het hoort een ergonomisch geschikte stoel te zijn:quote:
tfmquote:
rockyquote:
Ow diequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/usericons/248016/avaoudnieuw.gif
Wat lijkt me dat een lastige stoelquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het hoort een ergonomisch geschikte stoel te zijn:
[ afbeelding ]
zoiets, maar dan zwart en zachter, moet je met je knieën op het tweede kussentje leunen voor een rechte rug
die heb ik vanmorgen al in gebruik genomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een nieuw UI, klaar voor 2011, leuk
Toen dit uitkwam was je nog niet eens geborenquote:
skon?quote:
Valt nu pas op dus. Ben toch al bijna 3 uur onlinequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen al in gebruik genomen
valt mee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een lastige stoel
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Rug doet pijn van deze gemene stoel
Daarom kun je de muziek nog wel waarderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam was je nog niet eens geboren
Skon, sgon, mooi, Brabants hequote:
ohh, zodoendequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Skon, sgon, mooi, Brabants he
So?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam was je nog niet eens geboren
whehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt nu pas op dus. Ben toch al bijna 3 uur online
Kan wel een smoes proberen te verzinnen over vermoeidheid maar het gaat dan toch nergens over
onterechte klacht, RN woont er, ga evun naar Klaagbaakquote:
alleen de vrouwen hebben diequote:
OMG nog vragen ook. Zooo nep jijquote:
gast, ga weg ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
OMG nog vragen ook. Zooo nep jij
Tief op met je stokfacequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
shut the fak op trutjequote:
Is dit trouwens inclusief gayhandje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom ga je hier haten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
shut the fak op trutje
kinderbedtijd
Ik vind jou eigenlijk best grappigquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
shut the fak op trutje
kinderbedtijd
Het ONZ topic heeft zich hierheen verplaatstquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
shut the fak op trutje
kinderbedtijd
Omdat Brabantquote:
Nee, alleen stokface heeft zich hierheen verplaatst...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ONZ topic heeft zich hierheen verplaatst
wat is er met brabandersquote:
Jij kwam uit Eindhoven he?quote:
EINDHOVUH DE GEKSTUHHHquote:
Ik chill alleen met mooie meisjes dus vooral niet met premature brabos met parmantige cup a tietjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, alleen stokface heeft zich hierheen verplaatst...
Je bent toch niet weer zo'n Limburger he?quote:
wat ben jij al een groot, volwassen jongetje geworden, na al die jarenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik chill alleen met mooie meisjes dus vooral niet met premature brabos met parmantige cup a tietjes
die zichzelf kennelijk nog rauwe rockbitches vinden omdat ze naar anoek luisteren
bwuhahaha
doei
rocknijn
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:57 schreef Stuart het volgende:
Okay, fantastisch. Nu weer over tot de orde van de dag dan maar
Ook niet maar fake het dan tenminste nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat ben jij al een groot, volwassen jongetje geworden, na al die jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Anoek is echt shitquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik chill alleen met mooie meisjes dus vooral niet met premature brabos met parmantige cup a tietjes
die zichzelf kennelijk nog rauwe rockbitches vinden omdat ze naar anoek luisteren
bwuhahaha
doei
rocknijn
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook niet maar fake het dan tenminste niet
Nein und Jah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Graagquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:57 schreef Stuart het volgende:
Okay, fantastisch. Nu weer over tot de orde van de dag dan maar
geboren en getogenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij kwam uit Eindhoven he?
Edit: of haal ik je nu door de war met iemand anders
Gaquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:59 schreef Stokstaart het volgende:
oke
Een vraag
Dus waarom heet dit eigenlijk Koffieslowchat hier
als dat kan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |