Ik beperk mijn beargumentatie tot: ze is minder knap.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft een -ie ipv een -y. En met haar heb ik 3 weken in China gezeteten, met jou niet..
.
Verdriet is persoonlijk, niemand die jou kan zeggen dat je niet mag zeuren imho.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Thnx..al mag ik eigenlijk niet 'zeuren' na al die jaren...
Staat daar een termijn voor dan? Kan er zo slecht tegen als anderen bepalen hoe lang iemand het moeilijk met iets mag hebben...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Jij bent dan ook onverslaanbaar op dat vlak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik beperk mijn beargumentatie tot: ze is minder knap.
Je nooit verontschuldigen voor je eigen emoties!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdriet is persoonlijk, niemand die jou kan zeggen dat je niet mag zeuren imho.
Ook 1 januari dus...idd maar lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onverslaanbaar op dat vlak..
Ach joh, ik kies er zelf voor mijn ouders niet te zien en loop toch elke kerst te janken dat ze er niet bij zijn. Verdriet is persoonlijk en daar heb je soms zelfs gewoon geen invloed op. En juist kerst en oud en nieuw zorgen ervoor dat je even extra stilstaat bij mensen waar je niet bij kan zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Q. is good for you.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!
Mooi is ze hè?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!
Doe eens posten danquote:
Ze is mooier dan die andere ja.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij FB? Ga ik je zoeken. Als je FB hebt, heeft Q. je. Zo is hij.
Ik heb FB, kijk maar bij kluts. Q had me gevonden, maar wilde me nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij FB? Ga ik je zoeken. Als je FB hebt, heeft Q. je. Zo is hij.
Kei!quote:
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb FB, kijk maar bij kluts. Q had me gevonden, maar wilde me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |