Nou ja, iets leuks om heen te gaan, ik rij welquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je tegenhoudt..
Ja, waai? Lekker toch?quote:
Ik heb geen peuter remember... hij wil zo graag met mij O&N inluiden en wat vuurwerk afsteken, dat eerder weggaan eik alleen maar gedoe geeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
kan je peuter niet al eerder bij je ouders droppen en met yuks naar een feestje gaan?
Desnoods!quote:
Genoeg leuke dingenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, iets leuks om heen te gaan, ik rij wel
Ja roller derby is echt de enige sport die ik mezelf nog wel zie doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga in januari bij haar kijken en filmen. Lijkt me ook tof om haar zo in actie te zien.
Ze doet trouwens ook kickboksen.
ohnee die is al (bijna) aant puberen he die van jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen peuter remember... hij wil zo graag met mij O&N inluiden en wat vuurwerk afsteken, dat eerder weggaan eik alleen maar gedoe geeft.
Ik heb een aantal chicks in dat filmpje gezien, en lekker zou ik het niet noemen.quote:
Met ranzige oliebollen!quote:
wel spannendquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb een aantal chicks in dat filmpje gezien, en lekker zou ik het niet noemen.
Als je serieus geinteresseerd bent, kan ik wel wat contacten voor je regelen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja roller derby is echt de enige sport die ik mezelf nog wel zie doen
Waar wonen je ouders?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen peuter remember... hij wil zo graag met mij O&N inluiden en wat vuurwerk afsteken, dat eerder weggaan eik alleen maar gedoe geeft.
Kijk de film maar. Stoere chicks, da's sexy man! (nee, niet mijn zusje, daar kijk ik niet zo naar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb een aantal chicks in dat filmpje gezien, en lekker zou ik het niet noemen.
Geen oordeel over je zus vellend, by the by.
Als als alsquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ik doen als ik niet naar de boot zou gaan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je serieus geinteresseerd bent, kan ik wel wat contacten voor je regelen...
Of kom je meekijken in januari?
Dorpje bij deventerquote:
Welke film? Die van yt, durende 1.20 min?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk de film maar. Stoere chicks, da's sexy man! (nee, niet mijn zusje, daar kijk ik niet zo naar.)
Zij ook nooit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof. Maar ik ben niet zo'n stoere sportvrouw he, naja wel stoer, maar niet zo sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |