N, gezellig met mensen thuis.
Het MOET idd altijd het feest van het jaar worden, wat het daardoor nooit wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten of mijn O&N een groot feest is. Niet alleen dit jaar, ieder jaar. Iedereen heeft altijd maar de behoefte of het gevoel dat er een groot feest van gemaakt MOET worden. Ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Noem me burgerlijk, maar ik zit net zo lief met een aantal mensen gezellig thuis. Daar heb ik het vele malen leuker dan dat ik me kapot sta te ergeren in een overvolle kroeg.
Precies!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
Het MOET idd altijd het feest van het jaar worden, wat het daardoor nooit wordt.
Precies, dat is ook feest toch!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want feest =/= uitgaan ?
Ik heb ook feest met O&N, gezellig met mensen thuis.
Wat toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want feest =/= uitgaan ?
Ik heb ook feest met O&N, gezellig met mensen thuis.
1 - The Fountainquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, dat kan wel eens voorkomen. Maar ik kan wel ongeveer peilen wat je vet vind.
Noem eens films die je echt goed vindt.
Als dit altijd je gedachtegang is geweest, hebt je dus niet eerder een groot feest meegemaakt met O&N.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Dik worden mensen tussen Nieuwjaar en Kerst, niet tussen Kerst en Nieuwjaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Hallo onderkoelde en volgevreten kersthoertjes van me
Je hebt een betere filmsmaak dan ik dacht mata. Alhoewel Children of men leuk was, maar nooit in mijn top 10 zou voorkomen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - The Fountain
2 - True Romance
3 - Machete
4 - Lost Highway
5 - Sin City
6 - Children of Men
7 - The Devil's Advocate
8 - Snatch.
9 - V for Vendetta
10 - Apocalypto
11 - Inglourious Basterds
12 - Cidade de Deus
13 - 187
14 - American Psycho
15 - American Beauty
16 - The Prestige
17 - Eternal Sunshine of a Spotless Mind
18 - Fight Club
19 - Easy Rider
20 - Fear and Loathing in Las Vegas
Zoiets...?
In wat voor zin?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als dit altijd je gedachtegang is geweest, hebt je dus niet eerder een groot feest meegemaakt met O&N.
Wat een gelul. Ik heb genoeg feesten meegemaakt met O&N. Maar het enige wat ik me vaak herinner is een hoop gezeik en ergernis omdat iedereen tegen je aan staat te douwen omdat het zo teringdruk is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef Boudibou het volgende:
Als dit altijd je gedachtegang is geweest, hebt je dus niet eerder een groot feest meegemaakt met O&N.
Staan hele goede films tussen, films die ik ook heel vet vind en hoog zou waarderen. Dus geloof me nou maar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - The Fountain
2 - True Romance
3 - Machete
4 - Lost Highway
5 - Sin City
6 - Children of Men
7 - The Devil's Advocate
8 - Snatch.
9 - V for Vendetta
10 - Apocalypto
11 - Inglourious Basterds
12 - Cidade de Deus
13 - 187
14 - American Psycho
15 - American Beauty
16 - The Prestige
17 - Eternal Sunshine of a Spotless Mind
18 - Fight Club
19 - Easy Rider
20 - Fear and Loathing in Las Vegas
Zoiets...?
Had ik 't vorige week over met een collega, hoe vaak kan er een nieuw jaar beginnen; met je verjaardag, op 1 januari, nieuw schooljaar, Chinees nieuwjaar...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso nieuwjaar.. Want het nieuwe jaar gaat beginnen. Echt niet, het nieuwe jaar begint als je jarig bent, dan pas is er echt een jaar voorbij en dat zou dan een groot feest moeten zijn (geen idee waarom, maar dat is logischer om oud/nieuw te vieren)
Haha hoezo? Dank je.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt een betere filmsmaak dan ik dacht mata. Alhoewel Children of men leuk was, maar nooit in mijn top 10 zou voorkomen.
Dat dus. Ik ben 3,4 keer echt de deur uit gegaan voor een feestje met O&N en dat was vooral een herinnering aan hoe irritant het is en dat ik het liever thuis vier met leuke mensen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb genoeg feesten meegemaakt met O&N. Maar het enige wat ik me vaak herinner is een hoop gezeik en ergernis omdat iedereen tegen je aan staat te douwen omdat het zo teringdruk is.
Qua series moet je Breaking Bad eens downen. Dat is qua manier van filmen en muziekkeuze ook heel tof.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha hoezo? Dank je.
Films moeten boeien. En vooral muziek en beeld moeten kloppen. Into the Wild hoort er ook nog ergens tussen...
Kan ook heel tof zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben 3,4 keer echt de deur uit gegaan voor een feestje met O&N en dat was vooral een herinnering aan hoe irritant het is en dat ik het liever thuis vier met leuke mensen.
En altijd moet het een beter jaar worden dan de voorgaandequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Had ik 't vorige week over met een collega, hoe vaak kan er een nieuw jaar beginnen; met je verjaardag, op 1 januari, nieuw schooljaar, Chinees nieuwjaar...
Top dank je! Goeie tip. Ff spieken: http://www.imdb.com/title/tt0903747/quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Qua series moet je Breaking Bad eens downen. Dat is qua manier van filmen en muziekkeuze ook heel tof.
quote:
Ik zeg alleen..als dit altijd je gedachtengang is geweest..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik heb genoeg feesten meegemaakt met O&N. Maar het enige wat ik me vaak herinner is een hoop gezeik en ergernis omdat iedereen tegen je aan staat te douwen omdat het zo teringdruk is.
Die thuisfeestjes lopen vaak meer uit de hand dan de kroegfeestjes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ook heel tof zijn inderdaad!
Als single uitgaan met allemaal stelletjes op O&N kan ik niet aanraden trouwens.
Ja, maar dat gaat voor zowel Nouk als mij dus niet op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg alleen..als dit altijd je gedachtengang is geweest..
Als je altijd thuis bent gebleven, kan je er niet over oordelen waar je het al dan niet gezelliger/leuker zou hebben, bedoelde ik.
Hele vette serie, beter dan wat ik ook gezien heb afgelopen jaren. Heftig thema, maar briljant uitgewerkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top dank je! Goeie tip. Ff spieken: http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Heftig thema!
Hence de 'als'...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat voor zowel Nouk als mij dus niet op.
Nogal!quote:
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden kreeg je een vuurpijl in je houten poot?
Je kan natuurlijk ook ergens te lang in blijven hangen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaar
Ik haat die wens
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaar
Ik haat die wens
Dat is wel behoorlijk klote ja..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik haat die wens
Oeh, leuk! Hij staat op mn lijstje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal!
Gisteravond met een blokje kaas en een Mexicaanse tequila.![]()
Kutzooi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik haat die wens
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook ergens te lang in blijven hangen.
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.
He is wel zo'n dag die wel altijd verboden is daarmee dan ja...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.
He bah dat is moeilijk jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.
Denk dat het heel erg ligt aan hoe je daarmee omgaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.
Die heeft een -ie ipv een -y. En met haar heb ik 3 weken in China gezeteten, met jou niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
Q, jij hebt iemand op FB met dezelfde voornaam als ik. Ze is minder knap, dus delete haar eens even heel gauw!
Ik beperk mijn beargumentatie tot: ze is minder knap.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft een -ie ipv een -y. En met haar heb ik 3 weken in China gezeteten, met jou niet..
.
Verdriet is persoonlijk, niemand die jou kan zeggen dat je niet mag zeuren imho.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Thnx..al mag ik eigenlijk niet 'zeuren' na al die jaren...
Staat daar een termijn voor dan? Kan er zo slecht tegen als anderen bepalen hoe lang iemand het moeilijk met iets mag hebben...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Jij bent dan ook onverslaanbaar op dat vlak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik beperk mijn beargumentatie tot: ze is minder knap.
Je nooit verontschuldigen voor je eigen emoties!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdriet is persoonlijk, niemand die jou kan zeggen dat je niet mag zeuren imho.
Ook 1 januari dus...idd maar lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onverslaanbaar op dat vlak..
Ach joh, ik kies er zelf voor mijn ouders niet te zien en loop toch elke kerst te janken dat ze er niet bij zijn. Verdriet is persoonlijk en daar heb je soms zelfs gewoon geen invloed op. En juist kerst en oud en nieuw zorgen ervoor dat je even extra stilstaat bij mensen waar je niet bij kan zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Q. is good for you.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!
Mooi is ze hè?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!
Doe eens posten danquote:
Ze is mooier dan die andere ja.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij FB? Ga ik je zoeken. Als je FB hebt, heeft Q. je. Zo is hij.
Ik heb FB, kijk maar bij kluts. Q had me gevonden, maar wilde me nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Kei!quote:
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb FB, kijk maar bij kluts. Q had me gevonden, maar wilde me niet
Iedereen zou Kluts moeten hebben!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.
Valt wel mee toch, ik heb niet zo'n hele gangbare naam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.
3 keer raden: Dat ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh kluts, had jij nog met beetman overlegd eigenlijk?
Hoi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
3 keer raden: Dat ben ik vergeten.
Ik schrijf nu een briefje dat ik op tafel leg als reminder. ( dit klinkt heel erg, maar ik ben serieus)
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schrijf nu een briefje dat ik op tafel leg als reminder. ( dit klinkt heel erg, maar ik ben serieus)
Kluts moet iets met je overleggenquote:
En daar zit ik dan weer over na te denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.quote:
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gemiste kans, Godt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.
Zeer belangrijk topoverleg dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.
En het wordt erger met de jarenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!
Ik sta erom bekend dat ik dingen meerdere keren vertel. Ook als iemand zegt: heb je al verteld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!
Ik word gewoon door je strot geduwd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeer belangrijk topoverleg dus!
Nou, nu wordt het idd al wat meer concreet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Nou, nu wordt het idd al wat meer concreet!
Dat is maar goed ook, want dat is bij die zombiefilms niet altijd het geval.quote:
Lekker ding, wie is het?quote:
Ja vandaar dat er combo breaker staat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt het ook op dat ze alleen bij hem niet lacht.
Ze speelt in de Terminator serie, zoek het maar ff op want ik weet haar naam niet.quote:
Oh ik dacht dat omdat alleen hij een beetje aan te gluren was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja vandaar dat er combo breaker staat.
Ik was aan het kijken prik je kon vinden op FB maar ik zuig in daar zoeken schijnbaar...quote:
Klopt, zij was die robotchick toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja vandaar dat er combo breaker staat.
[..]
Ze speelt in de Terminator serie, zoek het maar ff op want ik weet haar naam niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb MissB gevonden. Duurde uuuuuuuren!
Dus je bent nu nat en naakt op Fok aan het posten ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik ben echt lui vandaag
Heb net wel gedouched, maar verder ben ik niet gekomen, zelfs nog niet ontbeten.
Die staat toch ook in volle glorie op FOK! Heb je heul FB niet voor nodig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
Pas op, anders ga ik jou zoeken. Dat wil je niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staat toch ook in volle glorie op FOK! Heb je heul FB niet voor nodig.
Ik heb een badjas aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus je bent nu nat en naakt op Fok aan het posten ?
Volgens mij was jij de persoon die een beetje flipte toen ik je foto's had gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Pas op, anders ga ik jou zoeken. Dat wil je niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Pas op, anders ga ik jou zoeken. Dat wil je niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de persoon die een beetje flipte toen ik je foto's had gezien.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat iemand stiekem mij aan het versturen was.
Omdat jij MissB gevonden hebt, weet ik eindelijk ook hoe je er nou uit ziet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
Wat een feest!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat jij MissB gevonden hebt, weet ik eindelijk ook hoe je er nou uit ziet.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je voelt je heel vies nu iedereen je heeft bekeken?
Zelfs mijn ex.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap het.
Q heeft ook echt iedereen op zijn FB
Naar mij natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Was goed te doen op de weg![]()
Nu weer in het o zo mooie Emmen. En ik ben nu alweer aan het bedenken waar ik nu heen kan gaan
Ik zal even filteren op 12 jarige limburgers om te kijken wie het is. Dat kunnen er nooit veel zijn.quote:
Dochter van een Fokster?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal even filteren op 12 jarige limburgers om te kijken wie het is. Dat kunnen er nooit veel zijn.
Die heb ik zelfs op LinkedIn.quote:
Jawel hoor...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja verdomme, ga ik he-le-maal naar het FB van MissB om te kijken hoe L-E er ook alweer uit ziet, heeft L-E geen foto's....
Toch eentje inc peuterquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja verdomme, ga ik he-le-maal naar het FB van MissB om te kijken hoe L-E er ook alweer uit ziet, heeft L-E geen foto's....
Ik werk 3 dagen per week thuis...ook maar saai, niemand die om mijn grapjes lachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef El_Matador het volgende:
Yes! Niet naar kantoor vandaag, maar gewoon thuiswerken. Geen miniStallone op kantoor.
Ja hallo, ik sta ook in de lijst van Q hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef Godtje het volgende:
We kunnen wel een tournament doen. De leukste man en vrouw uit Q zijn lijst.![]()
Ik nomineer Q zijn zus
Kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hallo, ik sta ook in de lijst van Q hoor.
Anders ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik werk 3 dagen per week thuis...ook maar saai, niemand die om mijn grapjes lacht
Dat wel, maar wel lekker. Zeker met de sneeuw...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik werk 3 dagen per week thuis...ook maar saai, niemand die om mijn grapjes lacht
Dat heeft een reden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt
Je staat vaak zelfs bovenaan
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar mij natuurlijk![]()
Goeie middag
Ja maar, ja maarquote:
Is een lange rit, benzine is duur, moe, sorryquote:
Ik heb mijn FB altijd openstaan als ik op de laptop zit ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je de hele tijd aan het surfen bent.
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.quote:
Niemand die koffie voor mij haalt danquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ook niet, niemand lacht om jouw grapjes.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.
Vandaar dat ik ook niet buiten kom.
Het is al goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een lange rit, benzine is duur, moe, sorry
En dan Ez uitlachen met zn Enyaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Waarom zit ik met abba in mijn hoofd?
Heppieee nuw jierrrrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Omdat het bijna oud en nieuw is en dat vreselijke nummer van hen dan continu gedraaid wordt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Ff kijken of mijn gedachte klopt..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
ook mamma mia?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
En het nut van deze informatie is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.
Vandaar dat ik ook niet buiten kom.
Welke gedachte..?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ff kijken of mijn gedachte klopt..
Milf is de juiste omschrijvingquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ff kijken of mijn gedachte klopt..
Lach maar.quote:
Gimme gimme gimme....quote:
Mijn moeder had alles van ABBA.quote:
nu voel jij je minder alleenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het nut van deze informatie is?
Hejje der meerderen dan ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:
Ik krijg in ieder geval een heerlijk knuffelmeisje op bezoek vanavond.
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het nut van deze informatie is?
Stop iets anders in haar hoofd zo dat ze niet meer aan ABBA hoeft te denken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
ook mamma mia?
misschien was die net op de radio? dit is niet leuk.,..
top 2000 a gogo...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat het bijna oud en nieuw is en dat vreselijke nummer van hen dan continu gedraaid wordt?
Ah, heb ik gister al gezien ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Jeetje tijn... Jij bent misschien wel de ergste van allemaal hequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
Stop iets anders in haar hoofd zo dat ze niet meer aan ABBA hoeft te denken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..
Kijken of Beetman op van Binsbergen lijkt.
quote:
Voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart.
En ja, nog een bak koffie.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
jij klikt bij iedereen maar gewoon op ja?
En dan zeggen ze dat-ie ongevaarlijk is..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jeetje tijn... Jij bent misschien wel de ergste van allemaal he
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef JoeBravo het volgende:
disclaimer: [OUD] postMAAR? zijn hele hebben en houwen erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, heb ik gister al gezien ja.
Gimme gimme gimme your maaaan after midniiiight!
disclaimer: [OUD] postSneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Bedoeld hij geen oordopjes dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
nu slaap ik niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
MAAR? zijn hele hebben en houwen eraf
ik wil die van jou niet, wil er een voor mezelfquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, heb ik gister al gezien ja.
Gimme gimme gimme your maaaan after midniiiight!
Dat denkt hij op de een of andere manier. Ik heb het al proberen te ontkrachten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou ik op Van Binbergen lijken dan ?
Ik bedoel een ander liedjequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen Feyenoorder benquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat-ie ongevaarlijk is..
Toen ik je username zag, moest ik op de een of andere manier aan van Binsbergen denken...dus dacht dat jij ook zo n klein ventje bent met bril en studentikoos gedrag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou ik op Van Binbergen lijken dan ?
En dan bij mij alleen gluren...quote:
Nooit genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
hoeveel vriendjes heb je dan wel niet?
oeh, lekkerquote:
Als ik je nu nog toe ga voegen wordt het dubieus. Voor zover het dat nog niet was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan bij mij alleen gluren...
ga maar eens graven in zijn kelderquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat-ie ongevaarlijk is..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik je nu nog toe ga voegen wordt het dubieus. Voor zover het dat nog niet was.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Toen ik je username zag, moest ik op de een of andere manier aan van Binsbergen denken...dus dacht dat jij ook zo n klein ventje bent met bril en studentikoos gedrag.
Prima lul, die van Binsbergen.
Het is een complimentquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denkt hij op de een of andere manier. Ik heb het al proberen te ontkrachten.
Jij en je zoontje zijn opeens Joods of moslim geworden?quote:
Dordrecht...remember Milly?quote:
Ja, want alleen joden en moslims worden besneden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij en je zoontje zijn opeens Joods of moslim geworden?
oh klein stukje vel eraf.... net of je beetje verbarand bent door de zon en gaat vervellen.. voel je niks van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je een importneger?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee, ook daar lijk ik niet op.
Het is een compliment dat je mij inschat als iemand die samenwoont met een of andere corpsbal?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik je nu nog toe ga voegen wordt het dubieus. Voor zover het dat nog niet was.
disclaimer: [OUD] postZolang er bij de operatie niemand niest,komt het wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Maak het gelijk nog ergerquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang er bij de operatie niemand niest,komt het wel goed
Ach en anders kan hij prima verder als zijquote:
He, ik weet niet op wat voor types jij valt, dus had best kunnen zijn. En hij is pas 32, dus misschien als hij 9 jaar gestudeerd heeft, heeft hij dat gedrag nog. Zo redeneer ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een compliment dat je mij inschat als iemand die samenwoont met een of andere corpsbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |