Ik begon met t Smoke On The Water riffje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het eerste nummer waar ik ook mee begon
Al mn "zachtere" muziek vind jij kut.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Terwijl ik echt een hele brede muzieksmaak heb
The Rootsquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:18 schreef gazpach het volgende:
[..]
Klinkt wederom goed.
The Shins hebben mooie teksten vind ik
Deze is wel vrij bekend.
Smoooooke on the water, fire in the sky!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik begon met t Smoke On The Water riffje.
[..]
Al mn "zachtere" muziek vind jij kut.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Smoooooke on the water, fire in the sky!
ik wil een elektrische kaufen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het eerste nummer waar ik ook mee begon
CCR.quote:
baasquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:19 schreef JJH het volgende:
[..]
CCR.
IK HEB AL HUN PLATEN!
Nou ja, bijna dan.
haha ik wilde net bijna the shins - young pilgrims doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:18 schreef gazpach het volgende:
[..]
Klinkt wederom goed.
Shins hebben mooie teksten
Deze is wel vrij bekend.
als blietzkrig een nb kon zijn dan zijn wij hetquote:
een starters pakketje ofzo.. van 180eu voor git, incl versterkertje.. zal wel niets zijn, maar wil just for fun beetje pingelenquote:
na het drinken van enige alcoholische consumpties hoef je in iedergeval geen moeite te doen om het te volgenquote:
mooie verwoordingquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
als blietzkrig een nb kon zijn dan zijn wij het
Kijk op Thomann en zoek voor Harley Benton kits.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
een starters pakketje ofzo.. van 180eu voor git, incl versterkertje.. zal wel niets zijn, maar wil just for fun beetje pingelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |