Heej de mijne ookquote:
quote:
SPOILER: lijst 03-04Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik kan me die nog vaag herinneren.quote:
Soms, heel soms kan ik wel grappig zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moest trouwens best hard lachen om deze opmerking.
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:53 schreef hole1988 het volgende:
Leuk uurtje.SPOILER: lijst 03-04Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft wel muzieksmaakquote:
I know..quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Time flies when you're having fun. Holy shit.
over?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know..
Ik wilde vannacht nog een stukje schrijven
Vette shitquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Horror. Ben bezig aan een posapocalyptisch verhaal.
Ik hoop het welquote:
Ben je schrijver ook echt of voor de lol?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het welIk ben nog niet zover trouwens maar zit wel helemaal met het verhaal in mijn hoofd.
Fun ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Time flies when you're having fun. Holy shit.
k ben een amateurschrijver, dus een beetje voor mijn lol. Maar als het af is hoop ik wel dat het uitgegeven wordt. Heb ambitie om ooit schrijver te worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben je schrijver ook echt of voor de lol?
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
k ben een amateurschrijver, dus een beetje voor mijn lol. Maar als het af is hoop ik wel dat het uitgegeven wordt. Heb ambitie om ooit schrijver te worden.
Dit dus ben enorm benieuwd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil je eens een stukje posten (of PM'en) van wat je zoal geschreven hebt?
Hmm... Zou het graag willen doen, maar voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil je eens een stukje posten (of PM'en) van wat je zoal geschreven hebt?
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben nu wel meer ontspannen dan het hele afgelopen weekend.
Schrijfwedstrijd Halloween: Win een paintball-arrangement (het 3e verhaal dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja tofIk ben wel erg kritisch trouwens hehehe.
MAAR! Heb je niet iets anders (ouds) voor me als tip van de sluier?Alsin hoe je schrijft?
Eens zien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Schrijfwedstrijd Halloween: Win een paintball-arrangement (het 3e verhaal dus)
Verhaal in een uurtje geschreven en gelijk opgestuurd. Mijn eerste verhaal voor een schrijfwedstrijd.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHA sorry mar de ex van mijn zus heet Joep.
Okidoki. Ben benieuwd naar je opbouwende kritiekquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Cool! Ik ga morgen lezen trouwens want ik kan me niet concentreren.
Heej, doe eens niet zoquote:
Ik bespeur wat sarcasmequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |