Niet altijd natuurlijk.quote:
Dankzij jouw opmerking zag ik em al aankomenquote:
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een FOK!abo?
3 minutenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:57 schreef CindieY het volgende:
Deze zal ook wel weer worden afgekapt gezien het tijdstip
Ja dat welquote:
quote:
Het maakt mij niet uit welke DJ, niet afkappen en beter timen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom wordt er alleen over afkappen gezeurd als een stom iemand het doet?
Volgend jaar gewoon aan mij geven die centen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik had het ervoor over
. Of ik dat komend jaar weer doe weet ik nog niet. Als ik het geld heb iig wel
.
Joe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:57 schreef CindieY het volgende:
Deze zal ook wel weer worden afgekapt gezien het tijdstip
Dan kan ik ze beter gewoon zelf gebruikenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon aan mij geven die centen.
Benzine kopen voor je auto om naar Eindhoven te rijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kan ik ze beter gewoon zelf gebruiken![]()
.
Idd, als het nummer afgekapt moet worden doet de dj iets verkeerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit welke DJ, niet afkappen en beter timen.
Ik heb eens gehad, een of ander dansnummer, dus ik stond door m'n kamer te dansen en te stuiteren, BAM, nieuws. Ik stond daar best wel een tijdje beduusd te knipperen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, als het nummer afgekapt moet worden doet de dj iets verkeerd. Maakt niet uit welke, ik vind roos zelfs vaak wel leuk op de radio
.
I feel your pain!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb eens gehad, een of ander dansnummer, dus ik stond door m'n kamer te dansen en te stuiteren, BAM, nieuws. Ik stond daar best wel een tijdje beduusd te knipperen.
Haha lol , ja dat is nog ergerquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb eens gehad, een of ander dansnummer, dus ik stond door m'n kamer te dansen en te stuiteren, BAM, nieuws. Ik stond daar best wel een tijdje beduusd te knipperen.
Ik heb der ff getwitterdquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:PatrickW
@antiroos Waarom kap je hem nou af JONGUH! #bakpao
Hehe lolquote:
Sander en Ramonquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:05 schreef hole1988 het volgende:
die Barend zit de klusjesmannen te kijken
SPOILER: lijst 02-03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:06 schreef antiroos het volgende:
@PatrickWobben hij ging precies op 0, alleen ging de jingle iets te hard erin. dat einde is het beste he?! :-)))
je moet aan een aardbei denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:06 schreef CindieY het volgende:
Ok, toch nog even The White LiesIk ben niet moe genoeg om te gaan slapen
maar zoals ik hem post dat kan niemandquote:
Een aardbei?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
je moet aan een aardbei denken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar zoals ik hem post dat wil niemand
Slaap lekker en tschuss!quote:
quote:
Hoe is het met je YT-account afgelopen? Heb je YT nog gemaild?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar zoals ik hem post dat kan niemand
Ik heb YT gemaild, maar ze reageren nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe is het met je YT-account afgelopen? Heb je YT nog gemaild?
Tik em aardbei!quote:
Eens proberen danquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja als je piekert ofzo.Voor je zien en dan pieker je niet meer.
Tik 'm anorexiaquote:
Het werkt bij mij! En dat zegt echt heel veel want ik kan NOOIT ontspannen als ik ga slapen. Helemaal nu niet.quote:
Dit dus mijn lichaam zit in een ritme van 12 tot 6.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens proberen danMaar ik pieker niet, ben gewoon niet moe. Heb vorige week m'n slaapritme hartgrondig verneukt.
Hello!quote:
Mijn ritme liep van 6 tot 10 's ochtends. Precies tijdens Giel z'n shifts dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus mijn lichaam zit in een ritme van 12 tot 6.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hello!
Ik heb nu wel zin in die plaat zeg.
Ik ook! Trusten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:15 schreef CindieY het volgende:
Owmijngod, wat een janknummer. Ik ga afsluiten en slapen![]()
Ik ging altijd slapen als Giel begon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn ritme liep van 6 tot 10 's ochtends. Precies tijdens Giel z'n shifts dus.
Heej de mijne ookquote:
quote:
SPOILER: lijst 03-04Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik kan me die nog vaag herinneren.quote:
Soms, heel soms kan ik wel grappig zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest trouwens best hard lachen om deze opmerking.
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:53 schreef hole1988 het volgende:
Leuk uurtje.SPOILER: lijst 03-04Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft wel muzieksmaakquote:
I know..quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Time flies when you're having fun. Holy shit.
over?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know..
Ik wilde vannacht nog een stukje schrijven
Vette shitquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Horror. Ben bezig aan een posapocalyptisch verhaal.
Ik hoop het welquote:
Ben je schrijver ook echt of voor de lol?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het welIk ben nog niet zover trouwens maar zit wel helemaal met het verhaal in mijn hoofd.
Fun ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Time flies when you're having fun. Holy shit.
k ben een amateurschrijver, dus een beetje voor mijn lol. Maar als het af is hoop ik wel dat het uitgegeven wordt. Heb ambitie om ooit schrijver te worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben je schrijver ook echt of voor de lol?
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
k ben een amateurschrijver, dus een beetje voor mijn lol. Maar als het af is hoop ik wel dat het uitgegeven wordt. Heb ambitie om ooit schrijver te worden.
Dit dus ben enorm benieuwd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil je eens een stukje posten (of PM'en) van wat je zoal geschreven hebt?
Hmm... Zou het graag willen doen, maar voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil je eens een stukje posten (of PM'en) van wat je zoal geschreven hebt?
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben nu wel meer ontspannen dan het hele afgelopen weekend.
Schrijfwedstrijd Halloween: Win een paintball-arrangement (het 3e verhaal dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja tofIk ben wel erg kritisch trouwens hehehe.
MAAR! Heb je niet iets anders (ouds) voor me als tip van de sluier?Alsin hoe je schrijft?
Eens zien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schrijfwedstrijd Halloween: Win een paintball-arrangement (het 3e verhaal dus)
Verhaal in een uurtje geschreven en gelijk opgestuurd. Mijn eerste verhaal voor een schrijfwedstrijd.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHA sorry mar de ex van mijn zus heet Joep.
Okidoki. Ben benieuwd naar je opbouwende kritiekquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Cool! Ik ga morgen lezen trouwens want ik kan me niet concentreren.
Heej, doe eens niet zoquote:
Ik bespeur wat sarcasmequote:
Gelukkigquote:
Nee, ik ben zelf ook benieuwd. Daarom ook benieuwd naar wat ik ervan vind en daarom benieuwd naar mijn kritiek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat je die jongen onderuit aan het halen was
.
Zoals het hoort. Je hebt niks aan niet-kritische lezers. En ik kan tegen een stootjequote:Op dinsdag 28 december 2010 03:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf ook benieuwd. Daarom ook benieuwd naar wat ik ervan vind en daarom benieuwd naar mijn kritiek.
Ik lees normaal geen literatuur en het laatste boek wat ik heb aangeraakt was Harry Potter in 2008 dus echt opbouwende kritiek kan niet geven, Maar aangezien ik het een heel aangrijpend stuk vond kan ik alleen maar lovend zijn. Ik zat na alinea twee al helemaal in het verhaal en wou alleen maar verder lezen. Heb je dat verhaal nog afgeschreven? Zo ja zou ik het heel graag verder lezen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:21 schreef ValHallen het volgende:
En ik heb behoefte aan kritische lezers
Nee, maar ik kan je wel zeggen dat die schrijfstijl wel een beetje doorgaat in mijn 'grote' verhaal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lees normaal geen literatuur en het laatste boek wat ik heb aangeraakt was Harry Potter in 2008 dus echt opbouwende kritiek kan niet geven, Maar aangezien ik het een heel aangrijpend stuk vond kan ik alleen maar lovend zijn. Ik zat na alinea twee al helemaal in het verhaal en wou alleen maar verder lezen. Heb je dat verhaal nog afgeschreven? Zo ja zou ik het heel graag verder lezen.
Jij ook alvastquote:
`quote:
Jij ook vastquote:
Jij ookquote:
Ik vond dat graag ook niet slecht klinkenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond dat graag ook niet slecht klinken.
Stones waren voor de stoere brommerrijders, Beatles voor de gevoelige medemensquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik hoor soms het verschil niet eens dus waar die vete ooit vandaan kwam snap ik niet.
Ja maar Beatles hebben ook genoge muziek die op de Stones lijkt en andersom. Dus ik vind het domquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stones waren voor de stoere brommerrijders, Beatles voor de gevoelige medemens
Ik ook, maar dat komt omdat we niet in die tijd levenquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar Beatles hebben ook genoge muziek die op de Stones lijkt en andersom. Dus ik vind het dom
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:13 schreef DaMook het volgende:
Wat een slecht tijdstip heb ik uitgekozen om te gaan slapen.
Eerst Lily en nu Run DMC.
Jajaja weet ik wel, ik wil gewoon even slim lijken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt omdat we niet in die tijd levenVete's zullen er altijd zijn tussen fans van bands.
Ja officieel ben ik al weg.quote:
Gelukkig was mijn bierflesje nog niet leegquote:
Gelukkig heb je mij en Valliewallie nog.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn bierflesje nog niet leeg
Wat is er wat met mannen altijd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is dat toch met mannen altijd
[..]
Jajaja weet ik wel, ik wil gewoon even slim lijken.
[..]
Ja officieel ben ik al weg.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij en Valliewallie nog.
Niet altijd maar dat ze gaan janken als je ze drie seconden geen aandacht geeft. Tyf een eind op zeg, als ik je wil laat ik het wel weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is er wat met mannen altijd?
Je wordt weer eens lastiggevallen? Gewoon de FOK!-knockploeg op hem afsturenquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet altijd maar dat ze gaan janken als je ze drie seconden geen aandacht geeft. Tyf een eind op zeg, als ik je wil laat ik het wel weten.
Ik ben overgestapt op KxRadioquote:Op dinsdag 28 december 2010 04:18 schreef DaMook het volgende:
Omg hoe heet deze drugs chick ook weer.
![]()
, wat een drugs hoer
.
Haha nee die Nederlands taligequote:Op dinsdag 28 december 2010 04:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op KxRadiois het Courtney Love?
Nah het valt mee maar het is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je wordt weer eens lastiggevallen? Gewoon de FOK!-knockploeg op hem afsturen
Jawelquote:
Ik ben fout en bedorvenquote:
Vervelende mannen zijn er idd in overvloed. Ik denk dat het probleem van onze soort is dat we eigenlijk alles doen om sex te krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en toen liet hij niets meer van zich horen (jammer joh) en heb ik mijn kaartje maar aan iemand anders verkocht.
Ik heb sinds kort weer vertrouwen in de mensheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vervelende mannen zijn er idd in overvloed. Ik denk dat het probleem van onze soort is dat we eigenlijk alles doen om sex te krijgen.
Er zijn gelukkig ook een hoop normale kerels die ook sex willen maar er niet elk meisje voor uitproberen of die bereid zijn te wachten en te investeren.
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2010 04:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort weer vertrouwen in de mensheid.
Trusten.![]()
goedemorgen michiel! welke michiel? V V!quote:
hai haiquote:
mooie klassiekerquote:
SPOILER: lijst 08-09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Inpakken en op naar Leidenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:24 schreef Dichterbijer het volgende:
En daar gaat het Glazen Huis http://webplayer.studio040.nl/glazenhuis.html *snif
Ben heel benieuwd hoe dat volgend jaar gaat uitpakken daar. Glazen Huis op het water!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Inpakken en op naar Leiden
Ik denk het ja, nog ff lekker uitslapen nu ie nog kan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
.
Ligt die Roel nou nog te pitten ?.
Huh? Dat zou Michiel morgen doen als eerste....quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef themauster het volgende:
Domien zit al in de nieuwe studio zie ik
En wakkerquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef themauster het volgende:
Domien zit al in de nieuwe studio zie ik
Ze waren denk ik eerder klaar daar of dit is een proefuitzending vanuit daarquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh? Dat zou Michiel morgen doen als eerste....
Jammer dat dan net weer Domien het mag doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze waren denk ik eerder klaar daar of dit is een proefuitzending vanuit daar
Ik geef hem groot gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk het ja, nog ff lekker uitslapen nu ie nog kan.
Zou ik ook wel willen
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer dat dan net weer Domien het mag doen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Tjee wat een grijze bende zo op de webcam zeg!
De studio is in ieder geval niet erg lichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:06 schreef alors het volgende:
Ik vind het er niet zo gezellig uitzien alleen
Domien bashen is zo 2010...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer dat dan net weer Domien het mag doen.
HANZELquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk.
Borisz - Maurice en uiteraard.... ROEL !![]()
.
De rolgordijnen zitten vast nog dichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De studio is in ieder geval niet erg licht
SPOILER: Resterend 10 -11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg irritant ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie zit daar te kutten met het geluid?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:29 schreef Cee het volgende:
Oh. My God. California Dreamin'.Dit doet me goed.
Dat. Het wordt meteen een stukje warmer alhier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:29 schreef Cee het volgende:
Oh. My God. California Dreamin'.Dit doet me goed.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Cee het volgende:
The Mamas & The Papas zouden gewoon The Bazen & The Bazen moeten heten.
Met één verschil: van de stem van Spinvis wil ik niet de oren van m'n kop af rukken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Kleinkunstgeneuzel, categorietje Roosbeef. Je moet ervan houden. Ik niet.
quote:
Jij ook alvast een Zalig Pasenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLERLIEFSTE 3FMERTJES VAN ME
Tot sinas.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |