Soms wel,. Maar ik slaap overdag meestal wel een uurtje of 2. Dan heb je gewoon snel korte nachtjes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En kun je dan niet meer in slaap komen?
En dan een beetje de rijke Nijn uithangenquote:
Heb je het tegen mij of tegen RockNijntje.quote:
Als ik overdag slaap weet ik dacht ik 's nachts niet eens een poging tot slapen hoef te doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms wel,. Maar ik slaap overdag meestal wel een uurtje of 2. Dan heb je gewoon snel korte nachtjes.
Het zal wel weer tegen mij geweest zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij of tegen RockNijntje.
Nee, Krantenwijk is niks voor mij. Ik heb ook een paar keer week dat ik gewoon moet/mag werken, Dan kan ik er een krantenwijk echt niet bijnemen.
Ik dus wel, Al heb ik inderdaad wel eens dagen gehad, dat ik echt niet kon slapen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik overdag slaap weet ik dacht ik 's nachts niet eens een poging tot slapen hoef te doen
Ik ben dan hyperactiefquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus wel, Al heb ik inderdaad wel eens dagen gehad, dat ik echt niet kon slapen.
Kort lontje betekent dat je snel boos wordt, en dat valt bij mij reuze meequote:Op dinsdag 28 december 2010 05:34 schreef Stokstaart het volgende:
Je voelt je wel aangesproken Nijn. Kort lontje
Okee, ik juist nite. Maar ieder mens is natuurlijk verschillend.quote:
Hoe laat ben je opgestaan vandaag/gisteren ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik gewoon wakker blijf
Ik werd vroeger ook altijd hyperactief van koffie, maar dat is nu minderquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik juist nite. Maar ieder mens is natuurlijk verschillend.
Bedoel je hoe laat ik op was op 27 december?quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe laat ben je opgestaan vandaag/gisteren ?
Okee, dat kan ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 05:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik werd vroeger ook altijd hyperactief van koffie, maar dat is nu minder
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je hoe laat ik op was op 27 december?
Ik sliep om half 6 en was om 10 uur weer wakkerquote:
Slaap ze, of beter: probeer ze te slapenquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat kan ja.
Nee, ik ga toch maar weer even op bed liggen, vind het nu best wel gezellig hier, maar moet ook aan mezelf denken.
Je moet wel een beetje voor jezelf zorgen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik sliep om half 6 en was om 10 uur weer wakker
Alleen met slapen is er achterstallig onderhoudquote:Op dinsdag 28 december 2010 05:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje voor jezelf zorgen hoor
Netjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
Het FOK!-record is nog steeds 72 uur en een beetje zonder slapen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
Het FOK!-record is nog steeds 72 uur en een beetje zonder slapen
Vind je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |