Je doet je naam eer aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als ze nu nog niet met je naar bed wilt.
geen dank, kleine moeitequote:
sssht, niet haten man, niet haten.quote:
quote:
je ne sais pas. denk het welquote:
ohquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je ne sais pas. denk het wel
Je dacht dat ik een gast was?quote:
Jaa kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je lijkt meer op een RockKabouter.
ik ben nog vrijgezel, én vrouwelijk!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh jammer dan kijk ik nog ff verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had twee keer mijn dochter kunnen zijn
Jij bent mijn dochterquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi opaquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nog vroeg voor mijn doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:24 schreef Im.Kant. het volgende:
Is het geen bedtijd voor RockNijntje? 14 jaar en zo laat nog op
[ afbeelding ]
Wat doe ik daar in bedquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:24 schreef Im.Kant. het volgende:
Is het geen bedtijd voor RockNijntje? 14 jaar en zo laat nog op
[ afbeelding ]
Remlof is je dochter?quote:
Soms maak ik een uitzondering voor leuke mensenquote:
als RelMof je kind zou zijnquote:
Dat is een beer, geen dribbelquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is een beer, geen dribbel
Dan zit gitaar spelen in de familiequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, dus jij bent mijn opperkleindochter
Hoe kom jij aan internet?quote:
Hipquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:27 schreef TheFamousMan het volgende:
voor de LaPo:
[RN SC #2] RockNijntje's 3e naamtopique!
Ik heb echt de meest a-muzikale familie ooit. Volgens mij had m'n moeder gewoon een affaire zo'n 23 jaar terugquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zit gitaar spelen in de familie![]()
Haha, je bent vroeg met een verstoord slaapritme...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is nog vroeg voor mijn doen
het is vakantie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:29 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Haha, je bent vroeg met een verstoord slaapritme...![]()
Lijkt me moeilijk met 'half negen op school zijn of schoffelen' enzulks.
Left-handed?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb echt de meest a-muzikale familie ooit. Volgens mij had m'n moeder gewoon een affaire zo'n 23 jaar terug![]()
Misschien ben ik wel de zoon van Kurt
ik ook linksquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Left-handed?
Ik ben linkshandig, maar gitaar (ja, dat is een werkwoord bij mij) rechthandig
4 jaar geleden kon ik rond 2 uur altijd wel goed slapen, vond dat eigenlijk al best laatquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is vakantie.
en voor mij [14 jaar] is het ook nog vroeg
vakantie = meestal rond half 6, 5 uur...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:32 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
4 jaar geleden kon ik rond 2 uur altijd wel goed slapen, vond dat eigenlijk al best laat
Wordt dus met 't jaar slechter, de slaapritmes van jongeren
Nu is mijn ritme door nachtwerk + vakantie zo verneukt dat ik pas om 6 uur in de ochtend in slaap kan komen
weekend ook trouwensquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vakantie = meestal rond half 6, 5 uur...
Ik mag pas om 09:00 weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:32 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
4 jaar geleden kon ik rond 2 uur altijd wel goed slapen, vond dat eigenlijk al best laat
Wordt dus met 't jaar slechter, de slaapritmes van jongeren
Nu is mijn ritme door nachtwerk + vakantie zo verneukt dat ik pas om 6 uur in de ochtend in slaap kan komen
Vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:29 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Haha, je bent vroeg met een verstoord slaapritme...![]()
Lijkt me moeilijk met 'half negen op school zijn of schoffelen' enzulks.
Dan ben je ook mijn opa nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaf ik mijzelf voor mijn 25e verjaardag
internet is ouder dan de meeste levende wezens op deze aardbol.quote:
Nee wan dan is het moeilijker om gitaren te vindenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Left-handed?
Ik ben linkshandig, maar gitaar (ja, dat is een werkwoord bij mij) rechtshandig
maar wel goedkoperquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee wan dan is het moeilijker om gitaren te vinden
Als ze lekker kan pijpen wat maakt het uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vakantie = meestal rond half 6, 5 uur...
Da's niet gezondquote:
Zuigt, mijn diensten zijn van 10:45 tot 7:45. Is best te doen. Heb er weer een donderdag en nog eentje zaterdag, niet zo veel zin om m'n ritme alleen voor morgen aan te passen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ze lekker kan pijpen wat maakt het uit
Nee joh, linkshandige gitaren zijn een stuk duurder juist!quote:
post pm's hier!quote:
Klopt wil je me piemel zien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt wil je me piemel zien?she's 14.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Daar zijn ze niet grappig genoeg voorquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
post pm's hier!
is totaal niet banwaardig hoor!
Je slijmtquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nachtbagger 7, daar waar iedereen gelukkig is behalve lysdexie
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt wil je me piemel zien?Gast... Lees het topic eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een linkshandige gitaar gezien die goedkoper was dan de rechtshandige
Die Gibson Privio S1 waren dat welquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een linkshandige gitaar gezien die goedkoper was dan de rechtshandige
dat wel ja.quote:
Warenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Gibson Privio S1 waren dat wel
Waar heb je last van guppekop ga slapen dan als je moe bentquote:
Joepsiequote:
Ik heb nergens last van hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar heb je last van guppekop ga slapen dan als je moe bent
RN doet Nirvana adorerenquote:
Ocharme da is toch wa kindekequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoorja, misschien een klein beetje van jou, maar dat laat ik achterwege...
Nee als ik iets begin in de horeca is het een bordeelquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wil een kinderdagverblijf beginnen, hoorde ik.
Dan ga ik lekker naar een anderequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wil een kinderdagverblijf beginnen, hoorde ik.
Het is verkansie, akelaquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ga nou maar zlapen ruknijn morgen sit juh weer as een sompie in du klas jeweet
Whaha, ik heb al drie keer gezegd dat het vakantie isquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ga nou maar zlapen ruknijn morgen sit juh weer as een sompie in du klas jeweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |