Jawelquote:
Ik ben fout en bedorvenquote:
Vervelende mannen zijn er idd in overvloed. Ik denk dat het probleem van onze soort is dat we eigenlijk alles doen om sex te krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja en toen liet hij niets meer van zich horen (jammer joh) en heb ik mijn kaartje maar aan iemand anders verkocht.
Ik heb sinds kort weer vertrouwen in de mensheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 04:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vervelende mannen zijn er idd in overvloed. Ik denk dat het probleem van onze soort is dat we eigenlijk alles doen om sex te krijgen.
Er zijn gelukkig ook een hoop normale kerels die ook sex willen maar er niet elk meisje voor uitproberen of die bereid zijn te wachten en te investeren.
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2010 04:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort weer vertrouwen in de mensheid.
Trusten.![]()
goedemorgen michiel! welke michiel? V V!quote:
hai haiquote:
mooie klassiekerquote:
SPOILER: lijst 08-09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Inpakken en op naar Leidenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:24 schreef Dichterbijer het volgende:
En daar gaat het Glazen Huis http://webplayer.studio040.nl/glazenhuis.html *snif
Ben heel benieuwd hoe dat volgend jaar gaat uitpakken daar. Glazen Huis op het water!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Inpakken en op naar Leiden
Ik denk het ja, nog ff lekker uitslapen nu ie nog kan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
.
Ligt die Roel nou nog te pitten ?.
Huh? Dat zou Michiel morgen doen als eerste....quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef themauster het volgende:
Domien zit al in de nieuwe studio zie ik
En wakkerquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef themauster het volgende:
Domien zit al in de nieuwe studio zie ik
Ze waren denk ik eerder klaar daar of dit is een proefuitzending vanuit daarquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh? Dat zou Michiel morgen doen als eerste....
Jammer dat dan net weer Domien het mag doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze waren denk ik eerder klaar daar of dit is een proefuitzending vanuit daar
Ik geef hem groot gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk het ja, nog ff lekker uitslapen nu ie nog kan.
Zou ik ook wel willen
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer dat dan net weer Domien het mag doen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Tjee wat een grijze bende zo op de webcam zeg!
De studio is in ieder geval niet erg lichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:06 schreef alors het volgende:
Ik vind het er niet zo gezellig uitzien alleen
Domien bashen is zo 2010...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jammer dat dan net weer Domien het mag doen.
HANZELquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk.
Borisz - Maurice en uiteraard.... ROEL !![]()
.
De rolgordijnen zitten vast nog dichtquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De studio is in ieder geval niet erg licht
SPOILER: Resterend 10 -11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg irritant ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie zit daar te kutten met het geluid?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:29 schreef Cee het volgende:
Oh. My God. California Dreamin'.Dit doet me goed.
Dat. Het wordt meteen een stukje warmer alhier.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:29 schreef Cee het volgende:
Oh. My God. California Dreamin'.Dit doet me goed.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Cee het volgende:
The Mamas & The Papas zouden gewoon The Bazen & The Bazen moeten heten.
Met één verschil: van de stem van Spinvis wil ik niet de oren van m'n kop af rukken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Kleinkunstgeneuzel, categorietje Roosbeef. Je moet ervan houden. Ik niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |