Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, jij en Nijntje zijn (uiteraard bewust) een beetje door elkaar gehaald in de TTquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:10 schreef TheFamousMan het volgende:
ik mis een gentleman in de TT
maar naam TT's
had ik doorquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, jij en Nijntje zijn (uiteraard bewust) een beetje door elkaar gehaald in de TT
groei je nog?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:12 schreef RockNijntje het volgende:
ik kan niet quoten vanuit andere topics, dus dan maar even zo
1.60 is geen mooie lengte!
Ooh, maar dat vind ik wel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:12 schreef RockNijntje het volgende:
ik kan niet quoten vanuit andere topics, dus dan maar even zo
1.60 is geen mooie lengte!
Oooh, dan krijg je de volgende keer wel een echtequote:
Ik heb nog geen groeispurt gehad... maar je zult zien dat ik die overslaquote:
En ik was al zo blij met dezequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan krijg je de volgende keer wel een echte
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen groeispurt gehad... maar je zult zien dat ik die oversla
wat nog niet is kan nog komen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen groeispurt gehad... maar je zult zien dat ik die oversla
quote:
Soms kan men beter zwijgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:15 schreef Ladylike het volgende:
Tis hier fucking ongezellig geworden
kleine kutkinderen hier
IDDquote:
ik ook van jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:15 schreef Ladylike het volgende:
kleine kutkinderen hier
Jaaa, jij ook hallo...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:15 schreef Ladylike het volgende:
kleine kutkinderen hier
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:19 schreef Ladylike het volgende:
En weer op de achtergrond en uitgelogd, ik lees morgen wel mn inbox
Jup!quote:
Echt zo'n goed nummerquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:23 schreef TheFamousMan het volgende:
I'm so happy,
'cause today I found my friends,
in my head,
I'm so ugly,
but that's ok 'cause so are you.
YEEEEEEEEEEEEEEAHEHAYEAHHHHHHHHHHHHH
YEAAAAAAAAAAAHYEAHYEAHHHHHHHHHHH
Lithiumquote:
Ik vind de yeah's wel erg goed gedicteerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:23 schreef TheFamousMan het volgende:
I'm so happy,
'cause today I found my friends,
in my head,
I'm so ugly,
but that's ok 'cause so are you.
YEEEEEEEEEEEEEEAHEHAYEAHHHHHHHHHHHHH
YEAAAAAAAAAAAHYEAHYEAHHHHHHHHHHH
Goudkuipjequote:
goed geluisterd heah?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind de yeah's wel erg goed gedicteerd
Ja, was even bezig met PM's lezen en beantwoordenquote:
Nirvana - I hate myself and I want to die, voor de sfeerquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was even bezig met PM's lezen en beantwoorden
Hoogstaand niveau vooral
Maar goed, muziek
stuquote:
Een nieuw UI, klaar voor 2011, leukquote:
koewle UIquote:
Zet hem op de naughty stepquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Rug doet pijn van deze gemene stoel
het hoort een ergonomisch geschikte stoel te zijn:quote:
tfmquote:
rockyquote:
Ow diequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/usericons/248016/avaoudnieuw.gif
Wat lijkt me dat een lastige stoelquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het hoort een ergonomisch geschikte stoel te zijn:
[ afbeelding ]
zoiets, maar dan zwart en zachter, moet je met je knieën op het tweede kussentje leunen voor een rechte rug
die heb ik vanmorgen al in gebruik genomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een nieuw UI, klaar voor 2011, leuk
Toen dit uitkwam was je nog niet eens geborenquote:
skon?quote:
Valt nu pas op dus. Ben toch al bijna 3 uur onlinequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen al in gebruik genomen
valt mee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een lastige stoel
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Rug doet pijn van deze gemene stoel
Daarom kun je de muziek nog wel waarderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam was je nog niet eens geboren
Skon, sgon, mooi, Brabants hequote:
ohh, zodoendequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Skon, sgon, mooi, Brabants he
So?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam was je nog niet eens geboren
whehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt nu pas op dus. Ben toch al bijna 3 uur online
Kan wel een smoes proberen te verzinnen over vermoeidheid maar het gaat dan toch nergens over
onterechte klacht, RN woont er, ga evun naar Klaagbaakquote:
alleen de vrouwen hebben diequote:
OMG nog vragen ook. Zooo nep jijquote:
gast, ga weg ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
OMG nog vragen ook. Zooo nep jij
Tief op met je stokfacequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
shut the fak op trutjequote:
Is dit trouwens inclusief gayhandje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom ga je hier haten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
shut the fak op trutje
kinderbedtijd
Ik vind jou eigenlijk best grappigquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
shut the fak op trutje
kinderbedtijd
Het ONZ topic heeft zich hierheen verplaatstquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
shut the fak op trutje
kinderbedtijd
Omdat Brabantquote:
Nee, alleen stokface heeft zich hierheen verplaatst...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ONZ topic heeft zich hierheen verplaatst
wat is er met brabandersquote:
Jij kwam uit Eindhoven he?quote:
EINDHOVUH DE GEKSTUHHHquote:
Ik chill alleen met mooie meisjes dus vooral niet met premature brabos met parmantige cup a tietjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, alleen stokface heeft zich hierheen verplaatst...
Je bent toch niet weer zo'n Limburger he?quote:
wat ben jij al een groot, volwassen jongetje geworden, na al die jarenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik chill alleen met mooie meisjes dus vooral niet met premature brabos met parmantige cup a tietjes
die zichzelf kennelijk nog rauwe rockbitches vinden omdat ze naar anoek luisteren
bwuhahaha
doei
rocknijn
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:57 schreef Stuart het volgende:
Okay, fantastisch. Nu weer over tot de orde van de dag dan maar
Ook niet maar fake het dan tenminste nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat ben jij al een groot, volwassen jongetje geworden, na al die jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Anoek is echt shitquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik chill alleen met mooie meisjes dus vooral niet met premature brabos met parmantige cup a tietjes
die zichzelf kennelijk nog rauwe rockbitches vinden omdat ze naar anoek luisteren
bwuhahaha
doei
rocknijn
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook niet maar fake het dan tenminste niet
Nein und Jah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Graagquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:57 schreef Stuart het volgende:
Okay, fantastisch. Nu weer over tot de orde van de dag dan maar
geboren en getogenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kwam uit Eindhoven he?
Edit: of haal ik je nu door de war met iemand anders
Gaquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:59 schreef Stokstaart het volgende:
oke
Een vraag
Dus waarom heet dit eigenlijk Koffieslowchat hier
als dat kan
quote:
omdat we het regelmatig over koffie hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:59 schreef Stokstaart het volgende:
oke
Een vraag
Dus waarom heet dit eigenlijk Koffieslowchat hier
als dat kan
En je was tegen Helmonders toch?quote:
koffieeeequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat we het regelmatig over koffie hebben
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je was tegen Helmonders toch?
de goeie hang ik apartquote:
Kijk, zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de goeie hang ik apart![]()
wordt wel een klein rijtje
ze zijn zeker opquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:04 schreef Stuart het volgende:
Goed, mijn biertje is op en ik neem in ieder geval geen nieuwe![]()
Nee, wat dat betreft kan ik me hier doodzuipenquote:
ik helemaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft kan ik me hier doodzuipen![]()
Niet doen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft kan ik me hier doodzuipen![]()
Dat geloof ik graag. Doe maar niet thoughquote:
Dankjequote:
Weltrusten Stuquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje
* Stuart gaat slapen. Welterusten GF, TFM en RN![]()
trusten stuquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje
* Stuart gaat slapen. Welterusten GF, TFM en RN![]()
lijkt me op zich niet zo'n ongename doodquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Doe maar niet though
als het goed is in zijn velquote:
In de hemel is geen bier, daarom drinken we het hierquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt me op zich niet zo'n ongename dood
Echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het goed is in zijn vel
door wiequote:
ben jij trouwens wel een kattenmepperquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de hemel is geen bier, daarom drinken we het hier
Nouja, ik nietNOG niet
Daar kreeg ik geen antwoord meer opquote:
dan zal ie het wel liegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar kreeg ik geen antwoord meer op
Ik ben geen Helmonder!quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben jij trouwens wel een kattenmepper
Nee, dat doet TFM nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ie het wel liegen
ik was even ergens anders bezigquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was even ergens anders bezig
merk hetquote:
kijk ze, en alvast weltrustenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga tv kijken en dan naar me bedje toe![]()
mag er straks weer vroeg uit![]()
rocky![]()
en andere lurkers
latah en slaap zequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga tv kijken en dan naar me bedje toe![]()
mag er straks weer vroeg uit![]()
rocky![]()
en andere lurkers
Jupz.quote:
Toch nog even hoi zeggen; HOIquote:
jij nog steeds hier?quote:
Jij kennelijk ook maar jij negeert dat Ruknijn stelselmatigquote:
I'M BACK BITCHquote:
weer witte sportsokjes?quote:
Deze keer met een blauw randjequote:
Sneakersokken zijn m'n imigequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
Witte sportsokken voor een rockbitch
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze keer met een blauw randje
nee, een soort stokstaart.quote:
Neeeeeeeenquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik ga zo maar eens, heb te lang niet geslapen
ik ben ook klaarwakker, maar zal wel moeten proberenquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeeeeeeenBen ik een keer klaarwakker, ga jij er vandoor
![]()
Werken? Om 4 uur? Whahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga weer werken bekijk het verder ook maar kutkinderen
Neem anders wat wiet, dan ga ik ondertussen even een frikandel in de pan gooienquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben ook klaarwakker, maar zal wel moeten proberen
TFM en dood in 1 zinquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:02 schreef TheFamousMan het volgende:
en als mobiel er is kon ik nog wel wat langer doorgaan, maar als ouders nu naar beneden komen, ben ik dood, gister was het ook al half 8 geworden
Truste, beroemde gastquote:
Nee, dan valt het teveel op dat ik nog wakker benquote:
Dat heb ik nou al zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:34 schreef Stokstaart het volgende:
Morgen straks gaan je ouders zo keiboos worden als ze ontdekken dat je de hele nacht hebt lopen FOK!en
Jij bent nog het meest levenloos van allemaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:14 schreef RockNijntje het volgende:
OneeIk begin moe te worden
![]()
![]()
Heel Fok! is levenloos
Hou op met mezelf te quoten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent nog het meest levenloos van allemaal
Mwoah, misschien later een keer...quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:17 schreef Stokstaart het volgende:
Misschien is proberen te slapen een optie?
Al wakker, of ook nog niet geslapen?quote:
Ow okequote:Op dinsdag 28 december 2010 05:21 schreef Bos81 het volgende:
Niet al te lang denk ik. Ga zo nog even proberen om toch nog te slapen
Al wakker, lag er al voor tienen in ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al wakker, of ook nog niet geslapen?
Haha, vroegequote:Op dinsdag 28 december 2010 05:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al wakker, lag er al voor tienen in ofzo.
En kun je dan niet meer in slaap komen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:24 schreef Bos81 het volgende:
Maar ben nu al iets van 1.5 uur wakker. Ik word gewoon best wel vaak wakker in een nacht.
Ja weet, ik maar dat heb ik soms gewoon even nodig.quote:
Heeft iedereen wel eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet, ik maar dat heb ik soms gewoon even nodig.
Soms wel,. Maar ik slaap overdag meestal wel een uurtje of 2. Dan heb je gewoon snel korte nachtjes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En kun je dan niet meer in slaap komen?
En dan een beetje de rijke Nijn uithangenquote:
Heb je het tegen mij of tegen RockNijntje.quote:
Als ik overdag slaap weet ik dacht ik 's nachts niet eens een poging tot slapen hoef te doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms wel,. Maar ik slaap overdag meestal wel een uurtje of 2. Dan heb je gewoon snel korte nachtjes.
Het zal wel weer tegen mij geweest zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij of tegen RockNijntje.
Nee, Krantenwijk is niks voor mij. Ik heb ook een paar keer week dat ik gewoon moet/mag werken, Dan kan ik er een krantenwijk echt niet bijnemen.
Ik dus wel, Al heb ik inderdaad wel eens dagen gehad, dat ik echt niet kon slapen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik overdag slaap weet ik dacht ik 's nachts niet eens een poging tot slapen hoef te doen
Ik ben dan hyperactiefquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus wel, Al heb ik inderdaad wel eens dagen gehad, dat ik echt niet kon slapen.
Kort lontje betekent dat je snel boos wordt, en dat valt bij mij reuze meequote:Op dinsdag 28 december 2010 05:34 schreef Stokstaart het volgende:
Je voelt je wel aangesproken Nijn. Kort lontje
Okee, ik juist nite. Maar ieder mens is natuurlijk verschillend.quote:
Hoe laat ben je opgestaan vandaag/gisteren ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik gewoon wakker blijf
Ik werd vroeger ook altijd hyperactief van koffie, maar dat is nu minderquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik juist nite. Maar ieder mens is natuurlijk verschillend.
Bedoel je hoe laat ik op was op 27 december?quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe laat ben je opgestaan vandaag/gisteren ?
Okee, dat kan ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik werd vroeger ook altijd hyperactief van koffie, maar dat is nu minder
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je hoe laat ik op was op 27 december?
Ik sliep om half 6 en was om 10 uur weer wakkerquote:
Slaap ze, of beter: probeer ze te slapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat kan ja.
Nee, ik ga toch maar weer even op bed liggen, vind het nu best wel gezellig hier, maar moet ook aan mezelf denken.
Je moet wel een beetje voor jezelf zorgen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik sliep om half 6 en was om 10 uur weer wakker
Alleen met slapen is er achterstallig onderhoudquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje voor jezelf zorgen hoor
Netjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
Het FOK!-record is nog steeds 72 uur en een beetje zonder slapen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
Het FOK!-record is nog steeds 72 uur en een beetje zonder slapen
Vind je?quote:
Vrij weinig iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 06:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ni heeft het echt geen nut meer om te gaan slapen he?
Dan ga ik dat dus ook mooi niet doenquote:
Maar ...quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ga ik dat dus ook mooi niet doen
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar ...
Vanmiddag ga je dan in slaap vallen
Nah, dat zal wel niet...quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:19 schreef Stokstaart het volgende:
Krikt je gemiddelde wel lekker op.
Voor je het weet heb je er 450.000 zoals ene mister T hier
Ik probeer hetzelfde voor te houdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 07:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben niet ziek, ik ben niet ziek! Goedemorgen allemaalOp naar mijn werk dan maar...
Ja, zie, we zijn niet ziek, we zijn niet ziek!quote:Op dinsdag 28 december 2010 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik probeer hetzelfde voor te houdenDus kom, we slaan ons er doorheen, ga ik wel ziek zijn in m'n vakantie
![]()
Goedemorgen allemaal
Ik sliep braaf hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen stelletje nachtelijke spammers.
Goedemorgenquote:
Nee, dat ligt aan mij dat jij het zo warm krijgt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Is het hier zo warm, of ligt dat aan mij?
Oh!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:34 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat ligt aan mij dat jij het zo warm krijgt.
Mja, ik ga wel even werken of zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Wil je dan misschien even weg gaan?
Jep de tomtomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2010 08:45:09 ]
Ken ik er tegen schuppe?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
Jep de tomtom
Ik weet dat het stom is om zulke dingen in de auto te laten liggen maarja tis niet anders
Ding was 4 jaar oud en niet up to dateSodemieter, wat een &*&*@^)*^@!&*!^%%^$$%## (camera op mijn beeldscherm, laat ik maar niet zeggen wat ik echt bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ])
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
[..]
Jep de tomtom
Ik weet dat het stom is om zulke dingen in de auto te laten liggen maarja tis niet anders
Ding was 4 jaar oud en niet up to datekloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Dat is klote. En logisch dat je pissig bent, ze moeten met hun klauwen van andermans spullen afblijven, dat tuigquote:
Wat?quote:
Stiekem voel ik me echt heel erg kutquote:
Waarom ga je dan niet naar huis?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem voel ik me echt heel erg kut
Meld je dan ziek en kruip lekker in je warme bedquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet te hard schopt en ineens in de kruipruimte ligt?.
Lekker naar je bedje danquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:01 schreef DaMart het volgende:
Meld je dan ziek en kruip lekker in je warme bed.
Dat kan niet, want ik ben erg hard nodig hierquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zullen we samen naar huis en op bed gaan liggen?
En het is wel toevallig dat we allebei nu ziek worden, zou het iets met Koen te maken hebben?![]()
* MPG belt personeelszaken voor de ziekmelding, brengt je naar huis en stopt je onder de wol...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat kan niet, want ik ben erg hard nodig hier![]()
Oh, en Thijs hoest zich ook kapot, en Jeroen nu ook
Jouw gezondheid is belangrijker dan je baas, als jij je niet goed voelt, kun je beter naar huis gaan dan blijven. Als je nu doorgaat, ben je misschien nog langer uit de roulatie straksquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jep de tomtom
Ding was 4 jaar oud en niet up to dateGodverdomme wat een tuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ].
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Onzin. Als je ziek bent, moet je naar huis. Ik laat iemand anders wel de spellingsjuf uithangen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neuh hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen, Bokito?
Ach, muck ken er vast wel tegen schuppen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen, Bokito?
En anders stoppen we er een banaan in!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, muck ken er vast wel tegen schuppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |