Je slijmtquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nachtbagger 7, daar waar iedereen gelukkig is behalve lysdexie
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt wil je me piemel zien?Gast... Lees het topic eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een linkshandige gitaar gezien die goedkoper was dan de rechtshandige
Die Gibson Privio S1 waren dat welquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een linkshandige gitaar gezien die goedkoper was dan de rechtshandige
dat wel ja.quote:
Warenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Gibson Privio S1 waren dat wel
Waar heb je last van guppekop ga slapen dan als je moe bentquote:
Joepsiequote:
Ik heb nergens last van hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar heb je last van guppekop ga slapen dan als je moe bent
RN doet Nirvana adorerenquote:
Ocharme da is toch wa kindekequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoorja, misschien een klein beetje van jou, maar dat laat ik achterwege...
Nee als ik iets begin in de horeca is het een bordeelquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wil een kinderdagverblijf beginnen, hoorde ik.
Dan ga ik lekker naar een anderequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wil een kinderdagverblijf beginnen, hoorde ik.
Het is verkansie, akelaquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ga nou maar zlapen ruknijn morgen sit juh weer as een sompie in du klas jeweet
Whaha, ik heb al drie keer gezegd dat het vakantie isquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ga nou maar zlapen ruknijn morgen sit juh weer as een sompie in du klas jeweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |