Die thuisfeestjes lopen vaak meer uit de hand dan de kroegfeestjes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ook heel tof zijn inderdaad!
Als single uitgaan met allemaal stelletjes op O&N kan ik niet aanraden trouwens.
Ja, maar dat gaat voor zowel Nouk als mij dus niet op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg alleen..als dit altijd je gedachtengang is geweest..
Als je altijd thuis bent gebleven, kan je er niet over oordelen waar je het al dan niet gezelliger/leuker zou hebben, bedoelde ik.
Hele vette serie, beter dan wat ik ook gezien heb afgelopen jaren. Heftig thema, maar briljant uitgewerkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top dank je! Goeie tip. Ff spieken: http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Heftig thema!
Hence de 'als'...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat voor zowel Nouk als mij dus niet op.
Nogal!quote:
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden kreeg je een vuurpijl in je houten poot?
Je kan natuurlijk ook ergens te lang in blijven hangen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaar
Ik haat die wens
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaar
Ik haat die wens
Dat is wel behoorlijk klote ja..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik haat die wens
Oeh, leuk! Hij staat op mn lijstje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal!
Gisteravond met een blokje kaas en een Mexicaanse tequila.![]()
Kutzooi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik haat die wens
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook ergens te lang in blijven hangen.
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.
He is wel zo'n dag die wel altijd verboden is daarmee dan ja...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.
He bah dat is moeilijk jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.
Denk dat het heel erg ligt aan hoe je daarmee omgaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.
Die heeft een -ie ipv een -y. En met haar heb ik 3 weken in China gezeteten, met jou niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
Q, jij hebt iemand op FB met dezelfde voornaam als ik. Ze is minder knap, dus delete haar eens even heel gauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |