Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Belegen scores inmiddelsquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, halen we samen ook even die huidige spam records weg en zetten we alles op onze namen
quote:
Maar wel toestemming van Nijntjequote:
Moet gewoon de wiki bijwerken en verder braaf zijnquote:
Whahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet gewoon de wiki bijwerken en verder braaf zijn
Door mijn falende telefoonquote:
http://dartinfo.nl/agenda kijk hier maar eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
@JF: Wat? Whitlock morgenavnd om 20:00 pas? Dan zit ik in de trein
heb ik al gedaan ouwe rukkertquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet gewoon de wiki bijwerken en verder braaf zijn
Op het 'open nieuw deel' knopje na werkt alles goed hoorquote:
Ja ik geloof je hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://dartinfo.nl/agenda kijk hier maar eens
Ik heb nog nooit een nieuw topic geprobeerd te openen met mijn telefoon eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op het 'open nieuw deel' knopje na werkt alles goedhoor
Goed zo poepharrie. Aai over de bol verdiendquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan ouwe rukkert
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo poepharrie. Aai over de bol verdiend
kan je ook maar beter niet doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuw topic geprobeerd te openen met mijn telefoon eigenlijk
ook in die volgordequote:
Ik moest het helaas al twee keerquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuw topic geprobeerd te openen met mijn telefoon eigenlijk
Dan ga ik het ook maar niet proberenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je ook maar beter niet doen
dat is echt klote![]()
Lief dat je MIJ vroegquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest het helaas al twee keermaarja... BOEIEND
Ik wist dat je het leuk zou vindenquote:
John'squote:Op dinsdag 28 december 2010 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een fail-kenmerk van telefoon: batterijduur
geen last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een fail-kenmerk van telefoon: batterijduur
Aha - The Sun Always Shines on TVquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oke noem even nog wat superhits uit de '80s. heb ik nodig voor het nieuwjaarsfest in Hongarije. We hebben al
Rick Astley - Never dinges
Bill Medley & Jennifer Warnes - Time of my life
Wat nog meer? Flood me
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha - take on me
Simple Minds - Forget About Me
Communards - Never Gonna Give You Up
Ik wel, telefoon viel net uitquote:
A ha - Take on mequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha - The Sun Always Shines on TV
Simple Minds - Forget About Me
Communards - Never Gonna Give You Up
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een relaxte ouders vandaag, hoef nu pas naar bed
Belfast Childquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A ha - Take on me
Simple Minds Belfast Child
dat zal het eerder worden
JAAAAAAAAquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good
Wham - The Edge of Heaven
Hehequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een relaxte ouders vandaag, hoef nu pas naar bed
Elton John - Nikita hebben we ook alquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Belfast ChildWat is dat een mooi nummer
quote:Top 100 van maandag 27 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 445 RockNijntje
003. 315 goldfinger1963
007. 271 Symphonic
013. 226 Koen66
018. 184 TheFamousMan
024. 172 Stuart
051. 124 Trevland
055. 120 pgrferrari
061. 110 LovelyLady
064. 108 Marijkezwolle
090. 082 Dr_Flash
Wang Chung - Everybody Have Fun Tonightquote:
iddquote:
ik op de 3dequote:
en zoveel heb ik nog niet eens op fok gezetenquote:
Het kan soms heel snel gaan 's nachtsquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zoveel heb ik nog niet eens op fok gezeten
U heeft bijna 50,000 in deze reeksquote:
toen was ik er ook niet zoveelquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan soms heel snel gaan 's nachts
filmpjequote:
Zo, dat heb je lekker snel gedaan danquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen was ik er ook niet zoveel![]()
maar 2 uurtjes posten doet al veel
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:38 schreef Stuart het volgende:
Opus - Live is Life
Midnight Oil - Beds are Burning
Jefferson Starship - Nothing is Gonna Stop Us
Robin Beck - First Time
S Express
Cool. Ik heb via datzelfde the best of the 80'squote:Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit via Tel Sell (shoot me) die 4 CD's van Burning Heart gekocht, daar staan alleen maar dat soort nummers op
Eigenlijk kan ik vragen over 80's muziek veel beter beantwoorden, dan stellenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Ik heb via datzelfde the best of the 80's
Tof toch? Ik ben gek op die muziek. Heb zeker 700+ liedjes uit die tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik vragen over 80's muziek veel beter beantwoorden, dan stellen![]()
Je haalt het er toch ook zo weer uit als het moetquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
WtfIk zie hier in iemands msn naam staan dat ze morgen een navelpiercing krijgt, ze is van mijn leeftijd, dat is toch veelste jong voor piercings?
Vraag het eens aan je moederquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
WtfIk zie hier in iemands msn naam staan dat ze morgen een navelpiercing krijgt, ze is van mijn leeftijd, dat is toch veelste jong voor piercings?
als d'r ouders toestemming geven mag hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, maar toch...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je haalt het er toch ook zo weer uit als het moet![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je moeder![]()
Gewoon, voor de gein![]()
Kajjelachejonge
Neenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het eens aan je moeder![]()
Gewoon, voor de gein![]()
Kajjelachejonge
Ja ik vast ook welquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tof toch? Ik ben gek op die muziek. Heb zeker 700+ liedjes uit die tijd
Ik ben van eind '76 en ben dol op die muziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vast ook welze gaan "back to the 80's the time we were born"
Nou ben ik van '73 dus ongeveer de enige die de '80's muziek echt meegemaakt heeft
Maar daar zeg je het zelf al. Kamperquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
Het kan nog jonger trouwens, zo'n kamper uit mijn basisschoolklas kreeg een navelpiercing in groep 7
Maar ze hebben nogal veel van die wazige gewoonten dus langzamerhand heb ik wel iets tegen kampers gekregenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar zeg je het zelf al. Kamper
Op zich heb ik niets tegen kampers maar wel tegen het overdreven 'sieraden' gebeuren
Het zijn natuurlijk altijd de extremen die opvallen. Er zullen ook goede tussen zitten. Ik ken er geen persoonlijk dus op zich is het niet helemaal eerlijk als ik dan een mening geefquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ze hebben nogal veel van die wazige gewoonten dus langzamerhand heb ik wel iets tegen kampers gekregen![]()
hmm jij moet nog veel leren jonkiequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ze hebben nogal veel van die wazige gewoonten dus langzamerhand heb ik wel iets tegen kampers gekregen![]()
Foreigner - I wanna know what love isquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben van eind '76 en ben dol op die muziek
ja dat dus, je kunt niet generaliserenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk altijd de extremen die opvallen. Er zullen ook goede tussen zitten. Ik ken er geen persoonlijk dus op zich is het niet helemaal eerlijk als ik dan een mening geef
Mooie muziek inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foreigner - I wanna know what love is
heb je de 100.000 gehaald?quote:
We zijn er bijna. Nog maar een paar te gaanquote:
Er is een klein kamp-wijkje in ons dorp (bestaande uit 6 huizen ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk altijd de extremen die opvallen. Er zullen ook goede tussen zitten. Ik ken er geen persoonlijk dus op zich is het niet helemaal eerlijk als ik dan een mening geef
toto - afrikaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foreigner - I wanna know what love is
stoerquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn er bijna. Nog maar een paar te gaan
Het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is een klein kamp-wijkje in ons dorp (bestaande uit 6 huizen ofzo) en dat is toevallig in de buurt van de basisschool waar ik op zat, dus kende best wat kampers persoonlijk
Gelukkig heb ik er nu niets meer mee te maken want ik hoorde dat een van de jongens die bij mij in de klas zat voortaan in drugs handeld en dat zijn vader een van de grootste drugshandelaren van Nederland en België is
![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallooquote:
Vanessaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
toto - afrika
yvonne keeley & scot fidgerald - if i had words
vannessa - upside down
Dalijk raakt het a-knopje overwerktquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalloo
Schiet es opquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn er bijna. Nog maar een paar te gaan
zou die willen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dalijk raakt het a-knopje overwerkt
overdrijven is ook een kunst, ooit kom je op een leeftijd en denkt "wat was ik toen dom en naief".......quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is een klein kamp-wijkje in ons dorp (bestaande uit 6 huizen ofzo) en dat is toevallig in de buurt van de basisschool waar ik op zat, dus kende best wat kampers persoonlijk
Gelukkig heb ik er nu niets meer mee te maken want ik hoorde dat een van de jongens die bij mij in de klas zat voortaan in drugs handeld en dat zijn vader een van de grootste drugshandelaren van Nederland en België is
![]()
sneeeeeeeeeeeeellerrrrrrrrrquote:
Gaaaaaaaa zo door danquote:
Ik zou willen dat dat overdreven was!quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst, ooit kom je op een leeftijd en denkt "wat was ik toen dom en naief".......
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal ik doen.quote:
ík dom en naīef? wat denk jij héquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst, ooit kom je op een leeftijd en denkt "wat was ik toen dom en naief".......
Hoera voor TFM's enkelquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sneeeeeeeeeeeeellerrrrrrrrr
enkel doet het weer trouwens
Sorry maar ik vind het wat makkelijk gezegd dat iemand dan maar 'dom en/of naief' is. Het meerendeel van de mensen baseert immers een mening op de beperkte kennis die ze ergens over hebben. Dat kan extra worden gevoed door anderen, media en wat niet meer. Vrij menselijk hoor. Zou me er niet zo druk om makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaa goedzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal ik doen.
quote:
Jaja, een echte baasquote:
ik had het niet tegen jou......quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ík dom en naīef? wat denk jij hé
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar zeg je het zelf al. Kamper
Op zich heb ik niets tegen kampers maar wel tegen het overdreven 'sieraden' gebeuren
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij in een slechte bui ofzo? Je komt wat aanvallend op anderen over namelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat is hier mis mee dan, jeugd sentiment
weet je uberhaubt wie yvonne keeley is dan?
gefeliciteerdquote:
nee direkt een oordeel klaar hebben in haar prill leventje......quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het wat makkelijk gezegd dat iemand dan maar 'dom en/of naief' is. Het meerendeel van de mensen baseert immers een mening op de beperkte kennis die ze ergens over hebben. Dat kan extra worden gevoed door anderen, media en wat niet meer. Vrij menselijk hoor. Zou me er niet zo druk om maken
Tim Elzinga is ook baas, dus jouw enkel is Tim Elzingaquote:
Boah, dat zou veatt zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tim Elzinga is ook baas, dus jouw enkel is Tim ElzingaWoooow wat een logica weer
helemaal niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben jij in een slechte bui ofzo? Je komt wat aanvallend op anderen over namelijk.
Ik moest lachen omdat ik Conny nou niet als grote artiest van de jaren 80 zie. Prima als jij daar anders over denkt
Nietes męn, Simon Whitlock is pas baas.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tim Elzinga is ook baas, dus jouw enkel is Tim ElzingaWoooow wat een logica weer
Hou je mond gewoon eens een keer als je niks te zeggen hebt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee direkt een oordeel klaar hebben in haar prill leventje......
Oeh, dan heeft Tim Elzinga staartjes in zijn sikquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes męn, Simon Whitlock is pas baas.
gelukkig weten ze niet dat jij ervandaan komt, dus hoezo naiefquote:
quote:
quote:
Hé gentleman, er bestaat ook zoiets als multi quotequote:
Let's party all night longquote:
Over mening snel klaar hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig weten ze niet dat jij ervandaan komt, dus hoezo naief
hup hup slapen jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hou je mond gewoon eens een keer als je niks te zeggen hebt...
Ja, dan kom je dus nooit aan de 100k vriendquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hé gentleman, er bestaat ook zoiets als multi quote
Niet op Fok!Mobilequote:Op dinsdag 28 december 2010 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hé gentleman, er bestaat ook zoiets als multi quote
kijkuhhhhquote:
leg uit want hier ben ik heel nieuwschierig naar.....quote:
Nee nee, zo makkelijk kom je niet van me afquote:
Joh til er niet zo zwaar aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
leg uit want hier ben ik heel nieuwschierig naar.....
nein und nein.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh til er niet zo zwaar aanIedereen is dronken of op zn minst slaapdronken
Jij doet gemakshalve maar de aanname dat ik daar niet van op de hoogte was. Nou, dat is dus een mening die je te snel vormt want dat wist ik allang. Moet ik daarom maar zeggen dat ik het mooi vind als een kerel met 10 kettingen om zijn nek loopt? Verder was mijn commentaar vrij duidelijk en fair lijkt mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
leg uit want hier ben ik heel nieuwschierig naar.....
ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ROCKIEJESTAATINDEOP
gefeliciteerd
great job, mr. fles.
huh, wat een gelul, ik heb wel voor hetere vuren gestaan hoor, en ik laat me echt niet afbekken door een pubertjequote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee, zo makkelijk kom je niet van me afbegin ik een dreiging voor je te vormen?
Ik sta erinquote:
Dat zou ook vrij beschamend zijn als je dat wel zou doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
huh, wat een gelul, ik heb wel voor hetere vuren gestaan hoor, en ik laat me echt niet afbekken door een pubertje
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ROCKIEJESTAATINDEOP
gefeliciteerd
great job, mr. fles.
quote:
geen woordjes in mijn mond leggen, en volgens mij had ik het niet tegen jou, tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij doet gemakshalve maar de aanname dat ik daar niet van op de hoogte was. Nou, dat is dus een mening die je te snel vormt want dat wist ik allang. Moet ik daarom maar zeggen dat ik het mooi vind als een kerel met 10 kettingen om zijn nek loopt? Verder was mijn commentaar vrij duidelijk en fair lijkt mij
of was jij het?quote:
Ehm, je spreekt binnen dit topic voornamelijk tegen Nijntje en mij en gebruikt vervolgens de term 'ze'. Als je het niet tegen mij had ben ik benieuwd wie nog meer onder de noemer 'ze' valt danquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen woordjes in mijn mond leggen, en volgens mij had ik het niet tegen jou, toch
Jij verwoordt precies wat ik denkquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, je spreekt binnen dit topic voornamelijk tegen Nijntje en mij en gebruikt vervolgens de term 'ze'. Als je het niet tegen mij had ben ik benieuwd wie nog meer onder de noemer 'ze' valt dan
En verder, welke 'woordjes' tracht ik jou in de mond te leggen dan?
We zijn een eenheidquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jjij verwoordt precies wat ik denk
'ongeacht je leeftijd'quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn een eenheid
Van mij mag je een mening hebben hoor, ongeacht of ik het daar nu wel of niet mee eens ben en ongeacht je leeftijd. Zo is het leven immers
VOELENNNNNNquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu mogen mensen mij aanraken want ik heb 100,000+ posts
Precies. En afhankelijkheid is kut. Dus ik speel alleen mee met iemand die alles ook zonder mij kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn een eenheid
Van mij mag je een mening hebben hoor, ongeacht of ik het daar nu wel of niet mee eens ben en ongeacht je leeftijd. Zo is het leven immers
Ja hoor. Ik ga ook met iedereen op de foto maar alleen buitenshuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VOELENNNNNN
deel je ook handtekeningen uit?
jaaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
All Star Bowling op MSN is te gek
Waar gaan we aan voelen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VOELENNNNNN
deel je ook handtekeningen uit?
Hehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En afhankelijkheid is kut. Dus ik speel alleen mee met iemand die alles ook zonder mij kan
Nope, ik heb naar The Golden Compass gekekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie heeft er The Bucket List gekeken vanavond?
Moet dat zo hard uitgesproken worden dan? Als je gewoon normaal doet hoor je er niemand over idd. Maar ik geloof niet dat jij bij voorbaal belachelijk gemaakt wordt om je leeftijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'ongeacht je leeftijd'Eindelijk iemand die er zo over denkt
het duurde even...
Neenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie heeft er The Bucket List gekeken vanavond?
goh over je aangesproken voelen, ik zei iets verder terug iets van niet generaliseren.......... meer nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, je spreekt binnen dit topic voornamelijk tegen Nijntje en mij en gebruikt vervolgens de term 'ze'. Als je het niet tegen mij had ben ik benieuwd wie nog meer onder de noemer 'ze' valt dan
En verder, welke 'woordjes' tracht ik jou in de mond te leggen dan?
quote:
die heb ik in de bios gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, ik heb naar The Golden Compass gekeken
Het ligt gewoon aan mijn kneuzigheid dus...quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet dat zo hard uitgesproken worden dan? Als je gewoon normaal doet hoor je er niemand over idd. Maar ik geloof niet dat jij bij voorbaal belachelijk gemaakt wordt om je leeftijd.
Jij denkt aan iets verkeerds he?quote:
Dan moet je misschien goed quoten als je anderen wenst aan te spreken. Maar goed, ik laat het hier verder bij. Heeft geen zin een hele discussie te gaan voeren over inhoudelijk feitelijk nietsquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
goh over je aangesproken voelen, ik zei iets verder terug iets van niet generaliseren.......... meer niet
In dat geval, JAquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn kneuzigheid dus...
hoe zou ik het anders kunnen opvatten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij denkt aan iets verkeerds he?![]()
Alleen maar kussen en knuffelen gaat ook vervelen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een liefde hebben we hier toch altijd in KSC
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet dat zo hard uitgesproken worden dan? Als je gewoon normaal doet hoor je er niemand over idd. Maar ik geloof niet dat jij bij voorbaal belachelijk gemaakt wordt om je leeftijd.
iedereen kent die van die Bosch reclame van een paar jaar geledenquote:
dat was ooit andersquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
FaalNijntje kan ook geen dag wegblijvenquote:
Geen idee welke reclame je bedoelt vrees ik maar dat komt omdat ik nauwelijks TV kijk en al vrij lang niet meer in NL woonquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iedereen kent die van die Bosch reclame van een paar jaar geleden
maar ik kende 'm al eerder, maar luister 'm niet dagelijks ofzo...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FaalNijntje kan ook geen dag wegblijven![]()
snap ik, snap ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee welke reclame je bedoelt vrees ik maar dat komt omdat ik nauwelijks TV kijk en al vrij lang niet meer in NL woon
Gelukkig. Ik luister er overigens ook niet dagelijks naar hoorquote:
Tsja, dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe zou ik het anders kunnen opvatten?
Sorry, het helpt nietquote:
gelukkig snap jij mequote:
welche schmacke?quote:
*moet een klein beetje lachen*quote:
Je moet gewoon niet alles persoonlijk nemen. Het is maar Internetquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig snap jij meen je zult je bedenkingen hier ook wel bij hebben, miss na nog geen 24 uur het alweer gezien te hebben
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Over minder dan 100 uur zitten we al in 2011
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
En reken maar dat er meer dan 354 foto's, meer dan 22 filmpjes en meer dan 900 spoorkilometers tussen gaan zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, uitrekenen per uur en statistiekjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En reken maar dat er meer dan 354 foto's, meer dan 22 filmpjes enmeer dan 900 spoorkilometers tussen gaan zitten
Toen TFM ging haalde ik iemand uit ONZ hier heen, dus ik was niet alleenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
Het is hier gezelliger dan afgelopen nacht want toen was er nagenoeg niemand
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, uitrekenen per uur en statistiekjes
wie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen TFM ging haalde ik iemand uit ONZ hier heen, dus ik was niet alleen
Ze hadden ONZ sc nooit moeten sluitenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet alles persoonlijk nemen. Het is maar InternetOp internet is hard schreeuwen niet moeilijk
Alleen is ook maar alleen inderdaad. Samen is altijd gezelligerquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen TFM ging haalde ik iemand uit ONZ hier heen, dus ik was niet alleen
Uhm Linkse_Bomenknuffelaar ofzoquote:
die gast spoort echt nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm Linkse_Bomenknuffelaar ofzo![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen is ook maar alleen inderdaad. Samen is altijd gezelliger
Zo gek ben ik eigenlijk ook wel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik heb dus echt van mijn top-fotodagen statistieken per uur gemaakt
Zo van "Als je nogeens ECHT veel foto's op een dag wil maken, waar zit dan nog ruimte?"
![]()
Ik ben ook best een leipe hoor
Ik kende hem niet echtquote:
hij kan wel aardig zijn, maar sommige van z'n topiques in [BWN] sporen echt nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kende hem niet echtHet was wel gezellig trouwens
Blijf je nou zeiken? Sorry hoor, maar het begint vervelend te worden. Of je bent een kloon of je bent gewoon een enorme drama queen. Either way, het gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze hadden ONZ sc nooit moeten sluiten![]()
dan waren er hier nog wat van de oude garde.......
+1 4chan style.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf je nou zeiken? Sorry hoor, maar het begint vervelend te worden. Of je bent een kloon of je bent gewoon een enorme drama queen. Either way, het gaat nergens meer over
Post gezellig mee en ga anders lekker slapen ofzo
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij kan wel aardig zijn, maar sommige van z'n topiques in [BWN] sporen echt niet
of verwar ik 'm nu met iemand anders
Ook maar eens een 'actief' dagje voor plannen danquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo toch maar eens slapen. En heel erg veel foto's maken zit er al best lang niet meer in eigenlijknou ja 200 haal ik soms nog weleens bij uitzondering, maar dat schiet niet echt op natuurlijk.
Nondejouhwquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf je nou zeiken? Sorry hoor, maar het begint vervelend te worden. Of je bent een kloon of je bent gewoon een enorme drama queen. Either way, het gaat nergens meer over
Post gezellig mee en ga anders lekker slapen ofzo
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:51 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje voordat ik ga slapen
blijven steenkonijn en ik weer alleen achterquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo toch maar eens slapen. En heel erg veel foto's maken zit er al best lang niet meer in eigenlijknou ja 200 haal ik soms nog weleens bij uitzondering, maar dat schiet niet echt op natuurlijk.
Ik kan me altijd nog bedenken als het super gezellig isquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
blijven steenkonijn en ik weer alleen achter
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me altijd nog bedenken als het super gezellig is
Slaapmiddelquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:51 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje voordat ik ga slapen
Nou, ik moet bekennen dat het wel werktquote:
Ja, zoals eind aug 2009, toen ik al meer dan 3 jaar tegen steeds stijgende records 425, 467, 490 en 495 aan zat te kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook maar eens een 'actief' dagje voor plannen dan![]()
dat voelt veattquote:
Het zal niet lang meer duren iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:53 schreef Stuart het volgende:
Flash, mocht je toch zijn gaan slapen, welterusten kerel en fijne dag morgen![]()
Het klinkt wel tof, zomaar een dagje naar Oostenrijk. Wel eens Londen gedaan? Voor foto's lijkt me dat namelijk ook een geweldige stad. En die 623 moet er toch een keer aan gelovenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zoals eind aug 2009, toen ik al meer dan 3 jaar tegen steeds stijgende records 425, 467, 490 en 495 aan zat te kijkenToen ben ik een keer een dagje leuk naar oostenrijk geweest, mede met het doel om heel veel foto's te maken, maar niet eens uitsluitend daarom. Dat is wel gelukt op zich (623
) en verder was het ook een geweldige dag, hoop leuke dingen gedaan gewoon
Maar dat was ook wel meteen de laatste 400+ dag. Sindsdien kan ik me ook maar 2 300+ dagen herinneren, en dan is toch wel wat magertjes.
Fijn toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik moet bekennen dat het wel werkt
Sorry, was voorbarig en/of ongeduldig. Heb ik wel vaker last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal niet lang meer duren idd
Ja, en veel gezonder zullen slaappillen ook niet zijnquote:
Ben je soms een beetje emo?quote:
quote:
Dan drink je het verkeerd omquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Koffie maakt mij altijd slaperig
quote:
Nee bedankt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
P I J N I S F I J N E N B L O E D M O E T
quote:
Zou best eens gaaf zijn denk ik, London. Moet ik daar wel een slaapplek hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt wel tof, zomaar een dagje naar Oostenrijk. Wel eens Londen gedaan? Voor foto's lijkt me dat namelijk ook een geweldige stad. En die 623 moet er toch een keer aan geloven
Omdat emoquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben depri, maar weet niet waarom
shoppenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
Joepiemorgen centjes spenderen in de stad
Ben ook nog nooit door de tunnel gegaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best eens gaaf zijn denk ik, London. Moet ik daar wel een slaapplek hebbenEn dan met de trein door de kanaaltunnel heen en terug
Vervelend thoughquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben depri, maar weet niet waarom
Wat hoop je te gaan kopen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
Joepiemorgen centjes spenderen in de stad
heb wel borrelnootjesquote:
te kleine kleren voor een te klein meisjequote:
En gelukkig geen pinda allergiequote:
slaap zequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu pitten hoorover 29 uur en 13 minuten sta ik al op München Hbf
Woohoo, coolquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef Dr_Flash het volgende:
inderdaadquote:
Noh, begin jij nou ook al...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
te kleine kleren voor een te klein meisje
die download ik.quote:
geintjuh, waarschijnlijk ben jij langer dan ikquote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is praktisch onmogelijk...quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geintjuh, waarschijnlijk ben jij langer dan ik
tell, tell!quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is praktisch onmogelijk...
Nirvanaquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die download ik.
of youtube.
behalve nirvana, die heb ik allemaal gekocht.
en dvd boxen...
Altijd leuk om kleding te kopenquote:
CD's zijn leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Altijd leuk om kleding te kopen
CD'sDie koop ik al jaren niet meer
![]()
oeh, ok, laat maarquote:
Ik vind ze vooral heel erg duur, vooral in Nederlandquote:
dat dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral heel erg duur, vooral in Nederland
Sure, geen probleemquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat dus.
niet in staat voor een LaPo+nieuw topique, RN zit wss op mobiel, dus kan jij 'm maken gentleman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |