quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nja, het wordt je niet makkelijk gemaakt.
Nee; Whip It. Van en met Drew Barrymore.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Welke film? Die van yt, durende 1.20 min?
Al gezien. En ik ben toch meer van het meisje-meisje, geen stoere, tandloze krijgerchick.
Klopt. Tja,,ik zou in ieder geval niet gaan slapen dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ze zouden hem iig mee naar huis kunnen nemen na de knallen he, dat is al heel wat.
Red Light District beginnen!quote:
Je hebt duidelijk de oliebollentest van dit jaar niet meegekregen van de Volkskrantquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef rival het volgende:
Die zijn er heus wel nouk, maar je moet goed zoeken
Aaahh..Whip it..dat wordt de 10e in de rij die ik dan moet zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee; Whip It. Van en met Drew Barrymore.
Er zitten ook meisjesmeisjes daar. Maar dan net ff wat stoerder
Welke nog meer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aaahh..Whip it..dat wordt de 10e in de rij die ik dan moet zien
quote:
oh zo.... lolquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de oliebollentest van dit jaar niet meegekregen van de Volkskrant![]()
Ik ook nietAlleen dat de slechtste uit Purmerend komen
![]()
Komt nog. Kan onmogelijk beter zijn dan Machetequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef Boudibou het volgende:
Ga nou maar eerst the Godfather kijken jij!
Eer je aan B-films begint.
Diequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
Mexico, hete chicks (Jessica Alba![]()
![]()
) en Michelle Rodriguez
![]()
, lekkere mannenfilm.
Die dus, Expendables, Get him to the Greek,, Inception afkijken... en nog wat.. had ze hier ergens op een lijstje staan,,komt bueno. Veelal de nieuwere films, dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke nog meer?
Ik heb gisteren een GE-NI-ALE film gekeken: Machete!
Mexico, hete chicks (Jessica Alba![]()
![]()
) en Michelle Rodriguez
![]()
, lekkere mannenfilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |