Ik heb eens gehad, een of ander dansnummer, dus ik stond door m'n kamer te dansen en te stuiteren, BAM, nieuws. Ik stond daar best wel een tijdje beduusd te knipperen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, als het nummer afgekapt moet worden doet de dj iets verkeerd. Maakt niet uit welke, ik vind roos zelfs vaak wel leuk op de radio
.
I feel your pain!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb eens gehad, een of ander dansnummer, dus ik stond door m'n kamer te dansen en te stuiteren, BAM, nieuws. Ik stond daar best wel een tijdje beduusd te knipperen.
Haha lol , ja dat is nog ergerquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb eens gehad, een of ander dansnummer, dus ik stond door m'n kamer te dansen en te stuiteren, BAM, nieuws. Ik stond daar best wel een tijdje beduusd te knipperen.
Ik heb der ff getwitterdquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:PatrickW
@antiroos Waarom kap je hem nou af JONGUH! #bakpao
Hehe lolquote:
Sander en Ramonquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:05 schreef hole1988 het volgende:
die Barend zit de klusjesmannen te kijken
SPOILER: lijst 02-03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:06 schreef antiroos het volgende:
@PatrickWobben hij ging precies op 0, alleen ging de jingle iets te hard erin. dat einde is het beste he?! :-)))
je moet aan een aardbei denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:06 schreef CindieY het volgende:
Ok, toch nog even The White LiesIk ben niet moe genoeg om te gaan slapen
maar zoals ik hem post dat kan niemandquote:
Een aardbei?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
je moet aan een aardbei denken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar zoals ik hem post dat wil niemand
Slaap lekker en tschuss!quote:
quote:
Hoe is het met je YT-account afgelopen? Heb je YT nog gemaild?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar zoals ik hem post dat kan niemand
Ik heb YT gemaild, maar ze reageren nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe is het met je YT-account afgelopen? Heb je YT nog gemaild?
Tik em aardbei!quote:
Eens proberen danquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja als je piekert ofzo.Voor je zien en dan pieker je niet meer.
Tik 'm anorexiaquote:
Het werkt bij mij! En dat zegt echt heel veel want ik kan NOOIT ontspannen als ik ga slapen. Helemaal nu niet.quote:
Dit dus mijn lichaam zit in een ritme van 12 tot 6.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens proberen danMaar ik pieker niet, ben gewoon niet moe. Heb vorige week m'n slaapritme hartgrondig verneukt.
Hello!quote:
Mijn ritme liep van 6 tot 10 's ochtends. Precies tijdens Giel z'n shifts dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus mijn lichaam zit in een ritme van 12 tot 6.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hello!
Ik heb nu wel zin in die plaat zeg.
Ik ook! Trusten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:15 schreef CindieY het volgende:
Owmijngod, wat een janknummer. Ik ga afsluiten en slapen![]()
Ik ging altijd slapen als Giel begon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn ritme liep van 6 tot 10 's ochtends. Precies tijdens Giel z'n shifts dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |