Die thuisfeestjes lopen vaak meer uit de hand dan de kroegfeestjes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ook heel tof zijn inderdaad!
Als single uitgaan met allemaal stelletjes op O&N kan ik niet aanraden trouwens.
Ja, maar dat gaat voor zowel Nouk als mij dus niet op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg alleen..als dit altijd je gedachtengang is geweest..
Als je altijd thuis bent gebleven, kan je er niet over oordelen waar je het al dan niet gezelliger/leuker zou hebben, bedoelde ik.
Hele vette serie, beter dan wat ik ook gezien heb afgelopen jaren. Heftig thema, maar briljant uitgewerkt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top dank je! Goeie tip. Ff spieken: http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Heftig thema!
Hence de 'als'...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat voor zowel Nouk als mij dus niet op.
Nogal!quote:
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden kreeg je een vuurpijl in je houten poot?
Je kan natuurlijk ook ergens te lang in blijven hangen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaar
Ik haat die wens
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zestien jaar geleden stierf mijn oom (die als een tweede vader voor mij was) geheel onverwacht tijdens oud en nieuw...zijn laatste woorden? Gelukkig nieuwjaar
Ik haat die wens
Dat is wel behoorlijk klote ja..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik haat die wens
Oeh, leuk! Hij staat op mn lijstje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal!
Gisteravond met een blokje kaas en een Mexicaanse tequila.![]()
Kutzooi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik haat die wens
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook ergens te lang in blijven hangen.
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.
He is wel zo'n dag die wel altijd verboden is daarmee dan ja...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mwah...het was makkelijker geweest als hij op 12 januari ofzo was gestorven...dan sta je er minder bij stil op zo'n dag.
He bah dat is moeilijk jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.
Denk dat het heel erg ligt aan hoe je daarmee omgaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t, sterfdag van mijn mams is 1 januari. Moeilijk om zo'n dag 'ongemerkt' voorbij te laten gaan.
Die heeft een -ie ipv een -y. En met haar heb ik 3 weken in China gezeteten, met jou niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
Q, jij hebt iemand op FB met dezelfde voornaam als ik. Ze is minder knap, dus delete haar eens even heel gauw!
Ik beperk mijn beargumentatie tot: ze is minder knap.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft een -ie ipv een -y. En met haar heb ik 3 weken in China gezeteten, met jou niet..
.
Verdriet is persoonlijk, niemand die jou kan zeggen dat je niet mag zeuren imho.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Thnx..al mag ik eigenlijk niet 'zeuren' na al die jaren...
Staat daar een termijn voor dan? Kan er zo slecht tegen als anderen bepalen hoe lang iemand het moeilijk met iets mag hebben...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Jij bent dan ook onverslaanbaar op dat vlak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik beperk mijn beargumentatie tot: ze is minder knap.
Je nooit verontschuldigen voor je eigen emoties!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdriet is persoonlijk, niemand die jou kan zeggen dat je niet mag zeuren imho.
Ook 1 januari dus...idd maar lastigquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onverslaanbaar op dat vlak..
Ach joh, ik kies er zelf voor mijn ouders niet te zien en loop toch elke kerst te janken dat ze er niet bij zijn. Verdriet is persoonlijk en daar heb je soms zelfs gewoon geen invloed op. En juist kerst en oud en nieuw zorgen ervoor dat je even extra stilstaat bij mensen waar je niet bij kan zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Q. is good for you.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!
Mooi is ze hè?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ha! Door jouw FB weet ik nu hoe LE eruitziet!
Doe eens posten danquote:
Ze is mooier dan die andere ja.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij FB? Ga ik je zoeken. Als je FB hebt, heeft Q. je. Zo is hij.
Ik heb FB, kijk maar bij kluts. Q had me gevonden, maar wilde me nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Kei!quote:
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb FB, kijk maar bij kluts. Q had me gevonden, maar wilde me niet
Iedereen zou Kluts moeten hebben!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.
Valt wel mee toch, ik heb niet zo'n hele gangbare naam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.
3 keer raden: Dat ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh kluts, had jij nog met beetman overlegd eigenlijk?
Hoi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
3 keer raden: Dat ben ik vergeten.
Ik schrijf nu een briefje dat ik op tafel leg als reminder. ( dit klinkt heel erg, maar ik ben serieus)
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schrijf nu een briefje dat ik op tafel leg als reminder. ( dit klinkt heel erg, maar ik ben serieus)
Kluts moet iets met je overleggenquote:
En daar zit ik dan weer over na te denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.quote:
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gemiste kans, Godt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.
Zeer belangrijk topoverleg dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.
En het wordt erger met de jarenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!
Ik sta erom bekend dat ik dingen meerdere keren vertel. Ook als iemand zegt: heb je al verteld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!
Ik word gewoon door je strot geduwd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeer belangrijk topoverleg dus!
Nou, nu wordt het idd al wat meer concreet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Nou, nu wordt het idd al wat meer concreet!
Dat is maar goed ook, want dat is bij die zombiefilms niet altijd het geval.quote:
Lekker ding, wie is het?quote:
Ja vandaar dat er combo breaker staat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt het ook op dat ze alleen bij hem niet lacht.
Ze speelt in de Terminator serie, zoek het maar ff op want ik weet haar naam niet.quote:
Oh ik dacht dat omdat alleen hij een beetje aan te gluren was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja vandaar dat er combo breaker staat.
Ik was aan het kijken prik je kon vinden op FB maar ik zuig in daar zoeken schijnbaar...quote:
Klopt, zij was die robotchick toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja vandaar dat er combo breaker staat.
[..]
Ze speelt in de Terminator serie, zoek het maar ff op want ik weet haar naam niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb MissB gevonden. Duurde uuuuuuuren!
Dus je bent nu nat en naakt op Fok aan het posten ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik ben echt lui vandaag
Heb net wel gedouched, maar verder ben ik niet gekomen, zelfs nog niet ontbeten.
Die staat toch ook in volle glorie op FOK! Heb je heul FB niet voor nodig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
Pas op, anders ga ik jou zoeken. Dat wil je niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staat toch ook in volle glorie op FOK! Heb je heul FB niet voor nodig.
Ik heb een badjas aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus je bent nu nat en naakt op Fok aan het posten ?
Volgens mij was jij de persoon die een beetje flipte toen ik je foto's had gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Pas op, anders ga ik jou zoeken. Dat wil je niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Pas op, anders ga ik jou zoeken. Dat wil je niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de persoon die een beetje flipte toen ik je foto's had gezien.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat iemand stiekem mij aan het versturen was.
Omdat jij MissB gevonden hebt, weet ik eindelijk ook hoe je er nou uit ziet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
Wat een feest!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat jij MissB gevonden hebt, weet ik eindelijk ook hoe je er nou uit ziet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |